handdator

Visa fullständig version : Sist i kvalet!


Robban
2005-05-15, 20:49
Men jag är ändå nöjd... "Dimman" hade mig som elva i fysikronden! *flex*
Simma lugnt/ Robban

King Grub
2005-05-15, 20:52
Kanon! Lite skillnad från när man såg dig på gymmet i torsdags. Liiiite mer tryck. :) Och färg.

Jorgen
2005-05-15, 20:54
Det kan bara bli bättre mao. Bara att ställa sig på scenen är en vinst i sig. :thumbup:

Du fick blodad tand och skall upp på scen igen hoppas jag.
Hör med domarna vad som dom tycker du skall förbättra/ändra på till nästa tävling.

//Jörgen

hultman
2005-05-15, 20:54
Jag reserverar mig för eventuella bögvarningar, men ändå;
Perfekt kropp, sådär vill jag se ut :D

HenrY
2005-05-15, 20:55
Fan det gick ju bra Robban! :thumbup:
Du har helt klart fysiken för AF tycker jag, satsa igen nästa år!
Fan lägg ut dom där andra bilderna ni tog när du plötsligt fick in trycket, då såg du bra mycket bättre ut än du gjorde på scen. Även fast du absolut inte såg dålig ut där heller! benen ägde!! :hbang:

WHITEFOLKS
2005-05-15, 21:13
Ser bra ut nu är det bara gasa :)

Fultjack
2005-05-15, 21:15
ser kalasfint ut, du kanske har skrivit det nån annanstans men jag frågar ändå, stats? ålder, vikt, längd osv :thumbup:

Robban
2005-05-15, 21:18
ser kalasfint ut, du kanske har skrivit det nån annanstans men jag frågar ändå, stats? ålder, vikt, längd osv :thumbup:
174cm, vet ej vikt då vågen på gymmet har dött. Någonstans mellan 78-79kg skulle jag tippa...
Blir 29 i oktober. Vill egentligen inte alls hålla på med fitness utan gillar byggning så det är ju dit jag vill nå!

Dipshit
2005-05-15, 21:37
måste varit otroligt tufft motstånd! ser sheitfint ut! :bow:

Droog
2005-05-15, 21:40
Bra form och fysik men det var ju inte det som placerade dig sist. Nya tag till nästa år :thumbup:

Pellefant
2005-05-15, 21:46
Du kom iallafall före alla som inte var uppe på scen. :thumbup:

victor_n
2005-05-15, 21:53
grymm jävla form *yourock*

Oskis
2005-05-15, 22:10
Ser bra ut lite mer vidd på ryggen bara :thumbup:

lill biffen
2005-05-15, 22:20
Kan du inte skriva dina symmetrimått?

Bröst

Höft

Midja

Vader

Lår

Överarm

Underarm

*yourock* :bow:

RobbeliRobban
2005-05-15, 22:33
Vilket djup i magrutorna! Stabilt!

sunkan
2005-05-15, 22:37
du har nu kommit längre än vad många på det här forumet kommer att komma. Bara att bita ihop och kliva upp på scenen nästa gång, större och hårdare :thumbup:
nice fysik hur som helst :hbang:

RobbeliRobban
2005-05-15, 22:42
Släng upp en bild på ryggen med!

Sverker
2005-05-16, 05:57
Njut av livet Robban :thumbup:

Robban
2005-05-16, 06:36
Ser bra ut lite mer vidd på ryggen bara :thumbup:
I know... Börjar jobba på de redan imorron bitti!

Robban
2005-05-16, 06:40
Njut av livet Robban :thumbup:
Det gör jag, jag lovar! Med dina resultat i tankarna ska jag nu sikta in mig på några välplacerade kilon. Kommer tidigast upp på scenen igen om två år och det lär inte bli AF...

Robban
2005-05-16, 06:44
Bra form och fysik men det var ju inte det som placerade dig sist. Nya tag till nästa år :thumbup:
Det var tydligen inget värt att komma på 15 plats i symmetrin. Kunde lika gärna ha skitit i å gå upp då jag ändå kom sist... Fast då hade jag ju inte fått veta vad t ex "Dimman" tyckte, just det... :naughty:

Robban
2005-05-16, 06:46
Vilket djup i magrutorna! Stabilt!
Japp! Tränar magen tungt och utan pardon... *flex*

Froddan
2005-05-16, 06:49
Ser riktigt jävla bra ut! :thumbup:

Robban
2005-05-16, 07:13
Den ska breddas, svar JA!

