handdator

Visa fullständig version : Hvete, fifan vad idiotisk man känner sig


TrasMannen
2005-04-13, 21:44
Jag erkänner, jag har ett problem.
Jag är inte den som brukar bli förbannad speciellt ofta. Men ibland så kan jag vara trött, hungrig och nånting har gått snett under dagen. Men jag blir inte sur eller nere för det. Men sen kan det hända nån idiotisk liten skitsak som får vattnet att rinna över å då smäller jag ofta till någonting så hårt jag bara kan utan att tänka på konsekvenserna. Och det är endast matriella saker jag slår på.

Det har gått lite för långt nu känns det som. Min lägenhet faller snart i bitar känns det lite som. Har slagit sönder plastsaker, en dörr, en gammal dator, en tvättkorg och dylikt.

Men sånt är ändå inget "jag behöver"

men ikväll var det lite droppen. Satt på toa å skulle borsta tänderna, satte mig ned för att urinera. och då kommer toalocket flygande på något skumt sätt å slår på någon nerv på ryggen. Då svartnar det och jag slår till toaletten (på vattentankdelen). Sen slutar det svartna och jag tänker inte mer på det. på 10 sekunder blir jag from som ett lammm. Sätter mig ned för att kissa, men då hör jag att det rinner vatten.
Fakk hela vattentanken har spruckigt. Uppifrån och ned, på framsidan och baksidan. Hvete. inte fan pallar jag byta toalettstol för man har slagit sönder den. wtf.

Någon som har liknande problem och vet hur man löser det? Att bli av med aggresionsutbrotten. har testat att räkna till 10 men dit hinner jag inte *grr27*
Har testat att slå på betongväggarna istället. Men det hjälpte heller inte, ibland "hinner" jag inte dit.

Sen till problem nr två. Hur i hvete fixar jag toaletten?
Som temporär fix håller jag på och tömmer hela skiten. Sen skall jag silvertejpa det hårt så det inte ramlar isär.
Men det lär ju inte räcka för att den skall sluta läcka...

Baan
2005-04-13, 21:53
ett lättlöst problem. börja slå på dig själv. då går det SNABBT över, tro mig. Motivera det genom att inse att det är ändå är du som ställer till allt skit och inte grejerna runt dig. Även om en sak är defekt vilket resulterar i att det gör ont på något sätt så är det ändå ditt fel att du har defekta grejer, så slå på dig själv i det här fallet med. Å nej jag skojar inte

förrestne.. du satte dig ner för att pissa.. läste jag rätt? SATTE DIG NER?! WTF

Pellefant
2005-04-13, 21:55
Skaffa en sån där liten "stressboll" att klämma på. (seriöst!)

TrasMannen
2005-04-13, 21:58
ett lättlöst problem. börja slå på dig själv. då går det SNABBT över, tro mig. Motivera det genom att inse att det är ändå är du som ställer till allt skit och inte grejerna runt dig. Även om en sak är defekt vilket resulterar i att det gör ont på något sätt så är det ändå ditt fel att du har defekta grejer, så slå på dig själv i det här fallet med. Å nej jag skojar inte

förrestne.. du satte dig ner för att pissa.. läste jag rätt? SATTE DIG NER?! WTF

funkar inte heller. "det är ju inte mig som är problemet"

Ja, jag sitter å urinerar

Pez
2005-04-13, 21:58
Ser du själv ditt humör som ett "problem" så är det kanske dags att skaffa professionell hjälp? Bara en tanke.

Pellefant
2005-04-13, 22:00
Ursäkta frågan, men hur funkar det om du blir irriterad på nått efter några öl(eller annan alkohol)? *rolleyes*

Pingen
2005-04-13, 22:00
Finns det någon ventil till vattentillförseln, vrid av dem så att du slipper vattnet. Köp sedan vitt silikon på tub eller något annat lämpligt tätning på närmaste VVS-butik, och tryck in i sprickorna.
Du kanske måste tejpa ihop tanken först för att göra sprickorna mindre.

Bara spekulationer, är definitivt ingen rörmokare.

TrasMannen
2005-04-13, 22:01
Ser du själv ditt humör som ett "problem" så är det kanske dags att skaffa professionell hjälp? Bara en tanke.

hehe, ja nu gör jag ju det. Tycker synd om min toalett.
det brukar oftast hjälpa av att jag tränar. Då får jag ut det där. Men nu har jag varit sjuk i 4 veckor så jag har ju inte kunnat träna då.

