handdator

Visa fullständig version : vad händer ?!


Kaboffastar
2005-05-18, 07:10
Min "plan" är att tappa 1 kg i veckan är 183 lång vägde från början 97 kg idag ska jag egentligen väga 87 för att det ska vara enligt "planen" men när jag vägde mig nyss så vägde jag 85 !!! jag vart förvånad redan igår att jag låg 5 dagar före med 86.

Till historien hör att jag inte har kört någon som helst cardio på 9 dar.
Jag styrketränar lika mycket som innan och har inte blivit klenare på gymmet. :/

King Grub
2005-05-18, 07:12
Du har antingen överskattat ditt energintag eller underskattat din energiförbrukning. Eller förlorat vattenvikt som du inte räknat med alls.

Kaboffastar
2005-05-18, 07:20
Du har antingen överskattat ditt energintag eller underskattat din energiförbrukning. Eller förlorat vattenvikt som du inte räknat med alls.

detta kan inte vara bra ?
Det känns inte bra i alla fall... Eller ska jag bara vara nöjd att jag "tjänar" en vecka ?

Rataxes
2005-05-18, 10:04
Vikt är en väldigt osäker mätmetod om du bara väger dig lite då och då eftersom den kan variera vilt från dag till dag beroende på vad du äter och gör. Kolhydrater och salt binder t ex en hel del vatten, så du kanske bara fick i dig mindre än vanligt av dessa saker och/eller drack mindre än vanligt dagen innan vägning.