handdator

Visa fullständig version : Några fräckisar


pilt77
2005-05-13, 19:21
sitter på jobbet och hittade några roliga fräckisar i en gammal porris som jag tänkte dela med mig av:

En man kommer in på en bar och beställer två öl.Då de står framför honom dricker han den ena och häller ut den andre över sin högra hand. Då det har uprepats ett par gånger blir bartendern nyfiken. -Du... Varför häller du ut den ena hölen över din högra hand? -Jag vill att min älskade ska bli lika full...


En man kommer in på en bar och ser två kvinnor komma ut från toaletten nästan samtidigt. Den ena är en riktig goding och den andre ser rätt alldaglig ut. Han säger till sig själv: "Jag har inte en chans hos den snygga så jag bör hellre satsa på den alldagliga och jobba mig fram till den snygga". Så han börjar snacka med den alldagliga kvinnan, och hon frågar honom plötsligt: Gillar du min väninna där borta? Oh ja... Tyckerdu hon ser bra ut? Jo det gör jag... Skulle du vilja lukta på hennes *****? Öh, ja... jo det skulle jag...
Genast böjer sig då den alldagliga fram mot mannen och andas rakt i hans ansikte.


Efter en lång dags fiskande åker Bob hemmåt. Men så fort han kommer upp på landsvägen blir han stoppad av en polisman. Bob stannar sin bil, som en god medborgare skall. En två meter lång konstapel kommer fram til Bobs nedvevade sidoruta.
-Vet du hur fort du körde?
-Nej
-Du körde 95 km/h. Det 'är bara 90 tillåtet här
-Det kan väl inte göra så mycket om jag...
-Håll käften! Det blir böter... du är smutsig också. Jag skulle vilja veta om du är arbetslös
-Oh nej! Jag har ett bra jobb som rektumtänjare
-Va i helvete är det?
- Jo.. jag tar mig an små rövhål som ska tänjas ut så att dom blir större. Jag börjar med ett par fingrar, sen hela handen, sen båda händerna. Långsamt töjer jag ut rövhålet tills det är två meter stort.
-Vafan ska man använda ett två meter rövhål till?l

Fettecke
2005-05-13, 19:24
sitter du på jobbet coh läser rusk?

kal_erixon
2005-05-13, 19:59
seriöst va ska man ha ett två meter rövhål till *innocent*

pilt77
2005-05-13, 20:04
sitter du på jobbet coh läser rusk?

har du aldrig jobbat på en gammal industri? finns porrisar i varenda skåp överallt.

mini_Arnold
2005-05-13, 20:04
hahahahhaa
2 meter långt polisarsle
:laugh:

Prankie
2005-05-13, 20:06
En man hade tröttnat på att hans hustru hela tiden frågade om hur hon såg ut. Att han hade köpt en helkroppsspegel till henne hjälpte inte. En dag när hon stod och betraktade sig själv, började hon beklaga sig över att hennes bröst var för små.

Mannen kom då med ett förslag - "Om du tar lite toalettpapper och gnider det mellan dina bröst en gång om dagen så ska du nog se att dina bröst kommer att bli större".

Villig att pröva vad som helst för sitt utseendes skull, hämtade kvinnan en bit papper och började gnida.

"Hur lång tid tar det här innan det börjar verka?" frågade kvinnan.

"De kommer att bli större inom ett par år" svarade mannen

Kvinnan slutade sin behandling och frågade: "Varför skulle mina bröst bli större efter ett par år bara för att jag gnider toapapper mellan dem?"

Mannen ryckte på axlarna och log - "Ptja, varför inte? Har det fungerat på din rumpa så fungerar det nog även på dina bröst ska du se".

Mannen överlevde. Med hård träning och sjukgymnastik kommer han kanske t.o.m att kunna gå igen.

påven
2005-05-14, 08:09
seriöst va ska man ha ett två meter rövhål till *innocent*

polisen var 2 meter lång

thatkrillesshow
2008-01-25, 10:19
Bump!

