handdator

Visa fullständig version : TommyBoy satsar vidare


TommyBoy
2002-02-21, 16:08
Efter en skitkass period (dec, jan) med skiljsmässa, förkylningar och bihålsinflammation har jag nu kommit igång på allvar och tänkte bli grov på riktigt.

Vikten är nu ynka 102kg men jag känner en vansinnig lust för att träna riktigt hårt och därmed öka på massan en hel del.

Singellivet har sina fördelar, det är lätt att hitta bra rutiner för sömn och kost. Jag jobbar mycket vilket jag ser som en fördel, det är så lätt att soffa till sig annars. Dessutom... mycket jobb=mycket pengar=mycket massa!

Lite fakta
31 år, född -71.
181 cm lång.
Malmöpåg - Tränar på Athletic Center
Tränat i 16 år (mesträning under 1999, 2000)
Jobbar som systemtekniker/säljare och som ordningsvakt.

Tävlingsbakgrund
1992 Luciapokalen -80 Jun 1:a
1992 Luciapokalen -80 Sen 3:a
1995 Götalands -90 4:a

Mål
SM i +90

Träningsprogram
Rygg - Baksida axlar - Trapz
Bröst - Axlar
Ben (ev. baksida ben)
Biceps - Triceps
Vader - Mage(ev. baksida ben)

Filosofi
Man ska träna hårt! Allt tjafs om lågvolymträning går bort när det sker på bekostnad av intensiteten i träningen. Vem har sett en riktigt grov byggare som kör tre set rygg??? Möjligtvis har man läst det, eller så en kompis mammas polares kompis....

Uppdaterar med jämna mellanrum framsteg eller andra förändringar.

nina
2002-02-21, 22:09
Bra att du ryckt upp dig, mindre kan knäcka större.

LYCKA TILL

TommyBoy
2002-02-26, 15:10
Träningen flyter på fint. Har ökat en del i styrka. Efter varje träningspass har jag träningsvärk i c:a 3 dagar.
Jag har märkt tydliga ökningar men trots detta har jag inte gått upp i vikt, jag antar naturligtvis att jag tappat den del i fett ;)

Varje muskelgrupp bombas med 6-8 set varav de sista 3(på ett ungefär) är dubbel eller trippelset.
Prioriteringen ligger på armar och rygg.

På det privata planet har jag upptäckt att det är ganska kul att vara singel, var ute i lördags och kom inte hem i tid om vi säger som så...

Allt negativt ska belysas med det positivas lykta.

Freestyle
2002-03-03, 17:27
TJenare tommy!

Läste din journal precis gillar denna raden:
mycket jobb=mycket pengar=mycket massa!
vadå kan man köpa massa eller :)

lycka till nu för fan.

Viveqa
2002-04-23, 12:35
Vilka tider vilka dagar tränar du?

Du har ju lovat att en gång bjuda på en proteindrink ifall vi skulle stöta på varandra "på riktigt".. ;)

TommyBoy
2002-04-23, 13:13
Hej! Kul att du skrev....

Jag tränar måndag, tisdag, torsdag och fredag. Brukar vara på gymet runt 17:30, och träning + dusch tar c:a en timme.

Jag bjuder mer än gärna på en proteindrink. Av det lilla jag läst som du skrivit tycker jag att du verkar vara en intressant person och det skulle vara kul att snacka lite.

Hör av dig...

Bamse
2002-11-19, 00:40
Var tog du vägen Tommy?

Bamse79
2002-11-19, 14:00
på din hemsida skriver du exakt tillvägagångssätt för att ta steroider och andra preparat, och allt säger du som det inte är något fel med det heller....

Tar du själv sterioder?Av hemsidan din så framgår det att du iaf har gjort det tidigare....!?

Doping tycker vi inte om! REN = Ärligt!

mr_ping
2002-11-19, 19:34
Har nog rätt många gjort här... jag b.la.

Munter
2002-11-19, 21:53
Herregud vad mycket doping-bu och -bä det blivit på senare tid....låt folk göra som de vill, för bövelen!

Bamse79
2002-11-20, 10:34
Originally posted by mr_ping
Har nog rätt många gjort här... jag b.la.
'
Men du behöver det säkert också för att kunna bygga upp någorlunda senknotor till biceps! Så för dig är det lugnt...

Bamse
2003-04-25, 11:22
Originally posted by mr_ping
Har nog rätt många gjort här... jag b.la.

Läste på ett annat forum att du ska gråta ut i något dopingprogram på TV till veckan?