handdator

Visa fullständig version : Ingen träning

n1klas
2005-05-16, 19:48
Fan
http://www.ljusnan.se/article.jsp?article=9632&category=6&maincategory=1

Tur hade man men ingen träning på 4 veckor :cryout:
Trökigt nog var det jag som fick ligga kvar, :(
Sånna här trafikolyckor hänt någon mer....Lite trökigt, jag som precis börjat med seriös träning... *grr*

ca 90km/h in i ett träd, roligt...
Nåt liknande hänt någon mer? Iofs r detta allvarligt, borde nästan inte överleva, kan tillägga att jag va onykter och inte hade bälte så man får ju skylla sig själv som sagt.

Fatalist
2005-05-16, 19:49
Är du inblandad? Tur du inte skadades!

Allan
2005-05-16, 19:50
Var glad att du lever! Gjorde du dig mycket illa?

allan

n1klas
2005-05-16, 19:51
jag fick yttre blödningar i hjärnan...en riktig smäll i nacken och har ingen kraft i högerhand

Klarade oss bra allihopa för att vara en sånm här kraftig krock.
Vissa fick sy här å där.

Jorgen
2005-05-16, 19:54
Skit i träningen.
Du lever. Var glad för det. Träna kan du göra sen.

Hoppas att du kryar på dig fort. :)

//Jörgen

daja
2005-05-16, 19:56
var det du som körde?

n1klas
2005-05-16, 20:00
Tack jörden, jo det är helt klart viktigast men jag fattade noll när jag vaknade på gävle sjukhus parkering, inte kommer jag ihåg nått efter jag satt mig i bilen heller.
Trökigt att halka efter med träning iaf :(

Nej jag körde inte...satt i baksätet och vart ändå mest drabbad, konstigt nog...alla va utom bälte utom föraren,...

Blir nog vila, mesta dels nu...Jävligt äckligt med sånna här grejjer, man tror inte att det kan hända sig själv så man tänker inte.

mangemani
2005-05-16, 20:06
ingen träning?var glad att du lever istället:).

ja,jag var med om liknande,fast jag var på en buss och istället för ett träd så var det en biograf=/

Pinglan
2005-05-16, 20:09
Men fy vad otäckt!!! Tur att ni klarade er allihop utan allvarligare skador (nog för att det räcker för all del men det kunde ju varit betydligt värre) Krya på dig nu och hoppas att du inte får några problem i framtiden pga detta! Var rädd om dig!

n1klas
2005-05-16, 20:12
BIOGRAF!?? eehh? tackar iaf, jo jag är glad att jag lever, fattar bara inte vad som hänt för jag ahr inget minne av det...

Tack så mkt pinglan, kommer inte ihåg ett piss...och jag hoppas att inget av detta förstör min framtida träning...
Tack tack
Jo "änglavakt" är ordet

:bow:

Grisen
2005-05-16, 20:37
Tänk inte på träningen gör sådant du inte haft tid med i vanliga fall, läs böcker o s v. Du kommer snabbt att komma tillbaka när du är hel igen, krya på dig!

Menigar
2005-05-16, 20:40
Vad var det för bil ni krockade med?

n1klas
2005-05-16, 20:41
skulle gärna läsa böcker men jag får inte va koncentrerad inom böcker,tv,dator(spel osv då, filmer)...vilekt gör detta jävligt jobbigt...

n1klas
2005-05-16, 20:42
En Audi A4 tror jag det var, inte en ny, men den var bra..

Jense
2005-05-16, 20:45
fyfan kompis.. jävla tur du överlevde. hälsan är viktigast skit i träningen och va glad att du lever

MacLeod
2005-05-16, 23:12
Var föraren onykter? Och hur gick det för barnet?

n1klas
2005-05-17, 09:22
barnet var 15 år men dom räknande väll under 16 som barn

MacLeod
2005-05-17, 09:51
Och föraren var onykter då alltså?

n1klas
2005-05-17, 13:41
vem har sagt det?

daja
2005-05-17, 13:52
vem har sagt det?

ingen, men det är en rätt självklar fråga. så?

MacLeod
2005-05-17, 14:03
Svaret verkar inte vara ett självklart nej så det är väl bara att gratulera.
Tur att ni inte körde ihjäl någon annan.

Shadow Warrior
2005-05-17, 15:45
Svaret verkar inte vara ett självklart nej så det är väl bara att gratulera.
Tur att ni inte körde ihjäl någon annan.

Måste detta påpekas varenda jävla gång? Knip igen för fan.

Niklas:Att överleva en så pass alvarlig olycka är en livserfarenhet, vänd det till motivation och se på livet med nya ögon! :thumbup:

Pez
2005-05-17, 15:49

Att man är dum i huvudet om man kör full alt. låter nån köra full?
Ja, för i helvete.

Att köra berusad är och kommer alltid vara helt jävla idiotiskt och framförallt jävligt respektlöst mot sina passagerare samt medtrafikanter. Folk dör i trafiken utan att fyllon sätter sig i bilen och kör - varför öka riskerna genom att göra nåt så urbota dumt då? *screwy*

AnimalGen
2005-05-17, 15:51
Har själv slåt mig i en traffikolycka så jag vet hur det känns, hoppas du inte får några fler problem.

daja
2005-05-17, 15:54

Niklas:Att överleva en så pass alvarlig olycka är en livserfarenhet, vänd det till motivation och se på livet med nya ögon! :thumbup:

Knip igen själv för fan!
Är det rattylla som ligger bakom olyckan ska han inte ha ryggdunkar.

jwzrd
2005-05-17, 15:55
Inget bälte?

Niclaaas
2005-05-17, 15:56
tur att bara ni skadades

Shadow Warrior
2005-05-17, 15:56
Knip igen själv för fan!
Är det rattylla som ligger bakom olyckan ska han inte ha ryggdunkar.

Som om minsta fel har begåtts så ska alla involverade direkt få skylla sej själva?
Jävla liberal svin!

jwzrd
2005-05-17, 15:57
Som om minsta fel har begåtts så ska alla involverade direkt få skylla sej själva?
Jävla liberal svin!

Sshh!

daja
2005-05-17, 15:58
Jävla liberal svin!

minsta fel? du verkar ha messmör bakom pannbenet. klart man vet om polaren som kör e full eller inte.

Nismo
2005-05-17, 16:01
Varför inträffade olyckan?

Tigerkotten
2005-05-17, 16:02
jo tur att ni klarade er, men extremt sorgligt om nu han som körde var berusad och ni 3? Åkte med honom endå.

Borde veta bättre den så, man vet ju att reaktions förmågan försämras kraftigt utav alkohol intag så varför riskera något sådant?

Och bälte ska användas...

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:03
minsta fel? du verkar ha messmör bakom pannbenet. klart man vet om polaren som kör e full eller inte.

Som om så var fallet och alla var medvetna om det (vilket är ganska självklart) så får alla skylla sej själva?

Det handlar inte bara om denna tråd heller utan ständigt ska nån nisse dyka upp och påpeka att den och den får skylla sej själv bara för att nåt fel har begåtts.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:04
jo tur att ni klarade er, men extremt sorgligt om nu han som körde var berusad och ni 3? Åkte med honom endå.

Borde veta bättre den så, man vet ju att reaktions förmågan försämras kraftigt utav alkohol intag så varför riskera något sådant?

Och bälte ska användas...

Så du gör alldrig nått du vet är farligt?

jwzrd
2005-05-17, 16:05

Men förhelvete Shaddow, stäng limpsaxen nu, vi hajar att du tycker det är oviktigt om någon har skuld till något något som hänt! Ok?

Nismo
2005-05-17, 16:06

Inte som kan gå ut över andra iaf.

z_bumbi
2005-05-17, 16:07
Men förhelvete Shaddow, stäng limpsaxen nu, vi hajar att du tycker det är oviktigt om någon har skuld till något något som hänt! Ok?

Lugn och fin annars sätter jag en liten tempban på dig tills du kan ta det lugnt.

Pez
2005-05-17, 16:07
Som om så var fallet och alla var medvetna om det (vilket är ganska självklart) så får alla skylla sej själva?

Det handlar inte bara om denna tråd heller utan ständigt ska nån nisse dyka upp och påpeka att den och den får skylla sej själv bara för att nåt fel har begåtts.
Att köra rattfull är inte som att inte kolla spolarvätskan, utan snarare som att lossa ett hjul - det kanske inte händer en olycka denna gång, eller nästa..men kör man rattfull en gång kan du ge dig fan på att man kör rattfull fler gånger. Till slut står ett träd i vägen, eller värre - en annan bil/människa.

Tänk till nu för fan.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:10
Inte som kan gå ut över andra iaf.

