handdator

Visa fullständig version : Tips på naprapat


Chosen
2005-04-16, 09:00
Tjo,

Ska uppsöka en Naprapat för mina ryggbesvär och funderar om någon här har besökt och kan rekommendera någon i mina trakter?

Med andra ord Ludvika och närliggande orter (Borlänge, Falun, etc)

Allan
2005-04-16, 09:03
I länksamlingen: http://www.naprapath.org/swedish2.htm


allan

Chosen
2005-04-16, 09:05
Snabba bud :)

Är alla dessa "verifierade" som duktiga eller är d typ taget från gula-sidorna?

Allan
2005-04-16, 09:29
De är alla medlemmar i Svenska Naprapatförbundet och får då anses nå upp till deras krav. Skulle du fråga om en läkare är "duktiga" eller inte?


allan

Deadlift
2005-04-16, 09:30
Tjo,

Ska uppsöka en Naprapat för mina ryggbesvär och funderar om någon här har besökt och kan rekommendera någon i mina trakter?

Med andra ord Ludvika och närliggande orter (Borlänge, Falun, etc)

Gerry Jäger i Smedjebacken är riktigt bra.

Chosen
2005-04-16, 09:35
De är alla medlemmar i Svenska Naprapatförbundet och får då anses nå upp till deras krav. Skulle du fråga om en läkare är "duktiga" eller inte?


allan

Det jag syftade på var om någon här kanske hade varit till någon av dom listade naprapaterna i ovan nämnda område och kunde ge en snabb utvärdering av om dom verkade vettiga eller inte.

Finns väl gott om "diplomerade" läkare som knappt vet vad dom håller på med, precis som inom all yrken.

Deadlift
2005-04-16, 09:43
Det jag syftade på var om någon här kanske hade varit till någon av dom listade naprapaterna i ovan nämnda område och kunde ge en snabb utvärdering av om dom verkade vettiga eller inte.

Finns väl gott om "diplomerade" läkare som knappt vet vad dom håller på med, precis som inom all yrken.

Jag har nog varit hos ett 15-tal olika chiropraktorer och tycker Jäger är den bästa inom ett acceptabelt avstånd från Ludvika.