handdator

Visa fullständig version : Freeeeeeeeedag ...


Piranha
2005-04-08, 07:43
Det är fredag och jag är glad ... normalt så skapar jag riktigt CP trådar då men dagens tema är , vad händer i helgen .. ?

Genesis
2005-04-08, 07:45
Högskoleprov imorgon. *cry*
Men efter det blir det ett par bärsa med grabbarna så man har något att se fram emot! :thumbup:

Pdaddy
2005-04-08, 07:46
*grr* Pissdag + pisshelg.

Mycke jobb idag, de kommer leda till koma under dagens träning.
Imorn skall ja såga av 4 töjor på tomten + kasta massa skräp OCH gå på födelsedags kalas disco me min dotter :MrT:

Känns som denna helg kommer suga rätt fett, å man lär ju inte få doppa nåt heller *slap*

M

Jense
2005-04-08, 07:47
jak ska krilla.

grillfest imorgon.. det brukar sluta med att vi tänder en eld stor som majbrasorna och dricker öl. kvällen slutar med att någon trillar in i elden och alla drar till sjukhuset..ser vi fram emot

edit: roligt skemt der. jag ska ta det lugnt idag, kanske bygga lite.. fast börjar jag så håller jag på tills jag svimmar så jag vettefan. imorgon grillfest som sagt, fläsk och mjöd ..morsan ska ha kalas imorogn också .. så jag ska dit. på söndag ska jag inte göra ngt alls, för då är jag jävligt bakfull

Chris
2005-04-08, 07:48
Bröllop. *cry*

Och klockan är inte ens 9 och jag ska strax till gymmet, och jag är så jävla omotiverad. :(

skaparn
2005-04-08, 07:48
Ja jävlar, det är fredag och jag har först nu börjat komma över onsdagens förlust, humöret är således gott.

Fredag: Poker
Lördag: Vin, kvinnor och sång
Söndag: Hockey, avgörande match mot BIF

Vafan, måste seriöst ta mig en funderare på om det är friskt att må dåligt i nästan två dagar över att ens lag klantar till det.

King Grub
2005-04-08, 07:49
http://www.jammerbabe.com/images/Smiley/friday.gif

Jolene
2005-04-08, 07:49
Ikväll blir det lugnt. Käka god middag hemma och dricka vin!
Imorrn ska jag på surprise32årsfest. Ska bli kul!

Shadow Warrior
2005-04-08, 07:52
Jag ska snacka med doktorn snart och se om jag kan få en kortisonspruta eller något annat snabbverkade (amputation? lol) av min skadade axel.

För övrigt så blir det rätt soft antar jag ;)

palme
2005-04-08, 07:54
Funderar på att sticka och köpa ett PS2, regnar ju så vad ska man annars göra?
Ska grilla på lördag med lite vänner, blir nog kul. Och sen böj på söndag :D

christian
2005-04-08, 07:55
Ikväll träna, städa och pynta lägenheten inför morgondagen som blir först kalas med släkten och sen kalas med polarna. Happy 27:th to meeeee!

raZmus
2005-04-08, 07:55
Ska snart ut på en nååågot försenad "morgonpromenad" :D. Så lätt hänt när man hittar intressanta artiklar på Internet. :) Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, det är ju hur länge som helst kvar, så det ordnar sig nog.

Imorgon är det hockey för hela slanten och ska den inte ses live så ska den iaf inte ses på under 110"! Tror nog det blir en ganska soft helg med mycket träning, om jag lyckas råda bot på min nackstelhet.

Över och ut.

Überbiffen
2005-04-08, 08:04
Jag ska ha STORT med bögsex.

Piranha
2005-04-08, 08:09
*grr* Pissdag + pisshelg.

Mycke jobb idag, de kommer leda till koma under dagens träning.
Imorn skall ja såga av 4 töjor på tomten + kasta massa skräp OCH gå på födelsedags kalas disco me min dotter :MrT:

Känns som denna helg kommer suga rätt fett, å man lär ju inte få doppa nåt heller *slap*

M

Åååh knattedisco .. får jag och Palme komma ... blir det nån fiskdamm ?

Herkulez
2005-04-08, 08:10
gifter mig imorgon.

Jet
2005-04-08, 08:13
Som det ser ut INTE jobba iallafall! Men tjejen ska jobba, så jag ska ta en stillsam hemmakväll med mig själv

Imorgon vila, jobba natt

Söndag, jobba hela dagen...

palme
2005-04-08, 08:13
gifter mig imorgon.