Men om dom andra är beredd att ta risken? Du gör ganska enkelt för dej genom att utrycka dej sådör men det håller inte.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:11
Att köra rattfull är inte som att inte kolla spolarvätskan, utan snarare som att lossa ett hjul - det kanske inte händer en olycka denna gång, eller nästa..men kör man rattfull en gång kan du ge dig fan på att man kör rattfull fler gånger. Till slut står ett träd i vägen, eller värre - en annan bil/människa.

Tänk till nu för fan.

Jag har inte sagt att det skulle vara rätt att handla på ett sådant sätt.

daja
2005-05-17, 16:12

klart som fan dom får skylla sig själva om dom är medvetna om att föraren är full och ändå åker med.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:13
klart som fan dom får skylla sig själva om dom är medvetna om att föraren är full och ändå åker med.

Det är inte mänskligt att alltid handla rätt.

Nismo
2005-05-17, 16:15
Men om dom andra är beredd att ta risken? Du gör ganska enkelt för dej genom att utrycka dej sådör men det håller inte.

Dom andra? Vilka är beredda att ta risken att promenera eller åka den vägen där du vet någon kör rattfull?

JJ
2005-05-17, 16:16

Vilka andra? Ska du ringa upp mötande bilar och varna eller?

daja
2005-05-17, 16:18
Det är inte mänskligt att alltid handla rätt.
har ingen sagt, jag råkade handla 2 liter mjölk en gång, trots att jag redan hade 3 liter hemma.

Nej men du tycker att dom efteråt kan sitta och beklaga sig om dom haft vetskapen om att föraren dom åkte med var full? finns inte en jävla ursäkt till att köra full, det är inte precis som att "råka" snatta ett Jenka på Tobak.
om du hade haft närstående som drabbats hade du nog inte varit av den åsikten du är idag

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:22
Vilka andra? Ska du ringa upp mötande bilar och varna eller?

Jag talade rent generellt, i vardagen tar vi risker.

JJ
2005-05-17, 16:24

Och vi diskuterar ett specifikt fall. Men jag ska ta med mig dina visa ord i bagaget när jag nu färdas vidare i livet :)

daja
2005-05-17, 16:25

att köra full är inte att "ta en risk", det är vi andra trafikanter som tar risken att möta fulla idioter.
att köra full är något man mycket väl är medveten om att man gör och då är det en planerad gärning.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:31
har ingen sagt, jag råkade handla 2 liter mjölk en gång, trots att jag redan hade 3 liter hemma.

Nej men du tycker att dom efteråt kan sitta och beklaga sig om dom haft vetskapen om att föraren dom åkte med var full? finns inte en jävla ursäkt till att köra full, det är inte precis som att "råka" snatta ett Jenka på Tobak.
om du hade haft närstående som drabbats hade du nog inte varit av den åsikten du är idag

Allt handlar om omständigheter, alla kan begå brott, alla kan göra fel, alla kan ångra sej. Det är inte bara svart och vitt.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:33
att köra full är inte att "ta en risk", det är vi andra trafikanter som tar risken att möta fulla idioter.
att köra full är något man mycket väl är medveten om att man gör och då är det en planerad gärning.

Jag syftade givetvis på dom som åkte med och hade vetskapen om det.

Att köra full är givetvis omoraliskt och olagligt oavsett hur man vrider och vänder på det, men samtidigt kan både du och jag tänka oss en situation där vi skulle göra valet att köra berusad.

daja
2005-05-17, 16:35
Allt handlar om omständigheter, alla kan begå brott, alla kan göra fel, alla kan ångra sej. Det är inte bara svart och vitt.

varför är det då inte alla som kör på fyllan? somliga har en spärr, andra inte.
och vi kommer nog inte så mycket längre eftersom vi är av helt skilda åsikter.
hoppas vi slipper mötas på vägen

jwzrd
2005-05-17, 16:35
Det intressanta är ändå risken du utsätter andra för. Passagerarna i en bil med en onykter förare är passiva medhjälpare, lika skyldiga som föraren.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:38
varför är det då inte alla som kör på fyllan? somliga har en spärr, andra inte.
och vi kommer nog inte så mycket längre eftersom vi är av helt skilda åsikter.
hoppas vi slipper mötas på vägen

Precis, sommliga är MR perfect oavsett situation *rolleyes*

Sen så tjatar du om ratt fylla hela tiden när det vi igenligen diskuterar denna barnsliga och egoistiska skyll dej själv attityd som så många har.

Shadow Warrior
2005-05-17, 16:39
Det intressanta är ändå risken du utsätter andra för. Passagerarna i en bil med en onykter förare är passiva medhjälpare, lika skyldiga som föraren.

