handdator

Visa fullständig version : Wrestlingfreak!!!!!!!!


Jeppa
2005-05-15, 16:20
Hej!! Jag har tränat judo nu i snart 3 år. Men det jag verkligen vill är att åka över till USA och slå mig in i Wrestlingvärlden men d kommer bli mycket svårt, jag är även fullt medveten om att jag måste deffa för att ha någon chans över huvudtaget.

Jense
2005-05-15, 16:21
du måste antingen ha 20 kilo muskler till eller vara jävligt akrobatisk samt våga halvdö varje dag.. och resa runt hela tiden.. då lyckas du :D

edit: men det såg bra ut! keep up

victor_n
2005-05-15, 16:35
varför deffa???? BULKBULKBULK!! sen deff med en massa hardcore hård träning :thumbup: men ser ändå mkt bra ut!

hultman
2005-05-15, 16:37
Är det olja eller svett? :D
Hur som helst; givetvis behöver du bli större för wrestling, men åk dit och kolla hur det går till, allt är ju uppgjort så.

Dipshit
2005-05-15, 16:39
du har ju redan wrestlinglooken! :hbang:
ser symmetriskt ut också! (utan att veta ben o rygg)...

upp 10 kg sen börja med nån flashig kampsport.. (ev. fortsätta?)
så är du på G!

viii ääär påååå G! hello sidney!

Baan
2005-05-15, 17:19
jag är med dom andra, bulka upp dig istället så blir chanserna större (tror jag, jag har egentligen ingen aning). då menar jag inte: bli fet utan energiöverskott och gå upp stabilt i vikt en period så blir det nog bra. tror du kan ha högre bf % också så länge musklerna finns så det är bara kötta på

blekfet2
2005-05-15, 18:00
du måste antingen ha 20 kilo muskler till eller vara jävligt akrobatisk samt våga halvdö varje dag.. och resa runt hela tiden.. då lyckas du :D

edit: men det såg bra ut! keep up


våga halvdö varje dag.


du vet väl att wrestling inte är på riktigt :D

(det är mer givande att kolla på orientering är wrestling)
*grr27*

jesse
2005-05-15, 19:14
våga halvdö varje dag.


du vet väl att wrestling inte är på riktigt :D

(det är mer givande att kolla på orientering är wrestling)
*grr27*

Är rätt många skador även om de inte är på riktigt. De blir kanske lätt så när 100 kilos biffar försöker sig på akrobatik :D

blekfet2
2005-05-15, 20:01
Är rätt många skador även om de inte är på riktigt. De blir kanske lätt så när 100 kilos biffar försöker sig på akrobatik :D


hoho...det det är juh sant...men folk gör även illa sig av att spela pingis!
:D :D

Kwon
2005-05-15, 23:08
Du ser ut som en ung Shawn Michaels! (Heartbreak Kid)

Du e ju redan wrestler! :D

Lycka till!

Myten
2005-05-15, 23:23
Hej!! Jag har tränat judo nu i snart 3 år. Men det jag verkligen vill är att åka över till USA och slå mig in i Wrestlingvärlden men d kommer bli mycket svårt, jag är även fullt medveten om att jag måste deffa för att ha någon chans över huvudtaget.



Kul med folk som har drömmar!
Tycker du är väldigt lik Dusty Rhodes när han va yngre.......fast du är så klart mer deffad!

Forser
2005-05-16, 14:58
Sweet, Då kanske man får se dig i framtiden då i WWE eller TNA ? ;)

/Marcus

Jense
2005-05-16, 17:27
hoho...det det är juh sant...men folk gör även illa sig av att spela pingis!
:D :D


man skadar sig värre i wrestling än i ishockey t.ex

blekfet2
2005-05-16, 20:11
man skadar sig värre i wrestling än i ishockey t.ex


folk skadar sig på ålderdomshem....face it:
wrestling är skapat av fjollor å gjort för fjollor!!!

