handdator

Visa fullständig version : Självförtroende!


mmartin
2005-04-24, 19:33
Nyfiken av vad ni anser er ha för självförtroende?? Enligt undersökningar så FÅR man ett klart större och bättre självförtroende, främst enligt sin syn på sitt utseènde...

Så vad tycker ni själva?

kul och höra om Er andra...

mvh

hallar
2005-04-24, 19:35
Det beror helt på inom vilket sammanhang vi pratar om. Men rent generellt anser jag mig ha hyfsat mycket självförtroende.

King Grub
2005-04-24, 19:35
Det är svårt att vara ödmjuk... när man vet att man är bäst. :thumbup:

s_himself
2005-04-24, 19:41
rätt bra! Men som sagt, beror på lite.. med vissa saker har jag inte så mkt självförtroende. Men så är det kanske för dom flesta :)

n1tro
2005-04-24, 19:41
njae venne riktigt... bryr absolut ingenting om vad andra tycker o tänker om mig, .. normalt mkt självförtroende?

mmartin
2005-04-24, 19:41
;) :D


Kan ju själv erkänna att man går med rak rygg och mår fin-fint med leènde flickor som korsar ens väg... :thumbup:

hobbitar
2005-04-24, 19:41
Nja jag har väl ungefär lika bra som The Game, om inte bättre....

n1tro
2005-04-24, 19:46
;) :D


Kan ju själv erkänna att man går med rak rygg och mår fin-fint med leènde flickor som korsar ens väg... :thumbup:

har du nångång funderat på Varför de flinar åt dig? :D haha nämen skämt å sido ... härlit man!

alle
2005-04-24, 19:49
På senare tid har jag fått det, men ibland övergår det nästan till nått negativt.

Jag har en tendens att se mig själv överlägsen över andra och på så sätt trampa lite på dom. Jag är ju dock medveten om detta och det är helt enkelt något jag får jobba på.

mini_Arnold
2005-04-24, 19:49
Beror på situationen o många andra saker.
Men rent allmänt så har jag inte så jättebra självförtroende, sen så är jag väldigt blyg och tystlåten av mig som person så jag vet inte om det går hand i hand med varandra.. men jag är skitsöt!

Karate_kid
2005-04-24, 19:50
Jag är snyggast.den som säger något annat för spö.

Sparrisen
2005-04-24, 19:53
Just nu är det riktigt skitdåligt. The botten is nådd typ. *cry*

Karate_kid
2005-04-24, 19:55
Just nu är det riktigt skitdåligt. The botten is nådd typ. *cry*


Äh gaska upp dig. Vad är det som gnager dig ?

Cilia
2005-04-24, 19:59
Jag har olika stort självförtroende i olika roller i livet.
I min yrkesroll har jag väldigt stort självförtroende. Jag vet att jag är duktig och att jag presterar och då kommer också självförtroendet.
Privat har jag sämre självförtroende, litar inte på mig själv och den jag är helt.

Delvis tror jag det har att göra med att som tjej så är det fortfarande så att det inte är så viktigt hur man presterar i yrkeslivet. Det räknas liksom inte utan kan vara ok eller en liten bonus om ngt.

Sparrisen
2005-04-24, 20:05
Vad är det som gnager dig ?

Det mest underbara på denna jord...

Nismo
2005-04-24, 20:05
Det mest underbara på denna jord...
Bänkpress?

reinholdsson
2005-04-24, 20:05
Skulle nog vilja påstå att det är jättelågt.

nemd
2005-04-24, 20:06
Mitt självförtroende är rena skiten.

HenrY
2005-04-24, 20:07
Det mest underbara på denna jord...

Gymmet?

Cilia
2005-04-24, 20:09
Gymmet?
tjejer naturligtvis *suckar*
du är ju ett hopplöst fall, ju.............

swarre
2005-04-24, 20:12
Jag har en tendens att se mig själv överlägsen över andra och på så sätt trampa lite på dom. Jag är ju dock medveten om detta och det är helt enkelt något jag får jobba på.

Känner igen det där. Kan lätt få en känsla av att dom flesta är mycket sämre människor än vad jag själv är. Å andra sidan får jag en uppfattning att vissa personer är ouppnåeliga. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men jag kan få den känslan inför personer som besitter stor kunskap inom områden som intresserar mig, eller personer med en naturlig pondus och auktoritet.

swiftin
2005-04-24, 20:26
Självförtroendet varierar ibland ganska mycke beroende på omständigheter, vilket är lite irriterande. Bästa vore om man var så stabil att inga yttre faktorer kunde påverka ens egen syn på sig själv.

