handdator

Visa fullständig version : fetare o mindre


aliquis
2005-04-06, 23:27
Man är ju nästan lite orolig, är det väldigt "svårt" att misslyckas så katastrofalt att man faktiskt blir mindre men fetare? :D (alltså inte nödvändigtvis i viktnedgång utan mindre muskelmassa och mer fläsk) :D

Pez
2005-04-07, 00:34
Nej, det är inte "svårt" (allt är relativt), men det sker sällan utan att du vet varför..

Är det dig själv du pratar om så är det för att du har en skev kroppsuppfattning. :D
Du är inte direkt en av dom där som behöver fundera på deff ett tag framöver min gode aliquis - skulle du se till att äta på dig lite så skulle du nog förvånas över de resultat du skulle uppnå, potentialen till size finns garanterat där. Men inte om du envisas med din rädsla för fettet.

I all välmening såklart. :thumbup:

King Grub
2005-04-07, 05:20
Att bli procentuellt fetare under en deff/bantning är inte sådär enormt svårt.

Entity
2005-04-07, 10:08
Jag tycker man är lite så nojig jämt, jag försöker äta stabilt 5-6 mål om dagen, men man är ändå rädd att vikten man går upp ska bli för mycket fett, har ju lite runt magen som envisas.

Jag väger mig varje morgon, men inget händer, i princip samma vikt i flera månader, 80kg 600 gram, man hoppas ju att muskelmassan ökat o fettet blivit mindre :P *screwy*

pellepedal
2005-04-07, 16:34
Jag väger mig varje morgon, men inget händer, i princip samma vikt i flera månader, 80kg 600 gram, man hoppas ju att muskelmassan ökat o fettet blivit mindre :P *screwy*

Sluta väga dig och börja :eating:
Vad spelar lite fett runt magen för roll.
Det kan man bränna bort när man skaffat sig den muskelmassan man vill ha. Antar att du inte har det ännu???