handdator

Visa fullständig version : Kissar du stående eller sittande?


Hades
2005-04-13, 23:03
Nå, med anledning av diskussionerna om att kissa sittande så känns det som att det är på sin plats med en poll.

För enkelhetens skull kan vi säga att det gäller hur du gör på hemtoaletten.

Edit: Tjejer får inte rösta.

Edit 2: Missade visst några "s" i rubriken och i pollen. Här är de: ssssss.

Prankie
2005-04-13, 23:06
Stående, för att jag gillar att sikta mitten av vattenhålet så det låter mycket och bildar bubblor! :D

mini_Arnold
2005-04-13, 23:06
pissar stående såklart!
plockat bort dörren till toaletten också, användes ändå aldrig (inget fönster)

victor_n
2005-04-13, 23:06
sittandes på handfattet med hjälp av en ränn från ballen ner i toaleten!

japp e grymt trött *screwy*

Hades
2005-04-13, 23:07
Kanske ska tillägga att tjejer inte får rösta (vi har avskaffat kvinnlig rösträtt as of now).

Niclaaas
2005-04-13, 23:07
som jag skrev i andra tråden: ståendes, blir pissnödig direkt igen efter om jag sitter

swiftin
2005-04-13, 23:12
som jag skrev i andra tråden: ståendes, blir pissnödig direkt igen efter om jag sitter


Oh. Jag kör kanske 80% sittande och blir pissnödig rättså ofta faktiskt. ska prova stående i fortsättningen.
:D

Hades
2005-04-13, 23:15
Oh. Jag kör kanske 80% sittande och blir pissnödig rättså ofta faktiskt. ska prova stående i fortsättningen.
:D
Att kissa ståendes is the path to the dark side. Att kissa ståendes leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

qwioutd
2005-04-13, 23:16
Vafan är man en man så borde man väll endå använda sin välsignelse och kissa stående *screwy*

swiftin
2005-04-13, 23:18
Vafan är man en man så borde man väll endå använda sin välsignelse och kissa stående *screwy*



Ibland är strålen konstigt böjd och ibland är man trött och inte orkar sikta.

Prankie
2005-04-13, 23:24
Kraften det ta för att sitta ner och stå upp är betydlig mer än hålla tag om din balle, hur stor den än är. Så länge det inte är morgonstånd det handla om, då får man göra det handslående. :D

Pellefant
2005-04-13, 23:24
Händer att jag sitter och kissar om jag gör "2:an" också.

Jense
2005-04-14, 05:02
jag har inte tid med att sitta.

stående kiss-

Mikeman
2005-04-14, 05:09
Män står upp och urinerar...

raZmus
2005-04-14, 06:02
pissar stående såklart!
plockat bort dörren till toaletten också, användes ändå aldrig (inget fönster)

Det där kan jag inte gå med på. Jag stänger och låser dörren om mig om jag så bara ska tvätta händerna i badrummet. Private space! Gör det automagiskt!

Värsta som finns när folk inte låser eller har öppet om sig. Jag vill inte trava in där när de sitter å klämmer.

mini_Arnold
2005-04-14, 06:23
Det där kan jag inte gå med på. Jag stänger och låser dörren om mig om jag så bara ska tvätta händerna i badrummet. Private space! Gör det automagiskt!

Värsta som finns när folk inte låser eller har öppet om sig. Jag vill inte trava in där när de sitter å klämmer.
Ok, men jag bor själv. Går omkring naken också ibland.
Persiennerna fungerar knappt så folk kan se men varsågod! Jag bjuder

Bengan
2005-04-14, 06:26
Ok, men jag bor själv. Går omkring naken också ibland.
Persiennerna fungerar knappt så folk kan se men varsågod! Jag bjuder
Nu vet vi för mycket *grr27*

Loke
2005-04-14, 06:42
Jag står och jag missar. Därför är jag en riktig man.