TrasMannen
2005-04-13, 22:02
Ursäkta frågan, men hur funkar det om du blir irriterad på nått efter några öl(eller annan alkohol)? *rolleyes*

jag blir snällast av dom snällaste när jag dricker sprit eller öl. Jag blir aldrig sur eller arg när jag dricker. Men så dricker jag inte så ofta heller.

1-2-3
2005-04-13, 22:04
Jag slog oxå sönder saker förut. Min morbror sa några kloka ord en gång: "Ger man sig på döda ting bör man söka hjälp". Med glimten i ögat naturligtvis, men det låter ju vettigt :)

TrasMannen
2005-04-13, 22:04
Finns det någon ventil till vattentillförseln, vrid av dem så att du slipper vattnet. Köp sedan vitt silikon på tub eller något annat lämpligt tätning på närmaste VVS-butik, och tryck in i sprickorna.
Du kanske måste tejpa ihop tanken först för att göra sprickorna mindre.

Bara spekulationer, är definitivt ingen rörmokare.

Arait. det låter som en idé!
fast den lilla kranen som skal stänga av vattnet fungerar inte =/
Så nu tömmer jag tanken genom att dränera den med sugrör :naughty:

Diana
2005-04-13, 22:07
Haha fy faen de där känner man igen! ja brukade oxå bli aggressiv som FAN förr helt utan anledning av skitgrejjer(neej de va inte pms :D ) o slagit sönder massa grejjs som ja ångret bittert i efterhand såklart! *cry* men själva problemet e inte att man slår grejjer utan grejjen e att man låter aggressionen påverka ensjälv till en HEEELT ONÖDIG grad(som resulterar i att man "inte kan" kontrollera sej), o de gäller att inse att de enda de för me sej att bli så jevvla aggro för ingenting e att mansjälv blir lidande, de tar ju ett tag att bli av me men de gäller att varje gång man känner att man håller på o bli sådär suuuuperaggro tänka efter, e de verkligen VÄRT de? osså sakta men säkert inser man att man mår faktiskt LÅNGT mycke bättre av att förbli lungn o metodisk i "krislägen" istället för att få utbrott! *grr27* om du ser till din omgivning så kan ja nästan garantera att du har nån såndär lätt-retlig person i din familj/släkt eller kanske vänskapskrets som du "lärt dej" detta beteende från, ja har min jävla pappa att tacka för mitt humör men tack o lov har ja lite mer kontroll än han hehe :D

Pellefant
2005-04-13, 22:07
jag blir snällast av dom snällaste när jag dricker sprit eller öl.

Vad bra. :thumbup:

TrasMannen
2005-04-13, 22:12
Haha fy faen de där känner man igen! ja brukade oxå bli aggressiv som FAN förr helt utan anledning av skitgrejjer(neej de va inte pms :D ) o slagit sönder massa grejjs som ja ångret bittert i efterhand såklart! *cry* men själva problemet e inte att man slår grejjer utan grejjen e att man låter aggressionen påverka ensjälv till en HEEELT ONÖDIG grad(som resulterar i att man "inte kan" kontrollera sej), o de gäller att inse att de enda de för me sej att bli så jevvla aggro för ingenting e att mansjälv blir lidande, de tar ju ett tag att bli av me men de gäller att varje gång man känner att man håller på o bli sådär suuuuperaggro tänka efter, e de verkligen VÄRT de? osså sakta men säkert inser man att man mår faktiskt LÅNGT mycke bättre av att förbli lungn o metodisk i "krislägen" istället för att få utbrott! *grr27* om du ser till din omgivning så kan ja nästan garantera att du har nån såndär lätt-retlig person i din familj/släkt eller kanske vänskapskrets som du "lärt dej" detta beteende från, ja har min jävla pappa att tacka för mitt humör men tack o lov har ja lite mer kontroll än han hehe :D


hehe, japp så är det. Ofta kan jag hejda mig och tänka det ääär så onödigt. Eller hålla andan ett par sekunder så jag kan sikta in mig på något som inte går sönder så lätt eller nått jag ändå skall slänga.

takjens
2005-04-13, 22:13
Börja lira golf.. funka för mig.. dock fick man ofta höra.. bollen är redan död! *screwy*

TrasMannen
2005-04-13, 22:14
En grej som jag tänkte på. Det är att när jag inte tränar och speciellt när jag är sjuk så äter jag och dricker jag preciiiis vad jag känner för. Och då blir det mycket cola och slabbig mat osv osv. Mitt blodsocker går ju upp och ned som en bergskedja och det är oftast vid dessa tillfällen jag kokar över.

