handdator

Visa fullständig version : Raggarsträng?


Slartibartfast
2005-04-24, 15:07
Raggarsträng på beachen. Bra eller anus?

Bjorne
2005-04-24, 15:09
Anus. Precis som det är Anus med hårväxt långt uppe/in på kinderna...

Froddan
2005-04-24, 15:26
Det är lite barnsligt utan. Men som alltid, det ska vara lagom. :)

Dipshit
2005-04-24, 15:35
den ska va trimmad, helst i nåt gulligt mönster.. ;)

nämen, om man har för mkt så är det väl bara att dra av den..
känns lite löjligt att ansa..
men har man inte så mkt är det väl int så farligt..

Karate_kid
2005-04-24, 16:01
Päls på ryggen då ? Bra eller anus ?

Froddan
2005-04-24, 16:03
Nä, varken på ryggen eller bringan, vid naveln går gränsen. :)

Karate_kid
2005-04-24, 16:05
Nä, varken på ryggen eller bringan, vid naveln går gränsen. :)


Ja sen finns det ju grabbar som rakar benen, lite väl gay tycker ja.

Froddan
2005-04-24, 16:06
Ja sen finns det ju grabbar som rakar benen, lite väl gay tycker ja.Jo, att raka benen och armhålorna är riktigt fjolligt. :nono:

Karate_kid
2005-04-24, 16:08
Ja, att raka benen och armhålorna är riktigt fjolligt. :nono:


:em:

har ochså alltid tyckt det, men så en dag testa ja det.

Det är som Miyagi säger: Once u go black u never go back

Officer
2005-04-24, 16:12
Jag har övergått från rakning till endast trimning. Hudnära förstås. Det blir i princip lika fint på håll som när man rakar, fast lite mer stubb förstås, fast å andra sidan blir det likadant efter en dag med rakning. Så slipper man eventuella utslagsproblem också.
Trimmar benen ungefär en gång varannan månad, brösten varje vecka och mage/raggarsträng varje vecka. Under armhålorna/pubis/pung varje vecka (rakning, förstås!)

Ganska acceptabelt tycker jag, och tjejen :D

*Flash*
2005-04-24, 16:13
Hår på ryggen ska bort, och ja i armhålorna också.
Raggarsträngen kan ju åka den med om man nu ska sola och definitivt inget hår på bröstet.

Rockhard
2005-04-24, 16:13
Det är som Miyagi säger: Once u go black u never go back

Det säger han väl inte :confused: han e ju kines

hum
2005-04-24, 16:29
Hår på ryggen ska bort, och ja i armhålorna också.
Raggarsträngen kan ju åka den med om man nu ska sola och definitivt inget hår på bröstet.


Alltså, det är ju skitknepigt att raka ryggen. Hur fan får man bort det lättast? Vaxa verkar scary :em:


edit: rygghår syftade jag alltså på.

TrasMannen
2005-04-24, 16:30
Hår på ryggen ska bort, och ja i armhålorna också.
Raggarsträngen kan ju åka den med om man nu ska sola och definitivt inget hår på bröstet.

Jaaa, men vi vet att tjejer inte skall ha det där. Men nu är det killar vi pratar om :nono:

:D

Seriöst så tycker jag att hår passar olika bra på folk.

Jag menar vad vore David Hasselhoff utan sin ludna bringa?
Burt Reynolds utan sin spetsiga musche?
Eller jag utan mitt flätade rövhår?

http://all.snapsoid.com/285/snaps_actor_david-hasselhoff.jpg

rolf
2005-04-24, 16:30
Det säger han väl inte :confused: han e ju kines

jo, men 'yellow' rimmar inte speciellt bra på 'back'. :naughty:

Baan
2005-04-24, 16:31
Alltså, det är ju skitknepigt att raka ryggen. Hur fan får man bort det lättast? Vaxa verkar scary :em:


edit: rygghår syftade jag alltså på.