Piranha
2005-04-14, 07:25
*rolleyes* *rolleyes*

Ram ti dam ..

Baan
2005-04-14, 08:16
Ibland är strålen konstigt böjd och ibland är man trött och inte orkar sikta.

onanera mindre...

själv kör jag självklart stående..

christian
2005-04-14, 08:21
Stående.


"Hey, why am I peeing like I had sex last night?" :D

Herkulez
2005-04-14, 08:24
hehe och du gnäller på piranhas onödiga trådar =)


står upp när jag pissar ifall nån undrar.

Fatalist
2005-04-14, 08:33
50/50 ungefär :confused:

Thony
2005-04-14, 08:48
hades, mogen..

hammerchest
2005-04-14, 08:56
Finns det verkligen män/pojkar som pissar sittande(dvs efter man slutat gå på pottan)??? :laugh:

Nismo
2005-04-14, 09:42
Hemma: Sittande
Borta: Stående

Hades
2005-04-14, 10:02
hehe och du gnäller på piranhas onödiga trådar =)


står upp när jag pissar ifall nån undrar.
Jag är glad att du inte missade ironin.

Ögat
2005-04-14, 12:22
Jag pissar bara nåstan aldrig stående nuförtiden, hooppar tillochmed upp och sätter mig i handfatet när det så är dags.

En riktig man står givetvis rakt upp bara när man bajsar. Ibland hänger jag i dushdrapperiet och svingar mig framochtillbaka över toalett-oasen för att trycka till i exakt rätt läge. Det har tagit mig några år att träna in den rätta tekniken, men nu sitter nästan varje lite kringla fint ditsnittsad runt vattenhålet.

Testa själv vettja.

De flesta framstående elitgymnaster hänger alltid i dushdrapperiet eller annat när de bajsar, hur skulle de annars bli så bra? Att kissa stående är däremot helt förlegat, det har ju ett stänk av artonhundratal över sig. Enda gången jag sitter och bajsar är när jag trycker i en laddning i golvbrunnen hos någon jag besöker. Testa själva, det luktar falukorv i flera veckor efteråt i bästa fall.

jwzrd
2005-04-14, 12:29
Jag pissar bara nåstan aldrig stående nuförtiden, hooppar tillochmed upp och sätter mig i handfatet när det så är dags.

En riktig man står givetvis rakt upp bara när man bajsar. Ibland hänger jag i dushdrapperiet och svingar mig framochtillbaka över toalett-oasen för att trycka till i exakt rätt läge. Det har tagit mig några år att träna in den rätta tekniken, men nu sitter nästan varje lite kringla fint ditsnittsad runt vattenhålet.

Testa själv vettja.

De flesta framstående elitgymnaster hänger alltid i dushdrapperiet eller annat när de bajsar, hur skulle de annars bli så bra? Att kissa stående är däremot helt förlegat, det har ju ett stänk av artonhundratal över sig. Enda gången jag sitter och bajsar är när jag trycker i en laddning i golvbrunnen hos någon jag besöker. Testa själva, det luktar falukorv i flera veckor efteråt i bästa fall.

Stahlbergs okände tvillingbror?

Metal_boy_
2005-04-14, 12:43
Står upp om jag inte gör nått annat samtidigt (skiter). När jag har morgonstånd, så svankar jag och har huvudet mot väggen :D

JoelR
2005-04-14, 13:30
Både och.
Inget sånt svarsalternativ. *grr27*

stahlberg
2005-04-14, 17:01
jwzrd : Jag måste medge att Ögats inlägg har något "stahlbergskt" över sig. Men det värsta är att vi kan vara tvillingar på ett annat sätt också : jag bajsar precis på samma sätt som han!

stahlberg
2005-04-14, 17:04
Men jag urinerar på ett annat sätt. Jag öppnar munnen och skakar ordentligt på huuvdet. En RIKTIG KARL har väl sin penis till annat än att pissa med?

