handdator

Visa fullständig version : Hasselhoff


Dipshit
2005-05-02, 20:09
Faen va jag är glad för honom! :D

Också glad för Indien, att dom hänger med i utvecklingen!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,639979,00.html




OCH Baywatch The Movie kommer ju att bli movie of the millenium!! :bow:

abjorn
2005-05-02, 20:10
fan... du hann före mig ;)

Dipshit
2005-05-02, 20:13
fan... du hann före mig ;)
moohodu.. skrev så fort jag kunde, kände att jag hade ett tufft motstånd! ;)

Daniel Mattusch
2005-05-02, 20:19
Vafan isåfall är jag också indier, han är ju bara för kunglig :hbang:

Karate_kid
2005-05-02, 20:19
]Mustasch[/B]]Vafan isåfall är jag också indier, han är ju bara för kunglig :hbang:


jo han är kung ?

palme
2005-05-02, 20:26
Fan jag tänkte ju starta en tråd om det här. David är min idol!

King Grub
2005-05-02, 20:27
Det finns väl ingen som så har förtjänat ära och erkännande för sin skådespelarkonst som Hasselhoff! :bow:

Officer
2005-05-02, 20:30
Det finns väl ingen som så har förtjänat ära och erkännande för sin skådespelarkonst som Hasselhoff! :bow:


Helt rätt, han borde fan varit i rollen som den där läkaren i SAW, och gjord de grymma skrik/plågescenerna!

Slartibartfast
2005-05-02, 20:30
Det där såg jag för länge sen. Haz e Kung!

OggeP
2005-05-02, 20:30
Turboboost!
http://poststuff5.entensity.net/042905/media.php?media=turboboost.wmv

Kan vara den bästa scenen i Hasselhoffs karriär.

Dipshit
2005-05-02, 20:37
Turboboost!
http://poststuff5.entensity.net/042905/media.php?media=turboboost.wmv

Kan vara den bästa scenen i Hasselhoffs karriär.
:bow: :bow: :bow:

Kaboffastar
2005-05-02, 20:41
Turboboost!
http://poststuff5.entensity.net/042905/media.php?media=turboboost.wmv

Kan vara den bästa scenen i Hasselhoffs karriär.

haha va fult han skriker turbo boost jämt emot alla andra gånger :D

Dipshit
2005-05-02, 20:43
haha va fult han skriker turbo boost jämt emot alla andra gånger :D
frågan är ju varför, när han ändå trycker på en knapp :D

Baan
2005-05-02, 20:55
frågan är ju varför, när han ändå trycker på en knapp :D

som en kompis sa, det är action på hög nivå, det är alltså en nödvändighet

Dumleman
2005-05-02, 20:59
frågan är ju varför, när han ändå trycker på en knapp :D
Hallo kit har ju ett två stegs säkringssytem såklart, ungefär som en handgranat men de har 3 :).

Cilia
2005-05-02, 21:04
asså asså asså inte vara elak mot Knight rider, det var mitt favorit program när det begav sig.
Jag har t o m "träffat" Kitt på Universal studios, ett riktigt charmtroll *s*

bubbe
2005-05-02, 21:07
hehe, en arbetspolare gjorde en egen hasselhof kalender, med dom mest sensuella bilderna som kunde hittas och en vanlig kalender från excel under, den var verkligen :thumbup:


:D

Slartibartfast
2005-05-02, 21:10
Min polare Decibelvis har täffat Hasselhoff och pluggar på samma linje som en tjej vars morsa varit ihop med Haz!

bubbe
2005-05-02, 21:12
Min polare Decibelvis har täffat Hasselhoff och pluggar på samma linje som en tjej vars morsa varit ihop med Haz!

oooooh, ett sus genom publiken....

det är ett lassie möte.

Cilia
2005-05-02, 21:13
Min polare Decibelvis har täffat Hasselhoff och pluggar på samma linje som en tjej vars morsa varit ihop med Haz!
får jag ta på dig?

Slartibartfast
2005-05-02, 21:14
Inte illa va? :D

Dumleman
2005-05-02, 21:41
Min polare Decibelvis har täffat Hasselhoff och pluggar på samma linje som en tjej vars morsa varit ihop med Haz!
Tjejen är säkert (ett av) Hasselhoffs hemliga barn! Ring skvallerpressen.

Gabriel_
2005-05-02, 21:54
hoppas alla såg 100 höjdares tribute till hasselhof ;)

Frazze
2005-05-02, 21:56
hoppas alla såg 100 höjdares tribute till hasselhof ;)
oh yeah

Zozza
2005-05-02, 22:32
hoppas alla såg 100 höjdares tribute till hasselhof ;)


hahaha. Mm och den där musikvideon som dom visade är bland det roligaste jag sett också :laugh:

Gabriel_
2005-05-02, 22:44
hahaha ja.. vem redigerade den liksom?
men det får en att tänka efter.. så kass är han inte på att sjunga ändå :naughty:

Janolov
2005-05-03, 08:41
Jag blir tårögd när jag ser denna genomgoda människa. Om alla vore som David (OBS amerikanskt uttal) så skulle världen vara en bättre plats. :bow:

christian
2005-05-03, 10:15
hehe, en arbetspolare gjorde en egen hasselhof kalender, med dom mest sensuella bilderna som kunde hittas och en vanlig kalender från excel under, den var verkligen :thumbup:


:D

Haha! Gissa vad som sitter uppe på väggen här? ;)

Janolov
2005-05-03, 10:21
Haha! Gissa vad som sitter uppe på väggen här? ;)

Vill ha!!!

gf_
2005-05-04, 14:27
Haha den här är bra: http://hasselhoff.istheshit.net/

christian
2005-05-04, 14:28
Vill ha!!!

