handdator

Visa fullständig version : Ultramyosyn whey?


MFredde
2005-05-04, 16:32
Är detta något nytt ännu bättre snabbare än hydrolysat?..

nån som kanske vet något om det kan väll berätta om det är finare än hydrolysat?

:Ultramyosyn is the revolutionary new fast acting protein complex packed with over 4g of branched chain amino acids while providing only 3g - 4g of carbohydrates per serving! Containing specific bioactive whey protein compounds along with enzymes, Leucine and alpha-keto isocaproate, MET-Rx’s new Ultramyosyn Whey is designed as a supplement to your meals by providing only fast acting proteins for a highly bio-available formula

EiseltUK
2005-05-04, 16:34
Är detta något nytt ännu bättre snabbare än hydrolysat?..

nån som kanske vet något om det kan väll berätta om det är finare än hydrolysat?

:Ultramyosyn is the revolutionary new fast acting protein complex packed with over 4g of branched chain amino acids while providing only 3g - 4g of carbohydrates per serving! Containing specific bioactive whey protein compounds along with enzymes, Leucine and alpha-keto isocaproate, MET-Rx’s new Ultramyosyn Whey is designed as a supplement to your meals by providing only fast acting proteins for a highly bio-available formula


Ja om du injicerar det. :D

MFredde
2005-05-04, 18:31
Haha

Men det är alltså så att detta är nån ny grej som skall vara ännu snabbare. eller kanske inte finns nå snabbare än hydro?. Förklara gärna mer om du vet

Mvh

King Grub
2005-05-04, 18:32
Enligt innehållsförteckningen innehåller produkten mer koncentrat än hydrolysat.

MFredde
2005-05-04, 18:35
Tack för det

Tolkia
2005-05-05, 01:26
Off topic: Vilket sjukt namn; "ultramyosyn". Det lär ju knappast röra sig om något myosin i och med att det är ett vassleprotein (eller?), och inte ens om det verkligen vore humant muskelprotein skulle ju kroppen inkorporera det direkt. Vilka tror de att de lurar ...? (eller snarare: Vilka tror de att de hjälper att lura sig själva?)

Pez
2005-05-06, 00:01
Off topic: Vilket sjukt namn; "ultramyosyn". Det lär ju knappast röra sig om något myosin i och med att det är ett vassleprotein (eller?), och inte ens om det verkligen vore humant muskelprotein skulle ju kroppen inkorporera det direkt. Vilka tror de att de lurar ...? (eller snarare: Vilka tror de att de hjälper att lura sig själva?)
Nåja.. jag kan iallafall peka ut ett par lämpliga kandidater (gymgröngölingar) på gymmet var dag som skulle svälja den där säljhaussningen, har man inte koll så har man inte... men man undrar ju hur mycket dom som skriver sälj/produkt-texten egentligen sitter och fnissar när dom plitar ihop den.. :D

Tolkia
2005-05-06, 22:26
Nåja.. jag kan iallafall peka ut ett par lämpliga kandidater (gymgröngölingar) på gymmet var dag som skulle svälja den där säljhaussningen, har man inte koll så har man inte... men man undrar ju hur mycket dom som skriver sälj/produkt-texten egentligen sitter och fnissar när dom plitar ihop den.. :D
Jag vet; jag vet - det är väl som med så många andra mer eller mindre konstiga "hälsoprodukter" (ta t.ex. alla "renande" och "dränerande" preparat som finns, som väl egentligen inte har annan effekt än en stor balja starkt kaffe skulle ha, men som beskrivs som livselixir för samtliga kroppen organ ...). Men det gör mig rätt förbannad ibland, när jag tänker på hur tillverkare och försäljare måste resonera för att kunna sälja det de säljer på det sätt som de säljer det ... *grr27*

Frazze
2005-05-06, 23:12
Min favvis är fortfarande Animals "MEGAVITAMINER"...