Det var en gång 2 Norrmän och en Svensk som skulle
resa till USA,
Svensken somnade alltid före Norrmännen.
Efter 1 dygn i USA så somnar Svensken så säger:

-Norrman 1: Du, jag tror att Svensken har 2 rövhål
-Norrman 2: Jasså, vad får dig att tro det då?
-Norrman 1: Jo, för när vi kommer in på den här baren
varje kväll så säger ju bartendern: Oh, here the
Swede come whit the two assholes.





Rödluvan var på väg till mormor, korgen med dagens nybakade bullar höll hon under armen.
Rätt var det var så får hon syn på vargen som sitter bakom en stor sten vid sidan av stigen.
Rödluvan går fram till vargen och säger: - hej, vilken fin päls du har.
Vargen tittar storögt på henne, reser sig och springer iväg längst stigen.

Rödluvan traskar något förvånad vidare på stigen och efter en liten stund ser hon vargen igen sittandes bakom en sten och grina illa.
- Hej varg, vilka stora, vassa tänder du har säger Rödluvan.
Vargen studsar upp och pinnar iväg så att kottar och barr yr längs stigen.

Återigen traskar rödluvan iväg, ännu mer förvånad än tidigare.
Efter en liten stund ser hon vargens öron sticka upp bakom en buske i ett dike.
Nu hade hon blivit riktigt nyfiken och säger: - Hej varg, vilka fantastiskt långa öron du har.
Då svarade vargen: - Nej nu får du fan ge dig, kan jag få skita ifred eller?







En man älskar med en oerhört ful kvinna, efter ett tag säger kvinnan..
-Visst finns det något underbart i mig också?
-Visst säger mannen, men den drar jag ut snart...






FJORTISEN: (Homo Sapiens Fjortissus) Är ett flocklevande djur som ofta rör sig i mindre grupper utanför McDonald's och liknande, gärna vid sena tidpunkter på dygnet. Ju senare, desto starkare position i gruppen. Hannarna är ca 170 cm långa och har ett läte som liknar en galande tupp, medan honorna kan ha ett mer mänskligt läte. De kan upplevas som mycket störande djur då de under sin vandringar kan gapa mycket. Populationerna har ökat markant på senare tid vilket har lett till diskutioner om hur utrotningen ska gå till...







"En man hade fått motorstopp med sin 145:a och stod vid sidan av vägen när en ferrari bromsade in.
Ferrariföraren gick med på att bogsera honom till närmaste verkstad och de satte fast en lina mellan bilarna.
När dom åkt en liten bit kom en porsche och körde om i fruktansvärd fart. Ferrariföraren blev så förbannad att
han glömde bort 145:an och tryckte gasen i botten. 145 föraren fick panik och hängde sig på tutan, men ferrariföraren
märkte ingenting. En bit bort körde de förbi en polisbil som stod parkerad vid sidan av vägen.
"Såg du?" sade den ena polisen till den andra. "Det var det värsta jag har sett!"
"Nä, vadå? sade den andra polisen."
"Först kom en porsche i minst 200, efter det en ferrari och sist av allt en 145:a som tutade för omkörning..."

thatkrillesshow
2008-01-25, 10:28
Vet du varför så många kvinnor fejkar orgasm?
Nej
De tror att vi bryr oss.






En dag ställde läraren en fråga medan Lisa sov:

"Vem skapade universum Lisa?" När Lisa inte reagerade, så tog lille Jonny, som satt bakom Lisa, sin penna och stack henne i ryggen.

"Åh Herregud!" skrek Lisa. "Jättebra Lisa!" sa läraren medan Lisa somnade om.

Efter en stund frågade läraren Lisa igen; "Vem är vår herre och räddare?" Men Lisa reagerade inte heller denna gång från sin sömn.

Ännu en gång fanns Jonny där med sin penna och stack henne i ryggen, vän som han var.

"Jesus Christus!" skrek Lisa. "Jättebra" sa läraren nöjt igen medan

Lisa återigen föll in i sin härliga sömn.