Ledsen att jag inte kan komma mannen! Men du och frugan är välkomna ner på fika när ni vill! Det vet du!

Jense
2005-04-08, 08:15
JUST det herkan. stort stort grattis och all lycka i värlen till dig och anna!

Jet
2005-04-08, 08:15
gifter mig imorgon.

Allvar? :bow:

Sparrisen
2005-04-08, 08:21
Borde plugga både cellmorfologi, programmering och kemi... men kommer nog mestadels slappa och träna :em:

Jesper
2005-04-08, 08:24
fira bruden som fyller år.

Thony
2005-04-08, 08:24
Ikväll blir det lite texas holdèm med polarna
I morgon (Lör) blir det hockey
Sön blir det träning, eventuellt boll och.

n1tro
2005-04-08, 08:31
gifter mig imorgon.

:thumbup:

mini_Arnold
2005-04-08, 08:39
Träning, handling, motionering, inget sex(förhoppningsvis), storkok, städning och sen lite flexxande framför spegeln.

Munter
2005-04-08, 08:44
Packar och peppar, åker till Egypten inatt för en dryg veckas vindsurfing *flex* ... så hör ni inget från mig på några veckor har jag blivit uppäten av hajjar eller Jihadad.

Cinna
2005-04-08, 08:44
Ikväll blir det god mat, soffan å en film *popcorn*


Imorgon ska jag ner en vända på stan för att luncha och shoppa lite ... dags att bättra på garderoben lite :)

TCOG
2005-04-08, 08:48
träna som vanligt...

sen på sön el-classico (Barcelona-Real Madrid)

Lasse Kongo
2005-04-08, 09:02
Har hyrt en korvvagn till Herkans bröllop, så ja kommer ha fullt upp i helgen.

FredsAmiralen
2005-04-08, 09:05
Träningsläger hela helgen, amerikansk fotboll... ska bli riktigt jävla underbart!

stenis
2005-04-08, 09:15
lumpar i jokkmokk. så jag kommer hem denna helg, två helger sen jag va hemma sist, ska bli gött.. så ja, blir la att se lite tv o så me flickan o lite :kinky: oxo kanske, om man har tur.. =/

ha en kanon helg!

mvh stenis

The_RobRoy
2005-04-08, 09:33
Är sjuk *cry*

Ska träffa flickan ikväll iallafall, Blir väl en film med dopp *popcorn*

Men fyfan va det suger att va sjuk *grr27*

HookersUnited
2005-04-08, 09:36
Jag flyttar.

Grahn
2005-04-08, 09:38
Spela WoW och dricka ngn bärs kanske det blir, som vanligt mao. :D

Janolov
2005-04-08, 09:40
Thank God it´s friday!

Rocky 4 på Kanal 5 ikväll klockan 23.00...
Sen imorrn då åker jag upp till fjällen och springer i djuprsnö och lyfter stockar...

AngelLove
2005-04-08, 09:44
Ikväll blir det cardio och solning, sedan fortsätta på att kolla på 24...
Lördag är det först städ&tvätt från kl 07 sedan benpass (ja, jag har börjat köra ben seriöst... 2a passet i rad) och ev lite shopping.
Söndag är det HIMMELSBLÅTT på Stadion kl15, sedan El Classico på Tv på kvällen

Känns som en helt klart bra helg !!

abjorn
2005-04-08, 09:48
träna, plugga och dra ett par lvl i wow ;)

nossie
2005-04-08, 10:02
jobba och äta :eating: hatar att jobba på helgen.

Hades
2005-04-08, 11:50
Wärsha musik tror jag.

Bengan
2005-04-08, 11:51
Idag kommer min mor och min moster på besök och de ska stanna över natten. Så det kommer inte bli mycket lugn. :(

GymTT
2005-04-08, 12:04
Tennismatcher, träna och kanske plocka hem någon hynda från hemmafest :naughty:

Trevlig helg alla..

adeleine
2005-04-08, 12:09
jobbar fredag,lördag och söndag :cheers:

hoppas ni får en trevlig helg!

bubbleman
2005-04-08, 12:16
Ikväll så blir det att festa järnet, ragga brudar å hoppas på att man överlever.
Lördag så blir nog uplägget detsamma, ska nog dock ta ett träningspass på dagen också, hört att det är optimalt mellan två blöta kvällar. På söndag får man ta tag i sitt liv och göra allt man borde gjort i helgen, tvätta bilar, skolarbeten, osv osv...

