handdator

Visa fullständig version : Sveriges 69 osexigaste 2005


Lemmy
2005-05-18, 12:28
http://boyahed.com/?303-Sveriges_69_osexigaste_2005

Snubbarna på Boyahed har järnkoll, som vanligt.

/L

jwzrd
2005-05-18, 12:43
"Det finns nog ingenting Dr. Alban hellre vill än att bli tagen på allvar. Vi har full förståelse för detta, och skulle vilja uttrycka vårt stöd genom hahahahahaha. Dr Alban. Hahahahahahaha. Rappande tandläkare. Hahahahaha. Det är stabilt. Aahahahahahahahahaha. Haha. Förlåt, men det går bara inte att hålla sig."


AHAHAHAHAHAHAH !

Piranha
2005-05-18, 12:45
Robinsson Robban ..

Han är så jävla mediakåt så han är väl stolt även över att ligga på skitlistan , bara han syns och hörs , som sagt synd han inte fick kåken ..

Sonny
2005-05-18, 13:47
"Olinda visar att man kan komma långt med inget annat än en amöbapersonlighet och ett ansikte som en allergisk reaktion."
:laugh: :laugh:

rolf
2005-05-18, 13:52
"Olinda visar att man kan komma långt med inget annat än en amöbapersonlighet och ett ansikte som en allergisk reaktion."
:laugh: :laugh:

hahah bäst på listan!

Lallle
2005-05-18, 13:55
haha jag bor precis bredvid billy lansdowne

Grisen
2005-05-18, 14:00
51. GEORGE MOURAD (NY) [Direktlänk]

”Mouradona” benämns ofta som en av Allsvenskans fulaste spelare, och det är svårt att säga emot. Dagens skönhetstips: Plocka ditt ögonbryn.


:laugh:

blekfet2
2005-05-18, 14:03
Olinda visar att man kan komma långt med inget annat än en amöbapersonlighet och ett ansikte som en allergisk reaktion."

Neej du snodde det jag skulle "copy:a" in...men ack så bra...ahahahahaa

:laugh: :laugh:

Niclaaas
2005-05-18, 14:15
5. Sebastian Dawkins (3) [Direktlänk]

Eftersom vi tidigare har blivit hotade med polisanmälan för förtal av den högt ansedde herr Dawkins tänker vi i år, bara för att täcka vår rygg, enbart inkludera saker i denna motivering som vi vet är obestridliga fakta. Sebastian Dawkins ser helt för jävlig ut. Sebastian Dawkins är psykoterapeut minus terapeut. Sebastian Dawkins är en utomjording, skickad till jorden för att förgöra våra sinnen. Hundar och marsvin börjar spontant att gny när de känner att Sebastian Dawkins närmar sig, och spädbarn gråter. Sebastian Dawkins är osexig. Så enkelt är det.

4. Michael Brinkenstierna (1) [Direktlänk]

Då vi förra året beskrev den enorma osexigheten i herr Taget Namns personlighet anser vi det passande att detta år sjunka lite lägre och enbart angripa hans utseende. Sammanfattat: Han ser ut som en penis. En solariebrun penis, men lik förbannat… en penis. En penis med öron.

:laugh: :laugh: hur många klockrena som helst :laugh: :laugh:

Dumleman
2005-05-18, 14:30
Haha roligaste på länge :bow:.

Bamse
2005-05-18, 19:48
Ebba von Sydow (NY) [Direktlänk]

Det är lätt att tänka tankar som ”hur fick hon det där jobbet egentligen?” och samtidigt göra en gest där man upprepade gånger för en knuten näve mot munnen och trycker ut tungan mot insidan av kinden.

:D

Fatalist
2005-05-18, 20:10
HAHAHAHA :laugh:

Dom är ju helt underbara allihopa :laugh:


Vad i HELV***?!

"53. JENS ORBACKS GAMLA MOSTER (NY) [Direktlänk]

Hon knullar hästar, för guds skull!"

Zozza
2005-05-18, 20:41
Vinnaren är så jävla rätt

:thumbup:

Jense
2005-05-18, 20:45
haha, stackars duktiga-dick

Lasse Kongo
2005-05-18, 20:47
hehe killarna bakom boya är inte helt friska, om ni bara visste... men humor har de haha...

Mandus
2005-05-18, 20:51
HAHAHAHA :laugh:

Dom är ju helt underbara allihopa :laugh:


Vad i HELV***?!

"53. JENS ORBACKS GAMLA MOSTER (NY) [Direktlänk]

Hon knullar hästar, för guds skull!"

Lite bakgrundsfakta

"Nytillträdde jämställdhetsministern Jens Orback har fått mottaga starkt kritik efter att i en radiointervju försökt förklara att han inte har några fördomar mot homosexuella: "Jag hade också en härlig syster till min mormor i Kanada som levde med en häst," sa Orback. Uttalandet gick inte hem, och många har anklagat Orback för att ha jämställt homosexualitet och tidelag. Nu vill han en gång för alla ta tillfället i akt och förklara sig."

Fatalist
2005-05-18, 20:57
Lite bakgrundsfakta

"Nytillträdde jämställdhetsministern Jens Orback har fått mottaga starkt kritik efter att i en radiointervju försökt förklara att han inte har några fördomar mot homosexuella: "Jag hade också en härlig syster till min mormor i Kanada som levde med en häst," sa Orback. Uttalandet gick inte hem, och många har anklagat Orback för att ha jämställt homosexualitet och tidelag. Nu vill han en gång för alla ta tillfället i akt och förklara sig."