Precis, därför ska hela det tyska folket straffas för brotten som begicks under första och andra världskriget.

*whatever*

Nismo
2005-05-17, 16:44
Precis, därför ska hela det tyska folket straffas för brotten som begicks under första och andra världskriget.

*whatever*

Har man en tillräckligt stark ledare som övertygar verkar det inte vara några problem.

Niclaaas
2005-05-17, 17:01
Precis, sommliga är MR perfect oavsett situation *rolleyes*

Sen så tjatar du om ratt fylla hela tiden när det vi igenligen diskuterar denna barnsliga och egoistiska skyll dej själv attityd som så många har.

ingen har sagt något om att vara perfekt förutom du, men alla riskerar inte andras liv. den här "barnsliga" attityden tror jag beror på att många är jävligt trötta på att det aldrig är någon som tar ansvar för sina egna handlingar. det är aldrig ens eget fel, folk skyller alltid på något annat (precis som du)

sen så är ju attityden till att köra rattfull bland unga väldigt slapp idag. var och varannan kör rattfull eller har kört rattfull så det är väl klart självklart att man ska påpeka att de är dumma i huvudet och att det är deras fel varenda gång

Shadow Warrior
2005-05-17, 17:17
ingen har sagt något om att vara perfekt förutom du, men alla riskerar inte andras liv. den här "barnsliga" attityden tror jag beror på att många är jävligt trötta på att det aldrig är någon som tar ansvar för sina egna handlingar. det är aldrig ens eget fel, folk skyller alltid på något annat (precis som du)

sen så är ju attityden till att köra rattfull bland unga väldigt slapp idag. var och varannan kör rattfull eller har kört rattfull så det är väl klart självklart att man ska påpeka att de är dumma i huvudet och att det är deras fel varenda gång

det är "ni" som säger att ni aldrig skulle göra något som går emot ett grundläggande moral. Det finns alltid undantag säger jag.

Jag tycker inte man ska skylla på andra såvida det inte finns god grund för det, men nu diskuterar vi ett hypotetiskt fall här, ingen har sagt något om orsaken till olyckan N1klas var inblandad i.

Är attityden mot att köra rattfull slappare idag, gämfört med när? Vet inte om det stämmer. Jag känner ingen som kört rattfull annat än en gång på sin höjd.
Dom som kör rattfull ofta är alkisar eller kändisar (offta både och), inte sant? Ännu en stereotyp uppfattning i och för sej...

jag tycker för övrigt det är rätt spydigt att direkt stoppa dumstrut på folk så som du gör.

Trance
2005-05-17, 17:23
det är "ni" som säger att ni aldrig skulle göra något som går emot ett grundläggande moral. Det finns alltid undantag säger jag.

Jag tycker inte man ska skylla på andra såvida det inte finns god grund för det, men nu diskuterar vi ett hypotetiskt fall här, ingen har sagt något om orsaken till olyckan N1klas var inblandad i.

Är attityden mot att köra rattfull slappare idag, gämfört med när? Vet inte om det stämmer. Jag känner ingen som kört rattfull annat än en gång på sin höjd.
Dom som kör rattfull ofta är alkisar eller kändisar (offta både och), inte sant? Ännu en stereotyp uppfattning i och för sej...

jag tycker för övrigt det är rätt spydigt att direkt stoppa dumstrut på folk så som du gör.

Varför då, jag anser att de som kör rattfulla är idioter? Det är dessutom bra mycket vanligare än du tror. Nu snackar vi inte om hypotetiska situationer som "Men tänk om det är mördare som jagar dig!" för det är fan inte ofta det händer. Läser jag om någon som kör rattfull och krockar så hoppas jag först att han inte skadar någon, sedan att han skadat sig själv.

Fin länk att titta på angående detta:

http://www.alltomlandskrona.se/mail/rattfull.asp

Niclaaas
2005-05-17, 18:00
.

men du läser inte. "vi" har inte sagt att vi aldrig skulle gå emot grundläggande moral men det är skillnad på att göra fel och att göra fel (som du själv sa - allt är inte svart eller vitt. det är inte bara rätt eller fel). att riskera andra människors liv är inte acceptabelt. det är ganska stor skillnad på att säga att rattfyllerister är idioter och att man själv är perfekt

nej men han vägrade flera gånger svara på frågan om föraren var full. självklart drar alla då slutsatsen att så var fallet. annars hade det ju bara varit att skriva det

nu vet jag att du inte läste mitt inlägg. har jag jämfört det mot något? jag skrev "sen så är ju attityden till att köra rattfull bland unga väldigt slapp idag" för det är den. tror de allra flesta vet massvis med kompisar, bekanta, kompisars kompisar, folk de "hört om", människor på fester o.s.v. o.s.v. som kört rattfulla. du får definera "alkis", man räknar iaf med att det är över 15000 personer som kör rattfulla varje dag i Sverige.