raka funkar väl men du kan inte göra det själv... sen är ju problemet att om du är hårig så kommer det se väldigt konstigt ut om dub ara rakar ryggen, kommer bli kontrast mot bröstet så då måste man nästan raka hela överkroppen

har lite hår på magen själv.. testade lite innan att raka o så, men märkte att man har massa småhår på sidorna också så dte skulle kräva en fetrakning av hela överkroppen så skiter i det numera. det är inte så farligt mycket ändå :P

hum
2005-04-24, 16:38
raka funkar väl men du kan inte göra det själv... sen är ju problemet att om du är hårig så kommer det se väldigt konstigt ut om dub ara rakar ryggen, kommer bli kontrast mot bröstet så då måste man nästan raka hela överkroppen

har lite hår på magen själv.. testade lite innan att raka o så, men märkte att man har massa småhår på sidorna också så dte skulle kräva en fetrakning av hela överkroppen så skiter i det numera. det är inte så farligt mycket ändå :P


Mjo jag vet, ser jämt skumt ut när man rakat bröst/mage för det är liksom småhår över hela kroppen.. ännu värre där nere såklart.

Megatuttarna
2005-04-24, 16:39
Trimmar, det funkar fin fint. Ger dock fan i benen, det känns lite overkill.

*Flash*
2005-04-24, 17:01
Alltså, det är ju skitknepigt att raka ryggen. Hur fan får man bort det lättast? Vaxa verkar scary :em:


edit: rygghår syftade jag alltså på.
Be någon vaxa ryggen på dig, finns säkert någon som kan ställa upp ;)

Länk (http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=3134&st=15)

hum
2005-04-24, 17:27
Be någon vaxa ryggen på dig, finns säkert någon som kan ställa upp ;)

Länk (http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=3134&st=15)


Haha nån sån där jävla päls har jag inte, bara lite på korsryggen typ. Ska kolla om nån tjejkompis vill hjälpa till, men jag tvivlarr. :)

Rakade f.ö bröst och mage nyss, och kom på varför jag inte gillar att raka magen. Man ser mkt tjockare ut! förut dolde håret allt fett men nu ser man ut som en tjockis :(

Baan
2005-04-24, 17:30
Haha nån sån där jävla päls har jag inte, bara lite på korsryggen typ. Ska kolla om nån tjejkompis vill hjälpa till, men jag tvivlarr. :)

Rakade f.ö bröst och mage nyss, och kom på varför jag inte gillar att raka magen. Man ser mkt tjockare ut! förut dolde håret allt fett men nu ser man ut som en tjockis :(

men fan be morsan/syrran eller ja va fan, farsan kan göra det med om han inte har något mot det :D så märkvärdigt är det inte

Yankeee
2005-04-24, 17:47
Raggarsträng liksom nästan all annan kroppsbehåring går bort.

hum
2005-04-24, 17:51
men fan be morsan/syrran eller ja va fan, farsan kan göra det med om han inte har något mot det :D så märkvärdigt är det inte

Haha nej, då vet jag hur det slutar.

Har låtit pappa klippa mig förut (huvudet alltså) och det slutar alltid med att han klipper fel och hela familjen står och garvar. :laugh:

Cinna
2005-04-24, 17:53
Raggarsträng liksom nästan all annan kroppsbehåring går bort.

:thumbup:

Spelar ingen roll om man är kille eller tjej, finns inget äckligare än ludna kroppar *spy*

Yankeee
2005-04-24, 18:03
Spelar ingen roll om man är kille eller tjej, finns inget äckligare än ludna kroppar *spy*

:thumbup:

:D

Allan
2005-04-24, 18:04
:thumbup:

Spelar ingen roll om man är kille eller tjej, finns inget äckligare än ludna kroppar *spy*

Jag kan nog räkna upp ett par trehundra grejor som är äckligare. Man trimmar när det behövs. Jag behöver inte vuxna karlar eller kvinnor som ser ut som åttaåringar under kläderna. Det är tammefan lite....varning på det!


allan

Megatuttarna
2005-04-24, 18:07
:thumbup:

Spelar ingen roll om man är kille eller tjej, finns inget äckligare än ludna kroppar *spy*

Jag orkar inte bry mig. Har man hår på bröstet, who gives a fuck liksom?

