handdator

Visa fullständig version : He is back:)


Freestyle
2002-01-28, 21:59
Tjenare!
Eftersom någon undrat vart jag tagit vägen så tänkte ajg starka upp journalen igen..

Några bilder blir det inte innom det närmaste. har endel polare me digital kamer men ignen villig att låna ut och webkameran e inget bra.. så jag skriver lite info istället.

Varför jag varit lite inaktiv beror på en grym svacka jag vart i sen toppen för ca 2 månader sedan, har varit ett rent helveta att komma r den men nu börjar det vända känner jag.

Jag ska gå in i en så kallad "tung" period igen. jag ändrar inte så mö på reppsen här utan splittar passet på en dag till alltså 5 dagar. sköter kosten så bra jag kan och försöker almänt att sattsa på träningen...

Angående måten så är de ungefär som innan armarna ligger på runt 44 + nån milimeter hehe.. Resten e ungefär lika förutom midjemåttet som ökat lite..

För er som itne vet så är ajg 17 år fyller 18 i aprill. är 190 cm lång.

VIkten ligger idag på ca 109 kilo(morogn vikt) jag är rätt bulkig vet inte exakt vilkjen fett% men relativt bulkig.

Splittar så här:
mån: bröst, mage
tis: fram, baksida lår
ons: biceps triceps
tors axlar , vader
freda: rygg, (mage)


Jag kom hem nyss fårn dagens pass alltås bröst mage..

började köra planbänk..
efter uppvärmingen såg det ut så här:
6* 120
5* 125
3* 130
4*125
4*120 av me vikterna och sen 5*90 kilo

sen lutande uppåt i smitt..
100 kilo 4 set 0ch 7 repps i varje har jag för mig.

sen neråt lutande bänk, detta har jag itne kör på länge men jag kändemig relativ fräc så det ble 3 set på 100 och 8 repps i varje.

sen en disko maskin för att trycka ur det sista.

avslutatde med 5 st mage.. slarvade lite me den men tiden trann iväg och de blir ett bättre pass på fredag.

Detta var dagnes pass. det är itne säkert ajg uppdaterar alla pass så här noga kanske slarvar lite...

kosten ser ut ungefrä så här.
ligger i snitt på ca 4000 kcal.
cirka 30% fårn protein vilket blir 350 gram
cirak 13% fårn fett ungerfär 60 gram
cirka 57_% kolhydrater ca 600 gram

detta är min dag...

några fårgor så fråga på bara..

Kjellstroem
2002-01-28, 22:10
Trevligt trevligt med ny dagbok :)

Några mer planer än att köra hårt det närmaste...
fixa tillbaka rutorna kanske? heheh ;)

Aja, lycka till iaf klenis

Freestyle
2002-01-28, 22:17
RUtorna kommer :)
har planer att först sattsa på att komma ner till 100 kg räcker itne det så 95 får la se.. under 95 går ajg ej.....

hur de kommer gå till skriver jagom nån annan gång

Abel
2002-01-28, 22:21
Måste säga att jag e grymt imponerad av dig och dina resultat, för att vara 17 (snart 18). Hur lång tid har du tränat och vad låg dina resultat på i början? Hoppas det går bra nu!

[ 28 Januari 2002: Inlägget har ändrats av: Abel2000 ]

Freestyle
2002-01-28, 22:32
JAg har nog total tränat 3 år nu typ...

Vad jag låg på i början. hm vem kommer ihåg det men jag vet att förra året i december alltså 2000 låg jag på 84 kilo...

och ett år före de låg jag på runt 75 kg kanske... så ökningarna är bra :)

vet att ajg som nyböjrare kör bänk på 40 kilo gånger 10 repps....

och ibland uppemot 30 set hehe då kuned man itne mycket kan jag lova.. visste inte ens va protein va men man lär sig :)

ha d gött

mange_
2002-01-29, 13:44
trevligt att rossen är tillbaka :)

Freestyle
2002-01-29, 21:25
Jag är inte dyslektiker har bara lite lurigt me stavningen hehe... e alltid så trött efter träningpassen så ni får ursäkta...

dagens benpass bestod av följande...
uppvärmning cykel..
benpress örjade värma lite här sen körde jag som tyngt 6 reppare på 425 kg....
hacklift.. 8 reppare 150 kilo..
raka mark, körde lättare här 100 kilo 10 reppare..
sen vanlig fram och baksida lårcurl tills de brände fint.. 2 set vardera...


att tänka på är att ajg laggt om benträningen lite.. tagit bort knäböjen och lagg till raka mark, av 2 anledningar.
1: vill inte bygga mer röv hehe...
2: har lite prbolem med knät och känner mest av det i böjen så jag ligger lågt där...

ska senare lägga in front squats istället...

Ha d gött.... dags för proteindrink 2 nu hehe.. :)

Kjellstroem
2002-01-29, 21:52
425 e inte illa.

Angående knäböjen och rövstorlek, hehe, så kan man väl köra med fötterna och knäna närmare varandra för att röven ska få slita och kämpa mindre, har jag fått för mig.

Jonte8558
2002-01-29, 22:15
Fan det e toppen mannen! DU ska bli min idol kanske? :D Skit skoj att det funkar bra för dig.. du har nu gett mig mera "force" bakom min träning.

Freestyle
2002-01-29, 22:21
Gött att man kan hjälpa nån hehe :) och visst, blir du nångång nåt bra i byggning och blir intervjuad så säger du bara,,, hm freestyle ärmin idol :)

Kjeleström:
Jo visst kan man stå smalt respektive brett, men jag känner att min baksida lår släpar och röven växer för mö så jagksippar knäböjen ett tag.. har förövrigt både kört jävligt brett och relativt smalt... kalrt jag kör ju vanligtvis axelbrett, vilket för mig blir grymt brett hehe :)

ne jag behöver köra lite raka mark,, känner att baksida släpar för mycket alltså...

ha d gött

daggs för nudlar innan äggdags..

svag
2002-01-29, 22:32
Hejsan freestyle!! Har lite frågar till dig.. hoppas du kan svara på dom :D Hur långa e dina pass? Hur lång tid vilar du mellan setten? Kör du till failure i bänken på varje set?? Kör du forced reps i bänken? :confused: Kommer inte på fler frågor just nu men det kommer :D

[euphoria]
2002-01-30, 00:12
daggs för nudlar innan äggdags.. :D ;)

Freestyle
2002-01-30, 16:02
ejsan freestyle!! Har lite frågar till dig.. hoppas du kan svara på dom Hur långa e dina pass? Hur lång tid vilar du mellan setten? Kör du till failure i bänken på varje set?? Kör du forced reps i bänken? Kommer inte på fler frågor just nu men det kommer

Hm jo visst kan ajg svara..
mina pass är i regel ca 1 timma långa..... benpasset 1 timma och 20 minuter ibland... dom e lite längre....
jag villar runt 2 minuter melan setten. helst inte mer. och jag kör ofta forced reps i bänken. inprincip alltid..

kommer du på nåt mer så fråga....

morolto
2002-01-30, 16:53
Hur är det med bitchtitsen Freestyle?
Har dom försvunnit?
Skall bli kul att följa din utveckling

Vic
2002-01-30, 17:33
Måste bara fråga, men är inte 4000kcal lite lite för näst in på 110kg? men du kanske är less på bulken nu :D och sen vafan 60g fett lät ju oxåväldigt lite, men men vad vet jag.

Har du någon aning om fett%

Mvh

Freestyle
2002-01-30, 17:43
HAr ingen aning om fett% faktiskt skulle tippa på runt 20% nånstanss.. tillräckligt för att rutrna ska vara näst intil osynliga hehe.....

hm bitchtitsen är nog igna bitchtits..... har ju normal form och altl om man säger så på själva brösten det är la bara, själva bröstvårtan som putade ite innan men ingen fara de e nästan borta :)

hm 4000 kcal... nja jag vet inte jag ligger itne på bulk jag ligger på +-0 förhållande.. liger runt 5000 på bulken.... ska dra ner till 3500 under deffen sen.. jusst nu äter jag som ajg brukar ungefär, räckanr dock inga kcal för tilflet.. vet bara att ajg ligger på ungefär 300-350 gram protein om dan och run 60 gram fet... nja jag låg på en fett % på 30+ innan så tänkte jag sklulle testa dra ner till runt 15-20 för å testa.


hupplever att ajg är piggare påga mer kolhydrater samt mer protein och mindre fett.... tror inte man ska ligga så höggt osm 30 % fårn fett elelr va säger n??
ha d gött