:laugh:

Jense
2005-05-16, 20:12
folk skadar sig på ålderdomshem....face it:
wrestling är skapat av fjollor å gjort för fjollor!!!

:laugh:


vi kan ju gå en match, så kan vi skriva ner allt vi ska göra innan och gå igenom steg för steg

Jeppa
2005-05-20, 14:55
Tack för alla svar! Jag vill helst vara med i smackdown!

ErikWrestlingFreaket
2005-05-22, 01:07
du måste antingen ha 20 kilo muskler till eller vara jävligt akrobatisk samt våga halvdö varje dag.. och resa runt hela tiden.. då lyckas du :D

edit: men det såg bra ut! keep up


Glöm inte att han måste ta sterioder ;)

Stoltz
2005-05-22, 08:10
Nice, har haft samma funderingar själv och som de flesta sagt: Deffa INTE om du vill bli wrestler. Ifall jag får ordning på vissa skador så att jag får klartecken till att jag kan wrestla utan att dö så är jag redan psykist förberedd att bulka i flera år, men jag är smalare än dig, rejält smalare.
Har du kollat vilken wrestlingskola du ska ansöka till?

Förresten, du ser ut som en småblond Chris Benoit :D

Såg din post vart du ville vara nu, klart Smackdown! är alternativet som mest gynner en newcomer. De satsar långt mer på cruiserweight där, vilket de flesta börjar med för att komma in i branchen tidigt, sen tar sig uppåt.

PopEye2
2005-05-24, 12:09
deffa? du ska käka på å träna hårt, så du ser ut som Batista eller va fan han hette. du får inga fans av att deffa på den kroppen, bygg mer=) för att man ska lyckas i wrestling gäller det att skaffa fans som hat-älskad som JBL eller som älskad.

Decibelvis
2005-05-31, 17:31
Jeppa, don't let no bastards grind you down! Det är coolt som fan att du vill bli en pro-wrestler. :hbang: :hbang: :hbang: Jag har faktiskt samma dröm som du. Bor i Finland och gick och kollade PWF:s (Pro Wrestling Finlandia) senaste show. Vilken show! Blev mycket positivt överraskad. Har du kollat Sveriges lokala wrestling-scene? Jag skulle nästan rekommendera det som ett bra första steg, bara för att bekanta sig med grunderna. Se'n kunde ju OVW vara nästa alternativ. Dit skickar dom ju bl.a. Tough Enough-vinnarna... Bara för att nämna ett färskt exempel är ju MNM, tagteamet som nyligen debuterade på Smackdown, samtliga nykomlingar från OVW (www.ovwrestling.com). WWE:s executives lär spana över studerandena som hökar, så jag antar att ett sådant ställe är förträffligt för att få en chans att visa vad man går för. Rocka hårt, you'll get there!

ErikWrestlingFreaket
2005-06-18, 13:18
du måste antingen ha 20 kilo muskler till eller vara jävligt akrobatisk samt våga halvdö varje dag.. och resa runt hela tiden.. då lyckas du :D

edit: men det såg bra ut! keep up


Vad menar du med att våga halvdö varje dag? *screwy*

hultman
2005-06-18, 14:42
Glöm inte att han måste ta sterioder ;)

Eh? Vad fan har en muskelökning med steroider att göra? Det spelar väl ingen roll hur han gör det, bara han adderar en rackarns massa muskler.

Förstår verkligen inte varför du var tvungen att skriva det där.

SchiVen
2005-06-18, 14:52
vi kan ju gå en match, så kan vi skriva ner allt vi ska göra innan och gå igenom steg för steg
:laugh: Vem skriver manus?

Allan
2005-06-18, 15:07
Låt tråden handla om hans fysik. Eventuellt sidosnack tar vi trådar i Allmänt!


allan

hultman
2005-06-18, 15:07
Försök du att komma ihåg en fight som kommer att vara i en halvtimme ;D