handdator

Visa fullständig version : Er största sexuella fantasi?


pellepedal
2005-05-17, 08:07
En liten skruv på en annan tråd...

Vad är er största sexuella fantasi???

Fram med det nu....

palme
2005-05-17, 08:09
Iom att jag inte haft en trekant än så är det väl det en av de första sakerna jag tänker göra när jag blivit singel.

mmartin
2005-05-17, 08:10
måste nog bli 4-kant med 3 tjejer... kanske borde fixa 3-kant först? hel-te haft 3-4 CHANSER där jag blivit tillfrågad (givetvis av 2 tjejer) men lyckats skita bort det...

ja ja...

palme
2005-05-17, 08:12
måste nog bli 4-kant med 3 tjejer... kanske borde fixa 3-kant först? hel-te haft 3-4 CHANSER där jag blivit tillfrågad (givetvis av 2 tjejer) men lyckats skita bort det...

ja ja...

Du är inte värdig såna förfrågningar om du itne tar tillvara på de...om inte brudarna var fula iofs.

Jay-Z
2005-05-17, 08:26
Du är inte värdig såna förfrågningar om du itne tar tillvara på de...om inte brudarna var fula iofs.

Det är jag övertygad om att de var. McDonaldsfeta med flottigt hår.

Piranha
2005-05-17, 08:34
Jag har en där jag rullar runt på en bädd av gelehallon med Cyndee Peters, bäddens står givetvis på Centercourten i båstad, samtidigt som Lisebergs kaninerna står och klappar takten , sen när det drar ihop sig så kommer Jakob Hård fram med microfonen och hela Båstad får höra mitt älgbröl samtidigt som jag fyller upp Cyndee som en ballong.

Jag rullar över och där står en dvärg på 90 cm som på tyska kräver ett urinprov av mig , raus schnell ... bitte. Jag klarar dopingtestet givetvis..








Kom igen nu , tror du man berättar sin vildaste fantasi på nätet ..

jesse
2005-05-17, 08:36
Jag har en där jag rullar runt på en bädd av gelehallon med Cyndee Peters, bäddens står givetvis på Centercourten i båstad, samtidigt som Lisebergs kaninerna står och klappar takten , sen när det drar ihop sig så kommer Jakob Hård fram med microfonen och hela Båstad får höra mitt älgbröl samtidigt som jag fyller upp Cyndee som en ballong.

Jag rullar över och där står en dvärg på 90 cm som på tyska kräver ett urinprov av mig , raus schnell ... bitte. Jag klarar dopingtestet givetvis..








Kom igen nu , tror du man berättar sin vildaste fantasi på nätet ..


Du gjorde ju precis de :D

Zafer
2005-05-17, 08:38
Jag har en där jag rullar runt på en bädd av gelehallon med Cyndee Peters, bäddens står givetvis på Centercourten i båstad, samtidigt som Lisebergs kaninerna står och klappar takten , sen när det drar ihop sig så kommer Jakob Hård fram med microfonen och hela Båstad får höra mitt älgbröl samtidigt som jag fyller upp Cyndee som en ballong.

Jag rullar över och där står en dvärg på 90 cm som på tyska kräver ett urinprov av mig , raus schnell ... bitte. Jag klarar dopingtestet givetvis..








Kom igen nu , tror du man berättar sin vildaste fantasi på nätet ..


:laugh:

Herkulez
2005-05-17, 08:58
Jag har en där jag rullar runt på en bädd av gelehallon med Cyndee Peters, bäddens står givetvis på Centercourten i båstad, samtidigt som Lisebergs kaninerna står och klappar takten , sen när det drar ihop sig så kommer Jakob Hård fram med microfonen och hela Båstad får höra mitt älgbröl samtidigt som jag fyller upp Cyndee som en ballong.

Jag rullar över och där står en dvärg på 90 cm som på tyska kräver ett urinprov av mig , raus schnell ... bitte. Jag klarar dopingtestet givetvis..
.. :laugh: :laugh:



Jag berättat min vildaste fantasi till Piranha på msn nu istället.

_Larre_
2005-05-17, 09:00
Iom att jag inte haft en trekant än så är det väl det en av de första sakerna jag tänker göra när jag blivit singel.

"När jag blivit singel"
:confused:

Är väl inget man vill bli ;).


Största sexuella fantasi? Kommer behöva betänketid där.

Nismo
2005-05-17, 10:45
Jag har en där jag rullar runt på en bädd av gelehallon med Cyndee Peters, bäddens står givetvis på Centercourten i båstad, samtidigt som Lisebergs kaninerna står och klappar takten , sen när det drar ihop sig så kommer Jakob Hård fram med microfonen och hela Båstad får höra mitt älgbröl samtidigt som jag fyller upp Cyndee som en ballong.

Jag rullar över och där står en dvärg på 90 cm som på tyska kräver ett urinprov av mig , raus schnell ... bitte. Jag klarar dopingtestet givetvis..








Kom igen nu , tror du man berättar sin vildaste fantasi på nätet ..


:bow:

Piranha
2005-05-17, 10:47
:laugh: :laugh:



Jag berättat min vildaste fantasi till Piranha på msn nu istället.


Jag fattar fortfarande inte vad du skulle ha zuccinin till ?

