handdator

Visa fullständig version : Förkyld och feber


BobTheBuilder
2005-04-19, 10:58
Hej! Är förkyld nu..Kände mig lite halvkass igår men stack o tränade endå..Så ett tips till alla som känner sig lite sjuka; Skit i träningen den dagen, det lönar sig! Nu till frågan, hur länge bör man vänta med träningen igen? Tills man känner sig 100% återställd elle?

/

JJ
2005-04-19, 11:17
Feberfri plus någon dag. Inte ont i halsen. Vänta hellre en dag extra.

Jolene
2005-04-19, 14:13
.Så ett tips till alla som känner sig lite sjuka; Skit i träningen den dagen, det lönar sig! /
Nyhet?

Sheogorath
2005-04-19, 14:22
Hej! Är förkyld nu..Kände mig lite halvkass igår men stack o tränade endå..Så ett tips till alla som känner sig lite sjuka; Skit i träningen den dagen, det lönar sig! Nu till frågan, hur länge bör man vänta med träningen igen? Tills man känner sig 100% återställd elle?

/

Äsch. Jag presterade ett av mina bästa ryggpass någonsin i torsdags, och då hade jag feber och svettningar på onsdag kväll. Jag håller mig borta från konditionsträning om jag känt mig sjuk dagen innan, men för att skippa styrkan ska jag ha påtaglig feber även samma dag som jag ska knalla till gymmet.

Each to his own.

Diana
2005-04-19, 14:41
Bobthebuilder>Ett bra råd!! som fler borde följa! :whipped:
De beror ju oxå helt på hur man känner sej, händer ju(mej iaf) att man blir småsjuk men ändå inte känner sej hängig, då brukar passen gå finfint iallafall :thumbup: men blir man darrig-->stresshormon overload, så ska man nog undvika, både pga sämre prestation o för stresshormonerna medför ju sämre hormon nivåer o sånt tjaffs..