Sedan frågade läraren Lisa en tredje gång; "Vad sa Eva till Adam efter att hon hade fått sitt tjugotredje barn? " Ännu en gång sov ju Lisa så Jonny fick rycka in med sin penna; han böjde sig fram och petade på henne igen, men den här gången så hoppade Lisa till och skrek

"OM DU STICKER DEN DÄR JÄVLA GREJJEN I MIG EN GÅNG TILL SÅ KOMMER JAG BRYTA DEN I TVÅ DELAR OCH TRYCKA UPP DEN I RÖVEN PÅ DIG!"







Kvinnan ställer sig framför spegeln i sovrummet och suckar:
- Jag ser en gammal dam i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger ner nästan till midjan och min stora rumpa säckar betydligt. Jag har sladdriga ben med många celluliter och armarna är sladdriga och...
Hon vänder sig till sin man, som ligger och petar sig i näsan, och säger:
- Säg något positivt så att jag mår bättre.
Han tänker efter noga innan han svarar henne:
- Det är i alla fall inget fel på din syn.

Calles
2008-01-25, 10:32
George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer å frågar vad dom pratat om

-ÅÅÅ,vi lägger planer för 3 e världskriget säger bush...
-å jäklar säger gästen.hur tänker ni göra??
-vi tänker döda 1400 000 000 muslimeroch en dagisfröken säger Bush.
gästen blir stående som ett fråge tecken.
-En dagis fröken...?? säger han. varför de? varför ska ni döda en dagis fröken??.
Då klappar Goerge w Bush Tony Blair på axeln o säger
-Vad var det ja sa? ingen kommer fråga nåt om muslimerna!!

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ––––––

Det var en gång en mycket blyg man som satt på sängen med sin dotter. Plötsligt frågar flickan sin far vad det är för något konstigt han har mellan benen. Lite förläget och en smula panikartat svarar han att det är en liten fågel som ligger där och sover. Dottern nöjer sej med svaret, och dom båda somnar in för natten. Efter någon timme vaknar mannen av en fruktansvärd smärta i skrevet. Han frågar flickan vad som egentligen hände?
- Jo, svarar hon, jag tyckte att den lilla fågeln såg så söt ut att jag började leka lite med den. Men så reste den sej plötsligt och spottade mej rakt i ansiktet. Jag blev så sur att jag bröt nacken av den och krossade de båda äggen.

thatkrillesshow
2008-01-25, 10:46
Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist

1uwOL4rB-go

Calles
2008-01-25, 10:50
Varför duschar munkar alltid med badbyxorna på ???


Dom vill inte se ner på en arbetslös...

Snafu
2008-01-25, 10:52
Snott från warpdrive:

Vad kallar sameflickan sin dildo?
-fusklapp

Calles
2008-01-25, 10:54
Det var en man som var nere i mörkaste afrika på safari. En dag så hittade han en liten avlägsen by där han blev presenterad för den lokale häxdoktorn. Häxdoktorn undrade om mannen ville göra århundradets affär.
- du kan få köpa en väldigt speciell k*ksugargroda av mig. sade häxdoktorn.
- lägg av, sade mannen -några såna finns väl ändå inte?
- jodå, dom finns, sade häxdoktorn -varsågod att prova.

sagt och gjort, mannen provade i flera dagar och blev helt frälst. Han köpte grodan av häxdoktorn och åkte hem till sitt eget land.

Ett par dagar efter han kommit hem så frågade hans fru varför det sitter en groda på diskbänken i köket. Det är min nya k*ksugargroda sade mannen, -den ger världens bästa avsugningar och jag köpte den när jag var i afrika.

-Men varför sitter den på diskbänken?frågade frun lite surt.

-Därför att nu så ska jag bara lära den att diska, sen kan du dra åt helvete sade mannen.

Calles
2008-01-25, 10:58
Två norrmän satt o snacke.
Den ene sa: - kan jeg spörre deg en saak?
- Javisst sa den anre.
- Jo jeg unrer, klitoris sitter den baak?
- Nei den må sitte frem.
- E du helt sikker?
- Ja helt sikker.
- Faan då må jeg ha sugt på en hemoröjd hele natta!