handdator

Visa fullständig version : Vad sägs


råkkare
2005-05-05, 11:51
Här är mitt deffprogram..har fullkomligt rasat ner i vikt

frulle: en portion fiberberikad havregrynsgröt med två dl minimjölk en skiva wassa sport med kessela och kálkon..en banan

Mellis 250 gram keso..några skinskivor en wasa sport och en frukt

Lunch..100 gram fisk eller kyckling mkt grönsaker 3 dl pasta eller ris


mellanmål 2 wasa sport med skinka och keso


efter träning triple whey fuel med dextro pulver


middag ..samma som lunchen


Kvällsmäl:250 g kessela med fun light

soft0
2005-05-06, 02:14
bilder?

Johan_P
2005-05-06, 09:43
Skriv gärna hur mycket kcal det är och vilken förbrukning du har :) Gärna lite info om dig, och annat som målvikt osv... :)

råkkare
2005-05-06, 10:32
jag har luggit innan deffen på ca 2800 kcal nu ligger jag på ca 1700 kcal..har stannat i viktnedgång beror säkert på att det är ämnesomsättningen som är låg?...kommer att öka till 2200 nu...jag kör styrke pass 3 ggr i veckan stenhårt... min start vikt var på 92 kg är nere på 83.5 nu..vill ner till 80 iaf men verkar hopplöst...kör promednader stavgång nästan varjedag

..vad tror ni om att öka mitt kaloriintag till 2200?? är det lagom?styrketräningen har gått otroligt dåligt under den här tiden har nästan ingen ork kvar om jag nu skall lägga in extra kcal är det nån som har tips på vad jag kan läggga mer tex i mellanmålen?

WHITEFOLKS
2005-05-06, 18:20
Svårt att veta vad som är en bra kcalnivå för din nedgång, hänger så mycket på din personliga aktivitetsnivå. Men jag tycker iaf att det är bättre att äta ordentligt och röra på sig istället för att dra ner massor på energiintaget.

Zera
2005-05-06, 18:26
Här är mitt deffprogram..har fullkomligt rasat ner i vikt

frulle: en portion fiberberikad havregrynsgröt med två dl minimjölk en skiva wassa sport med kessela och kálkon..en banan

Mellis 250 gram keso..några skinskivor en wasa sport och en frukt

Lunch..100 gram fisk eller kyckling mkt grönsaker 3 dl pasta eller ris


mellanmål 2 wasa sport med skinka och keso


efter träning triple whey fuel med dextro pulver


middag ..samma som lunchen


Kvällsmäl:250 g kessela med fun light


Den där maten ser jag utan att behöva räkna att det är mycket mer än 1700 kcal.

Depzon
2005-05-07, 04:08
3 deciliter pasta för en måltid låter mycket