handdator

Visa fullständig version : Xbox lite annorlunda fråga =)


Lasse Kongo
2005-05-13, 14:50
Tänkte bara kolla en grej, OM det finns ngn i Norrköping eller kanske Linköping som har ett xbox till salu, gärna chippat o med en del spel som vill bli av med det IDAG, jag vill ha ett ikväll när ja slutar jobbet!!!

Har fått ett ryck, så har ni ngt tveka inte o pma.

Kollar på blocket o lite sånt skit med.

Onödiga inlägg behövs ej.

//Lasse "Inpulsen" Kongo

elan
2005-05-13, 14:53
Det vore väl om jag skulle kränga sambons, men jag vet inte vad han säger om det. Kan ju alltid fråga när han kommer hem sedan. Hur mycket är du villig att ge för det? Det ligger mååånga spel på det. :)

Lasse Kongo
2005-05-13, 14:58
Det vore väl om jag skulle kränga sambons, men jag vet inte vad han säger om det. Kan ju alltid fråga när han kommer hem sedan. Hur mycket är du villig att ge för det? Det ligger mååånga spel på det. :)

Beror lite på, ta reda på vad det är för spel tillbehör osv, och säg sedan ett pris.

Jag är inte fattig direkt, men är inte ute efter ngt megapaket för typ 3-4k liksom.

elan
2005-05-13, 15:03
Det här får nog räknas som ett megapaket för 3-4k, men som sagt så kan jag fråga senare hur billigt han kan tänkas vilja släppa det. Tror dock du har större chans att hitta ett billgare på typ blocket, det svåra kan ju vara att få det hem till dig på stört.

Ahja, lycka till i jakten så får vi se hur det går!

Lasse Kongo
2005-05-13, 15:07
Det här får nog räknas som ett megapaket för 3-4k, men som sagt så kan jag fråga senare hur billigt han kan tänkas vilja släppa det. Tror dock du har större chans att hitta ett billgare på typ blocket, det svåra kan ju vara att få det hem till dig på stört.

Ahja, lycka till i jakten så får vi se hur det går!

hehe ja då kan vi skippa det.

jag jagar på för fullt, ska ha ett ikväll!

alternativt får ja skicka mitt sambo o köpa ett nytt =)

hulken
2005-05-13, 15:16
Kolla blocket....1 (http://www.blocket.se/view/4985564.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0)

2 (http://www.blocket.se/view/5056718.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0)

3 (http://www.blocket.se/view/5057806.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0)

mm.mm finns mycket på blocket :thumbup:

Lasse Kongo
2005-05-13, 15:21
Kolla blocket....1 (http://www.blocket.se/view/4985564.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0)

2 (http://www.blocket.se/view/5056718.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0)

3 (http://www.blocket.se/view/5057806.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0)

mm.mm finns mycket på blocket :thumbup:

mm ja skrev att ja kollar på blocket, eller hur =)

o så vill ja ha det idag, så lite tajt om de inte bor i närheten av mig :D

hulken
2005-05-13, 15:43
Sorry... :booty:

elan
2005-05-14, 15:59
Hittade du något eller? Såg en annons i NT idag där det var ett till salu för 2500:-, chippat och klart med lite spel till.

Lasse Kongo
2005-05-14, 17:24
Hittade du något eller? Såg en annons i NT idag där det var ett till salu för 2500:-, chippat och klart med lite spel till.

Hitta ett som kom ut på blocket strax innan ja skulle gå hem från jobbet igår, ringde fick ner det till 1k med ett spel till, en vecka gammalt med kvitto, kändes som en bra affär jag blev eld och lågor, styrde upp en date med gubben, han hade dock dragit ett par bira så han kunde inte komma in till stan, han bodde i klocket.

Ja sa att ja skulle dra hem o käka, o sen åka o hämta det... åkte hem efter jobbet, fick mat.... la mig i sängen för o läsa tidningen....*slockna* :D

Ska genast kolla annonsen!!!!

Kanonschysst, är ju chippat ja vill ha..

Lasse Kongo
2005-05-14, 17:30
K****A

Den var såld, fan att ja inte såg det tidigare, 120gb hårddisk o skit, FAN!!!!!!!!!

