handdator

Visa fullständig version : Vad tycker tjejer om hockeyarslen?


Lexus
2005-05-11, 22:52
Eftersom jag nu har fått en riktigt putig hockeyröv efter att ha kört för mycket benböj undrar jag vad tjejer egentligen tycker om det? Personligen tycker jag att det ser förjävligt ut, särskilt när man går eller springer, fy fan. Men eftersom de flesta som spelar hockey också råkar ut för samma sak undrar jag hur de egentligen tacklar (pun intended :em: ) det problemet?

Gabriel_
2005-05-11, 22:54
skaffa ett par jeans som passar bra?
deffa så att röven blir mindre?
eller helt enkelt acceptera att röven blir större när man kör knöböj?

mini
2005-05-11, 23:16
Du kan ju alltid fråga dig om hockeygrabbar brukar ha problem med tjejer?

Fatalist
2005-05-11, 23:20
Haha! :D

Träna vidare till dina ben och överkropp matchar röven så kommer det se bra ut igen :confused:

Tränar du för att se bra ut i tjejers ögon?

Depzon
2005-05-12, 00:06
De tjejer som är och kollar på hockey gillar säkert hockeyrövar :)

raZmus
2005-05-12, 08:01
Köp ett par hockeybyxor.

http://www.sport-hockeylagret.c.se/butik/images/jofa/koho_hp3320_stor.gif

Officer
2005-05-12, 08:04
Hockeyröv är bra som fan, MEN du ska då ha ett par matchande hamstrings till det. Annars ser det förjävligt ut.

tinus
2005-05-12, 08:07
Snyggt :love: om det finns ett par stora ben som matchar givetvis.. :naughty:

Frazze
2005-05-12, 08:38
Jag har väldigt svårt att tänka mig "för mycket benböj"
Deffa, köp nya kläder, sluta fjanta dig och kör. Om du nu satsar på att bygga muskler.
I annat fall är du nog den första jag hört talas om som lagt på sig för mycket muskler.

Grahn
2005-05-12, 08:40
Motsatsen måste väl vara en platt bak vilket jag har svårt att tänka mig är speciellt poppis.

bear.flowertwig
2005-05-12, 09:18
Världens största hockeyröv finns att beskåda på SATS Söder i Sthlm. Åk dit och titta i terapeutiskt syfte och sen kommer du må bra när du inser att du inte är i närheten... Tror han kan ställa sin gainer på den. Och nej, det är inte jag. Jag har en mer sött rundad sk negerröv.

Karl_alfred
2005-05-12, 09:21
Snyggt :love: om det finns ett par stora ben som matchar givetvis.. :naughty:
Yes *kissass* :hbang:

jwzrd
2005-05-12, 09:35
För mycket benböj mitt arsle, för mycket benpress snarare. Mitt arsle ser bara mindre och mindre ut bredvid låren. :cryout:

B-jay
2005-05-12, 09:43
Oroa dig inte!
Det finns många hockey-horor här i landet som spenderar vardagskvällarna i landets ishallar och kollar svettiga hockeykillar, så du får nog börja hänga i byns hockeyhall. *kissass*

Slartibartfast
2005-05-12, 09:49
Hockeyspelare är oftast fula medan fotbollskillar oftast är snygga. Kommetera.

tinus
2005-05-12, 09:52
KA: Kanske för att jag själv har en redig knäböjs röv ..? :laugh: :em:

Pecca
2005-05-12, 10:15
Inte för inte man kallas Jlo :D :(

Dr Albans tips:

-Inga hinder gör en Tallinder.... *popcorn*

tinus
2005-05-12, 10:20
[QUOTE=Pecca]Inte för inte man kallas Jlo :D :(

QUOTE]

Det kan jag intyga! Du har ju t o m mer putrumpa än mig :D ..den var mjuk att sitta på när vi körde donkeys :naughty: *innocent*

Ironbabe
2005-05-12, 10:24
Självklart ska det vara lite rumpa..Ju mer put desto sötare :naughty:

Lexus
2005-05-12, 12:08
Jag har väldigt svårt att tänka mig "för mycket benböj"
Deffa, köp nya kläder, sluta fjanta dig och kör. Om du nu satsar på att bygga muskler.
I annat fall är du nog den första jag hört talas om som lagt på sig för mycket muskler.
Jag har väl en naturlig hockeyröv + att jag har kört för mycket benböj. Nu i efterhand har jag hört historier om folk som fått ankstjärt av att ha kört för mycket benböj...

Men hamstrings är alltså något man ska träna för att kontra?

Depzon
2005-05-12, 14:08
De flesta tjejer jag hört säga nåt om det, har gillat relativt små rövar.

Det gäller att vara smal nog att passa i spandex!

gladiatorerna1
2005-05-12, 14:37
Jag har väldigt svårt att tänka mig "för mycket benböj"
Deffa, köp nya kläder, sluta fjanta dig och kör. Om du nu satsar på att bygga muskler.
I annat fall är du nog den första jag hört talas om som lagt på sig för mycket muskler.

:hbang: Bra sagt!

