handdator

Visa fullständig version : ett förslag till henrik eiselt


P.A.O.K.
2005-04-23, 12:15
jag har hört att protec ska bli lite dyrare, många är även nyfikna på nya smaker!!!!så varför inte göra en ny smak (tex banan)
o köra ett rejs med extra stor portion prottein tex 4eller 5 kilo för ett lägre pris, nu när höjningen kommer :hbang:
då slår ni 2 flugor i en smäll alla nyfikna som vill prova smaken o alla som vill köpa billigt, o gillar protec
vad tror du om det????

Snakeyes
2005-04-24, 13:16
OCH skippa aspartamet (äcklig eftersmak) eller kom ut med en ej smaksatt variant av protec.

EiseltUK
2005-04-25, 10:53
Ja priset stiger en aning pga av minskingen av EU-subsidierna på mjölkpulver. Höjningen är på 10 kr/ kg. Hoppas att vi inte blir tvugna att höja mer. Våra marginaler är så pass tajta att priserna måste följa råvarupriserna eftersom vi numera inte bakar in fluktationer i priserna.

Torrmjölk är som råolja... det går upp och ned och påverkas av politik.

/ Henrik

P.A.O.K.
2005-04-26, 14:23
fick ingen svar/åsikt på min fråga!!!!!! vad du tyckte/tror på det????? *cry*

EiseltUK
2005-04-26, 15:25
Tyvärr är efterfrågan på osötade pulver väldigt dålig.

/ Henrik

Kaboffastar
2005-04-26, 16:00
är de däringa protec osötat ? jag hänger inte med plus att jag inte kan nåt.

P.A.O.K.
2005-04-26, 16:03
fortfarande inget svar på min fråga/åsikt!!!!! läs den o svara den är högst upp på tråden!!!!! *grr27*

Kaboffastar
2005-04-26, 16:17
fortfarande inget svar på min fråga/åsikt!!!!! läs den o svara den är högst upp på tråden!!!!! *grr27*

Någon större idé att hetsa upp sig ? om dte är nåt som du vill få igenom så :P jag hade valt en trevligare ton.

P.A.O.K.
2005-04-26, 16:21
Någon större idé att hetsa upp sig ? om dte är nåt som du vill få igenom så :P jag hade valt en trevligare ton.


ta det lungt :) det är ju bara lite sköj ju :em:

EiseltUK
2005-04-26, 18:34
jag har hört att protec ska bli lite dyrare, många är även nyfikna på nya smaker!!!!så varför inte göra en ny smak (tex banan)
o köra ett rejs med extra stor portion prottein tex 4eller 5 kilo för ett lägre pris, nu när höjningen kommer :hbang:
då slår ni 2 flugor i en smäll alla nyfikna som vill prova smaken o alla som vill köpa billigt, o gillar protec
vad tror du om det????

Kosntaderna sänks inte nämnvärt om vi gör en större förpackning. Vi talar om en sänkning i produktionskostnad kanske 10 kr och i konsumentled någon tia. Eventuell prissänkning måste bekostas i första hand på våra marginal och den är väldigt pressad redan nu.

Vi har precis börjat få ordning på Protec-smakerna efter en tids problem och att börja med en ny smak känns just nu som bad timing. Vi måste få flyt på produkten först. Sen kanske vi kan titta på någon ny smak.

/ Henrik

påven
2005-04-26, 20:04
När kommer blåbär tillbaks? godaste proteinet jag druckit

Avesta
2005-04-26, 22:37
protec tillfälligt slut, vassle jordgubb slut...när kommer de?

Niklas
2005-04-27, 07:57
protec tillfälligt slut, vassle jordgubb slut...när kommer de?

Protec'en vet vi inte riktigt ännu, Exell Jordgubb bör komma inom ca två veckor.

Mvh Niklas

EiseltUK
2005-04-27, 09:27
Samtliga smaker finns på vårt lager nu!!

/ Henrik

P.A.O.K.
2005-04-27, 12:37
Kosntaderna sänks inte nämnvärt om vi gör en större förpackning. Vi talar om en sänkning i produktionskostnad kanske 10 kr och i konsumentled någon tia. Eventuell prissänkning måste bekostas i första hand på våra marginal och den är väldigt pressad redan nu.

Vi har precis börjat få ordning på Protec-smakerna efter en tids problem och att börja med en ny smak känns just nu som bad timing. Vi måste få flyt på produkten först. Sen kanske vi kan titta på någon ny smak.

/ Henrik

oki thanz för svaret, protec rulllezzzzz :thumbup: