handdator

Visa fullständig version : Skära av strängen under tungan!?


Aeis
2005-04-22, 19:58
Kan man göra det (själv) eller finns det risk för några dåliga bieffekter av det?

Nismo
2005-04-22, 20:04
Kan man göra det (själv) eller finns det risk för några dåliga bieffekter av det?

Varför ska du göra det?

Wayfaerer
2005-04-22, 20:04
Shoot :thumbup:

*rolleyes*

mini_Arnold
2005-04-22, 20:05
för att kunna slicka ***** bättre. jag är seriös

Nismo
2005-04-22, 20:07
för att kunna slicka ***** bättre. jag är seriös

Så sant. Kan du någon övning så man snabbar upp tungan också?

palme
2005-04-22, 20:07
Det är ett ingrepp som en kirurg ska utföra.

Men vafan, det är fredag, go for it! :thumbup:

blekfet2
2005-04-22, 20:08
för att kunna slicka ***** bättre. jag är seriös


om du nu måste skära av den för att kunna slicka ********** bätte så måste du verkligen vara helt jävla kass....varför inte bara lära som normala svennar gör? (å då menar jag inte slicka på metall-föremål utomhus på vintern)

ölobrännvin
2005-04-22, 20:10
Gör det med en kokad kniv och skriv här sedan och förklara hur det känns !!

pellepedal
2005-04-22, 20:13
Finns väl inget bättre än att fira fredagsnatten på akuten?

Arne Persson
2005-04-22, 20:17
Du kan ju alltid även skära av frenulum praeputii när du ändå är i farten! ;)

Nismo
2005-04-22, 20:19
Du kan ju alltid även skära av frenulum praeputii när du ändå är i farten! ;)

Det är nog redan gjort ;)

pellepedal
2005-04-22, 20:19
Du kan ju alltid även skära av frenulum praeputii när du ändå är i farten! ;)Strängen på ollonet, eller vad?

Arne Persson
2005-04-22, 20:21
Strängen på ollonet, eller vad?

:thumbup:

pellepedal
2005-04-22, 20:26
:thumbup:

Det lär blöda en hel del...

nottis
2005-04-22, 20:28
Sluta nu Aeis, den är där av en anledning!

Megatuttarna
2005-04-22, 20:34
När jag hånglade med nån kärring i mina tidigare år så sög hon så hårt i min tunga att pyttelite av den där undre grejen gick upp. Idag är det emellertid läkt.

Arne Persson
2005-04-22, 20:35
Det lär blöda en hel del...

Dom säger det.

Fatalist
2005-04-22, 20:37
Det lär blöda en hel del...


Det gör det!! *cry*

blekfet2
2005-04-22, 22:54
Det gör det!! *cry*

hoho!

:devil:
:hbang: :hbang:

WHITEFOLKS
2005-04-22, 22:55
bet hon av den eller? :P

mini_Arnold
2005-04-22, 23:15
om du nu måste skära av den för att kunna slicka ********** bätte så måste du verkligen vara helt jävla kass....varför inte bara lära som normala svennar gör? (å då menar jag inte slicka på metall-föremål utomhus på vintern)
Vissa har den där strängen långt fram, nästan vid tandköttet som hindrar dom från att sträcka ut tungan så långt som det skulle gått om strängen var av.

Jag är jävligt bra på att slicka. Om du är tjej så skicka Pm så snackar vi vidare

Angående ollonsträngen så blöder det inte alls så mycket som man kan tro.
Nån ml hit eller dit är inte så farligt?!

JAM
2005-04-23, 00:02
Jag är jävligt bra på att slicka. Om du är tjej så skicka Pm så snackar vi vidareDu vill alltså "snacka vidare" med en eventuell tjej som kallar sig "blekfet2"...? Har jag förstått det rätt? :laugh:

Keso
2005-04-23, 00:06
Enligt mina teorier får man en längre tunga om man knipsar den visst?
Eller man kan sträcka ut tungan mer visst?jag tycker enda begränsningen verkar va den där strängen jag tycker jag har så kort tungan lr de gör ont om jag sträcker längre så man ska kanske testa?


