handdator

Visa fullständig version : ABB Steel Bar


FyllSkalle
2005-05-18, 17:24
Någon som käkat ABB Steel Bar? Vad tyckte ni? Själv Har jag ätit en halv Crunchy Peanut Butter och tyckte den smakade gott. Fundrar på att beställa en kartong. Någon som smakat de andra sorterna?

King Grub
2005-05-18, 17:27
"Protein Blend (calcium caseinate, soy protein isolate, whey protein isolate, whey protein concentrate), high frucose corn syrup, corn syrup, coating (maltitol, palm kernel oil, cocoa, whey powder, lecithin, natural flavor), crisp rice (milled rice, sugar, salt, corn syrup, barley malt), cocoa, corn syrup solids, glycerine, fructose, natural and artificial flavors, salt, vitamin blend (ascorbic acid, d-alpha tocopheryl succinate, maltodextrin, niacinamide, d-calcium pantothenate, pyridoxide hydrochloride, chromium polynicotinate, riboflavin, vitamin a palmitate, biotin, folic acid, cyanocobalamin)."

http://bestsmileys.com/thumbs/6.gif Bra protein... mindre bra rest.

der_rickard
2005-05-18, 18:11
http://bestsmileys.com/thumbs/6.gif Bra protein... mindre bra rest.

Är det inte så med de flesta barer? Finns det nån utan en massa skit?

Pdaddy
2005-05-18, 18:18
Kanske inte super innehåll, men god som stryk.

JA gillar Cockies and Cream bäst.

M

Fairing
2005-05-18, 18:46
Bar kung ( eller kung i baren) som man är så måste jag faktiskt säga att ABB steel bar är en av dom bättre från Amerika och det är troligtvis därför som Kolozzeum säljer den i sin shop :cool:

Håll för övrigt ögonen öppna efter våra nya smaker och då framförallt Rapid Recovery bar med lakrits smak :hbang:

King Grub
2005-05-18, 18:56
Rapid Recovery bar med lakrits smak :hbang:

"100% better taste, 100% lower testosterone" då eller. :D

Fairing
2005-05-18, 19:02
Nix, för det är bara syntetisk arom i vår bar :hbang:

Pdaddy
2005-05-18, 21:48
Nix, för det är bara syntetisk arom i vår bar :hbang:

Där fick han på nöten Lasse :D ... plutta ding Grubben :naughty:

M

Bite
2005-05-18, 21:56
Lakrits? Helvete, man kanske måste börja köpa sånadäringa bars :naughty:

Beast
2005-05-19, 00:08
Har alltid nån låda Steel bars hemma.. klockrena när man får godis suget.

AnimalGen
2005-05-19, 10:11
Är inte så himmla glad för bars men skulle jag köpa en låda så skulle jag köpa Stell.

tinus
2005-05-19, 10:18
Gott som tusan!! cookies and cream & crunchy peanut butter är de jag käkat..lika goda båda två!

Annars har de något annat "snask" som är sjukt gott & grymt beroende framkallande..kommer bara inte ihåg vad de små kulorna heter :em: Tobbe eller Pecca..hjälp mig!! :booty:

Sverker
2005-05-19, 11:10
Annars har de något annat "snask" som är sjukt gott & grymt beroende framkallande..kommer bara inte ihåg vad de små kulorna heter :em: Tobbe eller Pecca..hjälp mig!! :booty:

Du menar de där små chokladkulorna som finns i alldeles för små påsar och som smakar alldeles för bra :eating:

Vad de heter ? Ingen aning, det är ju innehållet man vill åt :D

tinus
2005-05-19, 11:16
Du menar de där små chokladkulorna som finns i alldeles för små påsar och som smakar alldeles för bra :eating:

Vad de heter ? Ingen aning, det är ju innehållet man vill åt :D

Precis! De är FÖR goda :eating: :D och alldeles för liten förpackning! Jag vill ha storpack..NUUUU

FyllSkalle
2005-05-19, 12:57
Lakrits lät riktigt gtt. kanske ska vänta tills de kommer istället. :thumbup:

Beast
2005-05-19, 15:07
Ni menar Rivets :D Asgoda dom osså men jag är nog mer för bars.