handdator

Visa fullständig version : Skita 30 min efter gainer?


krilleh
2005-04-21, 00:27
Tjaa guys! de e så att efter ett gympass brukar ja ta gainer på direkten! sen när ja kmr hem efter ca 30 min så blir ja lite orolig i magen o typ måste gå på toaletteen! Får man då ut allt från gainern eller har de hunnit bli energi redan? alltså.. Om man dricker gainer o sen skiter ut de.. e de samma poäng som att inte alls dricka gainer?

O sen har ja hört att man ska gärna bara skita 1 gång per dag.. stämmer de? (Om man vill bygga upp sig)

Vill gärna ha lite information om detta tack

Sve
2005-04-21, 02:11
Tjaa guys! de e så att efter ett gympass brukar ja ta gainer på direkten! sen när ja kmr hem efter ca 30 min så blir ja lite orolig i magen o typ måste gå på toaletteen! Får man då ut allt från gainern eller har de hunnit bli energi redan? alltså.. Om man dricker gainer o sen skiter ut de.. e de samma poäng som att inte alls dricka gainer?

O sen har ja hört att man ska gärna bara skita 1 gång per dag.. stämmer de? (Om man vill bygga upp sig)

Vill gärna ha lite information om detta tack
:D

Den där gainern har nog inte kommit långt i ditt system efter 30 min.
Är du allergisk mot mjölk eller ngt efter som du blir kass i magen?
vill man bygga upp sig å bulka lär man nog skita mer än en gång per dag du.
om man inte håller inne tills det är en riktig elefantbajs som ska ut förstås.

keann
2005-04-21, 10:52
Jag skiter 3-5 ggr per dag, men jag kan presis inte göra nått åt det?

Bygger jag sämre musker för det?

JoelR
2005-04-21, 11:45
Jag skiter 3-5 ggr per dag, men jag kan presis inte göra nått åt det?

Bygger jag sämre musker för det?

Nej, det gör du inte.

King Grub
2005-04-21, 12:05
Jag skiter 3-5 ggr per dag, men jag kan presis inte göra nått åt det?

Bygger jag sämre musker för det?

Beror på om det är normal avföring eller om den är framtvingad genom reaktion på något annat.

JoelR
2005-04-21, 12:07
Beror på om det är normal avföring eller om den är framtvingad genom reaktion på något annat.

Om han skiter normalt så är det väl inga problem?

King Grub
2005-04-21, 12:07
Skrev jag inte det?

Beror på om det är normal avföring eller om den är framtvingad genom reaktion på något annat.

JoelR
2005-04-21, 12:11
Skrev jag inte det?

Jag som var trög :)

TPS
2005-04-21, 12:45
Det tar väl 24h för vanlig föda att gå igenom hela kroppen innan det blir avföring?

King Grub
2005-04-21, 12:52
Det tar väl 24h för vanlig föda att gå igenom hela kroppen innan det blir avföring?

Födan kan, som jag nämde, ge reaktion som påverkar tarmtömning av tidigare äten sådan, om man inte tål den eller om det är något fel på den.