handdator

Visa fullständig version : Tösen testar


Cissemissen
2002-05-17, 08:23
Hejsan alla träningsgalningar! :)

Nu lägger jag upp en träningsdagbok här bland de andra så får vi se vad som händer. Känner mig lite mer motiverad att börja med styrka, så vi får se hur långt jag kommer.
Har ännu inget utsatt mål med min träning annat än att bli starkare och kanske få lite mer synliga muskler. Har rätt bra anlag för det... :D

Önska mig lycka till!

Danne
2002-05-17, 08:30
Lycka till snygging !

Cina
2002-05-17, 08:33
Skall bli kul att följa :D

//Cina

emmzan
2002-05-17, 11:57
Kört hårt Tösen! :D

Magnus
2002-05-17, 13:43
Lycka till Tösen!

ännu en till norrbottning! fint! :)

Cissemissen
2002-05-17, 16:31
Tack så mycket för era lyckönskningar.
Ska börja "mitt nya liv" med en firma(fest)middag ikväll. Ska upp kl. 4.30 imorgon så det blir nyktert.
Jobbar hela helgen men på måndag... Då! :D

King Grub
2002-05-17, 16:44
4:30!!! :eek:

Lycka till på måndag! :)

Warrior
2002-05-17, 16:47
U go girl! ;)

Pecca
2002-05-17, 17:12
4:30!!!
du måste vara Drunken Sailors träningskompis ;) . Kör på bara... Det börjar bli väldigt många nu med träningsdagböcker :)

Cissemissen
2002-05-18, 06:06
Blä för att stiga upp för f-n! Är inte roligt att vara jag idag. Blev 2 cider igårkväll, men det räckte visst för att känna sig lite bakis idag... (Har sovit 4.5h inatt :( )

I helgen blir det att fundera ut lite strategier och mål för träning etc. Önskar dock att jag hade en träningskompis... Har så svårt att peppa mig själv till de där sista repsen som verkligen ger något. :(

Till veckan ska jag börja känna lite på vikterna på gymmet. Ska ta det lite lugnt i början. Har erfarenhet av att ledsna om man börjar för hårt och inte känner att man orkar köra så.

Wish me luck! I'll need it!

ToXY
2002-05-18, 06:48
KOOOOOOOOOOOOOOOOM IGEN!!! Släng dej i säng nu å sov några h sen planera sedan TRRRRRRRRRRRÄNA!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) :D Det här fixar du!!

/Martin

Danne
2002-05-18, 07:46
Jag ska peppa dig så mycket jag kan !

Danne
2002-05-19, 11:37
[ 19 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Danne ]

Cissemissen
2002-05-19, 12:12
Ursprungligen skickat av Danne:
<STRONG>Jag ska peppa dig så mycket jag kan !</STRONG>


Tack älskling! :cool:

Cissemissen
2002-05-19, 12:14
Idag ska jag sitta och filosofera på jobbet och fundera ut lite mål och mening för min träning. Jag har faktiskt lyckats ragga reda på en träningskompis som också vill komma igång. Ska bli spännande å se hur det funkar...

Cissemissen
2002-05-19, 20:35
Eftersom både jag & min blivande träningskompis är instruktörer (jag aerobic, hon box'n kick) så kommer det att bli svårt med en vettig struktur. Typ träna styrka mån tis tors fre... Jag skulle vilja ha det så. Vi ska sätta oss ner med varandras scheman (så fort jag vet hur jag ska jobba...) och planera nåt bra. Ibland önskar man att allt inte var så komplicerat... :(

[ 21 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Tösen ]

Cissemissen
2002-05-21, 05:48
Jaha, då var det arbetsvecka igen då. Upp 4.30 hela veckan! *trött*
Det blir ingen styrketräning i veckan då jag kommer att:
* gå upp 4.30 :(
* jobba 6-15
* äta lite
* öva koreografi inför en modevisning (resten av kvällen)
* sova
osv...
Däremot så blir det lite box'n kick på torsdag! Ska bli skönt att få göra av med lite aggressioner... :mad:
Det kommer att bli en jobbig vecka detta... Kommer inte i säng i tid och får bara sova några timmar per natt... Jag som behöver minst mina 8h. :(

Jag har fått schemat av min träningskompis "Bullen" så jag ska kolla på det när jag har tid... helst nu... Hoppas vi kan komma igång nästa vecka!

Varför är det alltid så att när man ska komma igång så kommer det något i vägen som gör det smått omöjligt...? :confused: :( :mad:

Danne
2002-05-21, 07:21
"Bullen" den var kul är det hon själv som kommit på det eller ? :D

Cissemissen
2002-05-22, 05:53
Svar till ovan:
Vet ej, men hon kallar sig det ibland. :D

[ 22 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Tösen ]

Cissemissen
2002-05-22, 06:03
Nä, ingen styrketräning ännu. Men jag kan ju skylla på att vi kämpar med modevisningen varje kväll... Ikväll ska vi öva kl. 21, men jag tror jag bangar eftersom jag ska upp så j-la tidigt på morgonen. :mad: Kanske tar en runda i gymmet själv. :eek: :rolleyes: "Bullen" jobbar... :(

Käkar numera gröt på morgonen, tänker i övrigt inte så jättemycket på vad jag stoppar i mig... men lite skadad är man ju med en deffande karl i huset. ;) :D

Cissemissen
2002-05-23, 06:28
Det blev en tidigare övning igår. Kl. 20.20 kom vi igång. Det känns bra att det börjar sitta nu. Det är ju trots allt på lördag det gäller. :eek:

Ikväll blir det box'n kick och öva, öva, öva...

Har faktiskt gått bättre än förväntat att överleva denna vecka. Har inte varit sådär dödstrött som jag trott att jag skulle bli. Skönt.

Cissemissen
2002-05-24, 12:18
Jisses vilken träningsvärk jag har idag. Uuuh! Men det var så skönt att få slå bort lite stress och dumma känslor. :mad:

Övningen på modeshowen gick bra igår och vi ska finslipa lite idag. Det är imorgon det gäller! :eek: :) :p :cool:
2 uppvisningar ska vi göra. Kl. 11 & 14. Nervöst men superkul!

Nästa vecka på måndag blir det nog att lyfta lite i vikterna och se hur det känns. Kommer dock att åka ner till "Fjollträsk" ( :p ) på tisdagkväll och är där resten av veckan :D = ingen träning... :(
Veckan därpå kan man nog börja planera in ett schema...

Cissemissen
2002-05-27, 05:48
Modeshowen gick bra och gjorde succé! Det var superkul. Spelade in båda visningarna på video och ska se hur det såg ut. :eek:

Hade aerobicpass igår. Kändes att man jobbat under veckan... Men det gick bra.
Nu dröjer det en vecka till jag kan träna igen. Lite länge, men jag får se det som en minisemester. Skönt att få komma bort ett tag om än det är inom jobbet, men jag kommer att sakna min lilla familj. :(


Det är typiskt att det alltid ska bli så här när man ska komma igång. Nä, då har man så j-la mycket att göra och ingen tid. Väldigt irriterande! "Nästa vecka..." :mad:
Hur tusan ska man kunna komma igång med (som i detta fallet) styrketräning då det hela tiden dyker upp en massa andra grejer som sätter pinnar i hjulet för planerna... ?!
Nu säger jag det en sista gång:
"Nästa vecka ska jag komma igång!"

[ 04 Juni 2002: Inlägget har ändrats av: Tösen ]