Vic
2002-01-31, 15:48
Nä 30% känns ju lite väl myche he he. Men 1g fett per kilos fettfrimassa åtminstone och då sålite mätatt som möjligt, fast det blir ju lätt lite extra, om man tex använder mellan mjölk i stället för lätt mjölk så få man ju 30g extra :D

Freestyle
2002-01-31, 17:06
JAg tycker kosten e helt okej nu.. och attligga över 20 E% fårn fett gör mig bara slö typ... alltås inget att sattsa på.... nu håller jag mig till lätt mjölk och messmör2% så mö fett blir det inte faktiskt.....

funderar på att köra mellanmjölk igen sen lättmjölk till deffen.. ha d ögtt

Freestyle
2002-01-31, 17:10
Jag kommer inte riktgit ihåg gårdagens bicpes triceps pass men ajg kan dra biceps avdelningen orkar itne skriva tricpes får la göra det nästa gång kanske....

Biceps:
efter uppvärminingen så blev de så här:
skivstångscurl z-stång. 5 repps gånger 70 kilo 5 set.

alt.hantelcurl:
28,5 kilo 5 repp på varje arm.. 4 set 1 set på 32 kilos 4 repp på varje arm.

sen en drag övning i maskin
och avslutande med att pumpa me smalt grepp på z.stången.....

det va la de passet sne va de tricpes men de skriver jag om nån annan gång..

ha d gött

ska snart averka ett axelpass :)

Freestyle
2002-01-31, 21:26
Tjenare!
Har precis averkat axelpasset och hade en rätt okej dag idag :)

Den sotra nyhetern är la en 6 reppare 42 kilos hantlarna i axeplressen annars inte så mö nytt. 5 reppare direkt efter på 70 kilos skivstången... också axelpress...

i morn är det rygg pass och fan längtar redan :)

ha d gött

Loco 2
2002-01-31, 21:29
stora hantlar i axelpressen :eek:

Undrar bara vad du maxar i marklyft?

:p

Freestyle
2002-01-31, 22:19
ingen aning om vad jag drar i marklyft.. kör de väldigt sällan har precis börjat köre de men ajg gör rätt lätta 8 reppare på 170 så runt 200 ska jag nog göra en etta på.....

varför undrade du?

Freestyle
2002-02-04, 22:05
Tjenare folks!!!!

Är nu inne på vecka tre av min tunga träning :)

Idag va de bröst på passet vilket gick grymt bra..

Funderar på en sak, passet tog ungefär en timma samt samma tempo som vanligt men ajg svettades inte specielt mö, nån som vet varför?? varför svettas man så in i helvete ibland och knappt iget i bland på ungefär samma pass..

Bröstpasset såg ut så här idag.

bänk efter uppvärmning:
130*5 135*4 140*3(lite hjälp på 3an) 140*2 130*4 sen pumpa me 100*10.

Sen en disco maskin...

sen uppåtlutande bänk i smitten..
100 kilo gjorde 6 reppare rätt igenom 4 sett.

sen en annan dosko övning samt en strechävning...

det var dagens pass... bnänken börjar ta sig och styrkan kommer..... funderar på att trycka upp 150 kilo innan deffen :) deffen börjar om ca 5 veckor....

mage ingick i passet oxå men det var bara 15 min så de skriver jag ej om..

ha d gött...

e34
2002-02-05, 12:44
freestyle : är inte du 23 år?

dared
2002-02-05, 13:27
[QUOTE]Ursprungligen skickat av Freestyle:
[QB]


För er som itne vet så är ajg 17 år fyller 18 i aprill. är 190 cm lång.

e34
2002-02-05, 13:28
det står att han är 23 år på icq

Freestyle
2002-02-05, 17:12
Nej jag är 17 år. fyller i april är född 84.

TYcker inte folk har att göra me vem ajg är på icq därför står det allt möjligt konstigt där :)

ha d ögtt

Freestyle
2002-02-06, 09:22
Tjenare!
GÅrdagens benpass.
Bbörjade me hackliften
8 *150, 6*175, 6*175, 5*180, 4*180 sen pjadae knät. Fick ont i högerknät. jväla smärta ås jag körde baksida lår i form av stela mark.. GJorde 8 reppare på 100 kg....sen bestämde jag mig för att köra benpressen trotts mit onda knä.