*Flash*
2005-05-12, 16:12
Ju mer putröv desto snyggare:love:
Sen måste det ju självklart finnas stora ben till det då blir det verkligen :thumbup:

s_himself
2005-05-12, 18:48
jag har varken stor röv eller stora ben.. och så är jag singel. Den där mattematiken stämmer jävligt bra :(

jag köpa inlägg för arslet och hamstringen! *grr27*

Action
2005-05-12, 18:56
Världens största hockeyröv finns att beskåda på SATS Söder i Sthlm. Åk dit och titta i terapeutiskt syfte och sen kommer du må bra när du inser att du inte är i närheten... Tror han kan ställa sin gainer på den. Och nej, det är inte jag. Jag har en mer sött rundad sk negerröv.

Den är grym och svår att missa.. *flex*

Lexus
2005-05-12, 19:47
Den är grym och svår att missa.. *flex*
Och hur tror ni att han har fått den?

Karate_kid
2005-05-12, 19:48
Yes *kissass* :hbang:


innebandy ben motsvarar nog inte dom kriterierna.

Jolene
2005-05-12, 19:50
Hockeyspelare är oftast fula medan fotbollskillar oftast är snygga.
YES!

bear.flowertwig
2005-05-12, 19:52
Och hur tror ni att han har fått den?

Genetik och benträning. Aldrig sett honom köra fria knäböj utan istället i smithen(dock inte djupa). En hel del benpress har jag för mig.

F*n jag måste börja träna uppe bland maskinerna och tjejerna på övervåningen, börjar få suspekt bra koll på andra killar inser jag...

*Flash*
2005-05-12, 20:02
Världens största hockeyröv finns att beskåda på SATS Söder i Sthlm. Åk dit och titta i terapeutiskt syfte och sen kommer du må bra när du inser att du inte är i närheten... Tror han kan ställa sin gainer på den. Och nej, det är inte jag. Jag har en mer sött rundad sk negerröv.
Vem är det då??

Bjorne
2005-05-12, 20:05
Hockeyspelare är oftast fula medan fotbollskillar oftast är snygga. Kommetera.Är det så? Helt ärligt så har jag inte en susning, men något större muskler där bak lär inte påverka allt för mycket. Kanske så att fotbollspelare är utomhus mer och blir därför solbrända, vilket inte hockeykillarna blir. Fast helt ärligt har jag inte en susning :p

Jolene
2005-05-12, 20:07
Är det så? Helt ärligt så har jag inte en susning, men något större muskler där bak lär inte påverka allt för mycket. Kanske så att fotbollspelare är utomhus mer och blir därför solbrända, vilket inte hockeykillarna blir. Fast helt ärligt har jag inte en susning :p
Dom är snyggare för att de inte är lika ärriga. Men ffa för att fotboll är roligare än tråkhockey. Och för att de inte har lika mkt kläder och skydd ivägen.

Pingu
2005-05-12, 21:00
Frågde min sambo och hon sa " hockey är den absolut sexigaste idrotten som finns". Antar att hon gillar min hockey röv :em:

Lexus
2005-05-12, 21:46
Ok, om vi säger så här: oavsett hur jag fått denna ankstjärt, vad kan man göra för att bli av med den så gott det går?

mini
2005-05-12, 21:51
Ok, om vi säger så här: oavsett hur jag fått denna ankstjärt, vad kan man göra för att bli av med den så gott det går?
Ja du, det beror ju på om det är genetiskt eller inte, men om vi antar att det är stora muskler pga träning som orsakar denna abnorma röv så är det ju bara att sluta träna den.

Lexus
2005-05-12, 22:06
Ja du, det beror ju på om det är genetiskt eller inte, men om vi antar att det är stora muskler pga träning som orsakar denna abnorma röv så är det ju bara att sluta träna den.
Och om det är genetiskt, finns det inga andra muskler man kan träna för at ändra proportionerna?

mini
2005-05-12, 22:13
Och om det är genetiskt, finns det inga andra muskler man kan träna för at ändra proportionerna?
jo, resten av kroppen? bredare överkropp (axlar/rygg) och större ben, typ.

Karl_alfred
2005-05-12, 23:07
KA: Kanske för att jag själv har en redig knäböjs röv ..? :laugh: :em:
:naughty: Mr och ms disco håller ihop i vått och tort *kissass*

Karl_alfred
2005-05-12, 23:09
innebandy ben motsvarar nog inte dom kriterierna.
Okej *cry*

MojjMojj
2005-05-13, 00:53
De flesta tjejer jag hört säga nåt om det, har gillat relativt små rövar.

Det gäller att vara smal nog att passa i spandex!

"Du är redan för stor" (c) "normal svensk"

hahah hagah gahaah ahagha gah.

Action
2005-05-13, 04:47
Genetik och benträning. Aldrig sett honom köra fria knäböj utan istället i smithen(dock inte djupa). En hel del benpress har jag för mig.

F*n jag måste börja träna uppe bland maskinerna och tjejerna på övervåningen, börjar få suspekt bra koll på andra killar inser jag...

Kanske kan ha något med amerikansk fotboll att göra. ;)

Funderar på om vi pratar om samma, hm...