Kan det stämma?

Pellefant
2005-04-13, 22:14
Starkt av dig att erkänna ditt problem tycker jag, det är första steget för att hitta en lösning.

Uppdatera gärna denna tråd varje gång du slår sönder nått, förhoppningsvis blir det alltmer sällan.

Baan
2005-04-13, 22:14
men prova helt enkelt slå på dig själv tills agressiviteten försvinner... prova ordentligt :)

... och om du inte kommer tillbaks antar jag att mitt förslag var lite väl extremt..

obesogen
2005-04-13, 22:14
Jag erkänner, jag har ett problem.
Jag är inte den som brukar bli förbannad speciellt ofta. Men ibland så kan jag vara trött, hungrig och nånting har gått snett under dagen. Men jag blir inte sur eller nere för det. Men sen kan det hända nån idiotisk liten skitsak som får vattnet att rinna över å då smäller jag ofta till någonting så hårt jag bara kan utan att tänka på konsekvenserna. Och det är endast matriella saker jag slår på.

Det har gått lite för långt nu känns det som. Min lägenhet faller snart i bitar känns det lite som. Har slagit sönder plastsaker, en dörr, en gammal dator, en tvättkorg och dylikt.

Men sånt är ändå inget "jag behöver"

men ikväll var det lite droppen. Satt på toa å skulle borsta tänderna, satte mig ned för att urinera. och då kommer toalocket flygande på något skumt sätt å slår på någon nerv på ryggen. Då svartnar det och jag slår till toaletten (på vattentankdelen). Sen slutar det svartna och jag tänker inte mer på det. på 10 sekunder blir jag from som ett lammm. Sätter mig ned för att kissa, men då hör jag att det rinner vatten.
Fakk hela vattentanken har spruckigt. Uppifrån och ned, på framsidan och baksidan. Hvete. inte fan pallar jag byta toalettstol för man har slagit sönder den. wtf.

Någon som har liknande problem och vet hur man löser det? Att bli av med aggresionsutbrotten. har testat att räkna till 10 men dit hinner jag inte *grr27*
Har testat att slå på betongväggarna istället. Men det hjälpte heller inte, ibland "hinner" jag inte dit.

Sen till problem nr två. Hur i hvete fixar jag toaletten?
Som temporär fix håller jag på och tömmer hela skiten. Sen skall jag silvertejpa det hårt så det inte ramlar isär.
Men det lär ju inte räcka för att den skall sluta läcka...

Offtopic: Varför står du inte när du urinerar? Sällan hört om snubbar som sitter...men det kanske är vanligare än man tror...Eller så kanske du inte är snubbe utan har PSM istället?
:em: ;)

Grisen
2005-04-13, 22:15
Sök hjälp av t ex psykolog om det påverkar dig på ett negativt sätt, det finns underliggande orsaker som gör att det "brister" när du blir förbannad.

/Freud =)

Baan
2005-04-13, 22:18
Offtopic: Varför står du inte när du urinerar? Sällan hört om snubbar som sitter...men det kanske är vanligare än man tror...Eller så kanske du inte är snubbe utan har PSM istället?
:em: ;)

jag har en kompis som gör det också... drog slutsatsen att det var att han inte hade någon manlig förebild (då hans föreäldrar är skilda).... :)

Grisen
2005-04-13, 22:19
En grej som jag tänkte på. Det är att när jag inte tränar och speciellt när jag är sjuk så äter jag och dricker jag preciiiis vad jag känner för. Och då blir det mycket cola och slabbig mat osv osv. Mitt blodsocker går ju upp och ned som en bergskedja och det är oftast vid dessa tillfällen jag kokar över.

Kan det stämma?

Nej det stämmer inte, kanske påverkar det litegrann men det är inte den egentliga orsaken. Det kan bara du svara på. Jag slog också sönder saker när jag var ung (yngre), och förbannad för att jag hade stora problem och oro som malde i mitt huvud.

raZmus
2005-04-13, 22:32
Sitter du och borstar tänderna och pissar samtidigt?

Grahn
2005-04-13, 22:34
Låter som ngt du borde ta tag i innan du slår sönder ngt/någon viktigare än toaletten.

Ang sitta och pissa så är urinvägsinfektioner ovanligare bland män som sitter ner då det mer sällan blir urin kvar i röret.

