handdator

Visa fullständig version : l i n d a r o s i n g


Lasse Kongo
2005-05-10, 10:58
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,642306,00.html

känner mig cool nu, tror inte ja har postat ngn länk om henne tidigare!

"Enligt vännerna använder Linda ****** sig av ett sugrör under måltiderna för att få i sig så lite mat som möjligt" *whatever*

King Grub
2005-05-10, 10:58
Ser ut som ett paket knäckebröd i ansiktet på den nya bilden.

mini_Arnold
2005-05-10, 10:59
"Vänner: Hon är efterbliven"
Grattis, nu har t.o.m hennes vänner insett det!

Lasse Kongo
2005-05-10, 11:00
Ser ut som ett paket knäckebröd i ansiktet på den nya bilden.

haha wasa sport då eller *whatever*

Piranha
2005-05-10, 11:01
Hon kommer aldrig få bli playmate iaf.

Gu va hemskt det måste vara att vara så besatt i att synas och höras till varje pris ..

Jarod
2005-05-10, 11:03
Jag kan inte nog poängtera hur mycket jag hatar denna media-slampa... *kräks*

jwzrd
2005-05-10, 11:05
Jag kan inte nog poängtera hur mycket jag hatar denna media-slampa... *kräks*

Nog mycket för att stryka tråden? Jag kan maila dig en glass om du gör det. :D

palme
2005-05-10, 11:10
Är det inte svårt att suga i sig en pizza?

Jarod
2005-05-10, 11:10
Nog mycket för att stryka tråden? Jag kan maila dig en glass om du gör det. :D

Egentligen borde jag/vi ta bort såna här trådar bara för att dom är direktlänkade till Aftonbladet. Antalet besökare som kollar på slampan ökar sidvisningarna hos Aftonbladet vilket ger högre annonsintäkter vilket i sin tur ger oss ÄNNU fler sura skithistorier om "knäckebröds-hy-kvinnan".

It disgusts me!

palme
2005-05-10, 11:12
Btw kollar ni håret (samma färg nu), hur hon står och smilet/huvudböjningen så försöker hon likna...just det victoria silverstedt!

Lasse Kongo
2005-05-10, 11:12
Jag kan inte nog poängtera hur mycket jag hatar denna media-slampa... *kräks*

äsch, wtf är problemet egentligen, hon skadar ju ingen annan, vissa kanske har som mål att bli framgångsrika och tror vägen genom media ska hjälpa till.

orka orka

jwzrd
2005-05-10, 11:15
äsch, wtf är problemet egentligen, hon skadar ju ingen annan, vissa kanske har som mål att bli framgångsrika och tror vägen genom media ska hjälpa till.

orka orka

Skadar? Det är lika jävla intressant, och skadar lika mycket, som att posta bilder på samma jävla dyngstack bakom samma jävla ladugård vecka efter vecka. Det är helt enkelt jävligt ointressant! *grr27*

Jarod
2005-05-10, 11:16
äsch, wtf är problemet egentligen, hon skadar ju ingen annan, vissa kanske har som mål att bli framgångsrika och tror vägen genom media ska hjälpa till.

orka orka

Problemet är att du är tjock! TJOCK, hör du det!! TJOOOCK!!! TJOCKIS!!!

;)

Piranha
2005-05-10, 11:16
äsch, wtf är problemet egentligen, hon skadar ju ingen annan, vissa kanske har som mål att bli framgångsrika och tror vägen genom media ska hjälpa till.

orka orka


Jag håller faktiskt inte med , alla jävla dokusåpa idioter som upptar all plats i media kunde helt klart ägnats till nåt bättre.

Slå på kanal 3.4.5 villken dag som helst i veckan å då är skiten där , fy fan , jag börjar se mindre och mindre på dem kanalerna och mer på 1,2 och framförallt discovery.

Å den där jävla Adam Alsing , man får ju blodsmak i munnen bara man ser han i rutan , den feta äckliga självgoda smilfinken ..

jwzrd
2005-05-10, 11:18
(dokubajs suger snorre)

Dito. *grr27*

Lasse Kongo
2005-05-10, 11:21
Problemet är att du är tjock! TJOCK, hör du det!! TJOOOCK!!! TJOCKIS!!!

;)

Lyktstolpen har talat LYKTSTOLPEN

Hades
2005-05-10, 11:21
Är det inte svårt att suga i sig en pizza?
Det var ju det som var poängen. Jättebra diet-tips.

