handdator

Visa fullständig version : Hur många ungar skulle du klara av att spöa?


Bjorne
2005-04-19, 09:22
Taget från Buzz (http://buzz.bazooka.se/).


------------------------------------------------------------------------

"Good drunken debate from a few nights ago.

The question: How many 5 year-olds could you take on at once?

The specifics:

- You are in an enclosed area, roughly the size of a basketball court. There are no foreign objects.
- You are not allowed to touch a wall.
- When you are knocked unconscious, you lose. When they are all knocked unconscious, they lose. Once a kid is knocked unconscious, that kid is "out."
- I (or someone else intent on seeing to it you fail) get to choose the kids from a pool that is twice the size of your magic number. The pool will be 50/50 in terms of gender and will have no discernable abnormalities in terms of demographics, other than they are all healthy Americans.
- The kids receive one day of training from hand-to-hand combat experts who will train them specifically to team up to take down one adult. You will receive one hour of "counter-tactics" training.
- There is no protective padding for any combatant other than the standard-issue cup.
* The kids are motivated enough to not get scared, regardless of the bloodshed. Even the very last one will give it his/her best to take you down."

------------------------------------------------------------------------

Själv tror jag att man hade kunnat hantera sex-sju stycken? En hård spark i huvud skulle väl räcka för att ungen skulle däcka, spark på bröstet skulle nog också vara effektivt :)

Hur mycket tror ni att ni skulle klarat av? :D

edgen_ÖSD
2005-04-19, 09:23
Har inte den här varit uppe förut?

Iaf kanske 15 stycken

Officer
2005-04-19, 09:24
Haha, en vild gissning är väl på runt 15 stycken då ingen av ungjävlarna får använda sten och diverse kastmaterial så man behöver inte oroa sig. Skulle man hoppa in bland alla och löpa amok ordentligt (obs riktigt våldsamt) skulle flera av barnen dö tror jag. Tänk er Piranha bland 30 småkid, rallarsvinga sina 50cm-guns! Vilken jefla cool syn :D

Mindek
2005-04-19, 09:40
Hur stor är en typisk 5-åring då?

Thony
2005-04-19, 09:41
Lätt 30 stycken +

trubaduren
2005-04-19, 09:45
Hehe skön fråga, men det känns som att det finns ingen begränsning mer än att man blir trött. En femåring väger kanske 15 kilo och är en dryg meter lång, de har dessutom ingen kroppskontroll så jag skulle gissa på 200st tills jag skulle bli för trött. Antagligen fler om det var på blodigt allvar. Och då är jag ingen större biff, 85kg 185cm.
Ändra till 10-12 åringar så kan det bli lite mer spännande 130cm 30kg....

Bjorne
2005-04-19, 09:47
Hehe skön fråga, men det känns som att det finns ingen begränsning mer än att man blir trött. En femåring väger kanske 15 kilo och är en dryg meter lång, de har dessutom ingen kroppskontroll så jag skulle gissa på 200st tills jag skulle bli för trött. Antagligen fler om det var på blodigt allvar. Och då är jag ingen större biff, 85kg 185cm.
Ändra till 10-12 åringar så kan det bli lite mer spännande 130cm 30kg....Tänk på att alla attackerar från olika håll, har träning för att ta ner en stor individ. En spark tar endå ett tag och lägga av, å under tiden kan de andra komma och slå en på "fel" ställe :p

mange_
2005-04-19, 09:50
va fan 5 åringar?? dom är ju hur små som helst..om man får röra på sig samtidigt så är det ju skit lätt skulle väl hålla på tills jag svimmade av trötthet..

Mindek
2005-04-19, 09:51
Man måste väl få använda ungar som tillhyggen och banka ner de andra med :whipped:

Slartibartfast
2005-04-19, 10:06
HA HA HA! :laugh:

Jag skulle mosa hur många äckliga snorungar som helst! Matrix style, baby!

hobbitar
2005-04-19, 10:11
Jag skulle inte slå dom medvetslösa, bara knäcka ben, armar, ryggar m.m... så att dom fick lida. Sen till slut skulle jag förgöra dom genom att stampa på deras huvuden med mina stora arbetarkängor.

Megatuttarna
2005-04-19, 10:52
Hahahaaaaaaaa, humor för fan! :laugh:

Jag skulle klara av ett par 30 stycken om jag körde helikoptern med ballen. :thumbup:

RobbeliRobban
2005-04-19, 10:57
En femåring väger knappast så lite som 15kg, min tvååriga dotter som är ganska mager väger 13,5

så jag tror inte att ni hade klarat mer än 3-4st i snitt, Slartibartfast hade nog gått jämnt mot två, Thony hade inte klarat en endaste, och själv hade jag nog stått pall för en fyra-femhundra.

mini_Arnold
2005-04-19, 11:00
TIlls rummet är fyllt ?

Är dem zombies?? Då blir det svårare. Men är det vanliga cepemänniskor så sparkar man omkull flera på en gång sen hoppar man på dem tills man inte hör nåt *NEXT*

Karl_alfred
2005-04-19, 11:01
Skulle klara så många det går tills kondisen tar slut.

Fatalist
2005-04-19, 11:58
Väldigt många, väldigt rolig beskrivning, sådär superseriös :D

scythe
2005-04-19, 12:23
Efter att ha jobbat lite på dagis och förskola vill jag påstå att femåringar är väldigt duktiga på att klänga. Även om de bara är några stycken.

Med tanke på att man inte får nudda någon vägg är det svårt att inte bli omringad. Att bli omringad av femåringar som kommer göra allt för att skada dig kan bli lite svårt om de är många. I samma stund du tappar balansen är det kört, tror jag.

För att svara på frågan - 10-15 kanske.

Mental
2005-04-19, 13:07
Inte mer än 5-6st

- You are not allowed to touch a wall.
Villket gör att de både kan omringa en och anfalla koordinerat från flera håll samtidigt.

- The kids receive one day of training from hand-to-hand combat experts who will train them specifically to team up to take down one adult.

Med adekvat träning så tror jag de blir farliga, om de lär sig att sammarbeta och att anfalla koordinerat och attackera svaga punkter som tex kronjuvelerna :)

* The kids are motivated enough to not get scared, regardless of the bloodshed. Even the very last one will give it his/her best to take you down."

De går alltså "all in" utan rädsla för egna skador och blesyrer. De kommer att kasta sig runt benen och anfalla i knähöjd, de är både snabbare och starkare än man tror.

Jag tror det kan bli mycket svårt att rå på dem i större flockar.

AngelLove
2005-04-19, 13:14
På en area stor som en basketplan har man chans att röra sig relativt lätt.. Det beror ju såklart på hur många ungar som kommer stormande samtidigt.. Kommer 200 emot dig på en gång, ja då klarar du inte en endaste skulle jag tro, kommer de en och en så är det betydligt "lättare".

Men säkerligen mindre antal än vad man tror i tanken...

aidee
2005-04-19, 13:26
haha, jo en rätt bra fråga, tror egentligen inte det handlar så mycket om styrka, mer om lyckoträffar och strategi.
Sen gör det faktiskt rätt ont att sparka någon i huvudet, jag kan nog hålla på så länge ben och fötter duger att springa på. Kondisen borde komma i andra hand då jag antar att det här är nån pålivochdödgrej.

Karl_alfred
2005-04-19, 13:31
Inte mer än 5-6st

- You are not allowed to touch a wall.
Villket gör att de både kan omringa en och anfalla koordinerat från flera håll samtidigt.


Du kan fortfarande stå intill en vägg!

Jolene
2005-04-19, 13:35
tycker inte om detta passar sig att skämta om!

aidee
2005-04-19, 13:37
Jag tycker vi ska anordna ett riktigt test. Jag har ett dagis precis utanför här, kan ju inte spela nån roll om en del är typ 4 o en del är 6 år gamla.



Edit: Jolene om du inte fattar så handlar det inte om att man slår ner små barn. Tänk dig att det är robotar som har samma egenskaper som små barn.

Mental
2005-04-19, 13:47
Du kan fortfarande stå intill en vägg!

som jag tolkar reglerna så diskas man om man nuddar väggen, och då är det ju bara för dem att storma och tackla in dig i väggen

Bjorne
2005-04-19, 13:57
tycker inte om detta passar sig att skämta om!*rolleyes*

Bjorne
2005-04-19, 13:59
som jag tolkar reglerna så diskas man om man nuddar väggen, och då är det ju bara för dem att storma och tackla in dig i väggenPrecis, så det det kommer komma från alla håll och kanter, de kommer knipas, slå och annat jävligt, är de duktiga kan de hoppa upp bakom en och slita tag i håret.

Jolene
2005-04-19, 14:00
*rolleyes*
Skämtar du eller? Jag tycker så. Vad är det för kul att skriva HUR man skulle spöa en femåring när så många har det så på riktigt?

Piranha
2005-04-19, 14:04
Skämtar du eller? Jag tycker så. Vad är det för kul att skriva HUR man skulle spöa en femåring när så många har det så på riktigt?


Fråga hellre hur många som kan produceras .. intressantare fråga för mig iaf ..

Trance
2005-04-19, 14:05
Skämtar du eller? Jag tycker så. Vad är det för kul att skriva HUR man skulle spöa en femåring när så många har det så på riktigt?

Inte en, många femåringar.

Jag tror som sagt att det är svårare än man tror.

Loke
2005-04-19, 14:10
Hmm...

Alltså, så länge man springer har de inte en chans. Det är bara att tackla dom om dom står i vägen. Det enda man får se upp med är att dom kan försöka fälla en, men det är inte så stort problem om man är uppmärksam. Det är fruktansvärt svårt att stoppa en person som har hög hastighet och väger mer än dubbelt så mycket.

