handdator

Visa fullständig version : Marion Jones får inte tävla i Europa...?


Mccartney
2005-05-10, 18:21
Den amerikanska friidrottsstjärnan Marion Jones får inte lov att tävla i någon av de europeiska friidrottsgalorna denna sommar pga av att hon är involverad i dopingaffärer..............

Äntligen har friidrotten tagit i med hårdhandskarna mot idrottare som inte kan följa reglerna. (obs hon är inte dömd än......)

Spannmål
2005-05-10, 18:22
Då blir det inga nya rekord att se fram emot :////// tråkigt med ren idrott.

abjorn
2005-05-10, 18:24
oskyldig tills bevisad skyldig...

sen vad min egna åsikt är, är inte viktigt.

Mccartney
2005-05-10, 18:29
oskyldig tills bevisad skyldig...

sen vad min egna åsikt är, är inte viktigt.


Bra sett att få friidrottare att hålla sig borta från människor med anknytning till doping preparat genom hota med att inte ge dem någon lön.

Fatalist
2005-05-10, 19:18
Bra, hon har ju bevisligen dopat sig innan i en sport där det är EMOT reglerna, så visst fan ska hon inte få tävla

abjorn
2005-05-10, 19:20
it ain't cheating until you get caught ;)

Myten
2005-05-10, 21:01
Den amerikanska friidrottsstjärnan Marion Jones får inte lov att tävla i någon av de europeiska friidrottsgalorna denna sommar pga av att hon är involverad i dopingaffärer..............

Äntligen har friidrotten tagit i med hårdhandskarna mot idrottare som inte kan följa reglerna. (obs hon är inte dömd än......)


Friidrottsförbundet är väl en av de förbund som jobbat hårdast de senaste tio åren på att få en renare sport.....
Tycker det istället borde vara på sin plats när tennisen och Ishockeyn tar sitt fulla ansvar när det gäller doping problematiken!

Lillgrabben
2005-05-10, 21:54
Flertalet av galorna är väl inte "öppna" tävlingar utan inbjudningstävlingar?!

Ifall det inte är en öppen tävling så har väl arrangörerna full rätt att bjuda in vem dom vill ( eller neka ngn att deltaga)!


MVH

Ame
2005-05-10, 22:01
Flertalet av galorna är väl inte "öppna" tävlingar utan inbjudningstävlingar?!

Ifall det inte är en öppen tävling så har väl arrangörerna full rätt att bjuda in vem dom vill ( eller neka ngn att deltaga)!


MVH
Alla galor är inbjudningstävlingar.

Lillgrabben
2005-05-10, 22:03
Alla galor är inbjudningstävlingar.


Precis vad jag var lur på! :D

Karl_alfred
2005-05-10, 22:05
it ain't cheating until you get caught ;)
Jävla BS!