handdator

Visa fullständig version : Timbuktu


obesogen
2005-04-17, 21:40
Kom just hem från en livespelning med Timbuktu. Rekommenderas verkligen! Det var en av de bästa spelningarna jag sett. Grymt tajt med bra låtval och han hade en klockren backup med många musiker. Så se till att boka biljetter när han kommer till er stad :thumbup:

Leon
2005-04-17, 21:53
Kom just hem från en livespelning med Timbuktu. Rekommenderas verkligen! Det var en av de bästa spelningarna jag sett. Grymt tajt med bra låtval och han hade en klockren backup med många musiker. Så se till att boka biljetter när han kommer till er stad :thumbup:
Klart man ska,vet bara inte när han kommer till Malmö!kanske där du va! :D

Löjtnant Blank
2005-04-17, 22:07
Jag tycker att Timbuk är Sveriges bästa mc, speciellt live. Jag antar att Damn var med? De är tajta ihop.

Grisen
2005-04-17, 22:08
Jag tycker att Timbuk är Sveriges bästa mc, speciellt live. Jag antar att Damn var med? De är tajta ihop.

Jag har sett Timbuken två gånger och kan inte annan en att hålla med.

Laan
2005-04-17, 22:31
det är något med honom jag inte gillar.... han låter ganska monoton på något sätt... enligt mig finns det många bättre även i här i landet..

PowPow
2005-04-17, 23:15
Klart man ska,vet bara inte när han kommer till Malmö!kanske där du va! :D

Han kör dubbla spelningar på KB på fredag. Den sena spelningen är dock slutsåld.. och det är nog den tidiga också. Tyvärr. Men jag har iaf ticket :cool:

Har sett honom ett antal gånger, och måste säga att jag gillar honom bäst utan Damn. Antingen med Kamraterna eller med bara Amato. Den bästa spelningen med honom var en aukustisk spelning (Kamraterna) på Mejeriet i Lund i julas. Sjukt bra!

Monoxide
2005-04-18, 07:58
Klart man ska,vet bara inte när han kommer till Malmö!kanske där du va! :D

Den tjugoandre april. Men det är slutsålt nu. :/

Mart|n
2005-04-18, 08:31
http://www.kulturbolaget.se/ kolla där