handdator

Visa fullständig version : Någon som lirar Warcraft?


degen
2005-05-15, 17:56
Om det är nån som vet om några fusk när man lirar Warcraft på nätat så skriv. Inte för att jag vill använda det egentligen, men vissa verkar ju använda det, så då måste man ju göra det själv också. *grr* *grr* .Hatar å förlora *grr* *grr* *grr*

Trance
2005-05-15, 17:58
Patetiskt.

degen
2005-05-15, 18:06
Vad är patetiskt spelet eller att det irriterar mig att jag förlorar?

andeN.
2005-05-15, 18:09
vad är det du kör i warcraft där folk fuskar customgames eller?

Är det warcraft III vi pratar om?

Trance
2005-05-15, 18:09
Att du vill fuska för att vinna.

Arne Persson
2005-05-15, 18:10
En typ av doping? He he :)

degen
2005-05-15, 18:23
jo är warcraft 3, nä VILL INTE fuska, men vet att vissa gör det och undrar då hur man dom gör, om det syns på nått sätt, typ hur det går till helt enkelt. Men kommer inte att använda det hela tiden, skulle bara vilja testa. Så man kanske kan märka det direkt istället för att sitta å lira å sen märka det när man suttit typ en timme. Kör oftast med en polare, två mot två.

aliquis
2005-05-15, 18:25
Tja, eftersom tiotusentals blir av med sina konton då och då så syns det nog... Varför inte försöka vinna på att du faktiskt kan spelet?

palme
2005-05-15, 18:25
Man lirar väl över battlenet som man gjorde med SC? De brukar ju ha patchar som gör att man inte kan fuska.

AndersHermansson
2005-05-15, 18:32
jo är warcraft 3, nä VILL INTE fuska, men vet att vissa gör det och undrar då hur man dom gör, om det syns på nått sätt, typ hur det går till helt enkelt. Men kommer inte att använda det hela tiden, skulle bara vilja testa. Så man kanske kan märka det direkt istället för att sitta å lira å sen märka det när man suttit typ en timme. Kör oftast med en polare, två mot två.

Eller så kanske du bara är dålig, blir förbannad och skyller på fuskande motspelare?

degen
2005-05-15, 19:46
Eller så kanske du bara är dålig, blir förbannad och skyller på fuskande motspelare?
hehe jo är nog sant till viss del, men har varit med om att man varit på väg å vinna men att motståndaren sedan blivit odödlig, måste ju va nått fusk då, men som sagt, många gånger har jag ju helt enkelt inte varit tillräckligt bra.

Rockhard
2005-05-15, 19:54
hehe jo är nog sant till viss del, men har varit med om att man varit på väg å vinna men att motståndaren sedan blivit odödlig, måste ju va nått fusk då, men som sagt, många gånger har jag ju helt enkelt inte varit tillräckligt bra.

"Potion of Invulnerability" :)

Sallae
2005-05-15, 22:57
Big Bad Voodoo?

Fatalist
2005-05-15, 23:10
En typ av doping? He he :)

Vet inte varför, men detta var riktigt kul :D

Kwon
2005-05-15, 23:19
Äsch skit i fusket

Spela för att det är kul, då känns vinsten mycket bättre sedan (utan doping).

Tänk på att du kan bli avstängd om dom upptäcker att du använt doping, otillåtna medel etc...

degen
2005-05-16, 03:16
Äsch skit i fusket

Spela för att det är kul, då känns vinsten mycket bättre sedan (utan doping).

Tänk på att du kan bli avstängd om dom upptäcker att du använt doping, otillåtna medel etc...

Jo skiter i fusket nu, var ett tag sedan jag förlorade nu så känns böttre :) känns inte bra att jag tänkte dopa mig :em: . Men som sagt är dålig förlorare som fan. Sjukt att jag kan ta ett spel så allvarligt.

Scratch89
2005-05-16, 08:43
Aldrig hört talas om potion of invulnerability? Olika healing wards?
Om du bara trycker på "a" och trycker på akrtan attackerar de ju närmaste objekt, men om fienden är smart och trycker på dina specifika enheter så brukar man slakta mycket mer.