handdator

Visa fullständig version : Fun light + loka


keZo
2005-05-19, 08:11
Många trådar i detta forum handlar om hur gott fun light och kesella är. Själv så använder jag fun light i mineralvatten och blir grymt gott...är ju typ som lightläsk, bara att man själv får bestämma smak om man har ett par olika sorter hemma. :thumbup:

Nismo
2005-05-19, 09:59
Många trådar i detta forum handlar om hur gott fun light och kesella är. Själv så använder jag fun light i mineralvatten och blir grymt gott...är ju typ som lightläsk, bara att man själv får bestämma smak om man har ett par olika sorter hemma. :thumbup:

Det ska testas!

Johan_P
2005-05-20, 15:00
Ingen mening med att dricka mineralvatten med Fun Light ju.

keZo
2005-05-20, 18:16
Ingen mening med att dricka mineralvatten med Fun Light ju.
någon speciell mening är det ju inte :confused: ...men bra mycket godare än att bara blanda ut saften med kranvatten iaf :thumbup:

MyungChul
2005-05-20, 18:31
eller så dricker man vattnet som det är, och saften utspädd med kranvatten. varför betala dubbelt?

keZo
2005-05-20, 19:55
Meningen med denna tråd vara ju bara ett litet tips och inte en diskussion om hur ekonomiskt eller bra det är...sen är det ju inte så att jag dricker detta varje dag utan enbart fredag eller lördag istället för läsk eller liknande. Men som sagt det var bara menat som ett tips och inget annat...

Tolkia
2005-05-20, 21:12
Tycker man att det är för dyrt att blanda ut Fun Light med Loka kan man ju alltid köpa Konsums/Coops/Hemköps eget mineralvatten istället. Gott är det i alla fall, kan jag bara hålla med om!

Johan_P
2005-05-20, 21:13
Meningen med denna tråd vara ju bara ett litet tips och inte en diskussion om hur ekonomiskt eller bra det är...sen är det ju inte så att jag dricker detta varje dag utan enbart fredag eller lördag istället för läsk eller liknande. Men som sagt det var bara menat som ett tips och inget annat...

Är ju iaf en bra ersättare mot läsk om man nu inte ser sötningsmedlen som negativa.

bear.flowertwig
2005-05-20, 21:30
Tycker man att det är för dyrt att blanda ut Fun Light med Loka kan man ju alltid köpa Konsums/Coops/Hemköps eget mineralvatten istället. Gott är det i alla fall, kan jag bara hålla med om!

Japp, har testat detsamma och håller med :thumbup:

pocoloco
2005-05-21, 01:29
Sodastreams mineralvatten är mer eller mindre gratis att tillverka och blandas lämpligen med Fun Light :)