[...] jag börjar se mindre och mindre på dem kanalerna och mer på 1,2 och framförallt discovery.

Ett säkert tecken på att du börjar bli gammal! Härnäst kommer du bli allt mer förtjust i att använda uttryck som "När jag var ung..." och "Så var det inte på min tid".

Piranha
2005-05-10, 11:28
Det var ju det som var poängen. Jättebra diet-tips.

Ett säkert tecken på att du börjar bli gammal! Härnäst kommer du bli allt mer förtjust i att använda uttryck som "När jag var ung..." och "Så var det inte på min tid".

Pfffffffffffffff.

Skit kommer alltid lukta illa oavsett ålder ..

Herkulez
2005-05-10, 11:34
när är bara avundsjuka på fadde era jävla töntar.

zanzi
2005-05-10, 14:39
Vad är det för veck hon har på magen?

Piranha
2005-05-10, 14:46
Hudveck ... antagligen ganska lågt BF vid tanke på hur små de är ..

Cilia
2005-05-10, 14:48
äähh bara man är smal spelar det väl ingen roll hur man ser ut?
Det är väl så dagens ideal ser ut, smalhet framför allt! *nickar*

christian
2005-05-10, 14:49
Hon ser ju sjuk ut. Crash diet, anyone?

palme
2005-05-10, 14:50
när är bara avundsjuka på fadde era jävla töntar.

Mmmmm l i n d a är sexig! :hbang:

z_bumbi
2005-05-10, 14:57
Är det inte svårt att suga i sig en pizza?

Mixa den med tillräckligt mycket olivolja så går den ner. :eating:

Piranha
2005-05-10, 15:03
Mmmmm l i n d a är sexig! :hbang:



Mmmm Palme är sexig(are än Linda) ..

Metal_boy_
2005-05-10, 15:11
hon måsste pundat på eller nått för fan. Ögonen har ingen kontakt och hon ser ut som en rökt böckling i huden. Eller så har hon bara solat lite för mycket, kanske är därför hon ser ut att vara 40år?

mangemani
2005-05-10, 15:18
äähh bara man är smal spelar det väl ingen roll hur man ser ut?
Det är väl så dagens ideal ser ut, smalhet framför allt! *nickar*



skrattretand och sorgligt nog,ja.

Baan
2005-05-10, 15:22
Jag håller faktiskt inte med , alla jävla dokusåpa idioter som upptar all plats i media kunde helt klart ägnats till nåt bättre.

Slå på kanal 3.4.5 villken dag som helst i veckan å då är skiten där , fy fan , jag börjar se mindre och mindre på dem kanalerna och mer på 1,2 och framförallt discovery.

Å den där jävla Adam Alsing , man får ju blodsmak i munnen bara man ser han i rutan , den feta äckliga självgoda smilfinken ..

du ska ju fan vara tacksam att dom fått dig att kolla på TV som faktiskt kan ge något, eller iaf så följer du med nyheterna n... antar jag då... eller ja du kanske bara kollar på matlagningsprogram :booty:

TrasMannen
2005-05-10, 15:41
hon måsste pundat på eller nått för fan. Ögonen har ingen kontakt och hon ser ut som en rökt böckling i huden. Eller så har hon bara solat lite för mycket, kanske är därför hon ser ut att vara 40år?

hon ser ut att vara 40 för att hon är 40,
31 är hennes artistålder
;)

Fatalist
2005-05-10, 15:48
hon ser ut att vara 40 för att hon är 40,
31 är hennes artistålder
;)


Är hon 31 och beter sig så? Det är ju värre än fjortisarna som går på fjortisdiskot här i stan :MrT:

Metal_boy_
2005-05-10, 15:50
Är hon 31 och beter sig så? Det är ju värre än fjortisarna som går på fjortisdiskot här i stan :MrT:

Hon är nog dock lite mer sladdrig *innocent*

RobbeliRobban
2005-05-10, 15:51
Hahaha, mer Rozing åt folket! Hon är mer hot med den gamla looken än den nya, men TCOG would hit it anyway.

Kwon
2005-05-10, 16:07
I'd hit it

..

Så får ni lägga till själva

with a 10ft pole, with a shovel etc etc

Fultjack
2005-05-11, 07:59
wtf alltså, no comments :

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,643606,00.html

skaparn
2005-05-11, 08:07
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,643606,00.html

”Jag är helt öm och det kommer att dröja ungefär fem veckor innan jag är normal igen”, säger hon.