Sorry, kan inte ge ut den till vem som helst...


hehe, nej då men det var ingen som hade kvar den.

Decibelvis
2005-05-10, 16:33
AHHHAHAHAAAHAA!!! Hade visst missat denna thread! HAHAHA!!! :laugh: :laugh: :laugh: Antar att jag efter Slartis avslöjanden är tvungen att berätta hela historien om hur jag träffade The Hoff... Det är nu inte så extraordiärt, han var i Helsingfors på promoturné för Knight Rider omkring 1984-85 nångång. Min morsa tog mig till mässan där han stod och signerade autografer. Det var mitt i vintern, is-fucking-kallt, en sån vinter då folk dog på busshållplatserna. Men vi offrade allt, fyra jävla timmar tog det. Men sen fick jag se honom. Åh det var ju bara så saaaaatans mäktigt. Vi skakade hand och så frågade jag "where is KITT?" och så drog han fram klockan (den han snackade med bilen via i serien) och sa "In here. KITT's in here!" Jag trodde jag skulle dö. WOW!!!! Och så sålde dom affischer där han stod med läderjacka och - hör och häpna - inget annat på överdelen, så hans heliga krullbringa fick den uppmärksamhet den förtjänade. David Hasselhoff = GUD. Det roligaste var att min morsa var arbetskamrat med killen som var Hoffens chaffis i Helsingfors, så han lärde känna David bra, för han var chaffis varje gång David var och promotade nåt (senare ju oxå Baywatch). Morsan träffade sin gamle arbetskamrat på en personalfest för ett par år sen och frågade då om hur det stod till med Hasselhoff. Arbetskamraten berättade då att han har blivit bjuden till Davids hem i LA, men att han inte har nån att resa dit med, vilket morsan besvarade med att hon ju kunde komma med som sällskap, och detta var arbetskamraten inte alls negativ till. Tänk om jag kunde säga att min morsa har sovit över hos THE HOFF!!! HAHAHAHAHA!!!! Anyway, när jag berättade allt detta åt min klasskamrat höll hon på att dö av skratt, och berättade sen att hennes morsa haft ett förhållande med David under 80-talet!!!!!! Hon äger bl.a. de flesta av hans ljuvliga plattor, (givetvis) skänkta åt henne av David själv. UNFUCKINBELIEVEABLE!!!!!!!!! Om nån startar en kyrka där man dyrkar Hoffen ska jag försöka bli kantor eller nåt.

Dipshit
2005-05-10, 18:05
AHHHAHAHAAAHAA!!! Hade visst missat denna thread! HAHAHA!!! :laugh: :laugh: :laugh: Antar att jag efter Slartis avslöjanden är tvungen att berätta hela historien om hur jag träffade The Hoff... Det är nu inte så extraordiärt, han var i Helsingfors på promoturné för Knight Rider omkring 1984-85 nångång. Min morsa tog mig till mässan där han stod och signerade autografer. Det var mitt i vintern, is-fucking-kallt, en sån vinter då folk dog på busshållplatserna. Men vi offrade allt, fyra jävla timmar tog det. Men sen fick jag se honom. Åh det var ju bara så saaaaatans mäktigt. Vi skakade hand och så frågade jag "where is KITT?" och så drog han fram klockan (den han snackade med bilen via i serien) och sa "In here. KITT's in here!" Jag trodde jag skulle dö. WOW!!!! Och så sålde dom affischer där han stod med läderjacka och - hör och häpna - inget annat på överdelen, så hans heliga krullbringa fick den uppmärksamhet den förtjänade. David Hasselhoff = GUD. Det roligaste var att min morsa var arbetskamrat med killen som var Hoffens chaffis i Helsingfors, så han lärde känna David bra, för han var chaffis varje gång David var och promotade nåt (senare ju oxå Baywatch). Morsan träffade sin gamle arbetskamrat på en personalfest för ett par år sen och frågade då om hur det stod till med Hasselhoff. Arbetskamraten berättade då att han har blivit bjuden till Davids hem i LA, men att han inte har nån att resa dit med, vilket morsan besvarade med att hon ju kunde komma med som sällskap, och detta var arbetskamraten inte alls negativ till. Tänk om jag kunde säga att min morsa har sovit över hos THE HOFF!!! HAHAHAHAHA!!!! Anyway, när jag berättade allt detta åt min klasskamrat höll hon på att dö av skratt, och berättade sen att hennes morsa haft ett förhållande med David under 80-talet!!!!!! Hon äger bl.a. de flesta av hans ljuvliga plattor, (givetvis) skänkta åt henne av David själv. UNFUCKINBELIEVEABLE!!!!!!!!! Om nån startar en kyrka där man dyrkar Hoffen ska jag försöka bli kantor eller nåt.
I'm not worthy! I'm not worthy! :bow:
En sån uppenbarelse.. nu vet jag va jag ska göra med mitt liv!!

abjorn
2005-05-10, 18:09
använd


knappen


som


byter


rad....