handdator

Visa fullständig version : Skön t-shirt.


Piranha
2005-05-12, 08:40
http://www.dunken.se/grfx/ProduktBilder/negerboll.jpg

Grahn
2005-05-12, 08:57
värre att bli kallad vitlök, iofs är vitlök gott men man kan ju få för sig att man luktar lite lätt illa.

Hoppas tröjan inte startar en trend, har svårt nog att vänja mig vid att bli kallad svenne som iaf för mig var ett ord för svendom.

Dock lite kul text. :D

Griip
2005-05-12, 09:49
Jadu den dag en neger kallar mig för europid och inte vit eller svenne så kanske jag också ska börja kalla dem för negrider eller mörka ;)

Neger kan givetvis användas så att det framstår som något negativt, men det kan också bög eller svenne göra. Bög, förresten, borde ju totalförbjudas isåfall.. bögjävel hör man ju oftare + att det finns mindre bögar än negrar i sverige(eller?) så dem är en ännu mindre minoritet.. alltså ska dem ha mer stöd :)

Iaf, fin t-shirt, men hade aldrig haft på mig en sån pga uppenbara skäl ;)

Slartibartfast
2005-05-12, 09:53
I Finland finns varken bögar eller negrer.

mystic[-_-]
2005-05-12, 09:55
I Finland finns varken bögar eller negrer.

:laugh: :laugh:

jwzrd
2005-05-12, 10:07
Jadu den dag en neger kallar mig för europid och inte vit eller svenne så kanske jag också ska börja kalla dem för negrider eller mörka ;)

Neger kan givetvis användas så att det framstår som något negativt, men det kan också bög eller svenne göra. Bög, förresten, borde ju totalförbjudas isåfall.. bögjävel hör man ju oftare + att det finns mindre bögar än negrar i sverige(eller?) så dem är en ännu mindre minoritet.. alltså ska dem ha mer stöd :)

Iaf, fin t-shirt, men hade aldrig haft på mig en sån pga uppenbara skäl ;)

Vad svamlar du om? Europid förhåller sig till afrikan som vit kaukasier förhåller sig till svart/neger. Håll isär ursprung med utseende.

palme
2005-05-12, 10:58
Jadu den dag en neger kallar mig för europid och inte vit eller svenne så kanske jag också ska börja kalla dem för negrider eller mörka ;)

Neger kan givetvis användas så att det framstår som något negativt, men det kan också bög eller svenne göra. Bög, förresten, borde ju totalförbjudas isåfall.. bögjävel hör man ju oftare + att det finns mindre bögar än negrar i sverige(eller?) så dem är en ännu mindre minoritet.. alltså ska dem ha mer stöd :)

Iaf, fin t-shirt, men hade aldrig haft på mig en sån pga uppenbara skäl ;)

Vad är du för en mupp som kallas bögjävel och svenne varje dag?

Herkulez
2005-05-12, 11:01
varför ska man inte få säga vitlök när man får säga finne?



roligt text btw =)

Piranha
2005-05-12, 11:04
varför ska man inte få säga vitlök när man får säga finne?



roligt text btw =)


Finnar går i fula kostymer och har konstiga pungar ..

jwzrd
2005-05-12, 11:05
Finnar går i fula kostymer och har konstiga pungar ..

Hahah, får jag citera dig i min signatur? :D

Herkulez
2005-05-12, 11:08
Finnar går i fula kostymer och har konstiga pungar ..
haha glöm inte att vi drickre koskenkorva i bastun och har knivslagsmål blandat med finlandia som efterfest

Piranha
2005-05-12, 11:10
Hahah, får jag citera dig i min signatur? :D


Varsågod :)

jwzrd
2005-05-12, 11:12
Varsågod :)

Tack!


PM:a mig om ni blir offendade. (Utom cylinderlez).

Griip
2005-05-12, 11:14
Vad svamlar du om? Europid förhåller sig till afrikan som vit kaukasier förhåller sig till svart/neger. Håll isär ursprung med utseende.


Idiot. Europid = Vita rasen = Kaukasiska rasen. Negrid(Neger) = svarta rasen
Så vad är det du kommenterar egentligen?