Ironi?

Hur som helst så måste man ju gilla hennes "vänner" som "slår larm" i AB. Vilken grad av mediafnaskande måste man inte ha kommit upp i, innan det är den smartaste idé man kan komma på när en vän har problem?

John M
2005-05-11, 08:13
Hon ser ju bara jävligare ut för varje gång man ser hennen, ser ju ut som en gammal benig kärring :MrT:

jwzrd
2005-05-11, 10:16
Ironi?

Hur som helst så måste man ju gilla hennes "vänner" som "slår larm" i AB. Vilken grad av mediafnaskande måste man inte ha kommit upp i, innan det är den smartaste idé man kan komma på när en vän har problem?

Dom "slår ju larm" för din skull! Sluta bry dig, sluta läsa AB! Det är lite konstigt att säga: Vaffan, nu fick AB mig att äta bajs igen! Jävla AB! *slap*

Pellefant
2005-05-11, 10:34
Svårt att äta
****** sövdes innan plastikkirurgen skar upp och opererade hennes läppar för att de skulle bli större.
I onsdags togs stygnen bort. Sedan dess har Linda haft svårt att skratta och äta eftersom hennes mun är så svullen.

Kanske därför hon använder sugrör? *screwy*

mini_Arnold
2005-05-11, 11:24
"det kommer att dröja ungefär fem veckor innan jag är normal igen"

i dina drömmar kanske....

Pellefant
2005-05-11, 12:11
Känns bra att jag inte vet vem människan är. :D (Ser inte BB och liknande flamsprogram)

PowPow
2005-05-11, 12:14
Träffade henne och hennes dörrvakt till pojkvän (eller man?) på en nattklubb här i malmö för någon månad sedan. Det var innan hon började banta tror jag, men hon såg fan inte vacker ut då heller. Hon hade fanken världens största ansikte! *spy*

Zonyk83
2005-05-11, 12:48
wtf alltså, no comments :

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,643606,00.html

Den tjejen är ju inte lite överreklamerad, så fort hon förstorar något eller har något litet sketet problem så ringer hon Aftonbladet, och värre är att de publicerar allt bruden spottar ut...orka bry sig?

dantheman
2005-05-11, 13:27
Den tjejen är ju inte lite överreklamerad, så fort hon förstorar något eller har något litet sketet problem så ringer hon Aftonbladet, och värre är att de publicerar allt bruden spottar ut...orka bry sig?

Så du tror att det är så det funkar? *rolleyes*

Zonyk83
2005-05-11, 13:31
Så du tror att det är så det funkar? *rolleyes*

Ja det verkar ju nästan så, eller så tror redaktionen att hon fortfarande är inne, för den uppmärksamheten hon får förtjänar hon inte direkt. Skrivs mycket mer om henne än om andra personer som har mer vett i soppan

Edit> Det är ju en blandning av att hon själv vill få faktan publicerad och att redaktionen anser faktan vara värd att publiceras.

Niclaaas
2005-05-11, 13:35
Så du tror att det är så det funkar? *rolleyes*

hur tror du att det funkar?

Cilia
2005-05-11, 13:47
Ja det verkar ju nästan så, eller så tror redaktionen att hon fortfarande är inne, för den uppmärksamheten hon får förtjänar hon inte direkt. Skrivs mycket mer om henne än om andra personer som har mer vett i soppan
tillräckligt inne för att det ska produceras 4 sidor inlägg på Kolo bara utifrån en enda artikel om henne. Lägg därtill alla andra inlägg på detta forum om Linda och kanske alla andra forum så kanske dom inte är helt fel ute.

Zonyk83
2005-05-11, 13:57
tillräckligt inne för att det ska produceras 4 sidor inlägg på Kolo bara utifrån en enda artikel om henne. Lägg därtill alla andra inlägg på detta forum om Linda och kanske alla andra forum så kanske dom inte är helt fel ute.