Robban
2005-05-16, 07:32
rygg

Klo
2005-05-16, 07:43
Ser riktigt fint ut, lycka till med din byggar satsning :thumbup:

Sverker
2005-05-16, 07:45
Det gör jag, jag lovar! Med dina resultat i tankarna ska jag nu sikta in mig på några välplacerade kilon. Kommer tidigast upp på scenen igen om två år och det lär inte bli AF...

Det där ser jag som en utmaning :devil:
Jag är någon cm längre än vad du är och nästa gång kommer du att gå i min viktklass :thumbup:

hobbitar
2005-05-16, 07:51
Robban du ser ju grymm ut!!

Jo det är väl många som börjar med AF för att sedan gå vidare till byggning när dom lagt på sig lite mer muskler.

hallar
2005-05-16, 07:52
Vad fick du för resultat i rodden (eller var det hinderbana) och i chins och dips?

Ser jättebra ut! Lycka till med satsningen!

Droog
2005-05-16, 09:16
Det var tydligen inget värt att komma på 15 plats i symmetrin. Kunde lika gärna ha skitit i å gå upp då jag ändå kom sist... Fast då hade jag ju inte fått veta vad t ex "Dimman" tyckte, just det... :naughty:

Hehe, du kunde ju ha kommit...eh..mer sist om du inte blivit 15:e i fysiken. *rolleyes* När jag tittar på de andra bilderna så håller jag med Dimman, 15:e var i underkant. Det är också tydligt att den korta klassen var hårdare fysikmässigt än +180.

Ska du satsa på fler AF tävlingar eller blir nästa framträdande något med posering?

z_bumbi
2005-05-16, 09:24
Vad fick du för resultat i rodden (eller var det hinderbana) och i chins och dips?

Jag satt just och kollade på det. :)

24 i styrkeronden med 14 chins och 26 dips.

27 i hinderbanan

Action
2005-05-16, 09:33
Hehe, du kunde ju ha kommit...eh..mer sist om du inte blivit 15:e i fysiken. *rolleyes* När jag tittar på de andra bilderna så håller jag med Dimman, 15:e var i underkant. Det är också tydligt att den korta klassen var hårdare fysikmässigt än +180.

Ska du satsa på fler AF tävlingar eller blir nästa framträdande något med posering?

Vilka bilder tittar du på då när du drar den slutsatsen?? Vore kul att se dessa bilder.

Robban
2005-05-16, 10:20
Hehe, du kunde ju ha kommit...eh..mer sist om du inte blivit 15:e i fysiken. *rolleyes* När jag tittar på de andra bilderna så håller jag med Dimman, 15:e var i underkant. Det är också tydligt att den korta klassen var hårdare fysikmässigt än +180.

Ska du satsa på fler AF tävlingar eller blir nästa framträdande något med posering?

Drömmen é ju byggning! *flex*

Pecca
2005-05-16, 21:26
Action>

Gå in på en sida som heter muscle... Sedan är det inte .com utan något annat.... *rolleyes*

direktlänkar alltså inte med tanke på forumreglerna...

Droog
2005-05-16, 22:24
Vilka bilder tittar du på då när du drar den slutsatsen?? Vore kul att se dessa bilder.

Vilken slutsats? Att 15:e var i underkant eller att det var tuffare i korta klassen?

Vic_1981
2005-05-16, 22:26
Men jag är ändå nöjd... "Dimman" hade mig som elva i fysikronden! *flex*
Simma lugnt/ Robban

Hur kan du vara nöjd när du kom sist? *screwy*

Fatalist
2005-05-16, 22:32
Väldigt modigt att ö h t gå upp på scen! Sen tycker jag det ser riktigt grymt ut :thumbup:

Slartibartfast
2005-05-16, 22:42
GRYMT!! :bow:

bear.flowertwig
2005-05-16, 22:46
Drömmen é ju byggning! *flex*

Grattis oavsett resultat. Det är en prestation hur som helst.

Men hur ska du fixa byggning om bara ett par år när du har en bit kvar i AF nu?

Action
2005-05-17, 05:25
Vilken slutsats? Att 15:e var i underkant eller att det var tuffare i korta klassen?

Bägge slutsatserna då, varför vara dryg för?

Vilka bilder tittade du på? Det finns knappt några bilder utlagda än! Jag var på plats och håller inte med om de påståenden du kommer med.

Action
2005-05-17, 05:26
Action>

Gå in på en sida som heter muscle... Sedan är det inte .com utan något annat.... *rolleyes*

direktlänkar alltså inte med tanke på forumreglerna...