Hur djupt ska man klippa den tror ni? måste ju va minst en cm om de ska göra nån skillnad det är väll bara värma upp kniven med varmt vatten så de inte blir infektion? så gjorde jag när jag pierca bröstvårtorna själv iallafall:P

sork
2005-04-23, 00:42
Sluta nu Aeis, den är där av en anledning!
Att skäras bort?


:D

tror jag måste sova nu.

*Flash*
2005-04-23, 01:26
Min sträng under tungan är för kort, har tänkt gå och få den avknipsad och såvitt jag har hört så är det tandläkaren som fixar sånt.

För övrigt så är det väl inte så konstigt att man vill fixa till den om den är för kort, tro mig det är inte så skönt och gå runt och ha ont i en vecka efter att man kyssts lite med en kille *screwy*

Achryl
2005-04-23, 02:12
varför ska man klippa av ollonsträngen?

mini_Arnold
2005-04-23, 06:42
varför ska man klippa av ollonsträngen?
på vissa är strängen för kort eller resten av penisen för stor, vilket som.
Det sliter på strängen och då är de lika bra operera bort den istället för att pöka av strängen och få panik när det "blöder som fan!!!" :)

ölobrännvin
2005-04-23, 07:18
Vart är trådskaparn, vi vill ha en förklaring på detta NU ! *grr27*

mini_Arnold
2005-04-23, 07:19
Du vill alltså "snacka vidare" med en eventuell tjej som kallar sig "blekfet2"...? Har jag förstått det rätt? :laugh:
alla har rätt till åtminstone en natt med mig :D

Vic_1981
2005-04-23, 07:53
När jag hånglade med nån kärring i mina tidigare år så sög hon så hårt i min tunga att pyttelite av den där undre grejen gick upp. Idag är det emellertid läkt.

Du får snacka med din morsa att ta det lugnt..samma sak hände mig när jag och hon hånglade.

Allan
2005-04-23, 08:35
Nej. Som nån skrev; den finns där av en anledning. Utan den blir det svårare att stabilisera tungan, så eventuella kärlekskonster blir inte bättre utan sämre av att kapa den.


allan

Herkulez
2005-04-23, 08:37
Du vill alltså "snacka vidare" med en eventuell tjej som kallar sig "blekfet2"...? Har jag förstått det rätt? :laugh:
:laugh:

fast vi har ju hört boffen skryta om sin 100kilos padda han satte förut så.....

pellepedal
2005-04-23, 09:54
:laugh:

fast vi har ju hört boffen skryta om sin 100kilos padda han satte förut så.....

Jense? :confused:

blekfet2
2005-04-23, 10:34
alla har rätt till åtminstone en natt med mig :D


bwahahahha...come get some real love´n :whipped:


(ni får ett smakprov på vad jag har att erbjuda, min avatar) *popcorn*

s_himself
2005-04-23, 11:39
bwahahahha...come get some real love´n :whipped:


(ni får ett smakprov på vad jag har att erbjuda, min avatar) *popcorn*


jag tar hellre det som är på herkans avatar.. Fast jag ser inte vad det är på din :D så jag tar det säkra före det osäkra.

Keso
2005-04-23, 13:46
Min sträng under tungan är för kort, har tänkt gå och få den avknipsad och såvitt jag har hört så är det tandläkaren som fixar sånt.

För övrigt så är det väl inte så konstigt att man vill fixa till den om den är för kort, tro mig det är inte så skönt och gå runt och ha ont i en vecka efter att man kyssts lite med en kille *screwy*

Åå tror du det är så?

Jag ska till tandläkarn nästa vecka, då ska jag fråga..asså strängen skaver mot mina tänder om jag räcker ut den fullt..o den blir endå ingen lång för strängen hindrar..jävlit störande.

Frazze
2005-04-23, 13:49
Vart är trådskaparn, *grr27*

På akuten?

Karate_kid
2005-04-23, 13:50
en väldigt klok fråga, faktiskt. jag tror vi alla vill veta hur vi skall gå till väga.