Men farm tills dess så ska det bli kul:p

Myten
2005-04-08, 12:35
Blir nog en Samurajkväll!

Zodd
2005-04-08, 13:19
Spela WoW och dricka ngn bärs kanske det blir, som vanligt mao. :D
Jag med. :thumbup: Sen blir det nog fest i Booty Bay. :D

Twister
2005-04-08, 13:29
Ikväll blir det att käka nått gott och kolla på American Pie 2 o OZ tillsammans med polarna. *popcorn*

mangs
2005-04-08, 13:31
Idag skall vi ut och käka och säga adjöss till en gammal kompis som flyttar norrut och sedan blir det säkerligen Lilla Torg och utgång på det. Imorgon skall jag kolla avsnitt 20 av lost samt bygga klart lite i huset. Ev. hjälpa en polare med flytten. Kvällen blir nog lugn med god mat och en film eller något. På söndag kommer jag vara supernervös fram till 15.00 och sedan lycklig resten av dagen då det är fotbolsspremiär och MFF vinner med 3-1 mot Göteborg. På kvällen blir det nog El classico om inget annat kommer i vägen.

AnimalGen
2005-04-08, 13:40
Imorgon:
Axel och vad träning.
Köpa nya MD.
"Träna kondition" med flickvännen.
Ha roligt med kompisarna på kvällen.

Söndag:
Titta på tecknat
Skolarbete
Sova
Äta
Äta
Sova

Gabber
2005-04-08, 14:18
3 liter vodka i kylen, vattenpipa, en halv gris och 9 pers, en liten fest med bekanta. ledigt från gymet idag.

1-2-3
2005-04-08, 14:37
Ikväll ska jag och en kompis åka och slanga villaolja... måste bara få tag på en pump med schysst kapacitet. Sen imorrn bär det av söderut för att köpa en bil. ~200mil med biltrailer i 80-90km/h känns iofs inte så lockande. Men vi kommer att stannan i Gbg och supa skallarna av oss :D samt ta in på nåt fint hotell, så det kan nog bli skoj ändå.

Pdaddy
2005-04-08, 15:54
Åååh knattedisco .. får jag och Palme komma ... blir det nån fiskdamm ?


Hahaha Visst, ni kan ju vara lekfarbröder :laugh:
30 3-5 åringar, de e faan värre än att bli jagad av 100 tensta boor :thumbup:

M

Yankeee
2005-04-08, 16:00
Äta som en hest idag, så att jag orkar träna imorgon. Typ, sen vet man aldrig.

bear.flowertwig
2005-04-08, 16:03
...och kanske plocka hem någon hynda från hemmafest :naughty:

och bjuda på "strips" då? :naughty:



Tar på mig kalasbyxorna i kväll. För trött för hyndor men tänker spisa bra musik på lokal. Möjligen rulla lite hatt också...

CZa
2005-04-08, 16:16
hmm. blir film ikväll me en polare! :D sen imorrn ska ja vara i stalle o gröa klart, sen äre tävling på söndag! :D de är min helg.

bladhet
2005-04-08, 18:28
Äta,sova,promenad,cykla,quada,kompisar,xbox,dator och lite skolarbete.

hobbitar
2005-04-08, 18:36
Äta, Kolla på Rallarsving på ZTV kl 9 sen sova. Jag börjar jobba kl 06:00 i morgon =(

GymTT
2005-04-08, 18:54
hmm. blir film ikväll me en polare! :D sen imorrn ska ja vara i stalle o gröa klart, sen äre tävling på söndag! :D de är min helg.


Festen saknas CZa ? :O *screwy*

GymTT
2005-04-08, 18:56
och bjuda på "strips" då? :naughty:



Tar på mig kalasbyxorna i kväll. För trött för hyndor men tänker spisa bra musik på lokal. Möjligen rulla lite hatt också...


Haha javisst då blire strips :P

CZa
2005-04-08, 21:11
Festen saknas CZa ? :O *screwy*
tyvärr lär inte det hinnas med den hära helgen! Blir säkert nästa istället :D föresten kan det vara svårt att hitta roliga fester i stan.. ;)

TTT
2005-04-08, 21:22
Högskoleprovet imorn... bubbelpool med vänner på kvällen =)

Bjorne
2005-04-08, 21:40
Ikväll blir det endast film och snacka med polare över ventrilo och msn, skönt och avslappnande, något man behöver efter en lång vecka.

