handdator

Visa fullständig version : vad e detta?


stenis
2005-04-27, 20:26
http://www.stephentakacs.com/photos/index.html

vem är han? :P

Dipshit
2005-04-27, 20:28
Skulle tippa på bb för handikappade eller nåt..

Fatalist
2005-04-27, 20:28
kolla best-of för mer info

Piranha
2005-04-27, 20:30
Herkan skrev något om honom häromdagen, han är iaf handikappad men har ett verkligen brinnande intresse för byggingen ..

Sök på de sista dagarnas posts av herkan så skall du finna.

stenis
2005-04-27, 20:36
hittar de inte asso :/ någon som hittar de, så jag kan läsa? skulle uppskattas!

mvh

kimonque
2005-04-27, 21:05
kolla best-of för mer info

Japp, egentligen borde jag inte länka då det tog 2 sekunder att hitta.. men men

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=9288

Allan
2005-04-27, 21:06
Läs om Stephen och beundra hans gnista!


allan

rememberence
2005-04-27, 21:08
det DÄR är vad jag kallar riktig byggning! *flex* :bow:

HajduMan
2005-04-27, 23:58
Hahahahahahhahahahaha¨hahahahha¨
Jahahahahahhsahsahah
Hahahhahaha

Pez
2005-04-28, 00:05
Hahahahahahhahahahaha¨hahahahha¨
Jahahahahahhsahsahah
Hahahhahaha
Ja? Säg mig var din post inte är spam så ska jag berätta nåt riktigt kul.
Fåne.

Lillgrabben
2005-04-28, 00:17
Den där bilden har varit uppe för ngt år sedan!

Jag tycker (som den gången) att killen gör det jävligt bra att inte bara träna utan även tävla! Sitt ganska uppenbara handikapp till trots. *yourock*


Många av dom som hånflinar inombords har inte lyckats åstadkomma ngn tävling själva utan försöker bara jävlas på andras bekostnad. Skäms tamejfan!

HajduMan
2005-04-28, 11:27
Ja? Säg mig var din post inte är spam så ska jag berätta nåt riktigt kul.
Fåne.


Får man inte skratta länge?

Herkulez
2005-04-28, 11:30
Dom som skrattar åt förstandshandikappade borde skjutas.

Stephen är en riktig inspiration som Allan sa, beundra hans gnista :thumbup:

Piranha
2005-04-28, 11:31
Herkan .. du är tillbaks !!!!!!

HajduMan
2005-04-28, 13:18
Dom som skrattar åt förstandshandikappade borde skjutas.

Stephen är en riktig inspiration som Allan sa, beundra hans gnista :thumbup:


Han kan väll åtminstonde träna om han ska stå på scen?
Och dessutom skrevs det bara att han var handikappad och inte förståndshandikappad, och nä jag fattade inte det själv, jag trodde typ att han var handikappad på sätt sätt att han kanske hade nån skada i tex ryggen som gjorde att han inte kunde träna fullt ut eller nåt för han ser inte förståndshandikappad ut utseendemässigt

HajduMan
2005-04-28, 13:20
Eller... :MrT:

fast nu när jag kollar så ser jag faktiskt att han inte e fullt normal

Trance
2005-04-28, 13:22
Eller... :MrT:

fast nu när jag kollar så ser jag faktiskt att han inte e fullt normal

Det är lugnt, folk har olika svårt att fatta. Vi är toleranta mot sådana som dig.

JJ
2005-04-28, 13:23
Han kan väll åtminstonde träna om han ska stå på scen?
Och dessutom skrevs det bara att han var handikappad och inte förståndshandikappad, och nä jag fattade inte det själv, jag trodde typ att han var handikappad på sätt sätt att han kanske hade nån skada i tex ryggen som gjorde att han inte kunde träna fullt ut eller nåt för han ser inte förståndshandikappad ut utseendemässigt

ja, för då hade det ju varit skitkul.

King Grub
2005-04-28, 13:24
"Stephen is developmentally disabled with learning disablities."

Den som skrattar åt en som entusiastiskt kämpar på trots handikapp saknar själv förstånd.

AngelLove
2005-04-28, 13:29
Det märks att du inte sett många utvecklingshandikappade personer i ditt liv...

Stor eloge till honom och att han har möjligheten att göra det han tycker är kul.

Herk, nej de borde få uppleva folks fördomar och hån istället under resten av sitt liv så de vet att de faktiskt sårar människor som har ett förstånd (fast utvecklingen inte har gått lika fort som det skullat)..

PyToN
2005-04-28, 14:02
Grym kille!
Kommer ihåg när vi hade ett gäng handikappade och utvecklingsstörda som spelade upp en teater på skolan, vilken vilja de verkar ha och en sån utstrålning!

Herkulez
2005-04-28, 14:03
Han kan väll åtminstonde träna om han ska stå på scen?
Och dessutom skrevs det bara att han var handikappad och inte förståndshandikappad, och nä jag fattade inte det själv, jag trodde typ att han var handikappad på sätt sätt att han kanske hade nån skada i tex ryggen som gjorde att han inte kunde träna fullt ut eller nåt för han ser inte förståndshandikappad ut utseendemässigt
låter som att du behöver en kram.


Jobbar nu på gymnasiets särskolan då och då och det är lätt det bästa jobb jag någonsin haft :love:

aidee
2005-04-28, 14:04
Hoppas det går bra för honom, med vilja brukar man kunna komma långt. Måste kännas sjukligt bra för honom att kunna känna sig större o starkare än de som har bättre förutsättningar än honom själv.

Pez
2005-04-28, 14:39
Han kan väll åtminstonde träna om han ska stå på scen?
Och dessutom skrevs det bara att han var handikappad och inte förståndshandikappad, och nä jag fattade inte det själv, jag trodde typ att han var handikappad på sätt sätt att han kanske hade nån skada i tex ryggen som gjorde att han inte kunde träna fullt ut eller nåt för han ser inte förståndshandikappad ut utseendemässigt
Så det är ok att skratta åt folk för att dom tävlar med andra, sämre, förutsättningar (läs "bara...handikappad")?

HajduMan
2005-04-28, 16:45
Amen för helvete, jag tyckte det såg roligt ut....big deal!!

skriv en bok