Bara om de är mycket koordinerade kan de göra som medeltida infanteri gjorde mot kavalleri, dvs en djup och tät formation som helt enkelt är för trög för att springa igenom. Men detta skulle kräva säkert 15-20 ungar.

Bjorne
2005-04-19, 14:10
Skämtar du eller? Jag tycker så. Vad är det för kul att skriva HUR man skulle spöa en femåring när så många har det så på riktigt?Herre jävlar, först kommer folk och vräker ur sig att GB's glassar är rasister, man trodde inte att någon kunde vara seriös och nu kommer någon och klagar på ett sådant här skämt. Hur jäkla stela är ni?

Bjorne
2005-04-19, 14:14
Hmm...

Alltså, så länge man springer har de inte en chans. Det är bara att tackla dom om dom står i vägen. Det enda man får se upp med är att dom kan försöka fälla en, men det är inte så stort problem om man är uppmärksam. Det är fruktansvärt svårt att stoppa en person som har hög hastighet och väger mer än dubbelt så mycket.

Bara om de är mycket koordinerade kan de göra som medeltida infanteri gjorde mot kavalleri, dvs en djup och tät formation som helt enkelt är för trög för att springa igenom. Men detta skulle kräva säkert 15-20 ungar.De tappar ju knappast medvetandet bara för att du tacklar dem, det krävs nog lite mer än så, visst möjligen ifall man springer och armbågar dem i huvudet, förhoppningsvis så reser de sig inte direkt, och då kanske man hinner springa ett snabbt varv och ge ungen en rejäl känga i huvudet när man passerar han igen. Samtidigt måste man visserligen böja sig ner för att nå ner med armbågen och kunna sikta på huvudet, vilket gör att man får lite sämre balans och då är det inte så svårt att bli fälld helt plötsligt, inte ens av sådana små människor.

aidee
2005-04-19, 14:15
Jag täntke lite på det där med Jolenes inlägg, det har väl med hur man tänker, när jag föst läste tråden tänkte jag mig absolut inte barnen som riktiga barn vilket det heller inte handlar om.
Annars hade det väl varit i klass med att skämta om våldtäkt, självmord och liknande.

Jolene
2005-04-19, 14:17
Herre jävlar, först kommer folk och vräker ur sig att GB's glassar är rasister, man trodde inte att någon kunde vara seriös och nu kommer någon och klagar på ett sådant här skämt. Hur jäkla stela är ni?
Hellre bli kallad stel än att inte ens nämna detta.

Håller f.ö. med Piranha om att produktion är intressantare.

Sheogorath
2005-04-19, 14:18
tycker inte om detta passar sig att skämta om!

Är du kommunist eller?

:D

Loke
2005-04-19, 14:19
De tappar ju knappast medvetandet bara för att du tacklar dem, det krävs nog lite mer än så, visst möjligen ifall man springer och armbågar dem i huvudet och när cirkulerat ett var och de fortfarande ligger ner ge dem en rejäl känga i huvudet. Samtidigt måste man visserligen böja sig ner för att nå ner med armbågen och kunna sikta, vilket gör att man får lite sämre balans och då är det inte så svårt att bli fälld helt plötsligt.

Nej, självklart inte, men det hindrar dom iaf från att få ner en på marken sen gäller det bara att vara snabb och när nån unge har blivit isolerad så drar man till en ordentlig spark när man springer förbi. Men det är klart, om de är smarta så håller de íhop, och då är det svårt att göra något.

Jolene
2005-04-19, 14:21
Är du kommunist eller?

:D
Humanist

Bjorne
2005-04-19, 14:24
Hellre bli kallad stel än att inte ens nämna detta.Kan varna dig för att kolla på morallös (djävulens påhitt) Parlamentet som går på fyran...

Jolene
2005-04-19, 14:27
Kan varna dig för att kolla på morallös (djävulens påhitt) Parlamentet som går på fyran...
Det är lugnt. Kollar inte så ofta på tv. Och det var väldigt vad du gick igång på detta...

Sheogorath
2005-04-19, 14:27
Humanist

Humanist?! Är du vegetarian också?

Jolene
2005-04-19, 14:29
Humanist?! Är du vegetarian också?
Glöm det.

Men jag fattar vart du vill komma med detta...

Sheogorath
2005-04-19, 14:31
Glöm det.

Men jag fattar vart du vill komma med detta...

Äsch, jag tycket bara det är sorligt när unga människor blir som 60-åriga gnälliga moraltanter för att polera sin "good-guy-badge".