Sedär, så går det när man inte hänger med riktigt i nyhetssvängen. Tack för infon :cheers:

Lemmy
2005-05-18, 21:16
Ja, listan är onekligen "long and distinguished".
Jag blev mest förvånad, och besviken, över att inte riksvåpet Robinson-Emma Andersson var med. Även solen har väl sina fläckar antar jag.

Det fanns osexiga svenskar 2004 (http://boyahed.com/?227-Sveriges_69_osexigaste_2004) och 2003 (http://boyahed.com/?126-Sveriges_69_osexigaste_2003) också!

Fartman
2005-05-18, 21:25
Ja, listan är onekligen "long and distinguished".
Jag blev mest förvånad, och besviken, över att inte riksvåpet Robinson-Emma Andersson var med. Även solen har väl sina fläckar antar jag.

Det fanns osexiga svenskar 2004 (http://boyahed.com/?227-Sveriges_69_osexigaste_2004) och 2003 (http://boyahed.com/?126-Sveriges_69_osexigaste_2003) också!

bah! hon är ju sexig för fan! I WOULD HIT THAT ANYDAY!

Rataxes
2005-05-18, 21:47
"60. ÅKE UNGER (55) [Direktlänk]

I vad som i framtiden kommer att betraktas som en obskyr men förfärlig parantes i TV-historien försökte TV3 i höstas att göra en svensk version av kändispoker. De som hade oturen att slå på TV:n vid fel tillfälle fick se Åke Unger. Iklädd en cowboyhatt. Blinkandes mot kameran som om han hade karisma. Det kan vara det sjukaste som någonsin sänts i TV, någonstans."

Började gapskratta när jag läste det där av nån anledning. Grym lista som vanligt. :thumbup:

Ralle
2005-05-18, 22:25
"60. ÅKE UNGER (55) [Direktlänk]

I vad som i framtiden kommer att betraktas som en obskyr men förfärlig parantes i TV-historien försökte TV3 i höstas att göra en svensk version av kändispoker. De som hade oturen att slå på TV:n vid fel tillfälle fick se Åke Unger. Iklädd en cowboyhatt. Blinkandes mot kameran som om han hade karisma. Det kan vara det sjukaste som någonsin sänts i TV, någonstans."

Började gapskratta när jag läste det där av nån anledning. Grym lista som vanligt. :thumbup:

HAHA, skönt att höra att man inte är ensam.. Jag trodde jag hade riktigt störd humor då den typ var den jag skratta mest åt.

Kwon
2005-05-18, 22:26
Ja, listan är onekligen "long and distinguished".
Jag blev mest förvånad, och besviken, över att inte riksvåpet Robinson-Emma Andersson var med. Även solen har väl sina fläckar antar jag.

Det fanns osexiga svenskar 2004 (http://boyahed.com/?227-Sveriges_69_osexigaste_2004) och 2003 (http://boyahed.com/?126-Sveriges_69_osexigaste_2003) också!

Visst e Emma Andersson våpig men dock ej osexig!

Olinda däremot har de lyckats bra med på listan! :D

Yankeee
2005-05-18, 22:30
"60. ÅKE UNGER (55) [Direktlänk]

I vad som i framtiden kommer att betraktas som en obskyr men förfärlig parantes i TV-historien försökte TV3 i höstas att göra en svensk version av kändispoker. De som hade oturen att slå på TV:n vid fel tillfälle fick se Åke Unger. Iklädd en cowboyhatt. Blinkandes mot kameran som om han hade karisma. Det kan vara det sjukaste som någonsin sänts i TV, någonstans."


Japp, den och olina var helt klart bäst.

LexSinner
2005-05-18, 22:40
Jag gillar den här skarpt :laugh:

48. MIKAEL PERSBRANDT (NY) [Direktlänk]

I kväll får 107 svenskar gonorré. Snälla någon, stoppa Micke Persbrandt innan han drabbar flera unga flickor.

Frantic
2005-05-18, 22:57
hahaha Olindas var klockren! :D

Hur i h-e kan slitz ha henne på topp-10 över de 10 sexigaste tjejerna i Sverige??

Herkulez
2005-05-19, 09:48
Eller Fadde Rosings

"Det är ett mer krävande jobb än vad många tror att se till att bara folk som finns på listan får komma in i hans flickvän. Man ska så klart även vara anständigt klädd, men känner man bara några andra besökande brukar man åtminstone få smita in bakvägen."

palme
2005-05-19, 09:49
Eller Fadde Rosings

"Det är ett mer krävande jobb än vad många tror att se till att bara folk som finns på listan får komma in i hans flickvän. Man ska så klart även vara anständigt klädd, men känner man bara några andra besökande brukar man åtminstone få smita in bakvägen."

Riktigt bra :D

Vad hände igår? Fick du gå in bakvägen?

Herkulez
2005-05-19, 09:55
Riktigt bra :D

Vad hände igår? Fick du gå in bakvägen?
hahhahaha.

Perry_G
2005-05-19, 10:30
"Irländarna har leprechauns, vi svenskar har Jonas Gardell." Jag garvade så jag nästan trillade av stolen :bow:

Depzon
2005-05-20, 00:28
Haha, har sällan sett så bra formuleringar.

jesse
2005-05-20, 01:09
Fan va skön lista :laugh:

Bigsize
2005-05-20, 07:33
Dem verkar ligga inne med en härlig humor :)