Lizard
2005-04-13, 22:35
En grej som jag tänkte på. Det är att när jag inte tränar och speciellt när jag är sjuk så äter jag och dricker jag preciiiis vad jag känner för. Och då blir det mycket cola och slabbig mat osv osv. Mitt blodsocker går ju upp och ned som en bergskedja och det är oftast vid dessa tillfällen jag kokar över.

Kan det stämma?


Tja, vad tror du själv?

En annan fråga som jag tror du har svaret på; om du är i direktsänd TV eller på jobbet - skulle du bete dig så då? Om jag får vara så oartig att svara för dig så gissar jag att då kan du lägga band på dig. Alltså är det inte okontrollerat utan valda raseriutbrott. Du låter din känsla svämma över för ingen du har respekt för eller är beroende av kan se vad du gör. Eller hur?!

Känslan du har är frustration, du känner en uppgivenhet över komplexiteten i problemet - "åhh, nu sitter den där grejen fast/är lös igen....och jag som inte har kunskap/tid/pengar att laga den och sen hade jag tänkt att göra det och det i stället för att hålla på med det här!"

För mig låter det som en livshållningsfråga, hur du ser på dig själv och vad du har för förväntningar av dig och din tillvaro. Du är inte, i likhet med alla oss andra, felfri. Lika lite kommer ditt liv och dina åtaganden att glida lika lätt som ett nymonterat nylonlager, utan things get stuck. Det du behöver träna på är din självkänsla, att dina problem inte är du men hur du väljer att lösa dem är det däremot.

Vem vill du vara TrasMannen, någon både du och andra kan se upp till och respektera eller någon som du i grunden föraktar?

Toastolen fixar värden eller om du äger lägenheten så går den på hemförsäkringen som så gott som alla vattenskador.

Lizard

*Flash*
2005-04-13, 22:35
Har haft samma problem som dig förut.
Men jag har slutat med det nu, insåg att det var dumt och onödigt.
Tillfredställelsen som jag får av att kontrollera mig själv, min första impuls att vilja slå sönder något, är så mycket mer och bättre än vad den var att slå sönder saken ifråga.

Fast det är klart, ibland vill jag bara slå sönder något igen, kasta en sak men det slutar alltid med att jag håller på att börja grina över att det inte är lika härligt att göra det som det var en gång i tiden... *cry* *screwy*

Klarar du inte av att sluta själv så sök hjälp, kanske kommer kosta pengar att gå till en psykolog eller nåt men å andra sidan så kostar det ju varje gång du slår sönder något och behöver köpa nytt.

TrasMannen
2005-04-13, 22:40
Sitter du och borstar tänderna och pissar samtidigt?

Korrekt. Jag skapar en ny tråd angående kissningen http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=41699

TrasMannen
2005-04-13, 22:41
Starkt av dig att erkänna ditt problem tycker jag, det är första steget för att hitta en lösning.

Uppdatera gärna denna tråd varje gång du slår sönder nått, förhoppningsvis blir det alltmer sällan.

Bra idé. det skall jag fan göra...

TrasMannen
2005-04-13, 22:47
Tja, vad tror du själv?

En annan fråga som jag tror du har svaret på; om du är i direktsänd TV eller på jobbet - skulle du bete dig så då? Om jag får vara så oartig att svara för dig så gissar jag att då kan du lägga band på dig. Alltså är det inte okontrollerat utan valda raseriutbrott. Du låter din känsla svämma över för ingen du har respekt för eller är beroende av kan se vad du gör. Eller hur?!

Känslan du har är frustration, du känner en uppgivenhet över komplexiteten i problemet - "åhh, nu sitter den där grejen fast/är lös igen....och jag som inte har kunskap/tid/pengar att laga den och sen hade jag tänkt att göra det och det i stället för att hålla på med det här!"

För mig låter det som en livshållningsfråga, hur du ser på dig själv och vad du har för förväntningar av dig och din tillvaro. Du är inte, i likhet med alla oss andra, felfri. Lika lite kommer ditt liv och dina åtaganden att glida lika lätt som ett nymonterat nylonlager, utan things get stuck. Det du behöver träna på är din självkänsla, att dina problem inte är du men hur du väljer att lösa dem är det däremot.

Vem vill du vara TrasMannen, någon både du och andra kan se upp till och respektera eller någon som du i grunden föraktar?