Bjorne
2005-04-19, 14:34
Nej, självklart inte, men det hindrar dom iaf från att få ner en på marken sen gäller det bara att vara snabb och när nån unge har blivit isolerad så drar man till en ordentlig spark när man springer förbi. Men det är klart, om de är smarta så håller de íhop, och då är det svårt att göra något.Till en viss grad kommer de säkert försöka hålla ihop, men de kommer nog inte stanna kring en som ligger skadad, utan fortsätta att följa efter en. Så jag tror att man får försöka klappa till en unge ordentligt (så han ligger kvar på marken ett tag) när man passerar dem, fortsätta att springa, sedan så när klungan kommit en bit från ungen som ligger ner, så gör man en u-sväng, klappar till ytterligare en unge och när man passerar ungen man först klappa till, ger man han en rejäl känga (vilket förhoppningsvis gör att det blir svart för han), sedan gör man en till u-sväng, klappar till en till unge och ger unge nr2 en känga när man passerar han, osv osv. Kan man nog hantera rätt många ändå.

Thony
2005-04-19, 14:36
Lägg ett gäng 5 åringar hade inte haft en chans. Punkt slut.

Jolene
2005-04-19, 14:38
Äsch, jag tycket bara det är sorligt när unga människor blir som 60-åriga gnälliga moraltanter för att polera sin "good-guy-badge".
Så du menar att den attityd jag visat är en "60årig gnällig moraltants-attityd"? So be it. Däremot inte sagt att jag håller med. Jag skriver inte detta för att erhålla någon, eller polera min "good-guy-badge" och framstå i nån god dager. Jag skriver detta av den anledningen att jag verkligen inte tycker att detta är okej. I så fall tycker jag att fler borde vilja ha en 60årig...blabla...attityd.

Och ung förresten, vad har det med saken att göra?

kirch
2005-04-19, 14:41
Asså, får man in en smäll på en femåring så reser dom sig inte upp igen.

numbers over power, ungarna skulle äga mig.
Har man moral att slå en unge i ansiktet med knytnäven? oavsett om dom är "all-in" eller inte så skulle jag nog inte krossa näsan på lilla lisa 5 år när hon kommer skrikandes emot mig.

Sheogorath
2005-04-19, 14:46
Så du menar att den attityd jag visat är en "60årig gnällig moraltants-attityd"? So be it. Däremot inte sagt att jag håller med. Jag skriver inte detta för att erhålla någon, eller polera min "good-guy-badge" och framstå i nån god dager. Jag skriver detta av den anledningen att jag verkligen inte tycker att detta är okej. I så fall tycker jag att fler borde vilja ha en 60årig...blabla...attityd.

Och ung förresten, vad har det med saken att göra?

Äldre människor har i regel blivit fostrade i en tid där moralregler och övrig konformism i övrigt var mer framträdande. "Men så GÖR man bara inte", "men inte KAN lilla flickan se ut så oanständigt; schas in med dig och byt om!" osv. De bär med sig denna syn (stigma, om man så vill) på vad som är "rätt och riktigt" in i vår tid som på många sätt är mycket friare och lämnar dörrarna öppnare för avvikande beteende/utseende, och mer gränsöverskridande (det är här skämten kommer in).

Och självklart är ni inte moralistiska för att polera er good-guy-badge. Det är ni ALDRIG.

Jolene
2005-04-19, 14:49
lämnar dörrarna öppnare för avvikande beteende/utseende, och mer gränsöverskridande (det är här skämten kommer in).

Och självklart är ni inte moralistiska för att polera er good-guy-badge. Det är ni ALDRIG.
Fast vissa saker bör kanske inte dörrarna öppnas mer för?

hallar
2005-04-19, 14:55
Fast vissa saker bör kanske inte dörrarna öppnas mer för?

Du tycker inte att du är lite väl OT nu? Den här är faktiskt en seriös tråd som tar upp effektiv barnmisshandel.

Bjorne
2005-04-19, 14:56
Du tycker inte att du är lite väl OT nu? Den här är faktiskt en seriös tråd som tar upp effektiv barnmisshandel.Självförsvar, snorungarna vill ju däcka en...

Sheogorath
2005-04-19, 15:00
Fast vissa saker bör kanske inte dörrarna öppnas mer för?

Jag vet hur du tänker: "Om ett sådant här skämt kan leda till att ETT mer barn blir misshandlat, så är det inte värt det! FÖRBJUD!!!!!"

Visst, så kan man tänka. Men jag vill ha våldsfilm. Jag vill ha rollspel. Jag vill ha porrfilm. Jag vill ha border-line-skämt då de är de enda jag kan uppskatta riktigt mycket. Jag vill ha öl på krogen och allmännsrätt i skogen. Jag tänker inte låta mitt liv begränsas av de fåtalet nöthuvuden som löper amok när "dörrarna öppnas". För sådana galningar har vi fängelser, och institutioner.

izarul
2005-04-19, 15:03
TIlls rummet är fyllt ?