För att vara lite extra petig så du inte drar ut ännu mer på det med kass fakta:

"Den fysiska antropologin räknade med tre stora raskretsar: den negrida eller svarta rasen, den mongolida eller gula rasen och den europida eller vita rasen(även kallad kaukasiska rasen)." direkt ur ett lexikon.

Piranha
2005-05-12, 11:17
Idiot. Europid = Vita rasen = Kaukasiska rasen. Negrid(Neger) = svarta rasen
Så vad är det du kommenterar egentligen?

För att vara lite extra petig så du inte drar ut ännu mer på det med kass fakta:

"Den fysiska antropologin räknade med tre stora raskretsar: den negrida eller svarta rasen, den mongolida eller gula rasen och den europida eller vita rasen(även kallad kaukasiska rasen)." direkt ur ett lexikon.


Griip , är du lite kinkig efter sågningen i din tråd som små farliga killar ?

jwzrd
2005-05-12, 11:17
Idiot. Europid = Vita rasen = Kaukasiska rasen. Negrid(Neger) = svarta rasen
Så vad är det du kommenterar egentligen?

För att vara lite extra petig så du inte drar ut ännu mer på det med kass fakta:

"Den fysiska antropologin räknade med tre stora raskretsar: den negrida eller svarta rasen, den mongolida eller gula rasen och den europida eller vita rasen(även kallad kaukasiska rasen)." direkt ur ett lexikon.

Men vem fan är det som är idioten? Du fick det att låta som att vit var mer fel än att kalla någon för europid vilket är helt galet. Jag orkar inte tjafsa mer med dig griip, jag är upptagen med att hugga mig själv i ansiktet med mitt skrivbord. Det känns mer givande.

Griip
2005-05-12, 11:18
Men vem fan är det som är idioten? Du fick det att låta som att vit var mer fel än att kalla någon för europid vilket är helt galet. Jag orkar inte tjafsa mer med dig griip, jag är upptagen med att hugga mig själv i ansiktet med mitt skrivbord. Det känns mer givande.


:laugh: :laugh: :laugh:

Dipshit
2005-05-12, 11:30
I Finland finns varken bögar eller negrer.
ööh? neger-joe då??

Halldin
2005-05-12, 11:40
Hade det stått svartpeppar och vitlök så visst, men neger? Nä, det är ju inte samma sak.

JJ
2005-05-12, 11:43
ööh? neger-joe då??

Han klev ju bara iland, tror inte han kom från Finland. Däremot Åbo-Britta.

jwzrd
2005-05-12, 12:09
Han klev ju bara iland, tror inte han kom från Finland. Däremot Åbo-Britta.

Hans .. kaffetermos den var så stor så... sångerskorna fick slag.

Dipshit
2005-05-12, 17:19
Han klev ju bara iland, tror inte han kom från Finland. Däremot Åbo-Britta.
Kollade.. verkar som han aldrig ens va i Finland.. :(
faen, mengar tillbaka..

drkrupp
2005-05-12, 20:27
I Finland finns varken bögar eller negrer.
Sist jag var i Finland gick jag förbi "Bögelunds foto". :confused:

Megatuttarna
2005-05-12, 23:03
Mehdi är grym DJ :thumbup: (Jwzrd är han i vit skjorta)

Grisen
2005-05-12, 23:05
Mehdi är grym DJ :thumbup: (Jwzrd är han i vit skjorta)

:laugh:

Mehdi
2005-05-12, 23:26
Mehdi är grym DJ :thumbup: (Jwzrd är han i vit skjorta)
Ey ey vad snackar du för skit? :D

Megatuttarna
2005-05-12, 23:26
Ey ey vad snackar du för skit? :D

Inget skit mannen. *yourock*

muzzelman
2005-05-13, 01:05
HAHHAHAHHAHAH :laugh:

n1tro
2005-05-13, 07:33
hehe vill gärna se en svart snacka finska :D ... typ om nåra "hänger" vid ett centrum vid nån finsk livsmedelsaffär :D haha