Men annars har jag olika bra självförtroende beroende på i vilka lägen man befinner sig.

Fatalist
2005-04-24, 20:29
Jag har ganska bra självförtroende i rätt situationer

Sparrisen
2005-04-24, 20:29
tjejer naturligtvis *suckar*
du är ju ett hopplöst fall, ju.............

Jag kan få tjejer... men inte den tjejen!

Cilia
2005-04-24, 20:33
Jag kan få tjejer... men inte den tjejen!
hoppades att det inte rörde sig om ett helt kompani, någon måtta får det väl vara på gridigheten *ler*

Megatuttarna
2005-04-24, 20:37
gridigheten

Vafan är gridighet?

Karate_kid
2005-04-24, 20:38
Jag kan få tjejer... men inte den tjejen!


hon kanske är gay ?

Megatuttarna
2005-04-24, 20:39
hon kanske är gay ?

That is so fucking hot. :em:

n1tro
2005-04-24, 20:39
haahahah *cry*

Cilia
2005-04-24, 20:44
Vafan är gridighet?
ett påhittat ord.
Hittar du aldrig på ord eller förvränger ord som finns?

Cilia
2005-04-24, 20:45
That is so fucking hot. :em:
utgår ifrån att du hade tyckt samma om det hade varit en kille det gällde?

alle
2005-04-24, 20:48
Jag kan få tjejer... men inte den tjejen!

Jag vet precis vad du pratar om :D

Men som Gunde säger: "Ingenting är omöjligt".

Själv är jag på en tjej för tillfället som alla säger är helt omöjligt att få och att jag inte har en chans. Men genom hårt abrete börjar hon mjukna och det ser ganska ljust ut :) Dock ska man ju inte hoppa över bäcken innan man ropat hej eller vad det heter.

Så, just hang in there ;)

Cilia
2005-04-24, 20:50
Själv är jag på en tjej för tillfället som alla säger är helt omöjligt att få och att jag inte har en chans. Men genom hårt abrete börjar hon mjukna och det ser ganska ljust ut :) Dock ska man ju inte hoppa över bäcken innan man ropat hej eller vad det heter.

Så, just hang in there ;)
*skrattar*
hoppas tjejen inte läser ditt inlägg för då är det nog kört

Megatuttarna
2005-04-24, 20:50
ett påhittat ord.
Hittar du aldrig på ord eller förvränger ord som finns?

Jo, när jag fått massiva hjärnblödningar och detta har påverkat talet.

Megatuttarna
2005-04-24, 20:51
utgår ifrån att du hade tyckt samma om det hade varit en kille det gällde?

Det är väl självklart att jag inte gör? Vad är din poäng, C?

Hades
2005-04-24, 20:51
Vet inte vad jag har för självförtroende. Vet inte ens vad självförtroende är. Kan någon förklara?

alle
2005-04-24, 20:52
*skrattar*
hoppas tjejen inte läser ditt inlägg för då är det nog kört

Nja vi pratar så öppet om det så hon vet redan allt som står där :D

skeletron
2005-04-24, 20:53
Nej, har inte självförtroende...

Loke
2005-04-24, 20:57
Just vad det gäller utseendet är mitt självförtroende inte så starkt. Men på nästan alla andra punkter är jag mycket självsäker.

Cilia
2005-04-24, 20:58
*skrattar*

Jo, när jag fått massiva hjärnblödningar och detta har påverkat talet.
precis, varför frågar du då?
har redan skrivit att mitt självförtroende är i botten.
Är ditt mål att dra mig ännu längre ner i avgrunden? *slår dig hårt med vanten*

Det är väl självklart att jag inte gör? Vad är din poäng, C?
jämställdhet Tutten, jämställdhet! *nickar*

Megatuttarna
2005-04-24, 21:06
jämställdhet Tutten, jämställdhet! *nickar*

Att min sexualitet skulle ha en jämställdhet att följa?

Lesbo-gay is the way, om du frågar mig Cilia :)

Cilia
2005-04-24, 21:08
Lesbo-gay is the way, om du frågar mig Cilia :)
och hur hade du tänkt att praktisera that way?
klippa av den? *evil grin*

Slartibartfast
2005-04-24, 21:09
Jag har skitbra självförtroende. Det är ganska skönt egentligen.

n1tro
2005-04-24, 21:14
:hbang:

Megatuttarna
2005-04-24, 21:15
och hur hade du tänkt att praktisera that way?
klippa av den? *evil grin*

Hade mer tänkt lägga den på din axel när du har ett viktigt möte på jobbet. :thumbup:

Haha som kille praktiserar man inte. Man kollar på; med fördel under damerna. :)

Grahn
2005-04-24, 21:18
Kan ni hålla er till ämnet kanske? Tack på förhand!