En tjej har har lite fjun på bikinilinjen, o s v, jag bryr mig inte. Varför skulle det vara äckligt?

Det är inte det vikigaste; rent utseendemässigt, såvida det inte är överdrivet mycket.

Yankeee
2005-04-24, 18:07
Jag kan nog räkna upp ett par trehundra grejor som är äckligare. Man trimmar när det behövs. Jag behöver inte vuxna karlar eller kvinnor som ser ut som åttaåringar under kläderna. Det är tammefan lite....varning på det!


allan

Jo, du bestämmer ju vad andra tycker är äckligt. Att du sen associerar till småbarn är enbart ditt problem.

Allan
2005-04-24, 18:12
En del människor har väldigt gles hårväxt. Andra - moi - måste hålla efter ett par tre gånger om dagen för att vara slätrakad. Kan tänka mig att Mega med flera har samma problem.


allan

Dumleman
2005-04-24, 18:19
Hår på kroppen visar att man är könsmogen, vilket är bra :)

zanzi
2005-04-24, 18:19
Blir det inte mer hår då om man trimmar (eller vad man nu väljer att göra)?

Cinna
2005-04-24, 18:20
Jag kan nog räkna upp ett par trehundra grejor som är äckligare. Man trimmar när det behövs. Jag behöver inte vuxna karlar eller kvinnor som ser ut som åttaåringar under kläderna. Det är tammefan lite....varning på det!


allan


Tycker helt enkelt att renrakat (eller vältrimmat) känns fräschare å ser mer tilltalande ut då kroppens linjer blir mer framträdande, men visst ... det är en smaksak :)

Förstår dock inte varför en hårfri kropp skulle ge mig associationer till barn :confused:

Sparrisen
2005-04-24, 18:20
Det måste ju synas att man inte är 14 år... ;)

Cinna
2005-04-24, 18:26
Jag orkar inte bry mig. Har man hår på bröstet, who gives a fuck liksom?

En tjej har har lite fjun på bikinilinjen, o s v, jag bryr mig inte. Varför skulle det vara äckligt?

Det är inte det vikigaste; rent utseendemässigt, såvida det inte är överdrivet mycket.

Alla tycker vi olika saker är äckliga/ofräscha ... för mig är det hår *screwy*

Måste ha hårfobi helt enkelt ;) :D

Trance
2005-04-24, 18:27
Klart man skall ha en ståtlig raggarsträng, vad skall man annars fläta när man är utråkad.

*Flash*
2005-04-24, 18:28
Alla tycker vi olika saker är äckliga/ofräscha ... för mig är det hår *screwy*

Måste ha hårfobi helt enkelt ;) :D
En till här :D

Bao-Bao
2005-04-24, 18:29
Jag gillar kroppsbehåring på killar vilket är en fördel när man lever med en grottbjörn som Patrik. :D

Slutsats, hellre med raggarsträng och hår på bröstet än utan.

påven
2005-04-24, 18:31
Jag har inte rakat pungen på flera år. Och jag får fortfarande ******. Hår på bröstet och axlarna har jag med. Jag får fortfarande ******. Jag rakar ansiktet typ 1 gång i månaden. Jag får fortfarande ******.

Megatuttarna
2005-04-24, 18:33
Jag har inte rakat pungen på flera år. Och jag får fortfarande ******. Hår på bröstet och axlarna har jag med. Jag får fortfarande ******. Jag rakar ansiktet typ 1 gång i månaden. Jag får fortfarande ******.

Raka pungen är klart man gör, för annars blir det jobbigt för tjejen att pussa där.

ölobrännvin
2005-04-24, 18:35
jag blir så inspirerad av erat prat så att jag nu ska raka alltihopa, till och med KUKEN.......

Yankeee
2005-04-24, 18:35
jag blir så inspirerad av erat prat så att jag nu ska raka alltihopa, till och med KUKEN.......

Du är ju gift så du kan göra vad fan du vill.

Slartibartfast
2005-04-24, 18:38
Blir det inte mer hår då om man trimmar (eller vad man nu väljer att göra)?

Nej.

Sparrisen
2005-04-24, 18:41
Nej.

men stixit...

Nismo
2005-04-24, 19:35
Allt hår, förutom på huvudet, är anus.

Cilia
2005-04-24, 19:55
Jag tycker hår på killar är ok.
Vet inte hur jag skulle ställa mig till hår på ryggen för det har jag inte upplevt.
Jag kan tycka att det är ok med hår på tjejer med även om jag kanske inte lever som jag lär. Tycker det har blivit hårhysteri i samhället.

fast jag har svårt för mustascher alltså bara mustasch och inte kombinerat med skägg. Skägg kan vara charmigt men det kittlar förstås.

Bjorne
2005-04-24, 20:18
Jag har inte rakat pungen på flera år. Och jag får fortfarande ******. Hår på bröstet och axlarna har jag med. Jag får fortfarande ******. Jag rakar ansiktet typ 1 gång i månaden. Jag får fortfarande ******.Luddet från badrocken räknas inte som hår, sedan är det väl inte nödvändigt att raka sig när man inte fått hår ännu...

Mikeman
2005-04-24, 22:01
Allt hår ska hållas i styr. Raggarn, bröst och under armar trimmas ner till 1mm (ogillar att raka helt). Enbart pungen ska vara len och go. Men vad gör man inte för frugan. ;)

aliquis
2005-04-24, 22:42
Bra såklart :D

Fast man kan ju bygga om den lite från magbehåring till just sträng.

Inget hår under armarna ;/

Mons
2005-04-26, 14:28
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!
pung och ansikte räcker. Varför vill man ta bort raggarsträngen??? Den är bland det sexigaste som finns på en manskropp, den liksom leder en vidare neråt.

Rygg och axlar, hmm ok om man har värsta usama bin ladin bushen men det är inte alls många som har det. Raka/ vaxa inte bröstet! Och absolut inte armhålorna heller, det är riktigt bögigt!

eller ok, min pappa gör det typ en två gånger om året, för han tycker det är jobbigt med svett och sånt, men kul och ha en kille som är alldeles slät året om. nej usch o fy, trimma med saxen går väl bra så det inte hänger ner till midjan.

Sen finns det väl tjejer som gillar helrakade könsorgan, men det gör inte jag, pungen går som sagt bra, men inte mer. Värst är de som rakar så det blir en sorts sträng eller vad man ska kalla det. Det ser ju ut som en tjejmus!


Stå på er män, ni är skitsexiga som ni är med hår och allt. Ni behöver inte raka/ vaxa och få stubb och småfinnar. Låt tjejerna plågas med det.

PyToN
2005-04-26, 14:32
Jag tycker att det är anus! Men det är ju bara min åsikt om man säger så! ;)

Yankeee
2005-04-26, 14:35
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!
pung och ansikte räcker. Varför vill man ta bort raggarsträngen??? Den är bland det sexigaste som finns på en manskropp, den liksom leder en vidare neråt.

Rygg och axlar, hmm ok om man har värsta usama bin ladin bushen men det är inte alls många som har det. Raka/ vaxa inte bröstet! Och absolut inte armhålorna heller, det är riktigt bögigt!

eller ok, min pappa gör det typ en två gånger om året, för han tycker det är jobbigt med svett och sånt, men kul och ha en kille som är alldeles slät året om. nej usch o fy, trimma med saxen går väl bra så det inte hänger ner till midjan.