Megatuttarna
2005-04-14, 17:07
Jag sitter alltid ner när jag pissar hemma. Det är skönt att inte behöva tänka på att hålla balansen och pricka rätt när man bara vill slappna av och släppa ut allt jävla kiss.

Thony
2005-04-14, 17:08
Jag sitter alltid ner när jag pissar hemma. Det är skönt att inte behöva tänka på att hålla balansen och pricka rätt när man bara vill slappna av och släppa ut allt jävla kiss.


Jo det är en jävla förmåga, att pricka rätt, att hålla balansen. Jag fattar inte hur ni klarar det!

Eatalot
2005-04-14, 17:16
hemma: sittandes
borta: ståendes pga fobier

anledningen att jag sitter hemma är för att jag inte ska kissa ned min toalett hela tiden. blir så jobbigt att städa. :D

Cilia
2005-04-14, 17:19
hemma sitter jag ner
borta: störtloppsposition

Megatuttarna
2005-04-14, 17:24
Jo det är en jävla förmåga, att pricka rätt, att hålla balansen. Jag fattar inte hur ni klarar det!

Det är något som stör mig. När jag kissar vill jag slappna av maximalt. Att pricka rätt och hålla balansen är bagateller visserligen men nogfan stör de trots detta min strävan efter maximalt välbefinnande när jag kissar.

Cilia
2005-04-14, 17:26
men nogfan stör de trots detta min strävan efter maximalt välbefinnande när jag kissar.
konstigt, gå på toa är bland det tristaste jag vet och vill bara ha det överstökat och ut därifrån så fort som möjligt. Ser det inte alls som en stund för att finna välbefinnande.

emmzan
2005-04-14, 17:39
konstigt, gå på toa är bland det tristaste jag vet och vill bara ha det överstökat och ut därifrån så fort som möjligt. Ser det inte alls som en stund för att finna välbefinnande.

En klasskompis till mig ser toabesök som rena rama lyxen.
"Imorgon är jag ledig halva dagen och jag ska fan sitta hela förmiddagen på toa och vara förstoppad"

:D

Megatuttarna
2005-04-14, 17:39
konstigt, gå på toa är bland det tristaste jag vet och vill bara ha det överstökat och ut därifrån så fort som möjligt. Ser det inte alls som en stund för att finna välbefinnande.

Jag förstår inte detta. Du kanske har ett intressantare liv att återkomma till och toan är som ett slags jobbigt avbrott. Jag gillar dock att tömma, bland det bästa jag vet. Efteråt väger man 34 kg mindre och livet leker i en kvart eller så.

Löjtnant Blank
2005-04-14, 17:57
Stahlbergs okände tvillingbror?
Två tokroliga finnar på ett och samma forum. Inser du hur lyckliga vi är?

Allan
2005-04-14, 17:58
Att pissa stående är tydligen manligt - att ha gula fläckar i kalsongerna också? Man tömmer blåsan effektivare och noggrannare när man sitter ner. Så länge morsan städar kan ni roa er med att stå upp - när man får städa själv sätter man sig ner!


allan

Niclaaas
2005-04-14, 18:18
Att pissa stående är tydligen manligt - att ha gula fläckar i kalsongerna också? Man tömmer blåsan effektivare och noggrannare när man sitter ner. Så länge morsan städar kan ni roa er med att stå upp - när man får städa själv sätter man sig ner!


allan

hoppas du inte var seriös med det där.
blev ändå tvungen att skriva en gång till: jag tömmer inte blåsan bättre när jag sitter, det är inte likadant för alla

sen bor jag inte hos föräldrarna, jag städar mig egen toa och jag har inte gula fläckar i byxan ;)

Allan
2005-04-14, 18:28
jag tömmer inte blåsan bättre när jag sitter, det är inte likadant för alla



Jo, det är det. Om din urinblåsa sitter där den sitter så är det så.


allan

Niclaaas
2005-04-14, 18:32
Jo, det är det. Om din urinblåsa sitter där den sitter så är det så.