Körde trapp för att se hur länge knäet höll. FÖr att inte belasta de för hårrt körde jag mellan 20 reppare till 14 reppare.

såg ut ungefär så här kommer inte exakt ihåg.
benpress:
20 * 365, 20* 365, 15*390,14*390 körde som saggt även lite lätta sett i böjran. efter detta såg jag stjärnaor och allt snurrade i skallen. mådde illa med mera.

ganska misslyckat benpass men det var ändå längesen det var så svårt att gå ner för trappan fårn gymet..... trotts enbart 3 övningar varav 2 tunga...

känns som jag behöver köra ben till helgen igen. eller kanske låta knäet vila till nsäta tisdag. får se hur skadan e och hur träningsvärken utvecklar sig..

ha d gött...

PS: min polare har börjat uppdtaera sin journal igen, kolal back in house av tarzas..

Abel
2002-02-06, 18:45
Herrej*vlar vilka vikter du kör med! Fan 390kg i benpress det e inte å leka med! Nä du e ju en bra förebild då då visar att man kan vara "stor" och "starkt" och vara ung :)

e34
2002-02-06, 19:10
fixa en bild på dig , hela kroppen , JA MED BEN! så får jag se att du inte bara snackar en massa.....

dared
2002-02-06, 19:15
finns en rågammal bild på hans gamla journal, men man ser att han har potential.. bra jobbat freestyle

Freestyle
2002-02-06, 21:09
Ska försöka fixa en bild men känner mig så jävla flötig nu bara fan 112 kilo....

ska ner till 100, sen e de inte så lätt då ingen av mina polare vill låna ut sin duigital kamera, men jag ska försöka fixa en kamera..inom kort.

dagens pass = bicce och tricce :)

drar bara bicepspasset....

z-curl..
gick bra körde som mest på 75 kilo (dvs om stången väger 10) 5 kilos ökning mot förra passet gjorde 5 reppare.. de va la det nya :)

annars inte mycket nytt..

ha d gött e lite stressad nu.

muskelbyggarn
2002-02-06, 21:53
Fan du har nästan ökat 10kg sedan vi testade retibol ?

Är det pure musclemass :D :D :D

Tråkigt med knät bara, hoppas det blir bra snart.

Vänligen
Tobias

Freestyle
2002-02-06, 22:39
Nej inte pure muskelmass, men lite muskler dock har ju ökat bra i styrka så kan ju inte bara vara fett eller?

sen gav ju retibolen endel samt att har kört mö tung träning sedan dess :) som du ser har styrkan höjts yttligare :)

ha d gött grabbar

scono
2002-02-06, 23:09
ner för trappan fan det låter ju som "a walk in the park" på mitt gym som ligger i källaren måste jag dra mig upp för trappan i räcket efter mitt ben pass =)

men det ser bra ut jonte kör hårt!!

Freestyle
2002-02-08, 11:58
Tjenare!
Körde axlar igår. SKulle kört vader oxå men han fan inte. måste ta tag i mig själv har myglat med vaderna för mycket nu alltså ändå e de dem som släpar mes :(

De nya igår va la en 7 reppare på 42 kilos hantlarna en 8 med hjälp i axelpressen, annars är la de mesta som vanligt.

Mätte armarna igår me vilket var ett tag sedan och dom är exakt 45 cm...

ha d ögtt

The Dwag
2002-02-09, 14:30
I

Freestyle
2002-02-10, 14:39
I?

The Dwag
2002-02-10, 17:52
Var på fel sida och skulle göra ett inlägg
orkade ej sudda igen

Freestyle
2002-02-11, 21:10
Tja!

Känne mig krasslig idag har sovit hela dan men gick bort och tränade ändå. blev bröst och "lite" mage..

bröstpasset såg ut ungefär så här

bänk rak..
135 *5
135 *5
140*3
135*4
100*10
100*10

uppåtlutande hantelpress
42*10
47,5*5
47,5*4
47,5*4
22*10

dico övning
sen flies fast i strechande syfte....

gick la hyffsat passet men e krasslig.. så tog emot som fan...