Jag har sett de bilderna.. men det går inte utifrån de bilderna dra de slutsatserna. Alldeles för få bilder och ej tillräckligt bra bilder! Många står inte ens i line-up position!

Sverker
2005-05-17, 05:44
Hur kan du vara nöjd när du kom sist? *screwy*

Nu är inte jag Robban men jag kan tänka mig att han är nöjd för att han gjort en fantastisk prestation. Det är inte många som har det psyket och viljan att de verkligen kommer att tävla.

Snacka går ju...men få tävlar.

Droog
2005-05-17, 08:56
Bägge slutsatserna då, varför vara dryg för?

Vilka bilder tittade du på? Det finns knappt några bilder utlagda än! Jag var på plats och håller inte med om de påståenden du kommer med.


Vem fan är det som är dryg? Jag frågade bara vänligt vad du ville veta. Läs om ditt eget inlägg innan du öppnar flabben.

Ja, om du var där så behöver du ju inga bilder, då vet du ju bäst själv.

Action
2005-05-17, 09:14
Vem fan är det som är dryg? Jag frågade bara vänligt vad du ville veta. Läs om ditt eget inlägg innan du öppnar flabben.

Ja, om du var där så behöver du ju inga bilder, då vet du ju bäst själv.

Jag är bara trött på alla som gör egna bedömningar efter några få bilder. Det är inte samma sak att kolla på en bild mot att se de tävlande Live.

Jag villl fortfarande ha svar på hur du kan dra de slutsatserna från några få bilder??

RobbeliRobban
2005-05-17, 09:44
Action är bara sur för att han inte har några trapz.

Nej men seriöst ang. placering, av de bilder man sett (här) ser det ju lävligt bra ut, muskulöst, symmetriskt och "af-igt". Men det blir ju en helt annan grej i en line-up, direkt jämfört med andra, som kanske är grövre, vassare, mer trend- riktig frilla, vitare tänder, intensivare porr-blick och annat som är viktigt i af.

Slutsats: Robban hade bra fysik och rent fysikmässigt förtjänade han högre placering, men avsaknaden av porr-blick drog ner totalintrycket

;)

Action
2005-05-17, 10:05
Action är bara sur för att han inte har några trapz.

Nej men seriöst ang. placering, av de bilder man sett (här) ser det ju lävligt bra ut, muskulöst, symmetriskt och "af-igt". Men det blir ju en helt annan grej i en line-up, direkt jämfört med andra, som kanske är grövre, vassare, mer trend- riktig frilla, vitare tänder, intensivare porr-blick och annat som är viktigt i af.

Slutsats: Robban hade bra fysik och rent fysikmässigt förtjänade han högre placering, men avsaknaden av porr-blick drog ner totalintrycket

;)

:D :D

Droog
2005-05-17, 11:35
Jag är bara trött på alla som gör egna bedömningar efter några få bilder. Det är inte samma sak att kolla på en bild mot att se de tävlande Live.

Jag villl fortfarande ha svar på hur du kan dra de slutsatserna från några få bilder??

Hur många bilder måste jag se innan jag tillåts göra min egen bedömning? Det kan vara bra att veta, har jag inte sett tillräckligt många så måste jag editera mina gamla inlägg. Jag vill ju stå för bedömningar som inte uppfyller internationell standard och praxis.

OK, live är inte samma sak som ett antal bilder. Det håller jag med om. Men om du inte satt på en domarstol, som skiljer sig från en åskådarplats, så borde ju inte du heller få uttala dig.

Hur vet du att jag dragit mina slutsatser från några få bilder? Har jag sagt det? Visst, jag skulle kunna ha en lång utläggning med motiveringar och resonemang kring de bilder som jag har till mitt förfogande. Jag kanske tom skulle kunna lägga upp dem och ringa in detaljer men din taskiga attítyd har satt stopp för det. Jag är ledsen i ögat och väldigt besviken.

Action
2005-05-17, 12:04
Hur många bilder måste jag se innan jag tillåts göra min egen bedömning? Det kan vara bra att veta, har jag inte sett tillräckligt många så måste jag editera mina gamla inlägg. Jag vill ju stå för bedömningar som inte uppfyller internationell standard och praxis.

OK, live är inte samma sak som ett antal bilder. Det håller jag med om. Men om du inte satt på en domarstol, som skiljer sig från en åskådarplats, så borde ju inte du heller få uttala dig.

