handdator

Visa fullständig version : Gå ut och röja efter K1 men var?


Molotov
2005-05-07, 19:14
Vi är några hårdföra och på samma gång mkt trevliga göteborgare som skall åka och kolla på K1 i globen. Efter galan tänkte vi dra ut och festa men vet inte vart man skall ta vägen, vi känner inte till Stockholm så bra. Kanske håller vi oss på Södermalm, finns det bra ställen någon kan rekommendera?
Vi hoppar gärna över Stureplan i alla fall...
Vi skall förresten bo på det gamla fängelset på långholmen som de gjort om till vandrarhem, :thumbup:

Jolene
2005-05-07, 20:03
Mondo brukar vara bra, men det beror ju på vilken dag (antar lördag?) ni ska ut och vad ni är ute efter lite mer exakt.

Tips: prata inte för bred göteborgska när ni är här på visit, det gillar inte vi stockholmare... ;) I övrigt är vi rätt trevliga.

Berry
2005-05-07, 20:29
Är inte från Stockholm, men tycker att Göta Källare är bra (nära Medborgarplatsen). Bra dansgolv och musik + inte för snobbigt :thumbup:

Jolene
2005-05-07, 20:33
Beror ju som sagt på vad man är ute efter. Men gillar man stämning och klientel liknande det på vikingline så har man hittat rätt om man går till GK

Cilia
2005-05-07, 21:26
Gillar man stället brukar Kvarnen vara ok.
Om man inte har ngt direkt emot hammarbysupporters.

MacLeod
2005-05-07, 21:35
Snabbt analyserat så tror jag att om man åker för att kolla på K1 o vill hänga på söder efteråt så gillar man säkert Öst 100 ,iof är säkert inte Göta Juck fel heller.
Jag skulle nog rekommendera Berns, för alla vilsna själar. Det ligger inte på söder dock.

Jay-Z
2005-05-07, 21:44
Jag skulle nog rekommendera Berns, för alla vilsna själar. Det ligger inte på söder dock.

Uppumpade ölsugna adrenalinstinna K1-besökare och Berns dörrvakter. Det tycker du låter som en bra kombination? :D

MacLeod
2005-05-07, 22:05
Kan tänka mig att grabbarna bakom hela galan kommer att festa loss med slagpåsarna på Cafét.

Molotov
2005-05-08, 09:46
Tack för tipsen gott folk. :thumbup:

Kanske kollar vi in Göta källare, vi gillar nämligen att åka finlandsbåt!