Om du istället fokuserar på kvalitén av inläggen och inte kvantiteten? Så lär du märka att det inte är något positivt/vettigt som folk skriver om henne? Men visst för dig kanske det är relativt vad som är inne eller inte

jwzrd
2005-05-11, 14:02
Om du istället fokuserar på kvalitén av inläggen och inte kvantiteten? Så lär du märka att det inte är något positivt/vettigt som folk skriver om henne? Men visst för dig kanske det är relativt vad som är inne eller inte

Men.. hon får likförbannat publicitet. Det är hur tydligt som helst att nästan alla i den här tråden intresserar sig positivt för henne (genom att läsa artiklar om henne och posta länkjävlar till dom här). Det är ju det som skapar henne, hajar du inte det? Sluta posta skit från aftonbladet, sluta posta om henne, sluta snacka om henne så slutar alla andra (jag tex) att lacka över att det inte går att vistas någonstans utan att någon snackar om henne.

Zonyk83
2005-05-11, 14:06
Men.. hon får likförbannat publicitet. Det är hur tydligt som helst att nästan alla i den här tråden intresserar sig positivt för henne (genom att läsa artiklar om henne och posta länkjävlar till dom här). Det är ju det som skapar henne, hajar du inte det? Sluta posta skit från aftonbladet, sluta posta om henne, sluta snacka om henne så slutar alla andra (jag tex) att lacka över att det inte går att vistas någonstans utan att någon snackar om henne.

Ja, jag vet vad publicitet är, och även om det inte är vettigt så är det fortfarande publicitet, tyvärr. Alla vet vem hon är, men många, iaf jag, skulle inte ha sömnproblem om hon en dag försvann...Jag håller killen som postade ansvarig för att hon får ännu mer publicitet, men nu ska jag inte skriva mer i denna tråden bara för att visa att jag tar avstånd från allt som har med Linda ****** att göra :)

King Grub
2005-05-11, 14:10
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/idontgiveadamn.gif

jwzrd
2005-05-11, 14:12
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/idontgiveadamn.gif

ironin i det inlägget

skaparn
2005-05-11, 14:21
Dom "slår ju larm" för din skull! Sluta bry dig, sluta läsa AB! Det är lite konstigt att säga: Vaffan, nu fick AB mig att äta bajs igen! Jävla AB! *slap*

Tagga ner. Du slår in öppna dörrar, jag har inte köpt en kvällstidning på 10 år och brukar aldrig surfa in på AB, men när det är så jävla mycket snack om LR på brädan så föll jag för trycket och ville veta vad det var i görningen. Dumt kanske. Dessutom så fanns ingen möjlighet att tolka in AB-kritik i mitt inlägg, AB gör egentligen inget fel alls, det gör läsarna.

jwzrd
2005-05-11, 14:42
Tagga ner. Du slår in öppna dörrar, jag har inte köpt en kvällstidning på 10 år och brukar aldrig surfa in på AB, men när det är så jävla mycket snack om LR på brädan så föll jag för trycket och ville veta vad det var i görningen. Dumt kanske. Dessutom så fanns ingen möjlighet att tolka in AB-kritik i mitt inlägg, AB gör egentligen inget fel alls, det gör läsarna.

Det var så jag menade också (andra halvan). Kritiken är inte mot att AB ger bajsätare vad dom vill äta, kritiken riktar sig till de som klagar varje gång dom nyss fyllt munnen med bruna läckerheter. "Usch, nu åt jag bajs för att AB skrev att jag skulle det igen".

Fartman
2005-05-11, 15:42
Ja det verkar ju nästan så, eller så tror redaktionen att hon fortfarande är inne, för den uppmärksamheten hon får förtjänar hon inte direkt. Skrivs mycket mer om henne än om andra personer som har mer vett i soppan

Edit> Det är ju en blandning av att hon själv vill få faktan publicerad och att redaktionen anser faktan vara värd att publiceras.

äh, det är bara någon chillare på blaskan som inte alltid kommer på något vettigt att skriva om, så tänker han/hon: "Jamen, vafan, jag ringer upp linda och kollar om hon hittat något nytt hyss. Det brukar ju alltid funka." :thumbup:

bear.flowertwig
2005-05-11, 15:46
*skriver in i almanackan: bumpa Linda R0sing-tråd minst 3 gånger i veckan*

Jorgen
2005-05-11, 16:00
*skriver in i almanackan: bumpa Linda R0sing-tråd minst 3 gånger i veckan*
*antecknar* Banna bear.flowertwig.

//Jörgen

jwzrd
2005-05-11, 16:03
*antecknar* Banna bear.flowertwig.