happ, själv tyckte jag det var skittrevligt när du öppnade med ett "håll käften för fan"

Shadow Warrior
2005-05-17, 18:43
men du läser inte. "vi" har inte sagt att vi aldrig skulle gå emot grundläggande moral men det är skillnad på att göra fel och att göra fel (som du själv sa - allt är inte svart eller vitt. det är inte bara rätt eller fel). att riskera andra människors liv är inte acceptabelt. det är ganska stor skillnad på att säga att rattfyllerister är idioter och att man själv är perfekt

japp.

[/QUOTE]
nej men han vägrade flera gånger svara på frågan om föraren var full. självklart drar alla då slutsatsen att så var fallet. annars hade det ju bara varit att skriva det
[/QUOTE]

Ja det var N1iklas och hans kompisar som satt i bilen.

[/QUOTE]
nu vet jag att du inte läste mitt inlägg. har jag jämfört det mot något? jag skrev "sen så är ju attityden till att köra rattfull bland unga väldigt slapp idag" för det är den. tror de allra flesta vet massvis med kompisar, bekanta, kompisars kompisar, folk de "hört om", människor på fester o.s.v. o.s.v. som kört rattfulla. du får definera "alkis", man räknar iaf med att det är över 15000 personer som kör rattfulla varje dag i Sverige.
[/QUOTE]

mm

[/QUOTE]
happ, själv tyckte jag det var skittrevligt när du öppnade med ett "håll käften för fan"[/QUOTE]

Hehe, ibland får man bara nog, jag kanske läser lite väl mycket mellan raderna ibland men jag tar inte tillbaka något.

EDIT: Varför blir det såhär för? Vad ska jag skriva för att dela upp quaten?

Menigar
2005-05-17, 18:46
men va fan.

forumet verkar ha ballat ur.

Niclaaas
2005-05-17, 19:17
EDIT: Varför blir det såhär för? Vad ska jag skriva för att dela upp quaten?

[ QUOTE=namn på den du quotar ] innan varje stycke (utan mellanslagen vid [] såklart) och
[/QUOTE] efter

MacLeod
2005-05-17, 22:03
Det töntigaste i allt det här är ju att n1klas startar en tråd om skiten, för att folk här ska tycka synd om honom.

"Igår körde jag ned en brevbärare med bilen. Men ingen är ju felfri, speciellt inte på fyllan?!"

n1klas
2005-05-17, 22:46
Det är inte för att folk ska tycka synd om mig haha, som jag skrev i första posten, ville veta om fler personer har vart med om liknande saker...

Värsta var att jag inte var medveten om det, jag kommer inte ihåg något från att jag hoppa in i bilen och sen när jag va på gävle sjukhus...2 timmar efter olyckan om inte mer...

ADDA varann på msn å gnata istället.

MacLoad har du inget att berätta kan du lika gärna sluta skriva och läsa denna tråd.

gasoliner
2005-05-17, 22:59
Skönt att höra att ni klarade er levande allihopa.

Vilket liv det blev, det enda jag lyckats snappa upp var att N1klas hade varit onykter, stod väl inget alls om föraren? :confused:

Rattfylla är helt klart ALDRIG bra.

MacLeod
2005-05-18, 00:07
Det är inte för att folk ska tycka synd om mig haha, som jag skrev i första posten, ville veta om fler personer har vart med om liknande saker...

Värsta var att jag inte var medveten om det, jag kommer inte ihåg något från att jag hoppa in i bilen och sen när jag va på gävle sjukhus...2 timmar efter olyckan om inte mer...

ADDA varann på msn å gnata istället.

MacLoad har du inget att berätta kan du lika gärna sluta skriva och läsa denna tråd.

Du verkar ju sannerligen inte ha något att berätta iaf, förutom att det är synd om dig som inte minns något? Har du pajjat närminnet oxå? Eller minns du om det kommit fram att din polare var lika onykter som du var?

Tigerkotten
2005-05-18, 02:20
Jag tycker det är dåligt att du inte ens kunde svara på frågan ang föraren om han var berusad eller ej, och om det nu var fallet så anser jag iaf att man borde visa en ånger och att man aldrig borde låtit han köra.

