handdator

Visa fullständig version : Alla svenska byggare är dopade säger SKKF


KIRE
2005-04-28, 23:23
Intressant läsning.
Det är bra med en ärlig ordförande
http://www.ednet.se/fib/visa_info.asp?PostId=1&Avdelning=028&Sidrubrik=nr%203/2005&e=e003

"− Det finns och kommer alltid finnas problem med dopning inom bodybuildingen. Alla inom den svenska kroppsbyggareliten är dopade. Alla.
− Men det är alla elitidrottare inom alla andra idrotter också, säger Wiklund tvärsäkert."

HajduMan
2005-04-28, 23:31
men det stämmer...

Utan steroider är bodybuilding ingenting!,..sjukt men sant

Mehdi
2005-04-28, 23:34
Vilket jävla skitsnack! Skitsnack är vad det är, point simple point blank.

hammerchest
2005-04-28, 23:38
men det stämmer...

Utan steroider är bodybuilding ingenting!,..sjukt men sant

Om vi talar bodybuilding på elitnivå - ja!

Annars - nej. Visst förekommer det i många andra fall än på elitnivå också men att BB utan steroider är = ingenting är enligt mig *bs*

Myten
2005-04-28, 23:44
Tror inte man kan va så blind och hävda motsatsen........

Arne Persson
2005-04-29, 07:15
Det var tydligen en artikel, byggd på uttalanden ryckta ur sitt sammanhang.

Lasse Kongo
2005-04-29, 07:22
Vilket jävla skitsnack! Skitsnack är vad det är, point simple point blank.

Eh, lägg ner svamparna mannen! :D

Ja det är mkt skit inom byggningen, även i sverige, precis som det var ngt nytt..

Arne Persson
2005-04-29, 07:26
Roger Skoglund, NO: "Har pratat med Wiklund om detta idag och allt detta här är vinklat och klippt så att det låter mycket värre änn det som värkligen blev sagt och menat! Han sa att om man ska gå efter den såkallade "röda listan" så är så gott som var enda människa dopat! Kolla upp listan själv å se om du klarar testet! Nässpray? Kaffe? Vissa värktabletter! Inte lätt att få fram sin åsikt när man blir felsiterad! "

Grahn
2005-04-29, 07:42
Hyffsat tråkig journalist isf....

Mehdi
2005-04-29, 11:32
Eh, lägg ner svamparna mannen! :D

Ja det är mkt skit inom byggningen, även i sverige, precis som det var ngt nytt..

Hehe :D

Klart det finns mycket skit inom byggning men det finns det inom allt annat också som inte är relaterat med träning. Jag kan inte uttala mig om hur det ligger till med svenska "elit"byggarna men jag vet desto mer om "alla andra elitidrottare".
Jag vet många som dopar på sig både låg och relativ hög nivå, det vet du. Och jag har konstaterat det finns jävligt många elitidrottare som inte dopar sig. Dock inte sagt att _alla_ är sådana.

jwzrd
2005-04-29, 11:54
Hehe :D

Klart det finns mycket skit inom byggning men det finns det inom allt annat också som inte är relaterat med träning. Jag kan inte uttala mig om hur det ligger till med svenska "elit"byggarna men jag vet desto mer om "alla andra elitidrottare".
Jag vet många som dopar på sig både låg och relativ hög nivå, det vet du. Och jag har konstaterat det finns jävligt många elitidrottare som inte dopar sig. Dock inte sagt att _alla_ är sådana.

Byggning är dock ett klart undantag från det där. Det är fan knappast en elitsport, mer elitonani på hög nivå. På ett SM tror jag att man kan räkna de som aldrig dopat sig på ena handen.

Metal_boy_
2005-04-29, 14:08
Byggning är dock ett klart undantag från det där. Det är fan knappast en elitsport, mer elitonani på hög nivå. På ett SM tror jag att man kan räkna de som aldrig dopat sig på ena handen.

och då är handen amputerad :D

FinnPower
2005-04-29, 14:19
− Men det är alla elitidrottare inom alla andra idrotter också, säger Wiklund tvärsäkert."
Åtminstone DET var skitsnack! *bs*

jwzrd
2005-04-29, 14:45
och då är handen amputerad :D

Nja, det är nog en och annan på SM-scenen som aldrig dopat sig, men .. som sagt, lär inte vara fler än ett par.

Dumleman
2005-04-29, 14:59
Kan vi inte gå ihop och beställa ett tåg och kasta in alla journalister i det och köra det till sibirien?

Baan
2005-04-29, 15:01
Byggning är dock ett klart undantag från det där. Det är fan knappast en elitsport, mer elitonani på hög nivå. På ett SM tror jag att man kan räkna de som aldrig dopat sig på ena handen.

nja jag vet inte, curlinggubbarna sägs ligga rätt illa till dom också :)

jwzrd
2005-04-29, 15:03
nja jag vet inte, curlinggubbarna sägs ligga rätt illa till dom också :)

Ja curlingsporten är ett riktigt narkotikaträsk!

Metal_boy_
2005-04-29, 15:08
Ja curlingsporten är ett riktigt narkotikaträsk!


haha, ja du kan ju tänka vilken jävla lina dom snortar när dom tar sats och glider fram på banan :D

jwzrd
2005-04-29, 15:11
haha, ja du kan ju tänka vilken jävla lina dom snortar när dom tar sats och glider fram på banan :D

Hur går deffen förresten (appropå nånting helt annat)?

Baan
2005-04-29, 15:12
kolllade på sverige mot norge hm kanske var kvartsfinal eller åttondelsfinal i någon tävling för ja kanske någon månad sen, vet inte riktigt.

Man riktigt såg aas-ragen i den svenska idrottarens ögon.. han lär ha gått på allt möjligt.. (detsamma gäller förmodligen norrmännen, men nu märkte jag mest på den här snubben).

jwzrd
2005-04-29, 15:16
kolllade på sverige mot norge hm kanske var kvartsfinal eller åttondelsfinal i någon tävling för ja kanske någon månad sen, vet inte riktigt.

Man riktigt såg aas-ragen i den svenska idrottarens ögon.. han lär ha gått på allt möjligt.. (detsamma gäller förmodligen norrmännen, men nu märkte jag mest på den här snubben).

Jag läste ass-rag ett par gånger :)

Baan
2005-04-29, 15:18
Jag läste ass-rag ett par gånger :)

hmpf.. här försöker man belysa problemen med idrotten och vad händer? jo folk driver med en *grr27* *grr*

The Ultimate Beef
2005-04-29, 15:26
Byggning är dock ett klart undantag från det där. Det är fan knappast en elitsport, mer elitonani på hög nivå. På ett SM tror jag att man kan räkna de som aldrig dopat sig på ena handen.
I dom tyngre klasserna i så fall.

Baan
2005-04-29, 15:28
I dom tyngre klasserna i så fall.

>90 gissar jag på.. :booty:

jwzrd
2005-04-29, 16:19
I dom tyngre klasserna i så fall.

Av alla rena som ställer upp i SM så kan jag lova att alla ställer upp i lättaste eller näst lättaste klassen.

Bigbulka
2005-04-29, 16:24
Gahhh....

jwzrd
2005-04-29, 16:31
Gahhh....

Ssh.

Bigbulka
2005-04-29, 16:35
Ssh.
ts ts