handdator

Visa fullständig version : Ågren


råkkare
2005-05-14, 15:41
Har ätar dag idag..har tryckt i mig flinta stek när vi vart å grilla och potatissallad visserligen kalorisnål och ljust bröd å tillråga på allt vaniljdrömmar vilken ångest man får.skall nog sluta upp med ätardagar iaf tar det till hösten sedan

mela
2005-05-14, 15:54
Har ätar dag idag..har tryckt i mig flinta stek när vi vart å grilla och potatissallad visserligen kalorisnål och ljust bröd å tillråga på allt vaniljdrömmar vilken ångest man får.skall nog sluta upp med ätardagar iaf tar det till hösten sedan

Du kan väl ha ätardag med undvika de snabba kolhydraterna ? Typ kakor, godis, glass?

King Grub
2005-05-14, 15:56
Vill man utnyttja ätardagen till något åtminstone teoretiskt gynnande är det nog just kolhydrater man skall överäta, i form av stärkelse, dextros och maltodextrin.

Marini
2005-05-15, 15:27
jag vet, ätardagar är egentligen inte så bra, iaf inte för mig. Får fetångest dagen efter och måste råträna. Fast det är väl bra i sig om man ser det som nypeppning till att träna.

HenrY
2005-05-15, 21:21
Jag hade ätardag igår, eller påfyllnadsdag som ja kallar det. Jag körde ett par extra snabba kolhydratsmål efter träningen enbart!
Skippade allt "skit" som ja vanligtvis stoppar i mej på ätardagarna. Sen ere ju också bara 3 veckor kvar tills ja ska utomlands, o man måste komma i så bra form som möjligt!:D

HenrY
2005-05-15, 21:22
jag vet, ätardagar är egentligen inte så bra, iaf inte för mig. Får fetångest dagen efter och måste råträna. Fast det är väl bra i sig om man ser det som nypeppning till att träna.

Asså, du ska ju inte ha ångest över en ätardag tycker jag. Se det som en belöning för veckans deff slit, men för att de ska funka så måste man ju verkligen sköta sig under veckan med:)

Marini
2005-05-16, 16:16
Asså, du ska ju inte ha ångest över en ätardag tycker jag. Se det som en belöning för veckans deff slit, men för att de ska funka så måste man ju verkligen sköta sig under veckan med:)

Jo, jag vet, men jag ska, liksom du, också utomlands om bara två veckor och då har jag inte lika mycket tid att träna av mig skiten =)