handdator

Visa fullständig version : Tränings program


ribby_girl
2005-04-27, 16:31
Någon som ´skulle kunna hjälpa mig med et som jag skulle kunna gå vidare med alltså från början att det är lite lätt och blir svårare sedan fast ändå så min kropp hänger med liksom att det anpassas ju mer tränad jag blir svårt att förklara och säkert ännu svårare att genomföra hi hi men någon som kanske kunde hjälpa mig

jag finns för det mesta på msn miss_boss_007@hotmail.com

inte så ofta här


// tack på förhand

King Grub
2005-04-27, 16:35
Du ställde ju exakt samma fråga i förrgår, under ett annat namn:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=42485

Vad är vitsen med att dubbelregistrera sig och ställa om frågan under det nya namnet?

mmmCay
2005-04-27, 16:39
inte så ofta här

Då är det dags att besöka oss oftare ;)

jakke
2005-04-27, 16:54
får ursäkta men jag fattar ingenting av frågan?

ribby_girl
2005-04-28, 16:50
vette sjutton vad det var för grejj varför jag inte kom in.
alltså några timmar efter det att jag hade skrivit det första i den första registreringen skulle jag gå in igen och kolla runt lite (eftersom jag vill gå in här ofta) så men det gick inte
så nästa dag gick de inte heller och då gjorde jag en ny och då hade jag dagen innan när det inte gick första gången frågat webbmaste eller vad sjutton de nu är hittade en mail här på sidan i alla fall så hade jag inte fått svar visste ju inte hur länge de skulle dröja.

Frågan är alltså om någon kan hjälpa mig att sätta ihop ett tränings program ? varför jag vill att ni skall maila mig är på grund av att jag inte vill lägga ut här hur mycket jag väger och hur jag ser uit och hur mycket jag tränar. vet att man måste veta det om man vill träna upp sig och vill sätta ihop ett tränings program så därför bad jag n¨gon maila mig som ville hjälpa mig sätta ihop ett tränings program.
Jag har fått hjälp av en jätte trevlig kille, men i alla fall ni som har tips får gärna skriva till mig


Det är på bättrings vägen att gå in här ofta men då jag inte är inne på nätet så mycket (varje dag en liten stund) så kanske jag inte hinner.
men jag kommer vara inne så mycket jag hinner.

Hoppas alla fått svar på sina frågor annars är det bara att fråga igen.

mvda
2005-04-28, 16:57
vette sjutton vad det var för grejj varför jag inte kom in.
alltså några timmar efter det att jag hade skrivit det första i den första registreringen skulle jag gå in igen och kolla runt lite (eftersom jag vill gå in här ofta) så men det gick inte
så nästa dag gick de inte heller och då gjorde jag en ny och då hade jag dagen innan när det inte gick första gången frågat webbmaste eller vad sjutton de nu är hittade en mail här på sidan i alla fall så hade jag inte fått svar visste ju inte hur länge de skulle dröja.

Frågan är alltså om någon kan hjälpa mig att sätta ihop ett tränings program ? varför jag vill att ni skall maila mig är på grund av att jag inte vill lägga ut här hur mycket jag väger och hur jag ser uit och hur mycket jag tränar. vet att man måste veta det om man vill träna upp sig och vill sätta ihop ett tränings program så därför bad jag n¨gon maila mig som ville hjälpa mig sätta ihop ett tränings program.
Jag har fått hjälp av en jätte trevlig kille, men i alla fall ni som har tips får gärna skriva till mig


Det är på bättrings vägen att gå in här ofta men då jag inte är inne på nätet så mycket (varje dag en liten stund) så kanske jag inte hinner.
men jag kommer vara inne så mycket jag hinner.

Hoppas alla fått svar på sina frågor annars är det bara att fråga igen.

Respekterar naturligtvis att du inte vill lägga upp vikt osv här på forumet, men jag förstår inte rikigt varför. Om du bara slängde upp lite stats och förklarade vad mål osv med träningen är så skulle du kunna få mycket bra hjälp av många kunninga här på forumet. Du behöver ju inte precis lägga upp bilder och telefonnummer.

mvda
2005-04-28, 16:59
Vad är vitsen med att dubbelregistrera sig och ställa om frågan under det nya namnet?

Man får ju dubbelt så mycket hjälp då :thumbup:

ribby_girl
2005-04-28, 17:02
Ja fast samma hjälp

nej men som sagt så skrev jag förklaringen ovan.

Ha ha ja men det har med min fobi att göra, men typ
60kg och är 163 :em:
tränar en del är ute och går med hundar springer ibland och cyklar ibland. gör lite sittupps och armhävningar ibland (så många jag orkar)
aldrig regelbrundet utan bara ibland när jag känner för det eller jar tid.

Om jag hade ett träning(kost program så kunde jag lägga in det i mitt schema då kunde jag ta mig tid att göra detta annars blir det bara när jag har tid.