/Grahn

Cilia
2005-04-24, 21:19
Kan ni hålla er till ämnet kanske? Tack på förhand!

/Grahn
*hänger med huvudet*
fick jag just en tillsägelse? *g*

Dipshit
2005-04-24, 21:26
har kasst självförtroende på jobbet..
för jag hatar alla där, å då känns det som om alla hatar mig.. duh! :)
(ok, inte alla, men många nötter där)

lite jobbigt faktiskt.. :(

n1tro
2005-04-24, 21:28
jag hatar måååånga i min skola ... måånga fastän ja typ inte vet nåt om dem... men det bara blir så *screwy*

Megatuttarna
2005-04-24, 21:31
Jag är mig själv. Det är så underbart jävla skönt. Är det sedan inte till någons belåtenhet så är det likgiltigt för mig. Man kan inte vara allas favorit.

Leon
2005-04-24, 22:08
Jag är mig själv. Det är så underbart jävla skönt. Är det sedan inte till någons belåtenhet så är det likgiltigt för mig. Man kan inte vara allas favorit.
Samma här,är mig själv om det inte passar folk är det bara att krypa tillbaka under stenen!Självsäker? om man säger så här, jag står stadigt med båda fötterna på jorden,med en stor portion ödmjukhet! :)

Megatuttarna
2005-04-24, 22:11
Samma här,är mig själv om det inte passar folk är det bara att krypa tillbaka under stenen!Självsäker? om man säger så här, jag står stadigt med båda fötterna på jorden,med en stor portion ödmjukhet! :)

Ja men när ska vi gifta oss då?! *popcorn*

Leon
2005-04-24, 22:16
Ja men när ska vi gifta oss då?! *popcorn*
Fortfarande för gammal för dej och hejar fortfarande på MFF!!! :D

Trance
2005-04-24, 22:19
Jag är inte så självsäker generellt, men i vissa situationer är jag det. Dessutom att vara självsäker handlar inte om att tänka att man att är bättre än andra eller "säga vad man tycker".

Grahn
2005-04-24, 22:37
Jag är inte så självsäker generellt, men i vissa situationer är jag det. Dessutom att vara självsäker handlar inte om att tänka att man att är bättre än andra eller "säga vad man tycker".

Tycker inte jag heller det gör, man kan skita i vad andra tycker bara genom att skita i andra. Det är knappast detsamma som att ha ett bra självförtroende.

Loke
2005-04-24, 23:16
Jag är inte så självsäker generellt, men i vissa situationer är jag det. Dessutom att vara självsäker handlar inte om att tänka att man att är bättre än andra eller "säga vad man tycker".

Inte? Vad är då självsäkerhet? Vi kan göra detta till en lite filosofidiskusion, definera "självsäkerhet".

Självkänsla tycker jag är lättare. Där handlar det ju helt enkelt om att känna sig själv. Veta vad man klarar. Men är självkänsla och självsäkerhet samma sak? Nej, det tycker jag inte. En person kan ju gå på ett självsäkert sätt, men det är omöjligt att bedömma en persons självkänsla på hur han eller hon går. Tycker jag i alla fall.

AFanatic
2005-04-24, 23:47
Känner igen det där. Kan lätt få en känsla av att dom flesta är mycket sämre människor än vad jag själv är.

Du har just satt dig själv på en piedistal.

Å andra sidan får jag en uppfattning att vissa personer är ouppnåeliga.

Du försöker likställa dig med dessa...(du har ju tidigare satt dig själv däruppe. läs ovan) då dessa människor är gudar/gudinnor för dig.

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men jag kan få den känslan inför personer som besitter stor kunskap inom områden som intresserar mig, eller personer med en naturlig pondus och auktoritet.

..Så antingen har du eller intalar dig att du har auktoritet, naturlig pondus och kanske stor kunskap inom något område.

Ja ta me fan...du är en Gud själv. :thumbup:


Nu har jag lekt färdigt, och ja, jag bjuder på denna! :D

Megatuttarna
2005-04-25, 00:14
Fortfarande för gammal för dej och hejar fortfarande på MFF!!! :D

Du kommer ångra dig så sjukt mycket. Lika mycket som alla som inte sålde sina aktier precis innan IT-bubblan sprack.