Nismo
2005-04-23, 13:57
Nej. Som nån skrev; den finns där av en anledning. Utan den blir det svårare att stabilisera tungan, så eventuella kärlekskonster blir inte bättre utan sämre av att kapa den.


allan

Om man inte har har strängen känns det som om tungan kan lägga sig lite hur den vill när man sover. Man kanske eventuellt börjar snarka.

Bjorne
2005-04-23, 14:00
Vart är trådskaparnInne på MAS?

Frazze
2005-04-23, 14:00
Jag inbillar mig att risken för att svälja tungan också ökar.

Megatuttarna
2005-04-23, 14:49
Du får snacka med din morsa att ta det lugnt..samma sak hände mig när jag och hon hånglade.

:em:

Nismo
2005-04-23, 14:59
Jag inbillar mig att risken för att svälja tungan också ökar.

Tänkte också skriva detta men trodde risken för att bli hånad var överhängande, därför avstog jag.

Aeis
2005-04-23, 15:14
Jag har inte skurit av min sträng än. Tänkte att det är väll bäst att höra här på kolozzeum först så man vet om det är säkert;D hehe

Min tunga sträcker sig bara ut 1,5-2 cm som max. Är lite osäker på om det verkligen behövs men om det inte skadar hade man ju kunnat skära av strängen. Är det ingen som har testat och kan berätta utifrån egen erfarenhet?

Allan
2005-04-23, 15:18
Men vad är detta? Varför? Skär INTE av den - du kommer att få bestående skador. Tänk dig tandläkarbedövning och hur lydig tungan är då. Däremot kan man träna sin förmåga att sträcka tungan, men längden styrs av muskelfästets placering. Men även om du kapar strängen kommer det inte att betyda att du kommer att kunna sträcka tungan som Gene Simmons.


allan

Karate_kid
2005-04-23, 15:20
Jag har inte skurit av min sträng än. Tänkte att det är väll bäst att höra här på kolozzeum först så man vet om det är säkert;D hehe

Min tunga sträcker sig bara ut 1,5-2 cm som max. Är lite osäker på om det verkligen behövs men om det inte skadar hade man ju kunnat skära av strängen. Är det ingen som har testat och kan berätta utifrån egen erfarenhet?


ja varför inte ? Eller lilltån, för den behövs ju inte. Eller öronsnibbarna, för vad skall man med dom till ? Eller öronen ? man kan ju ta en vanlig pet flaska och tejpa fast.

*Flash*
2005-04-23, 15:24
Men vad är detta? Varför? Skär INTE av den - du kommer att få bestående skador. Tänk dig tandläkarbedövning och hur lydig tungan är då. Däremot kan man träna sin förmåga att sträcka tungan, men längden styrs av muskelfästets placering. Men även om du kapar strängen kommer det inte att betyda att du kommer att kunna sträcka tungan som Gene Simmons.


allan
Jag har svårt att tro att dom skulle ta av den om man kommer få skador av det.

Går att träna upp? Hur då skulle jag bra vilja veta.
För min del kvittar det väl hur långt jag kan sträcka ut tungan, jag vill kunna göra det utan att få ont.

Gene Simmons? *screwy*

King Grub
2005-04-23, 15:32
Gene Simmons? *screwy*

http://www.pointedmagazine.com/gene%20simmons2%20tongue.jpg

Arne Persson
2005-04-23, 15:34
Jag har inga problem att slicka mig på nästippen :)

Allan
2005-04-23, 15:35
Gene Simmons? *screwy*


Her-re-gud - vart är världen på väg?
*whatever*


allan

*Flash*
2005-04-23, 15:37
Her-re-gud - vart är världen på väg?
*whatever*


allan
Jag antog faktiskt att det var han i Kiss, däremot så var jag inte säker :em:

*Flash*
2005-04-23, 15:38
Jag har inga problem att slicka mig på nästippen :)
:eek:
Jag får min tunga precis så den täcker överläppen om jag gör så, och det gör ont *cry*

Baan
2005-04-23, 15:44
:eek:
Jag får min tunga precis så den täcker överläppen om jag gör så, och det gör ont *cry*

livet är hårt köp en hjälm ;)

hehe.. nä men det är väl inget du direkt förlorar på, tror inte räknar som ett handikapp :)

mini_Arnold
2005-04-23, 16:04
livet är hårt köp en hjälm ;)

hehe.. nä men det är väl inget du direkt förlorar på, tror inte räknar som ett handikapp :)
Om hon ska slicka en annan tjej så kan det vara till hennes nackdel.. ingen varning snälla, jag är shysst o så ju

Bjorne
2005-04-23, 16:25
Men vad är detta? Varför? Skär INTE av den - du kommer att få bestående skador. Tänk dig tandläkarbedövning och hur lydig tungan är då. Däremot kan man träna sin förmåga att sträcka tungan, men längden styrs av muskelfästets placering. Men även om du kapar strängen kommer det inte att betyda att du kommer att kunna sträcka tungan som Gene Simmons.


allanMin kompis fick den bortskuren, han har inga problem idag.

Cilia
2005-04-23, 16:40
När jag hånglade med nån kärring i mina tidigare år så sög hon så hårt i min tunga att pyttelite av den där undre grejen gick upp. Idag är det emellertid läkt.
räknar på fingrarna .................... men du är ju knappt könsmogen.
Hur kan du ha en historia? *grin*

Wain
2005-04-23, 16:41
livet är hårt köp en hjälm ;)


"There are many things you can point to as proof that the human is not smart. But my personal favorite would have to be that we needed to invent the helmet. What was happening, apparently, was that we were involved in a lot of activities that were cracking our heads. We chose not to avoid doing these activities but, instead, to come up with some sort of device to help us continue enjoying our head-cracking lifestyles. The helmet. And even that didn't work because not enough people were wearing them so we had to come up with the helmet law. Which is even stupider, the idea behind the helmet law being to preserve a brain whose judgement is so poor, it does not even try to stop the cracking of the head it's in."

-Jerry Seinfeld
:thumbup:

Timme
2005-04-23, 17:36
"There are many things you can point to as proof that the human is not smart. But my personal favorite would have to be that we needed to invent the helmet. What was happening, apparently, was that we were involved in a lot of activities that were cracking our heads. We chose not to avoid doing these activities but, instead, to come up with some sort of device to help us continue enjoying our head-cracking lifestyles. The helmet. And even that didn't work because not enough people were wearing them so we had to come up with the helmet law. Which is even stupider, the idea behind the helmet law being to preserve a brain whose judgement is so poor, it does not even try to stop the cracking of the head it's in."

-Jerry Seinfeld
:thumbup:



:laugh: HAHAHAHAAHAH -LOL- HAHAAHHA jag tror att jag dör av skratt!!!! SHIT HAHAH klockren! :hbang:

:bow:

/TImme

jakke
2005-04-23, 17:40
Lider man av det tror jag det går att få en bit bortskuren av läkare.
Min kusin då 4-5år fick sin fixad då han hade seriösa problem med sitt tal pga detta

MAXX
2005-04-23, 17:45
http://body.builder.hu/imagebank/starprofile/Mike_Matarazzo.jpg
sa någon tunga :D

Kebab-Arne
2005-04-23, 17:48
Jag har inga problem att slicka mig på nästippen :)

Jaha, då är vi två som kan det.

Allan
2005-04-23, 17:50
"There are many things you can point to as proof that the human is not smart. But my personal favorite would have to be that we needed to invent the helmet. What was happening, apparently, was that we were involved in a lot of activities that were cracking our heads. We chose not to avoid doing these activities but, instead, to come up with some sort of device to help us continue enjoying our head-cracking lifestyles. The helmet. And even that didn't work because not enough people were wearing them so we had to come up with the helmet law. Which is even stupider, the idea behind the helmet law being to preserve a brain whose judgement is so poor, it does not even try to stop the cracking of the head it's in."

-Jerry Seinfeld
:thumbup:

Vad var roligt med det där?
:confused:


allan

tristan
2005-04-23, 21:12
Vad var roligt med det där?
:confused:


allan

Det var kul. Läs om läs rätt :D

Baan
2005-04-23, 21:15
Vad var roligt med det där?
:confused:


allan

ja du man måste göra en torrHumor=true; på sig själv för att det ska funka
å nej tycker itne heller det är roligt

Aeis
2005-05-01, 13:03
Funderar om det skulle skada om man bara snittade lite i den så den blev några millimeter längre.

Jag kan inte rulla R. Någon annan med inte så lång tunga som har problem med detta?

Karate_kid
2005-05-01, 13:06
har du skurit av den än eller ? *uppdate*

Aeis
2005-05-01, 14:38
Nej gör inte det före jag känner mig säker på att det är säkert.
Och just nu verkar det som att det inte är det. Men undrar dock vad som händer om man bara snittar lite.

Karate_kid
2005-05-01, 15:09
Nej gör inte det före jag känner mig säker på att det är säkert.
Och just nu verkar det som att det inte är det. Men undrar dock vad som händer om man bara snittar lite.


jahopp. Du verkar (inte för att vara taskig/tyken) men jävligt konstig.

Fatalist
2005-05-02, 18:00
Jamen... VARFÖR ska du kapa din tungsträng? :confused: :confused: :confused:

Allan
2005-05-02, 18:10
Det var kul. Läs om läs rätt :D

Det är en jävla tur för Jerry Seinfeld att de har burkade skratt på hans program, så folk begriper när det är roligt...(fritt efter Ellen Degeneres...)

allan

Kimpaa
2005-05-02, 18:23
livet är hårt köp en hjälm ;)

hehe.. nä men det är väl inget du direkt förlorar på, tror inte räknar som ett handikapp :)

Nån som har hört på lite Denis Leary? ;)

tristan
2005-05-02, 19:52
Det är en jävla tur för Jerry Seinfeld att de har burkade skratt på hans program, så folk begriper när det är roligt...(fritt efter Ellen Degeneres...)

allan

he :)

Wain
2005-05-02, 20:26
Det är en jävla tur för Jerry Seinfeld att de har burkade skratt på hans program, så folk begriper när det är roligt...(fritt efter Ellen Degeneres...)

allan

Mmm... kan bli jobbigt för en del om det inte bara rör sig om "kissochbajs"-humor.
*innocent*

Baan
2005-05-02, 20:31
Det är en jävla tur för Jerry Seinfeld att de har burkade skratt på hans program, så folk begriper när det är roligt...(fritt efter Ellen Degeneres...)

allan

äh nu ska vi inte spotta på seinfeld, dte finns väl väldigt få amerikanska serier som inte har någon fejkskratt, kanske inga alls?

Cilia
2005-05-02, 21:12
Det är en jävla tur för Jerry Seinfeld att de har burkade skratt på hans program, så folk begriper när det är roligt...(fritt efter Ellen Degeneres...)

allan
fast vi är några som gillar hans skämt *s*
fast det kanske är vi byråkrater (quote Yankeee *g*)

dantheman
2005-05-02, 22:14
fast vi är några som gillar hans skämt *s*
fast det kanske är vi byråkrater (quote Yankeee *g*)

Byråkrater? Nej, det är väl främst en generationsfråga ;) Hur många under 40 tycker egentligen att buskis är roligt? Eller att humor har med att prata rolig dialekt och spela dum i stil med Stefan och Krister?

Fatalist
2005-05-02, 22:22
äh nu ska vi inte spotta på seinfeld, dte finns väl väldigt få amerikanska serier som inte har någon fejkskratt, kanske inga alls?

Scrubs! Bästa sen Oz, ska faktiskt titta nu medan jag :eating:

Zera
2005-05-02, 23:12
Funderar om det skulle skada om man bara snittade lite i den så den blev några millimeter längre.

Jag kan inte rulla R. Någon annan med inte så lång tunga som har problem med detta?


Jag klippte (en läkare alltså såklart) av min lite granna när jag var yngre för jag kunde inte rulla R... o det kan jag fortfarande inte så det hjälpte inte så mycket :( Och jag kan inte sträcka ut den mycket längre än vad du skrivigt att du kan här i tråden.

