handdator

Visa fullständig version : Hela gymmet fullt med Hockeyspelare


Markus H
2005-05-03, 14:37
Igår och idag hadde Stadens hockey lag ngn slags fys-test på det gymm jag tränar, och behöver jag säga att det blev helt fullt i det lilla vikt-rum vi har.

Igår när jag körde Hantelpress var det så fullt att en av hockey-killarna sprang in i ena min hantel, han bad om ursäkt givetvis, men faan vad iriterande!!

En anledning till att byta gym, även Basket laget brukar fylla lokalen.

jaja... kunde inte köra BenBöj idag för att de hadde tagit alla bänkpress tällningar och den ställninge de flesta brukar använda till benböjj (totalt 4st ställningar om jag inte mins fel).

Nismo
2005-05-03, 14:51
Aaaaaaaaaargh!!! Jag har också varit med om det. Bara att åka hem. *grr*

Jolene
2005-05-03, 14:52
Hmm, skulle ett hockeylag dutta runt på mitt gym då och då skulle jag bli grymt nöjd *popcorn* Fotbollsspelare är iofs snyggare eftersom de inte är lika ärrade...
Basketsnubbarna går däremot bort, dom är för långa.

Markus H
2005-05-03, 14:56
Hmm, skulle ett hockeylag dutta runt på mitt gym då och då skulle jag bli grymt nöjd *popcorn* Fotbollsspelare är iofs snyggare eftersom de inte är lika ärrade...
Basketsnubbarna går däremot bort, dom är för långa.

*rolleyes* Grymt nöjd även om det medförde att du inte kunde genomföra ditt pass som planerat?? *rolleyes*

Jolene
2005-05-03, 14:58
*rolleyes* Grymt nöjd även om det medförde att du inte kunde genomföra ditt pass som planerat?? *rolleyes*
Passet skulle kunna vänta tills imorrn. :)

B-jay
2005-05-03, 15:04
Äh, det är väl fint att hockeyspelarna jobbar på att komma i form till nästa säsong.
Gymmet är ju till för alla.

Hellre hockeykillar än ett gäng småkillar som okuperar redskapen i en halvtimme och sen snackar om hur många dom ska spöa upp på stan när dom är stora och starka. :cool:

Markus H
2005-05-03, 15:26
Gymmet är ju till för alla. Abolut det tycker jag med! Men ska det inte finnas plats för ngn annan när de är där?


Hellre hockeykillar än ett gäng småkillar som okuperar redskapen i en halvtimme och sen snackar om hur många dom ska spöa upp på stan när dom är stora och starka. Det har jag aldrig drabbats av...:cool:

*grr*

påven
2005-05-03, 15:30
idrottsklubbar borde ha egna gym tycker jag

Ajje_tomten
2005-05-03, 15:38
Vad bor du i för stad??

i våran lilla stad har hockey laget ett eget gym

zanzi
2005-05-03, 15:39
Dom brukar vara svaga så jag har inte mycket emot dom... alla andra tider då dom inte är där är man svagast i gymmet.

B-jay
2005-05-03, 15:51
Äh, det är väl mest för att jag var aktiv hockeyspelare för inte llt för längesen.

Vet att man fick lite sura blickar från byggarna då och då!
Men man var ju faktiskt dittvingad av tränaren. :D

Jolene
2005-05-03, 15:59
Jag som brukar gå förbi ett allsvenskt lags gym och kolla in, dreggla lite (dom tränar i en lokal med stora fönster som brukar vara öppna. Synd att det är fel lag bara... Eller förresten, tur för dom kanske... Eller tur för min kille.

z_bumbi
2005-05-03, 16:07
idrottsklubbar borde ha egna gym tycker jag

Det känns inte så motiverat att varenda liten idrottsklubb skaffar ett gym för 50 kkr plus lokalhyra när det finns mycket andra gym på orten, sen är det ju kul med lite idrottare från andra dicipliner också då man ibland lär sig något nytt.

Är det ett litet gym får tränaren och/eller instruktören från gymet se till att de delar upp sig i mindre grupper så att de inte är lika mycket i vägen, är det ett stort gym märker man ju knappt ett lag i taget.

ölobrännvin
2005-05-03, 16:13
Folksamlingar är farliga och bör undvikas då en kupp mot regeringen kan planeras !

bear.flowertwig
2005-05-03, 16:42
Hmm, skulle ett hockeylag dutta runt på mitt gym då och då skulle jag bli grymt nöjd *popcorn* Fotbollsspelare är iofs snyggare eftersom de inte är lika ärrade...

Eftersom det är skönt att generalisera så... Är inte båda kategorierna hyfsat ointressanta? Bira-grabbar med hockeyröv och snus liksom? Möjligen lite mer stil på fotbollssluskarna då :D


Basketsnubbarna går däremot bort, dom är för långa.

*slap* Vi är fullvuxna. Du som är för kort. ;)