Sen finns det väl tjejer som gillar helrakade könsorgan, men det gör inte jag, pungen går som sagt bra, men inte mer. Värst är de som rakar så det blir en sorts sträng eller vad man ska kalla det. Det ser ju ut som en tjejmus!


Stå på er män, ni är skitsexiga som ni är med hår och allt. Ni behöver inte raka/ vaxa och få stubb och småfinnar. Låt tjejerna plågas med det.

Jaså? Jag känner då ingen tjej som föredrar hår framför rakat.

Vad har homosexuella med kroppsbehåring att göra?

Du har inte tänkt tanken att vissa rakar sig för att det är otroligt mycket skönare utan hår?

Jay-Z
2005-04-26, 14:41
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!
pung och ansikte räcker. Varför vill man ta bort raggarsträngen??? Den är bland det sexigaste som finns på en manskropp, den liksom leder en vidare neråt.


Och? Jag rakar/vaxar mig definitivt inte för att tillfredsställa någon tjejs mansideal. Sedan att man behöver en raggarsträng som vägvisare. Ja, fortsatta kommentarer är överflödiga. Något som jag verkligen älskar är uttryck av typen "Jag är xxxxxx och då tycker alla xxxxxx precis likadant". Bah.

jwzrd
2005-04-26, 14:44
Och? Jag rakar/vaxar mig definitivt inte för att tillfredsställa någon tjejs mansideal. Sedan att man behöver en raggarsträng som vägvisare. Ja, fortsatta kommentarer är överflödiga. Något som jag verkligen älskar är uttryck av typen "Jag är xxxxxx och då tycker alla xxxxxx precis likadant". Bah.

Det du säger är att även om du aldrig någonsin hört talas om killar som rakar andra delar av kroppen än plytet, så hade du ändå rakat resten också? Bullshit. Du rakar dig för att alla andra gör det, ett inducerat skönhetsideal du följer. Raka dig hur mycket du vill, men när du påstår att du inte gör det för andra... (dvs hur du tror andra upplever dig).

Slartibartfast
2005-04-26, 14:45
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!

Redan genom att läsa den här tråden borde du kunna dra den slutsatsen att du inte kan tala för "de flesta" tjejer.

tinus
2005-04-26, 14:47
[QUOTE=Mons]jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!
pung och ansikte räcker. QUOTE]

Jaså?Jag är också tjej och jag vet MÅNGA som föredrar rakat..och jag är en av dem!

Bjorne
2005-04-26, 14:48
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!
Tycker helt enkelt att renrakat (eller vältrimmat) känns fräschare å ser mer tilltalande ut då kroppens linjer blir mer framträdande, men visst ... det är en smaksak :)
En till här :D

Klingar fint *rolleyes*

Jay-Z
2005-04-26, 14:51
Det du säger är att även om du aldrig någonsin hört talas om killar som rakar andra delar av kroppen än plytet, så hade du ändå rakat resten också? Bullshit. Du rakar dig för att alla andra gör det, ett inducerat skönhetsideal du följer. Raka dig hur mycket du vill, men när du påstår att du inte gör det för andra... (dvs hur du tror andra upplever dig).


Nej, det är inte det jag säger. Det var din vidlyftiga tolkning. Givetvis är jag medveten om att rakning precis som fetischen för Acne-jeans har kommit någonstans ifrån.

Men jag gör det inte för någon annans skull, dvs en tjejs skull. Och lägg nu inte fram det uppenbara påståendet om att allt vi gör gör vi för att tillfredsställa någon annan.

