handdator

Visa fullständig version : så här deffad har jag aldrig varit


mini_biffen
2005-04-14, 23:48
de är helt sjukt trodde kanpt man kunde bli så här smal hehe.. blir nästan lite rädd när jag tittar mig själv i spegeln nu.. någon anna som kännt samma sak ??

men man blir ju inte dåligt taggad när man ser ett bra resultat..

GrayHaven
2005-04-15, 00:01
gratulerar då! ja om du inte åkt på nån ätstörning då..

alltid spännande när någon nått sina önskade mål dock. har du journal / Bilder här på forumet?

mini_biffen
2005-04-15, 00:13
jo jag har lite bilder på forumet. men kan lägga upp lite igen om du vill..
klart man alltid vill sträva efter ett enu bättre resultat men nu får de va vila ett tag ska gå på bulk efter invägning på lördag och 2 veckor framöver..
fixar med nya bilder när jag kommer hem efter helgens tävlande.

Scratch89
2005-04-15, 10:11
jo jag har lite bilder på forumet. men kan lägga upp lite igen om du vill..
klart man alltid vill sträva efter ett enu bättre resultat men nu får de va vila ett tag ska gå på bulk efter invägning på lördag och 2 veckor framöver..
fixar med nya bilder när jag kommer hem efter helgens tävlande.
Du var ju redan riktigt deffad på SM i Vedum juh. Har du blivit ännu hårdare?

Mental
2005-04-15, 10:38
de är helt sjukt trodde kanpt man kunde bli så här smal hehe.. blir nästan lite rädd när jag tittar mig själv i spegeln nu.. någon anna som kännt samma sak ??

men man blir ju inte dåligt taggad när man ser ett bra resultat..

Visst är det härligt?
Nu bantar jag mer än jag deffar, för jag har inte så mycket muskler att plocka fram, men deffa låter bättre.
Det går riktigt långsamt nu dock, bara runt 1,5kg i månaden. Men å andra sidan så ser jag värkligen förändringen för varje kilo som rasar. Kroppen hårdnar, magen minsknar, pullupsen blir lättare ;)

Tar jag mig bara i mål innan badsesången så är jag nöjd, eller va fan, jag är nöjd redan nu *flex* :naughty:

challe balle
2005-04-15, 11:50
de är helt sjukt trodde kanpt man kunde bli så här smal hehe.. blir nästan lite rädd när jag tittar mig själv i spegeln nu.. någon anna som kännt samma sak ??

men man blir ju inte dåligt taggad när man ser ett bra resultat..
Skulle va kul att se hur du tränat och ätit under deffen.