handdator

Visa fullständig version : Radio P3 nu!! - doping aas osv


AFanatic
2005-04-06, 23:40
Lyssna! *grr27*

För de som missade programmet så finns det på p4s site (http://www.sr.se/cgi-bin/p4/nyhetssidor/index.asp?programID=2151&nyheter=1) //pez

Joppe
2005-04-06, 23:51
Kosttillskott är en inkörsport till aas. Nu vet ni...

ante
2005-04-06, 23:52
Det var väll lite lagom nyanserat! *rolleyes*

AFanatic
2005-04-06, 23:53
Kosttillskott är en inkörsport till aas. Nu vet ni...

Ja suck...


Nyanserat program.

MacLeod
2005-04-07, 00:10
Ja, inte konstigt om det var som det var med tanke på vem som var programledare. Direkt från bullen o söndagsöppet..

påven
2005-04-07, 00:18
JaG tyckte den var rätt underhållande hehe. Fast det är ju så en vanlig svensson tycker också. dom tror ju att alla kostilskott är ryssfemmor typ.. Ett exempel är ju att dom flesta här på mitt jobb vet ju att jag dopar mig eftersom jag dricker proteindrinkar på jobbet och har med mig 3st matlådor. Har hört många roliga historier om den stora killen som alltid sitter vid sin maskin och äter hela nätterna. Att man dessutom läser bodybuildingtidningar på jobbet gör det ju inte bättre =)

Pellefant
2005-04-07, 00:21
Ett exempel är ju att dom flesta här på mitt jobb vet ju att jag dopar mig eftersom jag dricker proteindrinkar på jobbet och har med mig 3st matlådor. Har hört många roliga historier om den stora killen som alltid sitter vid sin maskin och äter hela nätterna. Att man dessutom läser bodybuildingtidningar på jobbet gör det ju inte bättre =)

Snart dopingtest på jobbet kanske. *gissar*

( EDIT: Detta är ett skämt, vill bara vara tydlig med det. )

Pez
2005-04-07, 00:25
Ett exempel är ju att dom flesta här på mitt jobb vet ju att jag dopar mig eftersom jag dricker proteindrinkar på jobbet och har med mig 3st matlådor. Har hört många roliga historier om den stora killen som alltid sitter vid sin maskin och äter hela nätterna. Att man dessutom läser bodybuildingtidningar på jobbet gör det ju inte bättre =)

Men det stör dig väl knappast.. för då hade du ju inte "närt myten" om dig själv genom att göra just det - läsa bodybuildingtidningar på jobbet alltså.
"Är man inte omtalad så finns man inte"