Bolio
2005-04-25, 03:49
Jag kan vara hur blyg som helst i vissa lägen, men det är extremt sällan. Oftast har jag riktigt bra självförtroende tycker jag. Inte för att jag är särskilt snygg eller smart eller något, utan helt enkelt för att jag har "insett" att skam är det värsta som finns. Jag arbetar med mig själv varje dag och försöker hela tiden att bli bättre på den fronten.

mmartin
2005-04-25, 06:06
*hänger med huvudet*
fick jag just en tillsägelse? *g*

Med all rätt så som du "kaxar" omkring!! beror kanske på självförtroende? hmm :D :laugh: :thumbup:


Verkar vara ett ämne som fler än jag funderat lite omkring iaf, kul och läsa andras åsikter!

Cilia
2005-04-25, 06:31
Inte? Vad är då självsäkerhet? Vi kan göra detta till en lite filosofidiskusion, definera "självsäkerhet".

Självkänsla tycker jag är lättare. Där handlar det ju helt enkelt om att känna sig själv. Veta vad man klarar. Men är självkänsla och självsäkerhet samma sak? Nej, det tycker jag inte. En person kan ju gå på ett självsäkert sätt, men det är omöjligt att bedömma en persons självkänsla på hur han eller hon går. Tycker jag i alla fall.
nu var det ju självförtroende och inte självsäkerhet men visst är det svårt att separera dessa tre ord.

Men att ha självförtroende handlar väl om att känna sig trygg i sig själv och vad man är och står för. Det behöver ju inte betyda att man anser att andra är sämre än man själv. Är man riktigt trygg i sig själv har man också lättare att acceptera andra personer och deras olikheter. Så känner jag iaf. Jag blir tryggare med åren och då är det också lättare att se andra personer och att det man tyckte var jobbigt förrut är en tillgång. Det jag som tonåring tyckte var töntigt och pinsamt tycker jag nu är roligt och intressant. Jag "sparar" gärna på udda människor för livet blir roligare om man har variation omkring sig än om alla är lika.

Cilia
2005-04-25, 06:32
Med all rätt så som du "kaxar" omkring!! beror kanske på självförtroende? hmm :D :laugh: :thumbup:
jag kaxig!!! *shockad*
jag som är så ödmjuk .....

mmartin
2005-04-25, 08:51
jag kaxig!!! *shockad*
jag som är så ödmjuk .....

jag bjuder på den :booty: :naughty:

mini
2005-04-25, 09:15
Jag tycker det är svårt att prata om ett generellt självförtroende. De situationer jag känner att jag inte "kan" eller har kontroll över gör det svårt att ha 100 självförtroende. Kanske är de så att de som uppger sig ha ett starkt självförtroende inte utsätter sig för nya och kanske obekväma situationer? Däremot finns det många situationer där jag känner mig trygg och säker. Då är det lättare att känna sin egen förträfflighet. *flex*

stridis
2005-04-25, 09:20
Nja, något större självförtroende har jag inte, och blyg är jag också. Mitt största problem är att jag inte känner att jag är bra på något.

X-Change
2005-04-25, 10:30
Jag kan vara hur blyg som helst i vissa lägen, men det är extremt sällan. Oftast har jag riktigt bra självförtroende tycker jag. Inte för att jag är särskilt snygg eller smart eller något, utan helt enkelt för att jag har "insett" att skam är det värsta som finns. Jag arbetar med mig själv varje dag och försöker hela tiden att bli bättre på den fronten.

Det där var BRA skrivet! :thumbup:

Hardcore_pb
2005-04-25, 11:13
självförtroende har nog dom flesta i rätt sammanhang, tror ingen har ett grymmt självförtroende alltid har man det så, ja då får man väll gratulera !

sen varierar självförtroendet iaf. för mig rätt mycket ena dagen mår man grymmt bra och går omkring med ett leende för att en annan dag må skit och då har jag inte samma självförtroende !

slutsats går inte att säga hur bra självförtroende man har eftersom det varierar alldeles för mycket...

/Hardc..

jwzrd
2005-04-25, 11:51
Jag vet inte vad självförtroende och självkänsla innebär tillräckligt konkret för att kunna fundera på om det är något jag äger.

stahlberg
2005-04-25, 14:35
För min del har jag ett ypperligt självförtroende i nästan alla sammanhang. Detta har dock mycket litet med mitt utseende att göra.

Slartibartfast
2005-04-25, 15:44
Jag vet att jag är en svag liten fuling utan någonslags nytta i samhället. Sedan jag accepterat detta är mitt självförtroende på topp.

"losing all hope is freedom" ;)

jwzrd
2005-04-25, 16:10
Jag vet att jag är en svag liten fuling utan någonslags nytta i samhället. Sedan jag accepterat detta är mitt självförtroende på topp.

"losing all hope is freedom" ;)

Nu börjar vi närma oss något. Men vad innebär att ha ett gott självförtroende tycker du? De som påstår sig äga ett brukar vara personer som jag snarare uppfattar som svaga; de brukar vara snabba att påpeka att de är starka tex.

Handlar det tex om rutin på något vis? Det finns en invand rutin att luta sig mot när saker och ting plötsligt vänder sig och förvandlas till bajs på det där irriterande sättet som allting alltid gör.

Slartibartfast
2005-04-25, 16:17
Nu börjar vi närma oss något. Men vad innebär att ha ett gott självförtroende tycker du? De som påstår sig äga ett brukar vara personer som jag snarare uppfattar som svaga; de brukar vara snabba att påpeka att de är starka tex.

Handlar det tex om rutin på något vis? Det finns en invand rutin att luta sig mot när saker och ting plötsligt vänder sig och förvandlas till bajs på det där irriterande sättet som allting alltid gör.

Que? Jag är trögfattad också.

Självförtroende är i alla fall att köra sitt race utan att bry sig i vad folk tycker. Det brukar jag vara hyffsat bra på.

jwzrd
2005-04-25, 16:19
Självförtroende är i alla fall att köra sitt race utan att bry sig i vad folk tycker. Det brukar jag vara hyffsat bra på.

I så fall har jag värdens bästa självförtroende :D

AnimalGen
2005-04-25, 16:53
Nu börjar vi närma oss något. Men vad innebär att ha ett gott självförtroende tycker du? De som påstår sig äga ett brukar vara personer som jag snarare uppfattar som svaga; de brukar vara snabba att påpeka att de är starka tex.

Någon speciel du tänker på?

Grahn
2005-04-25, 17:03
Någon speciel du tänker på?

Inna du svarade så känses det som ett rent generellt utalande, nu gör det inte längre det. Lustigt såntdär.... :D

mini_Arnold
2005-04-25, 17:04
Till nå som vill svara
Har man taskigt eller bra självförtroende om man, till viss mån bryr sig om vad andra tycker men gör det man vill ändå oavsett vad andra tycker?
Nyfiken, men inte alltför nyfiken så ingen brådska.

jwzrd
2005-04-25, 18:46
Någon speciel du tänker på?

I ärlighetens namn tänkte jag faktiskt inte på dig. Men nu när du säger det så :laugh:

High1ander
2005-04-26, 01:23
Sjalvfortroende e att vaga gora vad man sjalv vill och tror att man ska lyckas.
Isf har jag gatt om sjalvfortroende. Sen finns det ju olika former, typ ragga, skola, jobb, styrka i form av traning eller ovningar...
Sen e det ju ocksa sa att sjalvfortroende, ett bra, e realistiskt sa man inte lagger pa 300 kilo pa b'a'nken och forsoker nar man knappt klarar av 100 kilo. Sen ska sjalvfortroendet inte "hindra" en heller sa man inte vagar lagga pa mycket vikt, eller ragga pa snygga tjejen, etc. Sen har vi ju hybris/'o'vermod, men det e ju lite svart att definera ocksa. For t.ex. om man nu ska fixa jobb som skadis har i USA, sa maste man se sig sjalv som b'a'st, och se sig sjalv som skadis, aven om man inte skadespelat en enda gang, man maste intala sig att man ar bra (aven om man suger), for det e sa man blir bra (eller far chansen att bli bra). Liksom vissa saker kan man inte d'o'ma pa direkten om det e hybris eller inte...
Aja sa ser jag pa det iaf. Sen sa har jag ett gott sjalvfortroende (realistiskt), dvs det e bara jag som satter granserna for vad jag kan klara av har i livet...

edit: Kan tillaggas att jag uppfattas som smatt kaxig och sjalvsaker, men sen har det visat sig att jag gor vad jag sager jag ska gora, etc. spelar ingen roll om det e tjejer, skola, traning, etc. Jag e dock relativt odmjuk har inga problem att inte vara bast, etc. Sen e det inte mitt fel att min "kaxiga" (jag e realistisk) sjalvsakerhet inte passar in i Sverige och dess anvandning av jantelagen.

skeletron
2005-06-07, 16:39
Om man ändå kunde fixa sig lite så skulle allt bli så mycket enklare...