Halldin
2005-04-26, 14:52
Redan genom att läsa den här tråden borde du kunna dra den slutsatsen att du inte kan tala för "de flesta" tjejer.
Och dessutom skriver hon "Låt tjejerna plågas med det." som sista mening. Lite tvetydigt. Mons kanske egentligen heter Måns och vill försvara sin generande hårväxt? :confused:

Själv tycker jag att folk ska få göra hur fan dom vill utan att få nedsättande kommentarer av andra.

jwzrd
2005-04-26, 14:53
Men jag gör det inte för någon annans skull, dvs en tjejs skull. Och lägg nu inte fram det uppenbara påståendet om att allt vi gör gör vi för att tillfredsställa någon annan.

Skönhetsidealet nu är att vara nästan renrakad på kroppen, du rakar dig nästan renrakad och kommenterar det tom i en tråd på ett kroppsbyggarforum. Men det finns inget samband?

Jay-Z
2005-04-26, 14:56
Skönhetsidealet nu är att vara nästan renrakad på kroppen, du rakar dig nästan renrakad och kommenterar det tom i en tråd på ett kroppsbyggarforum. Men det finns inget samband?

Jag försöker, men jag förstår inte vad du menar. Förklara gärna hur det hänger ihop med det jag sa om att jag inte rakar mig för någon tjejs skull.

Yankeee
2005-04-26, 14:58
Skönhetsidealet nu är att vara nästan renrakad på kroppen, du rakar dig nästan renrakad och kommenterar det tom i en tråd på ett kroppsbyggarforum. Men det finns inget samband?

Det måste inte finnas ett samband. Jag rakar mig definitivt inte för att andra gör det eller för någon annan. Kan dra historien bakom om du vill... Det var en (1) kille i lumpen som rakade sig under armarna, och jag tyckte att det var otroligt mycket snyggare, hade inte ens tänkt tanken på att raka mig innan. Då började jag med att raka mig under armarna. Snyggare, fräschare, inget negativt med det så det var bara att fortsätta och på den vägen är det. Så alla faller inte inom din "ram".

jwzrd
2005-04-26, 14:59
Jag försöker, men jag förstår inte vad du menar. Förklara gärna hur det hänger ihop med det jag sa om att jag inte rakar mig för någon tjejs skull.

Ja någon grupp äger ju mansidealet på ett eller annat sätt. Om du tar bort tjejernas ägande i idealet så kvarstår männens. Du rakar dig för att tillfredsställa mäns skönhetsideal för andra män? Om du inte håller med om det heller så kvarstår att du har bildat dig ett helt eget skönhetsideal som du följer, intressant att det ser ut som alla andras.

RobbeliRobban
2005-04-26, 15:01
Purken, purken, purken. Jag renrakar allt utom skallen och skägget. Helt bar blekfet kropp, ändå är jag manligast på Kolozzeum.

jwzrd
2005-04-26, 15:02
Det måste inte finnas ett samband. Jag rakar mig definitivt inte för att andra gör det eller för någon annan. Kan dra historien bakom om du vill... Det var en (1) kille i lumpen som rakade sig under armarna, och jag tyckte att det var otroligt mycket snyggare, hade inte ens tänkt tanken på att raka mig innan. Då började jag med att raka mig under armarna. Snyggare, fräschare, inget negativt med det så det var bara att fortsätta och på den vägen är det. Så alla faller inte inom din "ram".

Vad är problemet för dig och Jay-Z att erkänna att ni rakar er av andra anledningar än att det känns fräscht? Erkänn att du tycker det är snyggt istället för att försöka konstruera trasiga orsaker. Hur du började raka dig är väl knappast lika intressant som anledningen till att du fortsätter.

Om du testade en kilt nu och kännde hur jeffla skönt det lär vara nu på sommaren, skulle du fortsätta då trots att du blir ensam om det? Det skulle vara en annan sak om en stor del av alla andra också gjorde det gissar jag på.

jwzrd
2005-04-26, 15:03
Purken, purken, purken. Jag renrakar allt utom skallen och skägget. Helt bar blekfet kropp, ändå är jag manligast på Kolozzeum.

Ironi, ironi, ironin. Jag rakar bara plytet (ibland).

