handdator

Visa fullständig version : RHB + Gainer Pro


roach
2005-04-27, 20:23
Hej där!

Så här ligger det till att jag har både Gainer Pro och Rapid Hydro Blend. Och jag undrar lite hur jag ska dela upp mina intag av dessa.
Vilket sätt tror ni är bäst?

Typ delar upp RHB 3ggr per dag, och Gainher Pro en gång direkt efter träning.

Tacksam för svar!

Pdaddy
2005-04-27, 20:27
JAg skulle föreslå att du fimpar Gainer pro.

RHB kan du ta efter träning och tex på morgonen.
Men skall du ta ett melanmål (drink) så bör du ha en annan typ av protein, du bör då ha ett söligt (Kaisen) baserat pulver.

Så mitt förslag är

RHB -- morgon och efter träning, till efterträningsdrinken har du i malto eller dextropur (som kolhydratskälla).
Mellanmål, tex Slow protein, eller möjligen ett blandprotein som Complete III eller liknande..

De va de :D

M

roach
2005-04-27, 20:37
JAg skulle föreslå att du fimpar Gainer pro.

RHB kan du ta efter träning och tex på morgonen.
Men skall du ta ett melanmål (drink) så bör du ha en annan typ av protein, du bör då ha ett söligt (Kaisen) baserat pulver.

Så mitt förslag är

RHB -- morgon och efter träning, till efterträningsdrinken har du i malto eller dextropur (som kolhydratskälla).
Mellanmål, tex Slow protein, eller möjligen ett blandprotein som Complete III eller liknande..

De va de :D

M

Aiight. Men jag får chilla lite med inhandling av sådana saker. Lever man på 950kr i månaden så kanske du förstår ;)

Men tack ändå!

WHITEFOLKS
2005-04-27, 20:45
Om jag bara hade 950 i månaden skulle jag nog inte köpa RHB, vanligt vassle+malto/dextros funkar kalas det också :)

TPS
2005-04-27, 20:45
Du hade väl redan RHB?

Maltodextrin kostar ungefär 50:- för ett kilo. Dextropur kostar ungefär 20:- för 400gram.

Kolhydrater är i synnerlighet billigt, sen finns ju också Vitargo!! :D

Frazze
2005-04-27, 21:28
Hej där!

Så här ligger det till att jag har både Gainer Pro och Rapid Hydro Blend. Och jag undrar lite hur jag ska dela upp mina intag av dessa.
Vilket sätt tror ni är bäst?

Typ delar upp RHB 3ggr per dag, och Gainher Pro en gång direkt efter träning.

Tacksam för svar!

om du nu "måste" ta ena tre ggr om dagen och den andra runt träning skulle jag iaf byta plats på dem. men som sagt, gainer som mellanmål är inget att rekommendera.