handdator

Visa fullständig version : ny frågas till eiselt


P.A.O.K.
2005-04-28, 16:08
forza t när kommer det???
vad kommer den kosta o vad tror du om produkten!! jag vet att du säljer den men du brukar svara ärligt så det är därför jag frågar!!!!!!

är det bättre än vanliga tribulus tabbs

EiseltUK
2005-04-28, 17:15
forza t när kommer det???
vad kommer den kosta o vad tror du om produkten!! jag vet att du säljer den men du brukar svara ärligt så det är därför jag frågar!!!!!!

är det bättre än vanliga tribulus tabbs

Om vill ha en testosteronboost så tror jag att ForzaT är en av de bättre produkterna. Den innehåller Tribulus som är standardiserad på protodioscin och inte bara på totalhalt furustanol saponiner. Även ZMA ingår. Kanske mest intressant är innehållet av 6-oxo som ska motverka omvandling till östrogen.

Kul är att de gjort tester på Stallone himself.

Nackdelen är att den är så dyr. I USA är riktpriset ca $60 och de billigaste företagen på nätet tar drygt $40. Kanske är 6-oxo som är så pass dyrt? Det tillkommer en hel del extra konstader för att importera produkten så 700 kr vore ett önskepris om man skulle sälja den via butiker, men eftersom vi är snälla så kommer vi pressa ned priset till kanske 398 kr på kampanj. :angel:

Den bör komma inom kort.

/ Henrik

P.A.O.K.
2005-04-28, 18:26
Om vill ha en testosteronboost så tror jag att ForzaT är en av de bättre produkterna. Den innehåller Tribulus som är standardiserad på protodioscin och inte bara på totalhalt furustanol saponiner. Även ZMA ingår. Kanske mest intressant är innehållet av 6-oxo som ska motverka omvandling till östrogen.

Kul är att de gjort tester på Stallone himself.

Nackdelen är att den är så dyr. I USA är riktpriset ca $60 och de billigaste företagen på nätet tar drygt $40. Kanske är 6-oxo som är så pass dyrt? Det tillkommer en hel del extra konstader för att importera produkten så 700 kr vore ett önskepris om man skulle sälja den via butiker, men eftersom vi är snälla så kommer vi pressa ned priset till kanske 398 kr på kampanj. :angel:

Den bör komma inom kort.

/ Henrik


tack hur många % saponiner inehåller den?

EiseltUK
2005-04-29, 17:24
tack hur många % saponiner inehåller den?


Det är 20 % protodioscin och det kan inte jämföras med "saponiner".

/ Henrik

A.K.O.A
2005-05-01, 17:55
Och vad är nackdelarna med att höja testosteronhalten? Liknande biverkningar som hormoner eller?

EiseltUK
2005-05-02, 18:08
Och vad är nackdelarna med att höja testosteronhalten? Liknande biverkningar som hormoner eller?

Det är en dosfråga. Stora doser hormoner ger biverkningar som tribulus aldrig skulle kunna ge.

/ Henrik

mangemani
2005-05-03, 00:35
ojdå,en ny produkt man kan lägga slantarna på när man börjar bygga igen :thumbup: