handdator

Visa fullständig version : Min "Deff" (ok, snarare bantning) Med bilder ;)


Mental
2005-04-21, 12:18
Måste skryta lite här, eller föredmjuka sig lite snarare :)
Har orndat lite före och efter bilder på min viktminskning, då jag var dum nog att inte ta några riktiga före bilder *slap* så får det bli en blandning av "undertiden" bilder, jag väger runt 90-95 på de bilderna, innan jag började så vägde jag 100+

På efterbilderna, som just kom ur kameran väger jag 75,7kg, jag har fortfarande en liten kula till mage som måste bort, och tyvär saknar jag nästan helt muskler, (och jag kan inte posera) *grr27*
Tränar styrka 3 dar i veckan nu, men det går segt med byggandet då jag ligger på kcal underskott hela tiden. Försök att inte mobba ihjäl mig nu *flex*

http://www.mental.se/dump/tjock.jpg

http://www.mental.se/dump/mindretjock.jpg

Tänkte censurera bort ansiktet, men det är ju fegt *innocent*

muddler
2005-04-21, 12:20
mkt bra framsteg!! hur länge har du dietat??? skönt skägg :thumbup:

Herkulez
2005-04-21, 12:23
oj väldigt bra jobbat, tyvärr så kan du inte hoppa in som stand-in för sångaren i soundtrack of our lives nå mer =)

Hoffa
2005-04-21, 12:23
All credit till dig! Riktigt kul att se!

När togs bilderna när du var lite bulkigare?

Byggandet kommer nog "gå segt" när du ligger på energiunderskott... ;)
Bli inte frustrerad om dessa kilon som du har kvar blir jobbigare än de första som du tappade.

Fortsätt o kör på, du har gjort en riktigt bra insats! :thumbup:

Mental
2005-04-21, 12:34
oj väldigt bra jobbat, tyvärr så kan du inte hoppa in som stand-in för sångaren i soundtrack of our lives nå mer =)

Jag körde kråsskjorta och skinnväst på maskerad, en klockren meat loaf om jag får säga det själv :naughty:

Edit: Får sikta på iggy pop nu istället :hbang:

Fredrik_
2005-04-21, 12:39
Oj, vilken skillnad på bilderna. Otroligt bra jobbat!! :thumbup:

WHITEFOLKS
2005-04-21, 12:40
först av med all skit och nu på med kvalitetsmassa, har själv vandrat samma väg nu är det blod svett och tårar för att få på kilona igen :)

Kaboffastar
2005-04-21, 12:56
Se pra ut krappet :D najs jobbat

Joppe
2005-04-21, 15:28
Word up, som man säger. Mycket bra jobbat!

Mental
2005-04-21, 23:44
Tackar, gott att höra :)

Smyger in en liten sida vid sida bild här som jag är jävligt nöjd med.

http://www.mental.se/dump/sidebyside.jpg

*flex* :hbang:

Bjorne
2005-04-22, 07:10
Tränar du benen?

Fint arbetat vara fall, lycka till i fortsättningen, även om du inte ser ut att behöva ett lycka till.

Mental
2005-04-22, 08:09
Tränar du benen?

Fint arbetat vara fall, lycka till i fortsättningen, även om du inte ser ut att behöva ett lycka till.

Japp, benpass på fredagar, utan tvekan veckans jobbigaste pass, käns som man skall kräkas efteråt. Man måste ju ta i så innåthelvete när man tränar ben.

Sen har man ju en klar fördel med benen som fd tjockis, de är ganska starka i grunden, men jag tränar ben, både för att behålla den lilla muskelmassa jag har och på sikt för att lägga på mig mera

heljis
2005-05-01, 20:55
Tackar, gott att höra :)

Smyger in en liten sida vid sida bild här som jag är jävligt nöjd med.

http://www.mental.se/dump/sidebyside.jpg

*flex* :hbang:

Otroligt bra! Det är ju inte bara mage/midja man ser tydliga resultat på, tex armarna har ju konturer på efter-korten tillskillnad från på före-korten!
Bra jobbat!! :thumbup: :hbang:

Johan_P
2005-05-02, 06:48
Otroligt bra! Det är ju inte bara mage/midja man ser tydliga resultat på, tex armarna har ju konturer på efter-korten tillskillnad från på före-korten!
Bra jobbat!! :thumbup: :hbang:

Håller med :) Inte nog med att hans kropp har förändrats... han har tydligen flyttat från medeltiden till nuet också :booty:

Jättefin deff! :thumbup:

supremo
2005-05-02, 06:53
Stämmer in med de andra: :thumbup:
Bra jobbat!

Tina
2005-05-02, 07:08
Håller med :) Inte nog med att hans kropp har förändrats... han har tydligen flyttat från medeltiden till nuet också :booty:

Jättefin deff! :thumbup:

Precis :) Medeltidsveckan på guteland är det va? *popcorn*

Mental
2005-05-02, 09:32
haha japp, medeltidsveckan på gottland, en tradition vi har jag och mina vänner, har varit ned i 8 år nu, alltid lika kul :)

Har ökat näringsintaget lite nu, framförallt kolhydrater. så jag ligger runt 78kg i morgonvikt nu, det är jobbigt att se att vågen går åt fel håll så att säga, men å andra sidan tappade jag en cm till i midjan, nere på 83 där nu. Så jag gissar på att det är vatten och glycogen som jag har ökat i vikt av :)


Edit: Tack! igen för alla uppmuntrande kommentarer, det ger massor av gratis träningsenergi!

johnnytex
2005-05-03, 15:30
Snyggt jobbat *yourock*

Nu när du lyckats genomföra denna deff så kommer muskelbyggande gå som smort med din motivation!! :hbang:

sunkan
2005-05-03, 15:35
bra jobbat :thumbup:
ser att lite av skägget fick stryka med i bantningen också :booty:

Mental
2005-05-03, 15:40
bra jobbat :thumbup:
ser att lite av skägget fick stryka med i bantningen också :booty:

Det var då inte en bantningsaspekt, utan ren överlevnad, skulle inpassa en skyddsmask i tårgastält, och hur mycke jag än drog åt remmarna så släppte min "skäggkudde" in när jag blockerade filtret, så det var bara att kapa det som jag inte fick in i masken. Ev lära sig hålla andan i 10 min eller andas tårgas då, och inget av de alternativen tilltalade mig *cry*

Mart|n
2005-05-05, 11:56
Jävligt bra jobb du har gjort Mental, får se om jag kan få till det lika bra :)

soft0
2005-05-06, 02:43
bara för mig som inte bilderna fungerar?

Mental
2005-05-06, 09:14
bara för mig som inte bilderna fungerar?

Njae, min server tog sig en liten tupplur inatt. uppe igen nu.

Cupofcoffee
2005-05-09, 12:23
Fan vad bra Mental! Jag gläds med dig. *yourock*

Leon
2005-05-09, 19:32
Fan vad bra jobbat,antar att det finns en stor dos envishet i den kroppen! :thumbup:

christian
2005-05-09, 19:43
Starkt jobbat! :hbang:

Mental
2005-05-09, 21:56
Fan vad bra jobbat,antar att det finns en stor dos envishet i den kroppen! :thumbup:

Tack, både till dig och till alla andra som uppmuntrar. Det ger energi och motivation till att fortsätta.

Jag fortsätter mot 70kg. Vi får se hur det går med det :)

TPS
2005-05-09, 22:00
Trodde du var munk först, haha :D

Härliga framgångar!!!

niklasbeta
2005-05-09, 22:06
Ja skitstarkt jobbat! :)

När du är färdig kan du la ta fram rakhyveln o fixa till de små missöden! ;)

Dumleman
2005-05-10, 14:36
Imponerande! Hade det inte varit för skäggt hade man börjat tvivla på om det är samma person :). Hur lång tid är det mellan före- och efterbilderna?

Mental
2005-05-10, 15:46
Imponerande! Hade det inte varit för skäggt hade man börjat tvivla på om det är samma person :). Hur lång tid är det mellan före- och efterbilderna?

Förebilderna är tagna i augusti och september 04. Detta innan jag åkte till litauen och åt upp mig ca 5kg till. På förebilderna väger jag runt 90-95kg. Jag vägde över 100 när jag väl tog tag i saken (igen) Efterbilderna är tagna samma dag som tråden skapades, och det kommer att komma nya bilder längre fram. Tycker redan jag ser bättre ut än på bilderna, även resten av skägget skall bort så småningom. Ligger runt 75kg nu, 82cm midja, skall ned under 80cm, vågen är det inte så noga med, jag går efter spegeln nu.

Vicotnik
2005-05-15, 01:26
Var det inte du som sa att det inte skulle bli några bilder? ;)

Starkt jobbat hur som helst, jag är djupt imponerad. Själv kör jag på strategin bygga först - deffa sen, mest för att jag tycker det är grymt roligt med tung styrketräning just nu. Mig får ni dock aldrig se några bilder på. :p

melchiorsen
2005-05-25, 18:54
Bra gjort, men mer kan du :cool:

kirderf
2005-05-26, 11:14
Mental, nu när du gått ner så här mycket så kan du väl se till att få tillbaka övriga ämnen på Sweclockers? ;)
Detta är helt offtopic, sorry för det.. ;)

core
2005-05-26, 14:33
Mental, nu när du gått ner så här mycket så kan du väl se till att få tillbaka övriga ämnen på Sweclockers? ;)
Detta är helt offtopic, sorry för det.. ;)


Ont: Snyggt jobbat Mental ! Kanske man ska ta lite före och efter bilder själv också. Dessvärre(?) ligger jag för tillfället 10 kg under 'före' nu men i alla fall.

Offt: Vi får migrera hit i stället.

Kwon
2005-05-28, 20:59
Vicken skillnad!

Keep up the good work! :thumbup:

martin86
2005-05-29, 13:09
Fan vad duktigt! Jag är verkligen imponerad, fortsätt i den här stilen så kommer det bli perfa! :hbang:

Mental
2005-05-29, 15:11
För jag vet inte villken gång i ordningen, tack som fan för uppmuntran :)

Är jävligt nöjd med mig själv. skönt att lyckas med något man gett sig fan på.
Skall bara njuta i sommar, sen till hösten skall jag börja kasta mat i ansiktet på mig och träna så hårt jag bara orkar. Sen får vi se vart jag landar!

kirderf
2005-05-29, 21:43
Vicken skillnad!

Keep up the good work! :thumbup:


Fy fan, nice avatar!
Säg inte att det där är din flickvän, för då blir jag avundsjuk! :D

nidas
2005-08-16, 14:45
se på fan "banta med mental" har flyttat hit istället ;) trevligt att få lite fina flashbacks från den långlivade tråden med mycket pizzaångest och annat kul från ett av våra finare hårdvaruforum :p

Mental
2005-08-16, 15:10
se på fan "banta med mental" har flyttat hit istället ;) trevligt att få lite fina flashbacks från den långlivade tråden med mycket pizzaångest och annat kul från ett av våra finare hårdvaruforum :p

hehe, tyvärr så har jag klockat sönder mitt grafikkort, så jag har inte bilderna upplagda någonstans :)

Ja, den tråden saknar jag allt, den var så liten och nätt. och sträckte sig över ett års tid eller så.

Hur gick/går det för dig då?

nidas
2005-08-16, 15:39
hehe, tyvärr så har jag klockat sönder mitt grafikkort, så jag har inte bilderna upplagda någonstans :)

Ja, den tråden saknar jag allt, den var så liten och nätt. och sträckte sig över ett års tid eller så.

Hur gick/går det för dig då?
lika "fet" och glad som vanligt ligger väl relativt stabil på 94kg och halvpluffsig nu för tiden.. orkar inte bry mig sålänge jag ligger stabilt för tillfället. :)

Mental
2005-08-16, 16:04
lika "fet" och glad som vanligt ligger väl relativt stabil på 94kg och halvpluffsig nu för tiden.. orkar inte bry mig sålänge jag ligger stabilt för tillfället. :)

sådärja.. en väldigt försenad update från min sida: ligger för nuvarande på 87kg :)


Då har du gått upp en del sedan sist jag hörde från dig min vän.
Kämpa!

nidas
2005-08-16, 17:12
Då har du gått upp en del sedan sist jag hörde från dig min vän.
Kämpa!


haha snubbe.. jag gick på svältkur så det stog härliga till när jag låg nere på 87kg. nu försöker jag få ordning på lunch/middagsrytmen igen som det har gått helt åt helvete med nu på sommaren då man varit ledig.
räknar väl iofs med att rulla neråt 90 iaf utan större problem sålänge jag börjar käka vettigare.. lär ligga på svältgränsen så det står härliga till med näringsintaget så bunkrar som en gnu :)

fonzie
2005-08-16, 17:21
vill också säga bra jobbat.. :(
men bilderna funkar inte för mig :furious:

Mental
2005-08-16, 18:48
vill också säga bra jobbat.. :(
men bilderna funkar inte för mig :furious:

Anledningen finner du 4 inlägg åvanför ditt ;)

fonzie
2005-08-16, 22:34
neeeeeeeeeej *cry*