Hur vet du att jag dragit mina slutsatser från några få bilder? Har jag sagt det? Visst, jag skulle kunna ha en lång utläggning med motiveringar och resonemang kring de bilder som jag har till mitt förfogande. Jag kanske tom skulle kunna lägga upp dem och ringa in detaljer men din taskiga attítyd har satt stopp för det. Jag är ledsen i ögat och väldigt besviken.

Taskig attityd.. Nej då, men det är alltid många som har andra åsikter än de domare som dömde tävlingen! De är utbildade och har bästa plats för att bedöma tävlingen! Efter varje tävling kommer det dock alltid massvis med kommentarer om att han var bättre än den osv...

Alla har givevis rätt till sin åsikt. Jag ville bara ha ett förtydligande från dig, men det ville du visst inte ge! Från början var jag mest intresserad av vilka bilder du tittat på, eftersom det fanns så få ute på nätet!!

Robban
2005-05-17, 14:54
Hur kan du vara nöjd när du kom sist? *screwy*
Som jag skrev tidigare. "Dimman" hade mig som elva i symmetrironden!*screwy*
Mvh Robban "NÖJD" Larsson

Robban
2005-05-17, 14:58
Grattis oavsett resultat. Det är en prestation hur som helst.

Men hur ska du fixa byggning om bara ett par år när du har en bit kvar i AF nu?
Finns ju olika viktklasser... Eller hur!?

Slartibartfast
2005-05-17, 15:14
Hade jag din fysik skulle jag vara jävla nöjd också. :thumbup:

jesse
2005-05-17, 15:50
Jag tycker de är strongt att överhuvudtaget ställa sig på scen :thumbup:
Dessutom ser de ju riktigt bra ut i mina ögon :hbang:

Man and Machine
2005-05-17, 16:09
Tycker det ser kanon ut. Magen rockar hade dock velat se lite mer massa på benen. Lycka till med satsningen :thumbup:

Robban
2005-05-17, 18:00
Tycker det ser kanon ut. Magen rockar hade dock velat se lite mer massa på benen. Lycka till med satsningen :thumbup:
Har bara kört 30reps benspark + 30reps sittande lårcurl i veckan så det borde ju va´ en enkel match å öka volymen där! *flex*

Big Al
2005-05-17, 21:12
Du har gjort det bra Robban, du kom upp på scen å all respekt till dej killen! :hbang:

Metal_boy_
2005-05-18, 09:42
Bra jobbat! Hade du tänkt att ändra koncept nu för att lägga på dig lite mer?

HenrY
2005-05-18, 10:17
Bra jobbat! Hade du tänkt att ändra koncept nu för att lägga på dig lite mer?

han ska börja träna med mig! :cool: *flex*

hultman
2005-05-18, 17:46
Riktigt bra i mitt tycke.
Har inget att jämföra med, men jag tyckte att du hade en riktigt vass af-kropp, av bilderna att döma. Sådär vill jag se ut om ett par år :D

Robban
2005-05-18, 18:09
Bra jobbat! Hade du tänkt att ändra koncept nu för att lägga på dig lite mer?
Nya övningar:

* Liggande lårcurl
* Benpress
* Drag till nacken(Teres Major)
* Lutande hantelpress

Kör som vanligt...

Grisen
2005-05-18, 23:45
Träna mer basövningar och sluta träna innan frukost så kanske du kommer upp på en byggarscen.

:eating:

Robban
2005-05-20, 08:42
Träna mer basövningar och sluta träna innan frukost så kanske du kommer upp på en byggarscen.

:eating:
Tycker det är fegt att köra de övningarna, jag gillar utmaningar! *flex*

z_bumbi
2005-05-20, 08:47
Tycker det är fegt att köra de övningarna, jag gillar utmaningar! *flex*

Du tränar ju på ett sätt som du uppenbarligen trivs med men det kanske är dags för en förändring och se om något nytt kan ge en liten "boost"?
Då menar jag hela träningsupplägget och inte bara några enskilda övningar.

Robban
2005-05-20, 10:43
Du tränar ju på ett sätt som du uppenbarligen trivs med men det kanske är dags för en förändring och se om något nytt kan ge en liten "boost"?
Då menar jag hela träningsupplägget och inte bara några enskilda övningar.
Prioriterar min familj i första hand och det gör att jag kommer köra som jag brukar. Har redan lagt till några övningar samt ökat träningsvolymen markant. Får se vad det leder till.

z_bumbi
2005-05-20, 11:02
Prioriterar min familj i första hand

:thumbup: :thumbup: