handdator

Visa fullständig version : Är det någonting som fungerar.....


Leon
2005-04-15, 17:27
Idag skulle jag på drive in besiktning med bilen(har stängt alla i Skåne förutom i Malmö)Satt i ca tre timmar,det var jag och en bil kvar när dom stängde mitt framför näsan på mig *grr* Ett tag kändes det som att jag skulle kunna mörda *grr27* Var fan är Sverige på väg,sitta 12 timmar på akuten,åka till Posten ska vi ju inte snacka om och så nu den fördömda bilbesiktningen! *cry*

Thony
2005-04-15, 17:31
tråkigt.. Men om du hade gått toppless, hade du garanterat få gå före i kön :thumbup:

Yankeee
2005-04-15, 17:32
Och varför bokade du inte en tid istället?

Leon
2005-04-15, 17:33
tråkigt.. Men om du hade gått toppless, hade du garanterat få gå före i kön :thumbup:
Nix dom är bögar allihopa! :devil:

hum
2005-04-15, 17:33
Äh.

Jag kommer få körförbud på bilen, har inte koden för att boka besiktningstid och pallar inte sitta i telefonkö flera timmar för att boka manuellt.

Jense
2005-04-15, 17:37
Idag skulle jag på drive in besiktning med bilen(har stängt alla i Skåne förutom i Malmö)Satt i ca tre timmar,det var jag och en bil kvar när dom stängde mitt framför näsan på mig *grr* Ett tag kändes det som att jag skulle kunna mörda *grr27* Var fan är Sverige på väg,sitta 12 timmar på akuten,åka till Posten ska vi ju inte snacka om och så nu den fördömda bilbesiktningen! *cry*


du va 50 meter från mig idag, hur känns det? du kunde ju sagt till mig att du skulle dit, känner ett par där ute

Leon
2005-04-15, 17:38
Och varför bokade du inte en tid istället?
Då bilen har varit på reperation missade jag tiden och det är en månads väntetid om man ska boka!!!!

Leon
2005-04-15, 17:40
du va 50 meter från mig idag, hur känns det? du kunde ju sagt till mig att du skulle dit, känner ett par där ute
ok fixa en tid på Måndag! :D

elBjurro
2005-04-15, 19:11
Idag skulle jag på drive in besiktning med bilen(har stängt alla i Skåne förutom i Malmö)Satt i ca tre timmar,det var jag och en bil kvar när dom stängde mitt framför näsan på mig *grr* Ett tag kändes det som att jag skulle kunna mörda *grr27* Var fan är Sverige på väg,sitta 12 timmar på akuten,åka till Posten ska vi ju inte snacka om och så nu den fördömda bilbesiktningen! *cry*

Åk dit klockan 4 på morgonen å köa i tid.
Polarn åkte till drive-in i Uppsala kl22 på kvällen då han skulle besikta sin gamla husvagn, han bäddade ner sig i den å sov över natten, var fortfarande bara trea in i hallen me sitt ekipage.
*screwy*

Hades
2005-04-16, 01:13
Kan även löna sig att ringa bokningen flera gånger per dag och se om någon har avbokat sin tid.

mini_Arnold
2005-04-16, 06:39
:laugh:
bull läge

ölobrännvin
2005-04-16, 07:37
Leon varför tog du inte den tiden som du fick hem i brevlådan?
Hört talas om planering det funkar för mej men jag bor ju i en småstad också.
Du skulle ha visat pattarna på parkeringen så hade det nog blivit en lucka.

Leon
2005-04-16, 07:43
Leon varför tog du inte den tiden som du fick hem i brevlådan?
Hört talas om planering det funkar för mej men jag bor ju i en småstad också.
Du skulle ha visat pattarna på parkeringen så hade det nog blivit en lucka.
Den tiden kunde jag inte ta pga att bilen stod på reperation.Jag kanske ska försöka med ditt tips nästa gång,det verkar som att du vet att det funkar brukar du göra så? :D

ölobrännvin
2005-04-16, 07:52
Den tiden kunde jag inte ta pga att bilen stod på reperation.Jag kanske ska försöka med ditt tips nästa gång,det verkar som att du vet att det funkar brukar du göra så? :D
Jag skickar min sambo och exakt hur hon gör vet jag inte men det funkar, sist fick hon igenom den trots att bromverkan inte var riktigt godkänd, äh vi ändrar sa han och strök 0,9 vänster bak och skrev 1,0 istället :naughty:
Hoppas att det går bra nästa gång då !!

Leon
2005-04-16, 08:05
Jag skickar min sambo och exakt hur hon gör vet jag inte men det funkar, sist fick hon igenom den trots att bromverkan inte var riktigt godkänd, äh vi ändrar sa han och strök 0,9 vänster bak och skrev 1,0 istället :naughty:
Hoppas att det går bra nästa gång då !!
Nu är det bara att hoppas att den går igenom,vindrutetorkaren bak är det ända som inte funkar och det kan ju kvitta.........eller? *cry*

s_himself
2005-04-16, 08:49
Nu är det bara att hoppas att den går igenom,vindrutetorkaren bak är det ända som inte funkar och det kan ju kvitta.........eller? *cry*


Ja det ska kvitta. Men Vindrutetorkarna fram måste väl fungera tillsammans med spolarvätskan :) Men bak finns ju inte på alla bilar så den funktionen behöver inte fungera. Oftast kollar dom inte sånt iaf. Inte när jag besiktigar :)