Freestyle
2002-02-11, 21:57
Väger ca 111 kg morgonvikt och 13,5 kvällsvikt.... glömde skriva det.. ska upp te 115 kg innan deffen täntke jag.. bara 4 kilo kvar phu.. får se om jag pallar det eller om jag deffar före.... börjar bli för bulkig nu och deffen e ju redan om 5 veckro eler nåt..
ha d

Loco 2
2002-02-11, 23:27
Vad har du tänkt väga efter deffen?
Vad tar du för kosttilskott?

MvH/ Loco 2

Freestyle
2002-02-12, 22:50
Tjenare!
Jusst nu käkar ajg bara hichgwey och protec.

100 g hw om dan och 50 g protec.

jag tänkte väga 100 kilo efter deffen ungefär..

pajade knäet idag igen när jag körde ben.. jävligt jobbigt :(

Freestyle
2002-02-22, 21:53
Phu säger jag bara alltså, detta har vart en jobbig vecka vart trött sovit dåligt men ökningarna har konstigt nog vart rätt bra ändå..

HAr inte hänt så mycket har eventuellt ökat nån repps på de flesta övningarna men noterbart är att på axelpasset igår gick jag upp till 47.5 kilos hantlarna i axelpressen och köre 5 reppare.

noterbart idag på ryggpasset med dymetadrine i kroppen så även igår så gjorde ajg personbästa i marken. 4 reppare på 200 kilo. Bra me tanke på hur lite mark jag kört i mina dagar. Körde oxå skivstångsropp på 130-135 kilo beror på av stången vägde. gjorde 6 eller 8 reappare kommer inte riktigt ihåg..

ÖÄven den sittande rodden gick bra ökade till hela magget (150 kilo) gjorde halvstrika 6-8 reppare...

så ryggpasset gick relativt bra men segt idag tog lång tid.

har idag en morgon vikt på 112-113 kilo och jag räknar me ganska hård på 100 kilo till sommarn :)

Beach 2002 here I come :)

Jarod
2002-02-23, 13:34
Ursprungligen skickat av Freestyle:
<STRONG>har idag en morgon vikt på 112-113 kilo och jag räknar me ganska hård på 100 kilo till sommarn :)

Beach 2002 here I come :)</STRONG>

Släng upp en bild på dina 112kg så vi har något att jämföra med sen när du når 100..
Och vad har du tänkt köra för diet? Det är ju 12-13kg som ska bort innan sommaren... När börjar din sommar?? :D
Mvh Danne (mr Beach 2002) ;)

Freestyle
2002-02-23, 14:08
jag ahr inte laggt upp någon diet ännu, behöver eventuellt hjälp med detta men än så änge så ser de ut som att ajg ska gå ner enbart 500 kcal och slänga in mer konditionsträning för det e vad ajg behöver... sen höja protein intaget, sänka fettet till 10E% plus 5% fårn omega3. sen också försöka hålla ett lågt GI på de jag äter. Sakta men säkert kommer sedan kalorierna sjunka neråt, men ajg har ingne brådska e hellre lite flötig än tappar msukler då jag inte ska tävlingsdeffa.

Jag ska slänga upp lite kot när jag får en kamera och de blir antagligen innan deffen :)

ha d gött

Freestyle
2002-03-03, 17:41
Tjenare tjenare!!
Nu va de ett tag sedan igen.

nu e min "tunga träningsperiod" slut och ska nu gå ner till 4 ggr vecka igen. men hur har då de här veckorna gått?

har ökat i vikt fårn ca 105-107 kg morgon vikt till 113,5 kg (vägde mig idag) lite andra restulat är

biceps fårn ca 44 cm till ca 45 cm
lår från 70 till 72-73 cm de e la de främsta ökningarna annars inte så mycket mera..

styrkan har ökat rätt rejälvt oxå. dock gör jag ofta så att när jag kör tunga perioder så bruakr jag skita i utförandet lite och panga på lite mer vikter för att öka i styrka samt få bort den psykiska gränsen så mö som möjligt.

nytt bänk rekord 150 kilo :) träningsvikten är nu 135 kilo 5 reppare.
nytt markrekord oxå 210 kilo träningsvikt 200 gör 5 reppare.
de e la de ajg ökat mest i ben kan jag ju inte säga så mö om eftersom jag tyvärr skadat knäet ju :( men som bäst för 3 veckor sedan gjorde jag en 7 reppare på 425 kilo i benpressen en fin 8 reppare på 150 i knäböjen.
nåt anant kul som ajg gjordei fredas va att jag i latsdrag framför la på 15 kilo extra utöver det viktmagasins om finns. det blir totalt 140 kilo men orkade bara me en halvstrikt 4 reppare. problemet va främst att komma ner i me skiten så man kunde sätta fast benen :)

ja jag vet itne vad ajg ökat i mer.. allt ahr ju blivit starkare gjorde en 5 reppare på 47,5 kilos hantalarna i axelpressen en 7 på 42 kilos :)
biceps har blivit starkare liksom triceps men tricepsen vägrar å växa...