Toastolen fixar värden eller om du äger lägenheten så går den på hemförsäkringen som så gott som alla vattenskador.

Lizard

Vet inte hur jag skulle reagera i direktsänt teve faktiskt. Men antagligen skulle jag inte få nått aggro utbrott.
Och du har rätt det är på något sätt ett valt utbrott. Men problemet är ju att jag Vill få det, eller alltså, jag avreagerar mig. Och jag Vill avreagera mig, men efteråt ångrar jag mig ofta.

Men nu lär jag kunne hålla mig ett bra tag. Eftersom jag kan tänka att "fan, jag vill ju inte pajja en till toalettstol" osv...

TrasMannen
2005-04-13, 22:50
Har haft samma problem som dig förut.
Men jag har slutat med det nu, insåg att det var dumt och onödigt.
Tillfredställelsen som jag får av att kontrollera mig själv, min första impuls att vilja slå sönder något, är så mycket mer och bättre än vad den var att slå sönder saken ifråga.

Fast det är klart, ibland vill jag bara slå sönder något igen, kasta en sak men det slutar alltid med att jag håller på att börja grina över att det inte är lika härligt att göra det som det var en gång i tiden... *cry* *screwy*

Klarar du inte av att sluta själv så sök hjälp, kanske kommer kosta pengar att gå till en psykolog eller nåt men å andra sidan så kostar det ju varje gång du slår sönder något och behöver köpa nytt.

Fan, det låter ju skitbra att det inte känns bra. Då ger man ju fan i det sen ;)
Jag har aldrig behövt en psykolog. Detta problem är något jag Kan fixa själv. Jag har gått till psykolog för andra problem, men en psykolog är endast en person som hjälper en att lösa sina egna problem. Och det nån guide för det behöver jag inte.

Karl_alfred
2005-04-13, 22:53
Börja lira golf.. funka för mig.. dock fick man ofta höra.. bollen är redan död! *screwy*
Är nog ingen bra ide, av egen erfarenhet kan det bli dyrt med alla nya skaft :em:

MacLeod
2005-04-13, 23:09
Trasmannen: Bor du i hyreshus ringer du ju bara jouren så kommer det en liten rörpulare o fixar skiten. Samma sak gäller i bostadsrätt, men eftersom du äger toaletten du slagit sönder så får du betala den själv.

Pellefant
2005-04-13, 23:12
Trasmannen: Bor du i hyreshus ringer du ju bara jouren så kommer det en liten rörpulare o fixar skiten. Samma sak gäller i bostadsrätt, men eftersom du äger toaletten du slagit sönder så får du betala den själv.

Men säg för allt i världen inte att du slog sönder den! :D

daja
2005-04-14, 08:15
skaffa vadderad potta!

Fatalist
2005-04-14, 08:34
Jag gör likadant, slog sönder 3 väggar och 2 dörrar i våran förra lägenhet *grr*

Men nu har jag börjat slå mig själv istället, det funkar bra för det gör så j*vla ont :thumbup:

Shadow Warrior
2005-04-14, 09:11
Hmm.. hade problem med detta förut.. löste det genom att läsa ett par budist böcker varefter jag insåg att det var meninglöst att bli arg över saker som redan inträffat osv.

Det funkade bra att tag men nu har jag fått återfall igen... inte alls lika illa som förut med det händer lite då och då att tex dator skärmen får sej ett knytnävsslag eller om jag är på jobbet så blir det att man hyvar en pensel in skogen eller sparkar på nån vägg, givetvis när ingen ser, faktum är att en arbetskamrat frågade mej fårra året "blir du aldrig arg?" vilket är lite komiskt...

Händer även att jag slår mej själv... vet inte riktigt om det är nån bra lösning, tenderar även att skrika åt objekt som "din dryga jävel!!" vilket inte är så smart om man tänker efter.... *rolleyes*

Kaboffastar
2005-04-14, 09:17
Hmm tycker att du ska inhandla följande saker :

1) Hockeymål
2) Hockeyklubba
3) Masonitskiva

Ställ upp det nånstans och när du blir sur kan du kanske jobba på din hockeykarriär, detsutom är det roligt =P

jwzrd
2005-04-14, 09:30
Hmm tycker att du ska inhandla följande saker :

1) Hockeymål
2) Hockeyklubba
3) Masonitskiva

Ställ upp det nånstans och när du blir sur kan du kanske jobba på din hockeykarriär, detsutom är det roligt =P

Vet inte om det där funkar alltså. Jag blir själv arg som faan när det väl brakar loss. Svartnar, tunnelseende och hela kittet. Att börja veva på nånting då ger den rakt motsatta effekten. Som att slänga napalm i en majbrasa.