//Jörgen

*antecknar* Skicka pengar och/eller blommor till Jörgen.

bear.flowertwig
2005-05-11, 16:16
*antecknar* Skicka pengar och/eller blommor till Jörgen.

Kiss-ass moderator-wannabee :thefinger

/Bad bear

jwzrd
2005-05-11, 16:19
Kiss-ass moderator-wannabee :thefinger

/Bad bear

*antecknar: bear.flowertwig som första namn på toban-listan once moderator* :thefinger

bear.flowertwig
2005-05-11, 16:38
*antecknar: bear.flowertwig som första namn på toban-listan once moderator* :thefinger

*antecknar* Skicka pengar och/eller blommor till jwzrd.

jwzrd
2005-05-11, 18:36
*antecknar* Skicka pengar och/eller blommor till jwzrd.

Hahahah

swiftin
2005-05-11, 18:43
Jag såg både Linda och Fadde idag IRL. OMG OMG OMG! :bow:

HenrY
2005-05-11, 18:50
Jag såg både Linda och Fadde idag IRL. OMG OMG OMG! :bow:

OMG! Fick du kyssa lindas fötter då?? Tilläts du ens att kolla på henne???? Eller sa hennes livvakter ifrån??????

Baan
2005-05-11, 18:52
OMG! Fick du kyssa lindas fötter då?? Tilläts du ens att kolla på henne???? Eller sa hennes livvakter ifrån??????

livvakter? va fan det här är svenska bkändisar vi snackar om, inte jennifer lopez (t ex). *grr27*

HenrY
2005-05-11, 18:54
livvakter? va fan det här är svenska bkändisar vi snackar om, inte jennifer lopez (t ex). *grr27*

vafan snacka inte skit nu! Linda är fan större än Jennifer Lopez!
jackass! *slap*

Baan
2005-05-11, 18:57
vafan snacka inte skit nu! Linda är fan större än Jennifer Lopez!
jackass! *slap*

jo det är klart hon är, men nu är det så att det är bara jag/du som insett det, å jag har tyvärr inte råd att pröjsa henne några livvakter *cry*

HenrY
2005-05-11, 19:02
jo det är klart hon är, men nu är det så att det är bara jag/du som insett det, å jag har tyvärr inte råd att pröjsa henne några livvakter *cry*

Nej ja vet... Dessa förbannade överpriser på protein pulver!! *grr27* *grr27*

Cilia
2005-05-11, 19:53
Om du istället fokuserar på kvalitén av inläggen och inte kvantiteten? Så lär du märka att det inte är något positivt/vettigt som folk skriver om henne? Men visst för dig kanske det är relativt vad som är inne eller inte
Ja det är inte lätt att göra sig förstådd. Tack jwzrd för att du verkar ha förstått vad jag menade med att hon får 4 sidor fulla av kommentarer. Skiter fullständigt i kvaliteten eller inte på inläggen och det gör med all sannolikhet kvällstidningarna också.

Focus
2005-05-11, 21:00
Hon såg inte frisk ut och absolut inte snygg.

Dipshit
2005-05-11, 21:41
jahap.. där ploppade en ny artikel upp! snygga läppar...

O M G

bear.flowertwig
2005-05-12, 09:28
*bump* Har det hänt nåt nytt? :D

Dipshit
2005-05-12, 11:35
*bump* Har det hänt nåt nytt? :D
som jag sa, hon har blåst upp läpparna..
men det finns ytterligare en tråd om denna supernyhet *rolleyes*


mmm, nu ska hon visst gå upp i vikt säger hon.. muskler :D

skaparn
2005-05-12, 12:52
Det var så jag menade också (andra halvan). Kritiken är inte mot att AB ger bajsätare vad dom vill äta, kritiken riktar sig till de som klagar varje gång dom nyss fyllt munnen med bruna läckerheter. "Usch, nu åt jag bajs för att AB skrev att jag skulle det igen".

Så vi är vänner igen eller?

jwzrd
2005-05-12, 12:54
Så vi är vänner igen eller?

Ja :em:

Fultjack
2005-05-12, 14:56
*bump* Har det hänt nåt nytt? :D


omg jepp, att ingen har bumpat tråden med nåt vettigt medans jag har jobbat, here we go :
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,644063,00.html
hon blir snyggare för var dag som går *rolleyes*

Jorgen
2005-05-12, 15:47
*bump* Har det hänt nåt nytt? :D
This is for you.

Thread is closed.

//Jörgen