Men om du så gärna vill klippa av den lite så råder jag dig att snacka med en läkare om det.

Doctor Snuggles
2005-05-02, 23:38
äh nu ska vi inte spotta på seinfeld, dte finns väl väldigt få amerikanska serier som inte har någon fejkskratt, kanske inga alls?

Hört talas om studiopublik? Visserligen editerar man skratten i efterhand lite, för att de ska ligga "rätt" (d.v.s inte spilla över på en annan scen, eller dubba lite för att hålla en jämn ljudnivå).
Många sitcoms har studiopublik. Vänner, Cosby :D, Frasier. Men jag tror det har att göra med popularitet. Mycket möjligt att sitcoms inte har studiopublik när de startar, inte såpass insatt.

Aeis
2005-06-01, 11:32
på vissa är strängen för kort eller resten av penisen för stor, vilket som.
Det sliter på strängen och då är de lika bra operera bort den istället för att pöka av strängen och få panik när det "blöder som fan!!!" :)

Inte för att den är för kort men av ren nyfikenhet kan man inte skära bort den själv?=D

TheLoser
2005-06-01, 11:55
Inte för att den är för kort men av ren nyfikenhet kan man inte skära bort den själv?=D
Har en polare som råka dra av den med tanborsten. Han var lite lat och skulle från ena visdomstanden till den på andra sidan, pang sa det så hade han dragit av stora delar av den. Han har väl inga större problem av det idag. Iaf inte vad jag känner till. Så go for it! Du kan alltid skylla på tandborsten ifall du misslyckas!

//TheLoser

nim
2005-06-01, 12:03
Finns det inte en risk att tunga trillar ner i halsen när man ligger på rygg?

*Flash*
2005-06-01, 12:54
Finns det inte en risk att tunga trillar ner i halsen när man ligger på rygg?
Nej man kan inte svälja sin egen tunga eller något liknanade.

JAM
2005-06-01, 13:05
Har en polare som råka dra av den med tanborsten. Han var lite lat och skulle från ena visdomstanden till den på andra sidan, pang sa det så hade han dragit av stora delar av den. Han har väl inga större problem av det idag. Iaf inte vad jag känner till. Så go for it! Du kan alltid skylla på tandborsten ifall du misslyckas!

//TheLoser
Oj jävlar! Han måste ha haft en ruskig fart med tandborsten!

Tricklev
2005-06-01, 13:43
Oj jävlar! Han måste ha haft en ruskig fart med tandborsten!

Haha, ja minst sagt, jävla galning! :D

Tolkia
2005-06-01, 13:58
Finns det inte en risk att tunga trillar ner i halsen när man ligger på rygg?
Inte normalt sett. Om man är medvetslös och ligger på rygg kan däremot tungan halka bakåt och blockera svalget (det är dock inte så att man typ sväljer tungan, utan det är själva tungroten som blockerar). Delvis därav rekommendationerna att lägga medvetslösa personer på sidan, samt böja den medvetslöses huvud ordentligt bakåt ("öppnar" s.a.s. svalget) om man skall ge konstgjord andning.

Dennis_gull
2007-11-21, 21:13
Jag vet att den här tråden är typ 2 år gammal men tänkte bara fråga om det är någon som har gjort detta efter allt snack? :)

Jag får fan ont i tungan efter att ha använt den en kväll.

erik_strid
2007-11-21, 21:18
Vissa har den där strängen långt fram, nästan vid tandköttet som hindrar dom från att sträcka ut tungan så långt som det skulle gått om strängen var av.

Jag är jävligt bra på att slicka. Om du är tjej så skicka Pm så snackar vi vidare

Angående ollonsträngen så blöder det inte alls så mycket som man kan tro.
Nån ml hit eller dit är inte så farligt?!

Åh fyfan för några år sedan slets min ollonsträng av när jag masturberade. Den va typ för kort eller nått, men nu har den växt ut igen och funkar utmärkt:) . Det blödde inte så mycket men det va en äcklig upplevelse.