Är dem zombies?? Då blir det svårare. Men är det vanliga cepemänniskor så sparkar man omkull flera på en gång sen hoppar man på dem tills man inte hör nåt *NEXT*


Vadå, svårare med zombies eller? :D Har aldrig mött några så jag vet inte.

fyfan, jag brukar tänka på detta nästan varje dag när jag går hem från skolan... om adrenalinet pumpade så en 7 st av dom där 10åriga hade nog varit lätt :hbang:

palme
2005-04-19, 15:06
Jag skulle spöa 30 kolomedlemmar med en hand bakom ryggen.

Piranha
2005-04-19, 15:18
Jag skulle spöa 30 kolomedlemmar med en hand bakom ryggen.


Det finns bara 1 Matte Maiden , men du kanske kan slå han fler gånger *screwy*

s0s
2005-04-19, 15:51
Vissa människor har rikigt sjuka tankar, kan inte ens föreställa mig slå någon 5åring!

for fuck sake...träffar jag folk som er i verkligheten blir det "karate chop"

aliquis
2005-04-19, 15:54
tycker inte om detta passar sig att skämta om!
det är ju skitkul :D

vore coolt att se det provas i verkligheten, men tja, det passar sig väl inte :)

Diana
2005-04-19, 16:00
Den här är faktiskt en seriös tråd som tar upp effektiv barnmisshandel.

:laugh:


De beror på hur dom e byggda, ja tror de skulle va lättare att däcka fläskisar, än sånna som e små o rappa, då kan dom ju typ hoppa upp på ryggen på en o ta tag i håret, men de positiva me små o rappa e väll att de antagligen flyger som en vante om man får in en fullträff i trynet på den... hmm kanske 4-5st? beror oxå på hur vassa naglar dom har o om dom biter hårt osv.. o e dom långhåriga så e de en klar fördel! :D

Bjorne
2005-04-19, 16:12
Vissa människor har rikigt sjuka tankar, kan inte ens föreställa mig slå någon 5åring!

for fuck sake...träffar jag folk som er i verkligheten blir det "karate chop"s0s, the internet warrior!

ölobrännvin
2005-04-19, 16:40
Då är det okej att skämta om att hugga armarna av små negerbarn eller varför inte att våldta nyfödda, stampa en turk i huvet, hänga små hundar i halsen, skära ut ögonen på en ryss ? gasa judar det var bara roligt hahahaha och bra för här ska skämtas för fan.

Rockhard
2005-04-19, 16:42
Kom in en hel förskoleklass i trängdes me mej på tåget idag. Hade fan kunnat ta dom allihopa, typ 20 st, dessutom var dom antagligen 6 år.

mini_Arnold
2005-04-19, 16:45
Vadå, svårare med zombies eller? :D
Ja det borde det bli då ju. Vet inte hur grym du är men jag kan inga "milla jovovich a.k.a residentevil zombiekicker"-moves
Hon är så het den tösen.. "sätt ribban högt!" yes ma'm!!

Bjorne
2005-04-19, 16:50
Då är det okej att skämta om att hugga armarna av små negerbarn eller varför inte att våldta nyfödda, stampa en turk i huvet, hänga små hundar i halsen, skära ut ögonen på en ryss ? gasa judar det var bara roligt hahahaha och bra för här ska skämtas för fan.Kan man säkert också skämta om, ifall det nu faller en i smak.


Äkliga, snoriga, illaluktande och flåsande femåringar dock, de har säkert alla drömt om att klippa till :p

ölobrännvin
2005-04-19, 17:02
Kan man säkert också skämta om, ifall det nu faller en i smak.


Äkliga, snoriga, illaluktande och flåsande femåringar dock, de har säkert alla drömt om att klippa till :p
Ok men lite olustiga är ni allt... jag med då !.. Tänk nu på att små barn i den åldern är lite som katter , snabba och slår sej inte mycket av att flyga in i en vägg plus att i varje grupp finns en otäck tjockis som springer in i knävecket på dej så jag skulle säga inte mer än 15 st och att stampa nån av dom i huvet skulle vara ödesdigert för då måste man sikta och konsentrera sej på EN av ungjävlarna !

Päär
2005-04-19, 17:02
Japp jag är knappast ensam om att göra det, slå ned 5åringar alltså.

Dem kommer i pack in på bussarna t.ex. skriker, hoppar, flåsar, tjuter. Tar på en med deras snoriga fingrar och alla luktar torkskåp. Där dem förvarats efter dem bajsat på sig själva.
Många barn nu för tiden är också väldigt kaxiga, har stött på en hel del barn. Som bara gått förbi och sagt "vafaan glor du på". Och jag brukar inte glo på småbarn mer än nödvändigt.

Så ifall det var några sånna ähum "robotar" så hade man väl kunant slå ned en hel del. Svårt att säga faktiskt.

Diana
2005-04-19, 17:13
EEEEHH de e väl klart de måste va ok att skämta om sånthär?? herregud va uptight? *screwy*

ölobrännvin
2005-04-19, 17:49
Ni som har barn här på kolo skulle ni tycka att det var ok att någon gav ditt barn en rak höger först och sedan hoppade på huvet så det spräcktes ?, själv tycker jag inte det men jag försöker att bli mera tolerant, minn inskränkta humorlösa idiot *screwy*

Tricklev
2005-04-19, 18:07
Självklart hadde man ju effektiviserat sig själv först, raka håret som dom inte kan dra i det, bära pösiga kläder så dom inte kan bita eller nypa mig.


Hadde nog tagit runt 20stycken tror jag, men det beror ju på så oerhört mycket :D

Bjorne
2005-04-19, 18:15
Självklart hadde man ju effektiviserat sig själv först, raka håret som dom inte kan dra i det, bära pösiga kläder så dom inte kan bita eller nypa mig.Effekten hade blivit att de hade dragit i kläderna, det hade retat upp en så jäkla mycket att man skulle tappa koncentrationen...

Ni som har barn här på kolo skulle ni tycka att det var ok att någon gav ditt barn en rak höger först och sedan hoppade på huvet så det spräcktes ?, själv tycker jag inte det men jag försöker att bli mera tolerant, minn inskränkta humorlösa idiot *screwy*Det är skillnad skillnad på att döda någon och att inte göra det. Det andra alternativet är väl helt okej?

ölobrännvin
2005-04-19, 18:25
Effekten hade blivit att de hade dragit i kläderna, det hade retat upp en så jäkla mycket att man skulle tappa koncentrationen...

Det är skillnad skillnad på att döda någon och att inte göra det. Det andra alternativet är väl helt okej?
Ja det kan dom behöva jag reagera bara lite på nån som ville stampa dom i huvet men om vi antar att det är som ultimate fighting typ så är det ok .

Bjorne
2005-04-19, 18:30
Ja det kan dom behöva jag reagera bara lite på nån som ville stampa dom i huvet men om vi antar att det är som ultimate fighting typ så är det ok .Nej, men det är fantasi, precis som det är fantasi när man spelar GTA och kör över oskyldiga.

Jense
2005-04-19, 18:57
Alla.

CroCop
2005-04-19, 19:05
Rakat huvud alternativt badmössa, suspensoar och jeans på kroppen, stålhättebelagda skor då tror jag att man skulle kunna få ner åtmindstonde ett 30tal. En smäll räcker för att få en 5åring medvetslös, och en spark på låret räcker för att han/hon inte ska resa sig upp igen. Peace of cake.

palme
2005-04-19, 19:14
Det finns bara 1 Matte Maiden , men du kanske kan slå han fler gånger *screwy*

Pfft finns ju hur många som helst som man skulle kunna blåsa på så dör de.

mini_Arnold
2005-04-19, 19:19
arnold hade mosat dom allihop med sina terminatorarmar!

Tricklev
2005-04-19, 19:51
Effekten hade blivit att de hade dragit i kläderna, det hade retat upp en så jäkla mycket att man skulle tappa koncentrationen...


Jo jag vet, men då hadde deras fjuntiga slag inte kommit igenom byxorna till juvelerna ;)

Dra i kläderna får man tåla.

illuminaughty
2005-04-19, 20:26
Finns ju en gräns för hur många kids som kan attackera en på en gång, klarar man 4-5 stycken åt gången så handlar det bara om hur länge man orkar stå och hålla på.

Pingu
2005-04-19, 20:29
Varför ens spöa ungar....

Diana
2005-04-19, 21:00
dom e små o störiga!

ölobrännvin
2005-04-19, 21:08
Och snoriga på vintern... hmmm om det skulle vara på vintern så skulle era hårda käftsmällar bara glida av och ni skulle inte däcka en enda en... Inom 1 minut skulle ni vara däckade av pungslag och bett...

Bjorne
2005-04-19, 22:21
Varför ens spöa ungar....
1. De luktar torkat saliv
2. De flåsar
3. De är oförskämda
4. De är snoriga och smutsiga

Elajt
2005-04-19, 22:46
om dom får 1 dag träning, dom skulle inte komma ihåg så mycket, någon av dom skulle väll vara lite smart, men inte många utav t.ex. 20st,
du har 20st som kommer springandes mot dig med cirka 0,5-1m avstång till varandra, du står still, så kommer den första, ett knä i ansiktet på denna, så vika av snabbt åt t.ex. vänster dra lite i hår, slunga en unge på de andra, osv. överaska dom osv, man skulle nog kunna hålla på ganska länge tror jag, deras slag och sparkar har vi kommit fram till är väldigt lösa och förmodligen obefintliga, då dom inte skulle träffa om man rörde på sig snabbare än 7kmh? =)

Griip
2005-04-19, 23:24
Säkerligen flera hundra. Ställ dig bredbent och 10st femåringar kan knappt rubba dig, sen sätter du den ena högern efter den andra. Hade förmodligen hållt på fram tills att jag inte hade orkat mer, men då kan man ju bara pausa armarna, eller varför inte lägga sig ner för att vila?

tossefar
2005-04-19, 23:44
Säkerligen flera hundra. Ställ dig bredbent och 10st femåringar kan knappt rubba dig, sen sätter du den ena högern efter den andra. Hade förmodligen hållt på fram tills att jag inte hade orkat mer, men då kan man ju bara pausa armarna, eller varför inte lägga sig ner för att vila?

Nej nej, är du trött i armarna så är det bara att börja sparka
*flex*

Griip
2005-04-20, 00:12
Sparka? Om du är omringad av 32-tusen 5-åringar så är det nog inte så lätt ;) Dessutom drar sparkar energi som in åt fan.

Bjorne
2005-04-20, 06:03
Säkerligen flera hundra. Ställ dig bredbent och 10st femåringar kan knappt rubba dig, sen sätter du den ena högern efter den andra. Hade förmodligen hållt på fram tills att jag inte hade orkat mer, men då kan man ju bara pausa armarna, eller varför inte lägga sig ner för att vila?De kommer droppa snor och saliv på dig då, ligger ner på golvet där all lukt samlas från dem dessutom, blä!

Dessutom kan de stampa på pungen...

mr ruhl
2005-04-20, 08:16
idiot tråd...

Isseman
2015-08-07, 13:13
HAHAHAHAHA skrattade så jag fick ont i magen av den här tråden :D

Jag hade ställt mig relativt nära en vägg & när horden med ungar kommer mot en hade jag kört https://www.youtube.com/watch?v=rjAk9ihnI_I tills det bara hade flugit små mjölktänder & sprutat snor :cool:

VoDaresVins
2015-08-07, 13:25
Blev tårögd när jag läste denna tråd. Dummaste jag läst på länge. :D

anvihl
2015-08-07, 13:27
Kolozzeum at it's finest! Den här tråden gjorde mig glad.

1979
2015-08-07, 13:32
Rätt jävla sjukt att fantisera om att slå barn.

VoDaresVins
2015-08-07, 13:40
Hoppas inga moraldiskussioner nu får denna tråd att försvinna. *popcorn*
Tänk er Chucky med sårbar 5-årningskropp.

Blaine
2015-08-07, 13:46
HAHAHAHAHA skrattade så jag fick ont i magen av den här tråden :D

Jag hade ställt mig relativt nära en vägg & när horden med ungar kommer mot en hade jag kört https://www.youtube.com/watch?v=rjAk9ihnI_I tills det bara hade flugit små mjölktänder & sprutat snor :cool:

Hur lyckas du ens gräva upp en tio år gammal tråd med ett sådant här tema?

anvihl
2015-08-07, 14:18
Rätt jävla sjukt att fantisera om att slå barn.

Ja, för tråden är ju SÅÅÅÅ seriös *facepalm* cofffee

Avtrubbad
2015-08-07, 14:26
Här går det räkna ut, letade efter länken i tråden men såg ingen

http://www.buzzfeed.com/daves4/how-many-five-year-olds-can-you-take-in-a-fight#.rh5xB59w2

You are the alpha and the omega of beatin’ up on five year olds. You are the universe of beatin’ up on five year olds - you are an endless void, constantly expanding your potential of whoopin’ little ones. You are our first line of defense.

1979
2015-08-07, 15:15
Ja, för tråden är ju SÅÅÅÅ seriös *facepalm* cofffee

Spelar ingen roll

mattilainen
2015-08-07, 15:20
kan helt ärligt en 5-åring slå så någon blir knockad? Svårt att föreställa mig det. Visst om dom hoppar på huvudet men då måste dom få ner mig på rygg först.

Määng
2015-08-07, 16:00
Skulle det ha varit jag som tränat femåringarna så hade jag lärt alla att sikta mot könsorganet med händer och tänder. När någon bitit lös kulorna så öppnar man nog upp försvaret en del.

Edit: Det var tydligen tillåtet med pungskydd. Då skulle jag tränat alla att peta ut ögonen istället alternativt få lös pungskyddet och sen bita.

Olegh
2015-08-07, 16:30
5-åringar har en medellängd på 110 cm och väger i snitt 20 kg.

Jag tänker att man använder armarna för att mota bort eller hålla fast dem och skydda ansiktet (bra där), samtidigt som man matar med knäna för snabba KO:s

4623
2015-08-07, 17:01
Plockar upp en unge i benen och använder den som vapen.

Rolfarsson
2015-08-07, 19:54
En 5 åring skulle inte kunna generera den kraften som krävs för att slå mig medvetslös, så det skulle förmodligen hålla på tills jag ramlade ihop av trötthet.

tossefar
2015-08-07, 19:56
En 5 åring skulle inte kunna generera den kraften som krävs för att slå mig medvetslös, så det skulle förmodligen hålla på tills jag ramlade ihop av trötthet.

En nej. Men så löd ju inte riktigt frågan...

tossefar
2015-08-07, 20:40
Hmm nu var det väl ingen som ville ligga med barnen?
Det var väl faktiskt ingen som ville slåss mot barn heller. Det var ju inte ens frågan?

Daniiiel
2015-08-07, 20:43
Hmm nu var det väl ingen som ville ligga med barnen?
Det var väl faktiskt ingen som ville slåss mot barn heller. Det var ju inte ens frågan?

Frågeställningen i sig är ganska störd men svaren på den gick snabbt över till vilka makabra sätt man skulle vilja slakta barn.

Och vill man använda motorsåg och stampa 5 åringar i huvudet så finns det nog en och annan som vill ligga med dem också. Tycker bara det är sjukt att tråden tillåts. Gå till flashback eller nått istället

Daniiiel
2015-08-07, 20:46
Jag har en 5 åring själv och om inte TS har det och varenda person som svarat hur många 5 åringar man skulle kunna slakta har det så borde ni fan inte få skriva.

Bete er som vuxna och lägg ner tråden.

tossefar
2015-08-07, 20:46
Frågeställningen i sig är ganska störd men svaren på den gick snabbt över till vilka makabra sätt man skulle vilja slakta barn.


Nä. Det är ingen i tråden som uttryckt att de vill slakta barn. Eller ens slå barn.
Verkar vara lättare att grina än att faktiskt läsa.

Vivaldi
2015-08-07, 20:46
Minst 25, kanske mer.

Jag har väldigt långa armar och i detta fall kommer svepande spark/slag i huvud/midjehöjd på ungarna att fälla dem likt en lie om jag har momentum, viktskillnad och deras förhållandesvis tunna benstomme kommer göra alla former av blockeringar värdelösa.

Daniiiel
2015-08-07, 20:53
Jag har bara läst 1 sida i denna tråd och citerar det bästa från förstasidan "

Jag skulle inte slå dom medvetslösa, bara knäcka ben, armar, ryggar m.m... så att dom fick lida. Sen till slut skulle jag förgöra dom genom att stampa på deras huvuden med mina stora arbetarkängor.


finns säkert värre saker på resten av sidorna

Rikard Jansson
2015-08-07, 20:57
Ni glömmer att det står "healthy americans" d.v.s. de väger nog 80-90 kg styck.

Olegh
2015-08-07, 21:00
Det var tio år sedan. Jag sätter en femma på att ett sånt inlägg skulle tas bort ganska omedelbart om det postades idag.

Daniiiel
2015-08-07, 21:05
Det var tio år sedan. Jag sätter en femma på att ett sånt inlägg skulle tas bort ganska omedelbart om det postades idag.

Okej men vilken idiot bumpade denna tråden då. Ett inlägg från idag "Får man använda tillhyggen? Pratar främst om motorsåg"

Påminner om något klipp där mexikanska gäng gör upp med varandra. Bara det att ni vill göra det med 5 åringar. SICK

Tolkia
2015-08-07, 21:18
Jag fattar att den här tråden är på skämt, men vänligen håll er borta från alltför målande beskrivningar av vad ni vill göra med en motorsåg och liknande. Vänligen också försök bete er mot varandra. (Jag har plockat några inlägg.)

Inlägget om att se till att ungarna fick lida är postat för 10 år sedan och personen som postade det är för länge sedan bannad (i många inkarnationer), så det föreslår jag att vi lämnar.

Saatan
2015-08-07, 21:42
Exakt så många som behövs, med exakt så lite som krävs.

Sparven från Minsk
2015-08-08, 08:59
Mitt inlägg försvann nog trots att jag bara bad den (och nu även de) som stör sig på det som skrivs här inne kan lämna tråden. Den är på skämt, vissa har med grov humor än andra, galghumor. Tror ingen verkligen skulle slå ned massa barn. Det är en filosofisk diskussion. Inser man inte det eller har problem med att läsa sådant finns det andra bra trådar att läsa.

Min åsikt. (låt den stå tack)

KlopFer
2015-08-08, 10:03
:laugh:

Macroman
2015-08-10, 14:42
Det är uthålligheten som sätter stopp skulle jag säga. 50+ utan problem gissar jag som medelstor och medelmåttigt tränad man (180/76). 100+ blir riktigt jobbigt men är nog inte omöjligt.

Bärsärk
2015-08-10, 14:50
0, är inte våldsam av mig till naturen.

Isseman
2015-08-10, 15:33
Mitt inlägg försvann nog trots att jag bara bad den (och nu även de) som stör sig på det som skrivs här inne kan lämna tråden. Den är på skämt, vissa har med grov humor än andra, galghumor. Tror ingen verkligen skulle slå ned massa barn. Det är en filosofisk diskussion. Inser man inte det eller har problem med att läsa sådant finns det andra bra trådar att läsa.

Min åsikt. (låt den stå tack)

Fattar inte hur personer kan bli så butthurted.. Vissa har en annan (rolig) typ av humor & andra är (som någon beskrev i tråden) som gamla tråkiga gamlingar.. Håller med dig!