Hoffa
2005-04-14, 12:09
Det enklaste sättet att tygla sitt humör är att var disciplinerad precis som när det gäller träning och kost. Man måste inse att om jag blir arg och slår sönder den här tvättkorgen så kommer det inte hjälpa mig ett dugg, det kommer kännas tillfredställande i någon minut men sen är problemen fortfarande kvar och mitt humör kan när som helst slå slint igen.

Vissa saker har man lärt sig att inte göra här livet, som att döda någon,att sno andras saker, våldföra sig på andra mot deras vilja osv. Likadant måste man lära sig att inte låta ilskan få utrymme i sinnet. Ilska,hat,ångest har till funktion ur ett evolutionärt perspektiv att alarmera oss och ge oss styrka i livshotande situationer som om du är jagad av en björn eller din vän är i livshotande fara. Då framkallar kroppen dessa känslor och man kan dra nytta av dom till fullo.

Idag fyller dom ingen funktion, förutom att vid styrketräning kan annan kraftsport ge en extra styrka. En del säger dock att dom har mer styrka när dom är harmoniska och lugna i sinnet.

Testa att så fort du känner dom här känslorna som gör att du slår sönder saker kommer upp, tänk efter om det löser någotting? Hjälper det mig att nå ett mål? Utvecklas jag som person om jag slår sönder tvättkorgen? Vad är meningen med min ilska? Snart inser man att ens känslor inte är befogade.

Det finns till och med forskning som visar på att hat,ilska och vrede är nästan lika stora orsaker till hjärt och kärlsjukdomar som högt kolestrol och högt blodtryck

alle
2005-04-14, 12:17
Jag har också en del problem med mitt temperament, har dock börjat slå på mig själv istället och det funkar :D

Blir dock en del blåmärken.

kalle_banan
2005-04-14, 21:47
meditera, det hjälper mot allt.
http://www.observingyourmind.com/
http://www.bswa.org/publications/HTML/The_Basic_Method_Of_Meditation.html
det ska väll hjälpa dig en bit på vägen.

Pellefant
2005-04-14, 21:53
Slagit sönder något idag? :( (hoppas inte)

Hoffa
2005-04-14, 21:53
meditera, det hjälper mot allt.
http://www.observingyourmind.com/
http://www.bswa.org/publications/HTML/The_Basic_Method_Of_Meditation.html
det ska väll hjälpa dig en bit på vägen.

Så sant! :thumbup:

Jag mediterar minst 30 min om dagen och ibland över 1 timma, har gjort så i 1 år snart, mest buddhistiska övningar.
Utvecklandet av fysiken är lika viktigt som utvecklandet av det psykiska.

kolla också: www.wildmind.org

Pellefant
2005-04-14, 22:00
Jag mediterar minst 30 min om dagen och ibland över 1 timma, har gjort så i 1 år snart

Mycket intressant, ska läsa på om detta nu. :)

Taurus
2005-04-14, 22:17
Jag är likadan. Jag är riktigt snäll, kan ta mycket skit.
Även om det nästan aldrig är stora saker så rinner det till slut över för en loska i havet, och då slår jag nåt materiellt. Ofta hårt :D.

Ibland slår jag cementväggar, och det känns lite grann fast man är ju så bedövad av sitt aggro att det inte märks :)

Det farligaste jag gör är att önska att nån börjar käfta med mig när det nästan runnit över. Lyckligtvis gör ingen det. Ingen vill nog det heller :)

TrasMannen
2005-04-15, 00:07
hehe, idag var en riiiiiktig skit dag. Fifasiken, från klockan 12:30 så gick det åt helvete utför. Jag måste börja träna snart. Tror jag har för mycket energi i kroppen. Bara denna sjukdomen släpper snart. ghaaa.

I alla fall så blev jag lite sur av en grej. men då gick jag ut ur lägenheten och in i hissen och slog på hissdörren (tjock metalldörr). Det gjorde ont. Vilket va skönt. Men det gick inte över. så då slog jag mig själv på bröstkorgen.
Jag såg då ut som Tarzan som är helt lam på ena sidan och slår på bröstet endast med en arm. Träffade en nerv. Börja hosta. Sen skratta. sen tog jag en cola. Sen spela jag lite monopol. Hej då.