Prankie
2005-05-14, 17:35
Bara chippet och HDD skulle lätt gå på en tusing ju. Om det är en hyffsat chip.

Lasse Kongo
2005-05-14, 17:38
Bara chippet och HDD skulle lätt gå på en tusing ju. Om det är en hyffsat chip.

snela, kan ngn sänka Prankie!

Prankie
2005-05-14, 17:44
Hur mycket skulle du bjuda för en xbox med xecuter pro, 80gb hdd senaste uppdateringar på allt och hela hdd fylld med spel som du personligen önskar? ;)

EDIT: PLus en DDR matta. :)

elan
2005-05-14, 21:36
han hade dock dragit ett par bira
Ja det tror fan det om han ville sälja sitt helt nya med spel till för tusen spänn. ;)

Surt bara på NT-annonsen. Jag såg den imorse och tänkte på dig men det kändes inte helt motiverat att kuta iväg från frukostbordet för att skriva inlägg på Kolozzeum och sedan glömde jag tyvärr bort det...i några timmar. *innocent*

Lasse Kongo
2005-05-14, 23:21
Hur mycket skulle du bjuda för en xbox med xecuter pro, 80gb hdd senaste uppdateringar på allt och hela hdd fylld med spel som du personligen önskar? ;)

EDIT: PLus en DDR matta. :)

Det svartmarkerade säger mig inte ett skit :D men misstänker att xecuter pro kan va chippet.

Med alla spel som ja önskar *dreggel*

Detta kan ja släppa för ett xbox:

En kopp proteinpulver och 6st omega3tabs (bra märke, kommer från norsk fisk) en 10 år gammal twinlabshaker, en plastpåse innehållandes fibban/cats/aktuell raopport (de flesta från runt 1985) en dart vaderkeps (signerad av Tomas Brolin) och slutligen, det bästa *trumvirvel* En alltiallomixer från TvShop!!!

Nej men seriöst, pma lite mer info Pranken!

s_himself
2005-05-15, 07:42
hur går det i den intensiva jakten?



Prankie, finns det bra och dåliga chipningar?? Jag tänkte jag skulle chippa mitt rätt snart! och sätta i större hdd :)

Lasse Kongo
2005-05-16, 17:03
funderar på o dra o hämta ett nu, chippat med 10mån garanti på chippat, själva boxen är 1 1/2 år, men alla sladdar o grejer bytta, 2handkontroller o lite annat skit, 7 orginalspel och typ lika många brända.

2k, är det värt att slå till?

hampaN
2005-05-16, 17:10
funderar på o dra o hämta ett nu, chippat med 10mån garanti på chippat, själva boxen är 1 1/2 år, men alla sladdar o grejer bytta, 2handkontroller o lite annat skit, 7 orginalspel och typ lika många brända.

2k, är det värt att slå till?

Gör det, men det var ju tre dagar sedan du skulle haft möget *slap*

Lasse Kongo
2005-05-16, 18:16
mm sitter med skiten nu =)

om den röda och vita kabeln till ljudet är för korta för att nå till förstärkaren, kan man förlänga dessa om ni förstår va ja menar =)

Lasse Kongo
2005-05-16, 18:52
mm sitter med skiten nu =)

om den röda och vita kabeln till ljudet är för korta för att nå till förstärkaren, kan man förlänga dessa om ni förstår va ja menar =)

Edit, kom på en ngt störd lösning, men det funka =)

Fan, ska nog sälja både ps2an o gamecubet :hbang:

ZLTN
2005-05-16, 19:00
Edit, kom på en ngt störd lösning, men det funka =)

Fan, ska nog sälja både ps2an o gamecubet :hbang:

Mjo nu kan ju ps2:an säljas, för om en måne kommer juh världens bästa spel ut te xboxen oxå =P (gta: san andreas).

elan
2005-05-17, 08:16
mm sitter med skiten nu =)

om den röda och vita kabeln till ljudet är för korta för att nå till förstärkaren, kan man förlänga dessa om ni förstår va ja menar =)

Oh yes, ta en tur till Classe O bara så är det kirrat. Grattis till inköpet!
:)