får bli synthol i dem :) så man får två oljebalonger där haha.. ne skojde bara..

har fortfarande inga kort :( men kan slänga up nåt kort på mig och min polare innan den tunga perioden.....

Har en fråga föresten. är det någorn som tor att en kombination av tribulus och retbiol kan vara nåt? trib höjer ju testot och retibol proteinsyntesen...?? nu e de bara 3 veckor kvar till deffen oxå.. får investera i slow carbs :) bra i skolan.... ha d gött alla..

något ni undrar över så bara fårga.

Freestyle
2002-03-03, 18:15
[ 03 Mars 2002: Inlägget har ändrats av: Freestyle ]

John M
2002-03-04, 21:39
Hur fan kan du öka så mycket hela tiden? 10 kilo på en vecka i bänk och sen 5 kilo i bicepscurl....vad är det i den där retibolen egentligen?

Ursprungligen skickat av Freestyle:
<STRONG>Tja!

Känne mig krasslig idag har sovit hela dan men gick bort och tränade ändå. blev bröst och "lite" mage..

bröstpasset såg ut ungefär så här

bänk rak..
135 *5
135 *5
140*3
135*4
100*10
100*10

uppåtlutande hantelpress
42*10
47,5*5
47,5*4
47,5*4
22*10

dico övning
sen flies fast i strechande syfte....

gick la hyffsat passet men e krasslig.. så tog emot som fan...</STRONG>

Freestyle
2002-03-04, 21:57
JOHN! : -&gt; Testa själv att köra en 6 veckors period me retibol, dymetadrine, glutamin och 350 gram protein per dag samt sov bra och ät näst intill perfekt. Sen ge dig fan på att du ska öka hela tiden så fungerar det. tyvärr går man in i väggen efter ca 6 veckor och måste trappa ner på träningen igen men bra ökningar får man :)

nu till dagens pass!
som ni insatta vet så har jag nu gått ner till 4 dagars träning och nu första veckan tar jag det lite lungt me träningen så kroppen får återhämta sig. körde börst biceps idag..

på brösten har jag gått i fårn bänken och bärjar köra raka och snea hantelpressar. körde rätt tungt idag men med lite mer vila mellan setten.

såg ut ungefär så här.
rak hantelpress eftr uppvärmingen
52 * 8
52 * 7
52 * 6
52 * 4
57,5 * 3 ( med hjälp på 3 repaprn. jävla otympliga hantalr och ett rätt sotrt hop (5 kilo på varje hantel :()

men 57,5 e de störa jag kör på och får se en vacker dag kansk man gör en 8 reppare på de me så de käändes gött :) de va la den nya ökningen. ligger nu still på 113-114 kilo morgonvitk, anledningen till de e att jag ligger på en +-0 diet jusst nu inna deffen börjar om ca 3 veckor max.

en fråga bara, någon som testad retibol tillsammans med tribulus teteris? de ena höjer ju protein syntesen och de andra testot så borde va en bra kombination :)

ha d gött boys

Freestyle
2002-03-05, 16:41
Sitter nu här med en protec vanlilj, (svårblandad, äcklig konsistens och inte specielt god) och ska igentligen plugga men finns ju roligare saker att göra :)

Ska träna ben idag, e rätt slö i kroppen idag men kan ju bara köra baksida pga knäet. ska värma jävel på fram å baksida lårcurl sen köra raka mark för baksida. får se va de blir mer sen.... kanske front squads de kan man ju inte köra ås tungt på så knäet kamnske pallar?

jaja ha d gött

Kjellstroem
2002-03-05, 18:55
vafan... bara du blandar den i en shakern är dom la lättblandade :)

Min var skitjobbigt innan, testade allt... mixer, elvisp (hehe) men tillslut var det en enkel twinlab shaker som fick ordning på protecen.