Men detta har du knappast visat upp och om det nu är fallet att han var berusad, så är det pinsamt utav dig anser jag, att man ska behöva säga något om det för att du ska ens yttra dig om det.

Skulle mycket till att jag satte mig i en bil där föraren var berusad, eller om jag hade nu körkort och skulle köra.

Då hade det handlat om liv och död situationer och skulle försökt allt möjligt först för att finna en annan förare.

Stå för saker och ting istället.

Trance
2005-05-18, 02:36
Ok, att sätta sig i en bil med en berusad förare är lätt. Ibland har man varit så packad så man vet bara att det är dags att åka och man sätter sig i en bil. Inte har man alltid koll på föraren om man är redigt full, jag har inte ens koll på de som är med mig.

Dock har vi disciplin med detta, en full person sätter sig inte bakom ratten.

n1klas
2005-05-18, 05:46
Näe en full person sätter sig inte där, men man sätter sig inte i baksätet heller, och jag svarar inte på macloards frågor....

Tigerkotten, är det ett stort fel om jag missade den frågan? Ursäkta så mycket, men ingen kan ju ha dött för att jag läste för lite

daja
2005-05-18, 07:31
Näe en full person sätter sig inte där, men man sätter sig inte i baksätet heller, och jag svarar inte på macloards frågor....

Tigerkotten, är det ett stort fel om jag missade den frågan? Ursäkta så mycket, men ingen kan ju ha dött för att jag läste för lite

pinsamt att du skriver en snyfthistoria på internet och sen inte kan svara på en enkel fråga som synnerligen är relevant.
du duckar så pass mycket att det endast kan innebära en sak, och då kan du lika gärna låta bli att söka sympati på nätet. va jävligt tacksam att ni inte skadade, eller ännu värre, dödade någon annan.

MacLeod
2005-05-18, 08:11
Bebisavataren passar ju iaf in jävligt bra. Det är ju faktiskt synd om N1iklas på riktigt, av andra anledningar än han fattar själv.

Niclaaas
2005-05-18, 09:34

du "missade" inte och du läste inte för lite, det är skitsnack. alla kan ju läsa tråden och se att du svarade på inlägget men inte på frågan vilket du fortfarande inte gjort rätt ut.

men OK för att svara på frågan också: ja jag har varit med om något liknande, åkte av vägen med min familj när min bror körde. det var väldigt halt och isigt och vi sick-sackade över vägen i typ 50m innan vi hade turen att träffa en snövall på andra sidan vägen istället för en mötade bil. ingen skadade sig och bilen blev bara lite repad

mangs
2005-05-18, 12:27
ingen skadade sig och bilen blev bara lite repad

Känner du AnimalGen, han har varit med om något liknande?
:)

Sedan en fråga till N1klas:

Var föraren påverkad av alkohol eller någon annan substans vid olyckstillfället?

illuminaughty
2005-05-18, 14:14
Sedan en fråga till N1klas:

Var föraren påverkad av alkohol eller någon annan substans vid olyckstillfället?

Han fick en liknande fråga på sidan 2, och det har väl framgått att föraren var berusad, ja.

n1klas
2005-05-18, 14:54

Svar: ja, det var han

Asså ni är här för att bråka, ni får tro och tycka vad ni vill, en admin kan väll ta bort detta om det bara är skit men ni som är så jävla oseriösa kan ju sticka upp nått långt där bak

Och jag kalle anka läser detta mest, jag läser inte allt och läser snabbt...Varför skulle jag INTE svara på en sådan fråga?
Det är enda ni behöver säga sen kan ni hålla klaffen,

MacLeod
2005-05-18, 22:04
Du verkar inte ha några problem att framhäva dig själv som rejält krockskadad iaf..

mangs
2005-05-20, 07:47
Svar: ja, det var han

Asså ni är här för att bråka, ni får tro och tycka vad ni vill, en admin kan väll ta bort detta om det bara är skit men ni som är så jävla oseriösa kan ju sticka upp nått långt där bak

Och jag kalle anka läser detta mest, jag läser inte allt och läser snabbt...Varför skulle jag INTE svara på en sådan fråga?
Det är enda ni behöver säga sen kan ni hålla klaffen,

Jag är inte här för att bråka utan för att få svar på min fråga vilket jag fått nu.

jag är glad att ni överlevde men framförallt att ingen annan ble skadad. Jag hoppas att du blir helt återställd och att ni alla dragit lärdom av detta.

Don't drink and drive är ett gammalt uttryck som fortfarande gäller.