allan

OK. varför blir jag pissnödig igen efter en kvart när jag pissar sittandes? och det är inte bara att det känns så utan det kommer mycket(om jag står då). det händer inte när jag står

Megatuttarna
2005-04-14, 18:34
Jo, det är det. Om din urinblåsa sitter där den sitter så är det så.


allan

Det stämmer fan. Ibland när man pissar ståendes och tror att man är klar så drar man bort pitten men så rinner det ner en jävla massa förrädiskt stealth piss som förstör dagen. :(

XarsioN
2005-04-14, 18:42
jag står, ska väll testa sitta nångång o känna den känslan *flex*

Jense
2005-04-14, 18:43
Att pissa stående är tydligen manligt - att ha gula fläckar i kalsongerna också? Man tömmer blåsan effektivare och noggrannare när man sitter ner. Så länge morsan städar kan ni roa er med att stå upp - när man får städa själv sätter man sig ner!


allan


jag städar mina dass, jag har inga kissfläckar i byxan för när jag har kissat klart så har jag kissat klart. och då kommer det inte mer

Big_Vik
2005-04-14, 18:45
Alltid stående, men det händer att man är för nyvaken på morgonen för att stå då blir det sitta. Har man bråttom är det också att föredra sittande, då man kan använda händerna till att göra en extra sak samtidigt som man pissar

Cilia
2005-04-14, 18:46
Jo, det är det. Om din urinblåsa sitter där den sitter så är det så.


allan
fast det har väl med teknik och göra också

ErikWrestlingFreaket
2005-04-14, 20:17
Jag röstade att jag pissar sittande, för jag kände mig lite som en rebel *innocent*

Fatalist
2005-04-14, 21:09
Det stämmer fan. Ibland när man pissar ståendes och tror att man är klar så drar man bort pitten men så rinner det ner en jävla massa förrädiskt stealth piss som förstör dagen. :(

stealth-piss, där har vi det! :laugh: :thumbup:

Bengan
2005-04-14, 22:02
Fan va skönt att vara en av de 33 renligaste procenten på kollo :hbang:

Morsan "lärde" mig att man skulle sitta ner när man pissar. Hon jobbar inom psykiatrin och har en massa gamla gubbar som inte kan pissa sittande utan pissar ner hela golvet istället med sin svaga stråle.

Mago
2005-04-14, 22:17
50/50 kanske.
Hur kan man se det som manligt att stå upp och pissa? Fan vad löjligt.

Megatuttarna
2005-04-14, 23:05
Fan va skönt att vara en av de 33 renligaste procenten på kollo :hbang:

Morsan "lärde" mig att man skulle sitta ner när man pissar. Hon jobbar inom psykiatrin och har en massa gamla gubbar som inte kan pissa sittande utan pissar ner hela golvet istället med sin svaga stråle.

Vilken merit!

Kan tänka mig att hon tar med det som en avslutande finish i sitt CV:

"Har en massa gamla gubbar som inte kan pissa sittande utan pissar ner hela golvet istället med sin svaga stråle för övrigt."

Grisen
2005-04-14, 23:06
Vilken merit!

Kan tänka mig att hon tar med det som en avslutande finish i sitt CV:

"Har en massa gamla gubbar som inte kan pissa sittande utan pissar ner hela golvet istället med sin svaga stråle för övrigt."

:laugh:

Bengan
2005-04-15, 08:37
Vilken merit!

Kan tänka mig att hon tar med det som en avslutande finish i sitt CV:

"Har en massa gamla gubbar som inte kan pissa sittande utan pissar ner hela golvet istället med sin svaga stråle för övrigt."
Kännde du dig kränkt? I så fall kan jag ta bort meddelandet *kissass*

Megatuttarna
2005-04-15, 09:30
Kännde du dig kränkt? I så fall kan jag ta bort meddelandet *kissass*

Höhöhöhö. :D