Jay-Z
2005-04-26, 15:05
Om du inte håller med om det heller så kvarstår att du har bildat dig ett helt eget skönhetsideal som du följer, intressant att det ser ut som alla andras.

Ja, det är mitt egna lilla skönhetsideal. Som mitt egna lilla Xanadu. Det är alla andra som följer mig och inte tvärtom, om något. Fast allas ideal ser väl inte ut som mitt? Mons gillade ju raggarsträngar t ex?

Yankeee
2005-04-26, 15:05
Vad är problemet för dig och Jay-Z att erkänna att ni rakar er av andra anledningar än att det känns fräscht? Erkänn att du tycker det är snyggt istället för att försöka konstruera trasiga orsaker. Hur du började raka dig är väl knappast lika intressant som anledningen till att du fortsätter.

Om du testade en kilt nu och kännde hur jeffla skönt det lär vara nu på sommaren, skulle du fortsätta då trots att du blir ensam om det? Det skulle vara en annan sak om en stor del av alla andra också gjorde det gissar jag på.

Eh? Vad är problemet med dig? Ordförståelse uppenbarligen.

och jag tyckte att det var otroligt mycket snyggare...Snyggare, fräschare,

Jay-Z
2005-04-26, 15:07
Vad är problemet för dig och Jay-Z att erkänna att ni rakar er av andra anledningar än att det känns fräscht? Erkänn att du tycker det är snyggt istället för att försöka konstruera trasiga orsaker. Hur du började raka dig är väl knappast lika intressant som anledningen till att du fortsätter.

Om du testade en kilt nu och kännde hur jeffla skönt det lär vara nu på sommaren, skulle du fortsätta då trots att du blir ensam om det? Det skulle vara en annan sak om en stor del av alla andra också gjorde det gissar jag på.

Det har jag inga problem med att erkänna. Det jag, in absurdum ad infinitum, försöker säga att "Jag rakar mig inte för någon tjejs skull". Men visst jweirdo bli hög på din egen religion: Jag har rätt och alla andra har alltid fel. Salam Aleikum. Puss och kram.

Herkulez
2005-04-26, 15:11
rakar mig underarmarna 1månader om året, magen och bröstet 9månader och skallen ibland då och då, tom underarmar ifall jag är i slutet av en diet...reta mig då =)

blir förövrigt mycket mindre svettig under armarna och magen när jag är renrakad.

jwzrd
2005-04-26, 15:11
Det har jag inga problem med att erkänna. Det jag, in absurdum ad infinitum, försöker säga att "Jag rakar mig inte för någon tjejs skull". Men visst jweirdo bli hög på din egen religion: Jag har rätt och alla andra har alltid fel. Salam Aleikum. Puss och kram.

Jag tar det som: Ok ok jag rakar mig för att jag gillar att följa trenden. Nästa vecka, när det är inne med björnstuket, slutar jag raka mig.

Jay-Z
2005-04-26, 15:12
Jag tar det som: Ok ok jag rakar mig för att jag gillar att följa trenden. Nästa vecka, när det är inne med björnstuket, slutar jag raka mig.

10 år and counting. Vi får väl se när björnstuket kommer.

tinus
2005-04-26, 15:14
rakar mig underarmarna 1månader om året, magen och bröstet 9månader och skallen ibland då och då, tom underarmar ifall jag är i slutet av en diet...reta mig då =)

blir förövrigt mycket mindre svettig under armarna och magen när jag är renrakad.


Grr..sexy :D :booty: eller förlåt..reta sa du :em: fjolla!! :devil:

Mons
2005-04-27, 10:42
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!

ok ok, ni behöver inte ta det så bokstavligt, det är inte c uppsats jag skriver direkt.

Nismo
2005-04-27, 10:48
jag är tjej och jag talar för de flesta tjejer när jag säger att vi inte vill ha killar som rakar/ vaxar och håller på och fjollar sig!

Kvalificerat skitsnack som sagt.