handdator

Visa fullständig version : Tränings-community


Flossy
2005-05-02, 16:05
Tjena tjena, ska försöka ställa denna frågan utan att verka allt för töntig. :P
Men det är ingen här som har koll på om det finns ett träning-scommunity?, liknande lunar eller så, men inriktat på idrott och träning?

jwzrd
2005-05-02, 16:08
Tjena tjena, ska försöka ställa denna frågan utan att verka allt för töntig. :P
Men det är ingen här som har koll på om det finns ett träning-scommunity?, liknande lunar eller så, men inriktat på idrott och träning?

Det finns ett här: http://tinyurl.com/94r7y *rolleyes*

Flossy
2005-05-02, 16:10
Det finns ett här: http://tinyurl.com/94r7y *rolleyes*


Hade hoppats slippa sådana spydigheter, men ack så fel man kan ha. *slap*

Menar något liknande lunar eller helgon.

jwzrd
2005-05-02, 16:11
Hade hoppats slippa sådana spydigheter, men ack så fel man kan ha. *slap*

Menar något liknande lunar eller helgon.

Du hade inte klickat om jag bara skrivit www.kolozzeum.com/kolozzeum. Vad är det för funktioner du söker? Snuskgubbarna? Kidsen? sPrÅk*et* ?

Jarod
2005-05-02, 16:11
Allmänt forum en lördagnatt när folk kommit hem från krogen är jääääkligt likt Lunar... =)

Yankeee
2005-05-02, 16:14
Du kan väl ragga här?

Flossy
2005-05-02, 16:14
Du hade inte klickat om jag bara skrivit www.kolozzeum.com/kolozzeum. Vad är det för funktioner du söker? Snuskgubbarna? Kidsen? sPrÅk*et* ?


Nja jag har kanske inte kommit in i forumsvängen lika bra som er kanske, gillar fortfarande idén med presentationer och gästboksinlägg osv hos ett community mer än bara foruminlägg, lite för opersonligt enligt mitt tycke, hade varit tufft ifall det funnits ett sådan med idrott som tema..

Flossy
2005-05-02, 16:15
Du kan väl ragga här?



Hrrm, var det inte det som Allan eller nån av de andra moderatorerna strikt förbjöd? :D

jwzrd
2005-05-02, 16:19
Nja jag har kanske inte kommit in i forumsvängen lika bra som er kanske, gillar fortfarande idén med presentationer och gästboksinlägg osv hos ett community mer än bara foruminlägg, lite för opersonligt enligt mitt tycke, hade varit tufft ifall det funnits ett sådan med idrott som tema..

Ptja, träningsjournal- och bildkategorierna brukar vara rätt personliga på det viset.

Piranha
2005-05-02, 16:19
Hrrm, var det inte det som Allan eller nån av de andra moderatorerna strikt förbjöd? :D


haaa ha ha ha och du lyssnade på dem ?

aliquis
2005-05-02, 16:22
Hade hoppats slippa sådana spydigheter, men ack så fel man kan ha. *slap*

Menar något liknande lunar eller helgon.
Hur f-n menar du då? Som kolozzeum men med pluttinuttisar och där man inte blir påhoppad av moderatorerna bara för att man raggar på första bästa tjej som råkar slänga upp en bild?
Förhoppningsvis inte.

Yankeee
2005-05-02, 16:23
Det låter som att exhale är ett bra alternativ.

aliquis
2005-05-02, 16:23
Nja jag har kanske inte kommit in i forumsvängen lika bra som er kanske, gillar fortfarande idén med presentationer och gästboksinlägg osv hos ett community mer än bara foruminlägg, lite för opersonligt enligt mitt tycke, hade varit tufft ifall det funnits ett sådan med idrott som tema..
Err.. http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/forumdisplay.php?f=9
Varsågod :)

Flossy
2005-05-02, 16:24
Hur f-n menar du då? Som kolozzeum men med pluttinuttisar och där man inte blir påhoppad av moderatorerna bara för att man raggar på första bästa tjej som råkar slänga upp en bild?
Förhoppningsvis inte.



*slap*

aliquis
2005-05-02, 16:27
*slap*
Men är ju så, typ 1-2% som är tjejer och läggs det upp en bild nu kommer det ju direkt 20 kommentarer varav 17 kanske inte hade så mycket med just träningen att göra... Om man nu är tjej och bara vill skriva om träning blir det nog lite småjobbigt efter ett tag, vill man få blinkande hjärtan kan man ju registrera sig på lunarstorm också.

Flossy
2005-05-02, 16:29
haaa ha ha ha och du lyssnade på dem ?


Haha, mjah, har väl mailat nån söt pojk då och då!, det kan jag inte neka till. *kissass* You might be next! ;)

Flossy
2005-05-02, 16:33
Men är ju så, typ 1-2% som är tjejer och läggs det upp en bild nu kommer det ju direkt 20 kommentarer varav 17 kanske inte hade så mycket med just träningen att göra... Om man nu är tjej och bara vill skriva om träning blir det nog lite småjobbigt efter ett tag, vill man få blinkande hjärtan kan man ju registrera sig på lunarstorm också.


Ja det har jag märkt, men varför ska just jag ha något med det att göra?, försök ha lite perspektiv, alla är inte vrålkåta småfjortisar bara för att dom hänger på communities.. Pirre och yankee verkar inte alls så trångsynta som dig, så det är ditt problem ifall du har nåt personligt vendetta emot lunar. Leave me out of it. Det enda jag ville var att ha svar på en fråga, vilket du tydligen inte klarar av att ge mig, så då tycker jag du borde lämna tråden ifred.

Yankeee
2005-05-02, 16:35
Pirre och yankee verkar inte alls så trångsynta som dig

Vi är homosexuella, det är därför.

Flossy
2005-05-02, 16:38
Vi är homosexuella, det är därför.


Ah, vad gör du senare ikväll då? :naughty:

Yankeee
2005-05-02, 16:38
Ah, vad gör du senare ikväll då? :naughty:

Har sex med piranha?

Fatalist
2005-05-02, 17:58
gör en träningsjournal, använd första inlägget till att presentera dig. Spana in min, ganska personligt tycker jag.

bear.flowertwig
2005-05-03, 00:06
...vill man få blinkande hjärtan kan man ju registrera sig på lunarstorm också.


Åhhh...!! Kan man få det där?!?! :love: :em:

aliquis
2005-05-03, 00:15
Åhhh...!! Kan man få det där?!?! :love: :em:
Ja! Även om någon bara vill vara din släkting/klasskamrat/hund/syster/kompis så får du blinkande hjärtan!
Fick iaf. Kommer inte ihåg om de var brutna när någon ville avsluta en.