Herkulez
2005-05-17, 10:48
Jag fattar fortfarande inte vad du skulle ha zuccinin till ?
TRYCKA UPP DEN I DIN RÖV

Piranha
2005-05-17, 10:53
TRYCKA UPP DEN I DIN RÖV


*screwy*

s_himself
2005-05-17, 11:42
hahahaha pirahna haha

blekfet2
2005-05-17, 12:36
min är nog att jag ligger i knät på en kraftigt överviktig kvinnlig skogshuggare å äter varmkorv med ketchup/senap....Oladida!


ähähäähähä

Herkulez
2005-05-17, 12:47
min är nog att jag ligger i knät på en kraftigt överviktig kvinnlig skogshuggare å äter varmkorv med ketchup/senap....Oladida!


ähähäähähä
Duger nån av dom här?

http://homepage.eircom.net/~droghedaphotoclub/jbpanel/Woman-Chopping-Wood-2229-27.jpg
http://users.bigpond.net.au/ewalker/photolog/images/2004/IMG_2840.jpg

för smal för dig kanske
http://justblog.blogdns.org/static/images/crimecoffee/masuimi_axe.jpg

Till den dagen du kommer ut ur garderoben :thumbup:
http://www.davehitt.com/axe.jpg

Piranha
2005-05-17, 12:48
Till den dagen du kommer ut ur garderoben :thumbup:
http://www.davehitt.com/axe.jpg[/QUOTE]




Haaaa ha ha bild 4 där blev riktigt bra :)

Herkulez
2005-05-17, 12:49
Se till så att hon är lobotomerad (vilket 99% av alla tjejer juförsig redan är) så att det inte slutar så här

http://home.thirdage.com/Games/browere/AxeLady.jpeg

*Flash*
2005-05-17, 12:52
Trekant med en kille och en tjej har jag ännu inte gjort av det jag vill göra..

Mina andra sexuella fantasier håller jag nog för mig själv :cool:

Metal_boy_
2005-05-17, 13:03
Trekant med en kille och en tjej har jag ännu inte gjort av det jag vill göra..

Mina andra sexuella fantasier håller jag nog för mig själv :cool:


haha shit! Du väntar på att nån ska fråga: du jag och min fru med andra ord? :D

Piranha
2005-05-17, 13:04
Trekant med en kille och en tjej har jag ännu inte gjort av det jag vill göra..

Mina andra sexuella fantasier håller jag nog för mig själv :cool:


Men shit va PM du kommer få nu ..

mmartin
2005-05-17, 13:11
Du är inte värdig såna förfrågningar om du itne tar tillvara på de...om inte brudarna var fula iofs.


he he, jo men sen finns det faktorer så som partner, alkhol osv osv som spelar in.. :cool:

Och Nej de flesta var ordentligt fina, visst nån var kanske inte en 10:a men å andra sidan var de ju 2 och den andra var :thumbup:

*Flash*
2005-05-17, 13:28
Men shit va PM du kommer få nu ..
Jaså det tror jag då inte..

Mentalboy: hade nog tänkt mig ett lite annat scenario faktiskt..leta upp någon snygg tjej som vill och sen letar vi upp en kille som vi båda vill ha ;)
Vet iofs redan vilken kille jag vill ha trekanten med, så sorry:thefinger

tinus
2005-05-17, 13:33
Har redan genomfört dem :naughty: :D *innocent*

Herkulez
2005-05-17, 13:35
Har redan genomfört dem :naughty: :D *innocent*
missionären?

Metal_boy_
2005-05-17, 13:35
Vet iofs redan vilken kille jag vill ha trekanten med, så sorry:thefinger

Hehe tror du missförstod, jag mena inte att jag skulle fråga. Och för det andra så har jag ingen fru :thefinger ;)

tinus
2005-05-17, 13:36
missionären?

Nej för tusan! inte så avancerat.. *slap* :em:

Metal_boy_
2005-05-17, 13:37
Men shit va PM du kommer få nu ..

hehe precis. Den damen vill kunna välja och vraka hehe

Metal_boy_
2005-05-17, 13:37
Nej för tusan! inte så avancerat.. *slap* :em:

Dopp i tiny??

tinus
2005-05-17, 13:40
Dopp i tiny??

*slap* Nämen..inte kunde jag ana att du av alla skulle ställa den frågan.. *rolleyes* :laugh:

palme
2005-05-17, 13:52
Så vad har du gjort för sjukt tinus?

Hörde nåt om lasagne och naken kille i förklädde...

tinus
2005-05-17, 13:56
Så vad har du gjort för sjukt tinus?

Hörde nåt om lasagne och naken kille i förklädde...

Nej,nej..det var ju DIN fantasi *screwy* :laugh:

palme
2005-05-17, 13:58
Just ja :D

Nog om det hehe!

blekfet2
2005-05-17, 13:59
[QUOTE=Herkulez]Duger nån av dom här?

http://homepage.eircom.net/~droghedaphotoclub/jbpanel/Woman-Chopping-Wood-2229-27.jpg
http://users.bigpond.net.au/ewalker/photolog/images/2004/IMG_2840.jpg




bwahahah....fan google måste vara din tredje pappa :D :D :D

Nalfaren
2005-05-21, 09:43
jag å en brud naken med rollerblades.. å insmetade i chockladpudding och gör rumpavtryck på väggarnaaa... mmmm choklad ;)

nee..

3-kant är ju inte fel ;)