GymTT
2005-04-08, 22:40
tyvärr lär inte det hinnas med den hära helgen! Blir säkert nästa istället :D föresten kan det vara svårt att hitta roliga fester i stan.. ;)

Ok, måste ut på byn och ragga lite ju, visst? :naughty:

Johan
2005-04-09, 00:28
Imorn ska jag gå och kolla på "All fight open", ska tydligen va lite kickboxing, karate och sånt.
På kvällen blir det nog hockey och fira av en polare som precis har muckat efter 15 mån och som reser till asien på söndag,(den jäveln)

Metal_boy_
2005-04-09, 02:53
gifter mig imorgon.

Sitter här och är trött, ska snart sova. Drömmer jag redan? Allvarligt??!! Grattis isf ffiiiiiiiiifaan!!

Ska baka en Ångest-tårta och skicka till dig, eller vill du får välja vad du vill från mitt konditori!! Skriver en lista här så beställer du av mig via PM:

Cipramil-bulle 5kr st.
Depressions-doppade marsipangrisar 10kr st.
Zoloftbollar 3kr st.
Munkar ( Fyllning: Social Fobi) 10kr st.
Ångest-tårta ( spritsad med olika medicinprofiler) 50kr st.
Mandelbiskvier på aluminium-karta 5kr/karta 10spänn för en ask( 3 kartor)
Liknande Napoleon-bakelse, den här är dock glaserad med Kallsvettningar. 15kr st.
Osötade Hyper-ventileringar ( Liten brun papperspåse medföljer)

Röd triangel på samtliga så tänk på det. Finns mer att beställa, och på Ångest-tårtan får du självklart välja medicinprofil :thumbup:

CZa
2005-04-09, 09:46
Ok, måste ut på byn och ragga lite ju, visst? :naughty:
Njaa.. kanske de :hbang:

sunkan
2005-04-09, 09:50
gifter mig imorgon.

VA!? Grattis för sjutton gubbar :thumbup:

ölobrännvin
2005-04-09, 10:32
Fyfan för giftemål det tar alla ens tankar och pengar i flera månader, jag gifter mej om 2 veckor tralala det ska bli skönt att få helvetet överstökat... Jag ska ha en slips som det står "fyfan" på med så liten text att bara prästjäveln ser det och så börjar han sluddra av ilska och säger underliga saker, till slut så slår han ner mej med en höger och jag slår tillbaks och sveper allt vin som han har och sedan våldtar jag han....

GymTT
2005-04-09, 11:46
Njaa.. kanske de :hbang:


haha "hannah brandt" :D

jesse
2005-04-09, 11:57
Sitter här och är trött, ska snart sova. Drömmer jag redan? Allvarligt??!! Grattis isf ffiiiiiiiiifaan!!

Ska baka en Ångest-tårta och skicka till dig, eller vill du får välja vad du vill från mitt konditori!! Skriver en lista här så beställer du av mig via PM:

Cipramil-bulle 5kr st.
Depressions-doppade marsipangrisar 10kr st.
Zoloftbollar 3kr st.
Munkar ( Fyllning: Social Fobi) 10kr st.
Ångest-tårta ( spritsad med olika medicinprofiler) 50kr st.
Mandelbiskvier på aluminium-karta 5kr/karta 10spänn för en ask( 3 kartor)
Liknande Napoleon-bakelse, den här är dock glaserad med Kallsvettningar. 15kr st.
Osötade Hyper-ventileringar ( Liten brun papperspåse medföljer)

Röd triangel på samtliga så tänk på det. Finns mer att beställa, och på Ångest-tårtan får du självklart välja medicinprofil :thumbup:


:laugh:

Hades
2005-04-09, 12:22
Sitter här och är trött, ska snart sova. Drömmer jag redan? Allvarligt??!! Grattis isf ffiiiiiiiiifaan!!

Ska baka en Ångest-tårta och skicka till dig, eller vill du får välja vad du vill från mitt konditori!! Skriver en lista här så beställer du av mig via PM:

Cipramil-bulle 5kr st.
Depressions-doppade marsipangrisar 10kr st.
Zoloftbollar 3kr st.
Munkar ( Fyllning: Social Fobi) 10kr st.
Ångest-tårta ( spritsad med olika medicinprofiler) 50kr st.
Mandelbiskvier på aluminium-karta 5kr/karta 10spänn för en ask( 3 kartor)
Liknande Napoleon-bakelse, den här är dock glaserad med Kallsvettningar. 15kr st.
Osötade Hyper-ventileringar ( Liten brun papperspåse medföljer)