Tricklev
2005-06-07, 16:50
Inte en arning, ganska bra tror jag? :D

Leon
2005-06-07, 16:55
För tillfället inget vidare självförtroende! *cry*

Tricklev
2005-06-07, 16:59
Efter 10minuters fundering så har jag kommit fram till att jag har skitbra självförtroende, varför inte liksom? Jag är ju förfasen obesegrad på Duck Hunt.

Megatuttarna
2005-06-07, 17:06
Självförtroende är nog jävligt mångfacetterat. Jag får dock bra självförtroende när jag sköter sömnen, haha. Då känner man sig mycket lugnare på något sätt och saker och ting är inte så förödande om de nu skulle ta en tvärvändning.

Tricklev
2005-06-07, 17:11
Självförtroende är nog jävligt mångfacetterat. Jag får dock bra självförtroende när jag sköter sömnen, haha. Då känner man sig mycket lugnare på något sätt och saker och ting är inte så förödande om de nu skulle ta en tvärvändning.

Känner faktiskt igen mig en del där, efter en god nattsömn känner man sig som kung över världen.

Shadow Warrior
2005-06-07, 17:17
Känner faktiskt igen mig en del där, efter en god nattsömn känner man sig som kung över världen.

Helt klart, stress på jobbet och dålig sömn gör alltid mej lite deprimerad även om det igentligen inte går dåligt.

rymdrattan
2005-06-07, 17:35
Jag skulle vilja säga att det finns ytligt självförtroende och inner-självförtroende. Att ha självfötroende är att kunna gå över till en tjej å fråga, "vill du ******?" att ha självfötroende är att gå naken över stadstorget utan att skämmas. (Givetvis har jag testat dessa saker, tyvärr funkar adrenalin kicken nästan bara första gången :naughty: ) Jag är även nakenspringare ganska ofta på sommarnätter när jag varit ute på en helkväll full och behöver springa av mig ruset. Väldigt frigivande faktiskt.

Men till min första punkt. Ytligt självförtroende är det man ser på folk. Inner-självförtroende är det man känner innuti. Ser man till att skaffa sig Ytligt självfötroende och leker med dig som satan så kommer inner-självförtroende krypande. Jag hade hyffsat självförtroende innan men det fanns saker som jag absolut aldrig skulle gjort. När jag väl började kolla mig i spegeln å säga, "FAN VAD DU ÄR BRA" (ytligt självförtroende) Så kom inner-självförtroendet krypande.

Du är duktig om du kan säga "FAN VAD BRA DU ÄR" framför dig själv i spegeln utan att få ett litet leende på läpparna. :thumbup:

Jense
2005-06-07, 17:42
jag kör mitt race, är inte "modern" skiter i vad folk tycker om mig, även om de flesta tycker bra om mig. jävla skillnad mot för hur det är här

självförtroende.. jag litar på mig själv iaf. mer än så blir det nog inte

zanzi
2005-06-07, 17:52
(Är den här uppe igen?)

Självförtroende, jadu... försöker ha ett så lågt självförtroende som jag kan.

MilkmaN
2005-06-07, 18:02
Har ett väldigt bra självförtroeende i de allra flesta fall.

Fatalist
2005-06-07, 18:50
Hållar med megatuttarna, är jag utvilad är jag ett ostoppbart socialt monster

Wooch
2005-06-07, 19:01
Tycker att det måste vara en hel del saker som måste klaffa, för att jag ska ha mitt självförtroende på topp. I överlag tycker jag dock att jag har ett ganska gott självförtroende.

mmartin
2005-06-07, 19:03
tycker nästan man kan klassa de i 3 grupper: utseende, socialt och argumentations självförtroende

Leon
2005-06-07, 19:09
tycker nästan man kan klassa de i 3 grupper: utseende, socialt och argumentations självförtroende
ja men ibland hjälper det inte att man kanske har allt det, man kan ändå inte få allt man vill ha! :) Tyvärr!

rymdrattan
2005-06-07, 19:29
Så vilka är med å kör en nakenrunda genom Kalmar, alternativt Borgholm i sommar då ? :naughty:

Piranha
2005-06-07, 19:37
Vars är Cali ... jag saknar honom lite när man ser en sån här tråd !!

*popcorn*