handdator

Visa fullständig version : Kreatin


andykungen
2005-04-27, 14:59
Nej nu jidrar ska jag beställa kreatin måste handla något hehe :naughty:
Jag vet inte vilka sorts kreatin jag ska ha.
Jag läste om bolt precis det verkar som en jävla anabola burk asså.
Ne men ni som använder kreatin osv vilket är ingentligen bäst ?
Ha en trevlig dag biffs ! :D

TPS
2005-04-27, 15:03
Försöker du skapa mest trådar på Kolo eller? :|

Börja med att läsa detta: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33269
Sedan kan du ställa dig frågan, vad ska jag med kreatin till?
Då kan du läsa detta: http://www.fairing.se/kreatin1.htm?reload_coolmenus

Efter det har du garanterat ett hum om vad kreatin är och varför du bör ta det.

andykungen
2005-04-27, 15:08
HAHAHA sjukt schysst :laugh: !!! asgarvar. Ne men tycker det e roligt att lära mig nytt osv nu när jag brinner för detta om ni förstår mig

TPS
2005-04-27, 15:11
Men om du ska hålla på och lära dig en massa nytt. Gör det inte så jävla bekvämt för dig. I nuet ber du oss om att göra si och så. Greppa musjävelen och sök, titta runt. Du sitter på ett forum FULLT av en massa kunskap!

andykungen
2005-04-27, 15:12
Asså första grejen e ju att jag inte e så stor osv vill bygga på mig mkt muskler nu till sommaren . och vill därför kunna maxa min träning ! BYGGA PÅ FET ME MUSKLER mihihihihi :em:

Då är väll kreatin ett bra val ? tihihi

andykungen
2005-04-27, 15:13
Va inte så surar killar : ( :confused: behöver ju inte svara om det e så jobbigt hihi

nordland
2005-04-27, 15:13
Du kunde inte ha fortsatt på din gamla kreatin tråd?

fan du sväljer ju allt med hull och hår. Sluta glo på alla annonser och LÄS PÅ istället. Nu i börja på din träningskarriär så ökar du i både styrka och massa med sådan fart att du inte behöver en massa olika kosttillskott.

När du tränat ett tag och känner att du inte kan öka vikterna lika tätt nå mer så kan det vara en bra ide att starta med kreatin. Startar du direkt upp med kreatin eller något annat hokus pokus så lär du inte direkt märka någon skillnad på att träna med kreatin i kroppen och utan då du redan ökar så jävla bra pga att du är nybörjare..

Mitt råd. Vänta ialla fall ett halvår innan du kör kreatin. Kör du innan så vet du inte om kreatinet funkar på dig eller om ökningarna beror på att du är nybörjare...

mvh....

Jay-Z
2005-04-27, 15:15
Restriktera läs- och skrivrättigheterna för denna användare till Best of... ? :D

andykungen
2005-04-27, 15:16
nordland Tack . Det behövde jag veta *yourock*