Arf Pingvin
2007-11-21, 21:23
Jag vet att den här tråden är typ 2 år gammal men tänkte bara fråga om det är någon som har gjort detta efter allt snack? :)

Jag får fan ont i tungan efter att ha använt den en kväll.

Gå till tandläkaren. Vet inte om de behöver vara nån särskild kompetens för att göra det men det är hos tandläkaren man gör det iaf.

agazza
2007-11-21, 21:37
Ifall man har problem med att man inte kan räcka ut tungan så går man till en läkare för dom ordnar faktiskt sånt ifall man vill. Det är ett fritt val. Men strängen är där för att försvåra att man sväljer tungan. Detta kommer dock inte hända ändå antagligen så länge man inte är djupt ned drogad och eller medvetslös

varför i hela världen ska man göra det själv?

Dennis_gull
2007-11-21, 22:23
varför i hela världen ska man göra det själv?

Jag vet inte, det kostar typ 120 kr att gå till läkaren *rolleyes*

Får boka en tid med husläkaren imorrn då :)

skans
2007-11-21, 23:01
Finns risk att man börjar lespa, strängen håller tungan rätt i mun. Kan bli svårt om du tar bort för mycket eller om de läker dumt.

Whistler
2007-11-21, 23:11
Nej, men alltså... Tjejen skulle ha av strängen så hon skulle bli bättre på att lesba. Läs tråden! *rolleyes*

jakkan
2007-11-21, 23:42
Har skurit av strängen under tungan hos tandläkaren, dock hann inte bedövningen inte börja värka trots 3sprutor.. smärta.

Dennis_gull
2007-11-21, 23:45
Har skurit av strängen under tungan hos tandläkaren, dock hann inte bedövningen inte börja värka trots 3sprutor.. smärta.

Hur blev det efter då? Fick du mycket längre tunga? :)

Lellan
2007-11-21, 23:45
Har skurit av strängen under tungan hos tandläkaren, dock hann inte bedövningen inte börja värka trots 3sprutor.. smärta.

Blev den ostyrig eller lång då?*popcorn*

jakkan
2007-11-21, 23:46
Haha längre och längre, kan röra den friare i munnen utan att den jävla strängen tar emot och gör ont, var främst där den tog emot, inte när jag sträckte ut tungan. Men ja jag kan slicka mig i ögat nu om jag vill, får upp den en bit på pannan också

Lellan
2007-11-21, 23:57
Haha längre och längre, kan röra den friare i munnen utan att den jävla strängen tar emot och gör ont, var främst där den tog emot, inte när jag sträckte ut tungan. Men ja jag kan slicka mig i ögat nu om jag vill, får upp den en bit på pannan också

Jag har för mig att det i tantrasext ingår just att slicka på ögon, varandras iofs. Sen ska man rycka ögonfransar med tänderna. Inte min tekopp. Men vad jag ville säga var väl mest att nu kan du ha solosex med tungan.

scum
2007-11-21, 23:58
bild ffs

Bahir
2007-11-22, 08:40
Jag var hos läkaren och skar av min sträng när jag gick i 8:an typ. Man förlorar ingen kontroll över tungan eller något sådant. Dock rekommenderar läkaren att man ska öva upp tungan för att kunna göra de grejer som man inte kunde göra förut (som att försöka nudda näsan med den). Det som bör noteras är att läkarna inte skär av hela strängen, utan lämnar en liten bit längst in, så att man kan sträcka ut tungan mer än vad man kunde förut, men man kan inte svälja den.

hahavaffan
2007-11-22, 10:29
En polare kunde knappt sträcka ut tungan utanför munnen innnan, så tandläkaren skar av en bit åt honom så att han blev normal.

erik_strid
2007-11-22, 10:59
Tror ni en läkare skulle göra det bara för att man vill ha den längre? Har normallång nu men det hade vart coolt att kunna sträcka ut den svinlångt:D

Jompan
2007-11-22, 11:34
En som tagit bort strängen? :D


yeNPI3vq2vE