handdator

Visa fullständig version : update


Tigerkotten
2005-04-25, 17:26
82a Tränat sedan slutet av feb 2004, hade dock ett uppehåll från juni-sept.
Senaste bilder från november hära http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33595

Och nu till dagens

Tigerkotten
2005-04-25, 17:26
vader

Sheogorath
2005-04-25, 17:32
Mycket bra resultat på så kort tid, framförallt vaderna! Tror att det skulle se skitmycket bättre ut om du bara skalade av lite kroppsfett så tuttarna kommer mer till sin rätt, för du ser ut att ha bra massa där också. Mycket bra axlar!

Tigerkotten
2005-04-25, 17:39
Mycket bra resultat på så kort tid, framförallt vaderna! Tror att det skulle se skitmycket bättre ut om du bara skalade av lite kroppsfett så tuttarna kommer mer till sin rätt, för du ser ut att ha bra massa där också. Mycket bra axlar!

snällt sagt makes me happy :]
Jo jag försöker gå ner i vikt just nu faktiskt, lite klurigt sådant bara. Så trist! :) Men jag känner mig motiverad för det också så snart så hoppas jag det blir förminskning i kroppsfettet, är för övrigt 1.70 väger ca 69-72

Sonny
2005-04-25, 17:44
ser riktigt bra ut! :thumbup:

Lyset
2005-04-25, 21:03
Bra vader.

HajduMan
2005-04-25, 21:49
Jag vill inte vara taskig men.....

Allmänt:
Visst är det bra med beröm, men varesäj killen har lyckats med resultat eller misslyckats så hör man bara beröm om hur bra han utvecklats på kort tid etc här på forumet,...men egentligen så har han inte utvecklats mer eller mindre än någon annan gjort på den tiden, är det då inte bättre att vara ärlig? kritik ger mer motivation än beröm som nybörjare anseer jag,...beröm ska man ge då personen förtjänar det... ;)


ät mer quality food, träna hårdare och striktare om du inte gör de...

Baan
2005-04-25, 22:08
Jag vill inte vara taskig men.....

Allmänt:
Visst är det bra med beröm, men varesäj killen har lyckats med resultat eller misslyckats så hör man bara beröm om hur bra han utvecklats på kort tid etc här på forumet,...men egentligen så har han inte utvecklats mer eller mindre än någon annan gjort på den tiden, är det då inte bättre att vara ärlig? kritik ger mer motivation än beröm som nybörjare anseer jag,...beröm ska man ge då personen förtjänar det... ;)


ät mer quality food, träna hårdare och striktare om du inte gör de...

ok det du försöker säga är att varje snubbe som lägger upp bilder och faktiskt inte slår några världsrekord i utveckling på kort tid bör sättas på plats?
fan visst handlar det om kritik, men för nybörjare handlar det mer om att dunka varann på ryggen och inspirera varann, klart killen själv förstår att han inte är något monster. Om vi skulle ha coleman som förebild för kritiken här så skulle ju alla suga. hårt.

men för att kommentera själv så tycker jag det ser ok ut för träningsmängden men det behövs mer massa :) träna hårt och ät på. Du kan nog ta lite fett med, så kan vara värt satsa på en vettig bulk

HajduMan
2005-04-25, 22:24
inlägget var inte menat enbart åt tigerkotten utan bara rent allmänt vad jag tyckte, har tänkt på det länge och ville få det ur mig ;)

Tigerkotten
2005-04-25, 22:32
Försöker träna på sättet "doggcrap" för tillfället, får se hur det går bara blivit
1,5 månad eller något sådant just nu, men kul med variation med träning.

HajduMan: Håller till viss del med vad du säger, men det är svårt att säga så med. Isåfall ska man tänka på det i många aspekter, att en 16-17åring borde växa fortare den en 25-26åring, sedan ska man tänka på generna och allt sådant med. Så lite klurigt det dära, eftersom man har olika förutsättningar med.

Men jag kan förbättra mycket fortfarande.
Äta bättre, träna lite mera korrekt.
Mera cardio och så. Svårt att göra saker till fullt ut.

Vill ha bort mitt fett jag har och komma ner till typ 10-12% fett eller något :)
Någon sus på vad jag har nu?

Vill inte bli extremt stor eller något sådant, utan mera åt fitness hållet.
Men det e bara köra på så hoppas man att man kommer dit en vacker dag :)

Lägger ju upp bilder för positiv som negativ kritik, negativ är nästan bäst på ett vänster. För om man hör något man kanske borde jobba extra på, och kanske vilka övningar för det så är det något man kan ta åt sig mera.
Massa är något som man försöker jämt och ständigt få :)