Röd triangel på samtliga så tänk på det. Finns mer att beställa, och på Ångest-tårtan får du självklart välja medicinprofil :thumbup:
HAHAHAHAHA :laugh: :laugh:

Jense
2005-04-09, 12:28
idag är det grillfest som jag skrev igår.

igår va jag på puben och diskuterade MC eskort till en vän som ska ta studenten.

idag ska det nu först gåS på kalas, sen blir det syjbe och kanske en grill

Herkulez
2005-04-09, 12:43
Sitter här och är trött, ska snart sova. Drömmer jag redan? Allvarligt??!! Grattis isf ffiiiiiiiiifaan!!

Ska baka en Ångest-tårta och skicka till dig, eller vill du får välja vad du vill från mitt konditori!! Skriver en lista här så beställer du av mig via PM:

Cipramil-bulle 5kr st.
Depressions-doppade marsipangrisar 10kr st.
Zoloftbollar 3kr st.
Munkar ( Fyllning: Social Fobi) 10kr st.
Ångest-tårta ( spritsad med olika medicinprofiler) 50kr st.
Mandelbiskvier på aluminium-karta 5kr/karta 10spänn för en ask( 3 kartor)
Liknande Napoleon-bakelse, den här är dock glaserad med Kallsvettningar. 15kr st.
Osötade Hyper-ventileringar ( Liten brun papperspåse medföljer)

Röd triangel på samtliga så tänk på det. Finns mer att beställa, och på Ångest-tårtan får du självklart välja medicinprofil :thumbup:
haha så fult ditt psykfall :laugh:

Lasse Kongo
2005-04-09, 14:01
Sitter här och är trött, ska snart sova. Drömmer jag redan? Allvarligt??!! Grattis isf ffiiiiiiiiifaan!!

Ska baka en Ångest-tårta och skicka till dig, eller vill du får välja vad du vill från mitt konditori!! Skriver en lista här så beställer du av mig via PM:

Cipramil-bulle 5kr st.
Depressions-doppade marsipangrisar 10kr st.
Zoloftbollar 3kr st.
Munkar ( Fyllning: Social Fobi) 10kr st.
Ångest-tårta ( spritsad med olika medicinprofiler) 50kr st.
Mandelbiskvier på aluminium-karta 5kr/karta 10spänn för en ask( 3 kartor)
Liknande Napoleon-bakelse, den här är dock glaserad med Kallsvettningar. 15kr st.
Osötade Hyper-ventileringar ( Liten brun papperspåse medföljer)

Röd triangel på samtliga så tänk på det. Finns mer att beställa, och på Ångest-tårtan får du självklart välja medicinprofil :thumbup:


haha fan va bra :laugh:

CZa
2005-04-11, 15:40
haha "hannah brandt" :D
Käft *grr27*

rememberence
2005-04-11, 15:47
Fyfan för giftemål det tar alla ens tankar och pengar i flera månader, jag gifter mej om 2 veckor tralala det ska bli skönt att få helvetet överstökat... Jag ska ha en slips som det står "fyfan" på med så liten text att bara prästjäveln ser det och så börjar han sluddra av ilska och säger underliga saker, till slut så slår han ner mej med en höger och jag slår tillbaks och sveper allt vin som han har och sedan våldtar jag han....
det där var väll ändå LITE för grovt :D

Klo
2005-04-11, 15:54
Sitter här och är trött, ska snart sova. Drömmer jag redan? Allvarligt??!! Grattis isf ffiiiiiiiiifaan!!

Ska baka en Ångest-tårta och skicka till dig, eller vill du får välja vad du vill från mitt konditori!! Skriver en lista här så beställer du av mig via PM:

Cipramil-bulle 5kr st.
Depressions-doppade marsipangrisar 10kr st.
Zoloftbollar 3kr st.
Munkar ( Fyllning: Social Fobi) 10kr st.
Ångest-tårta ( spritsad med olika medicinprofiler) 50kr st.
Mandelbiskvier på aluminium-karta 5kr/karta 10spänn för en ask( 3 kartor)
Liknande Napoleon-bakelse, den här är dock glaserad med Kallsvettningar. 15kr st.
Osötade Hyper-ventileringar ( Liten brun papperspåse medföljer)

Röd triangel på samtliga så tänk på det. Finns mer att beställa, och på Ångest-tårtan får du självklart välja medicinprofil :thumbup:

Haha du helt sjuk fifan.