Aja, lycka till med benträning och få upp några bilder någon gång (utan att tjata för mycket, hehe)

Fenster
2002-03-21, 19:51
Freestyle: Är du ren?

H-L
2002-03-22, 09:17
Han säger att han är ren från olagliga preparat, och jag tror honom...
Lägg till väldigt bra gener + att du sköter din kost utmärkt och tränar på ett väldigt bra sätt som motsvarar just din kropp... Då växer man :)

Men om en människa med vanligt kassa gener som slarvar med mat osv. Om denna människa skulle växa lika mycket som freestyle så vore det utan tvekan hästhormoner i omlopp...

Kan bara gratulera Freestyle till han perfekta gener och att han är så duktig med att sitt födointag!

Fenster
2002-03-22, 20:10
Det är bara det att jag sett en som kallar sig för Freestyle på ett annat forum där det bl a diskuteras doping.
Den snubben har kört en winstrolkur, är 17 år, väger runt 110-115kg och uttrycker sig på ett liknande sätt.

e34
2002-03-22, 20:26
hoho. avslöjad! :D :D :D

morolto
2002-03-22, 20:59
Det går ju inte att ta miste på att det är samma Freestyle.
Hans sätt att skriva är ju helt unikt
Synd att inte många här på forumet kan läsa mellan raderna på hans inlägg
Det vore bättre han satsade på skolan istället

Freestyle
2002-03-22, 21:40
Hehe avslöjad!!
va e de här för snack? nej du ingen winstrol kur grabben. tro va ni vill, ni lär la rata mig nu, men nej inga steroider. och i så fall e jag tillräckligt smart för att vänta till minst 20 års åldern..

Har bra ökningar ändå så varför börja me ånt. De tyngsta jag kört e dymetadrine och retibol då om man nu ska säga att de e tunga grejer.

däremot e freestyle ett rätt vanligt namn, Jag tog det fårn en byggare som jag såg i flex för nåt år sedan. finns säkert nån mer som gjort det.

fan har tappat lite nu :(

bodde hos tjejen i 2 veckor och på grund av det blev det dåligt kost skötsel 4 timamrs sömn per natt och kass träning på grund av ingen ork. sen blev jag sjuk me, fick feber och förkyld i tre dar och se till råga på allt så söp jag min dumme jävle så jag har tappat lite i styrka men nästa vecka börjar deffen.

Undrar om någon kan hjälpa mig med ett bra kost program på ca 6-7 måltider om dan 3500 kcal och 40 40 20 varianten på kosten.

samt att ajg vill iga på ett rätt lågt gi i maten.

nån som har ett bra deff tipps. ska investera i glutamin och slowkarbs nu fårn muskelbyggarn. så du får snart ett mail..

ha d gött tacksam för hjälp me deffen ska ju ner till 100 kg..

Hackstait
2002-03-22, 21:55
Att the beast from the east "skratta" åt dopinangklagelserna mot freestyle är lite märkligt.... för på ett forum där det pratas steroider så finns en signatur "the beast from the middle east" som frågar om en primo/deca kur. Kan det vara "vår lilla turk" som skrivit det kanske. Isåfall HA HA!!!! :p

Fenster
2002-03-22, 21:57
Ok, då förstår jag.

Gab
2002-03-22, 22:16
Jävligt dålig stil att anklaga nån för doping bara för att man sett nån med samma signatur på ett annat forum.
Bara för att nån som har bra gener, sköter kosten och har gett sig fan på att bli stor, har fått bra resultat så betyder inte det att han dopat sig.

Varför inte lita på killen när han säger han e ren?
Om ni är här o håller på o tjafsar om att folk har dopat sig, så e ni säkert bara avundsjuka.

;)

Peace

Freestyle
2002-03-22, 22:17
Jo de e mycket snack på de här forumet. Men de e faktiskt inte jag som skrivit det och om ni följt min journal så har jag gjort bra ökningar förr. exempelvis förra retibol kuren då jag ökade fårn 110 till 120 i bänken...jaja skit samma..

The beast form the east!: jag anklagar itne dig för nåt men skratta inte andra förän du själv har rent mjöl i påsen.!!

Fenster
2002-03-22, 23:19
Freestyle du kan få länken dit om du vill.

e34
2002-03-24, 11:44
när ska bartoll vakna och slänga ut hackait från forumet :confused:

Frazze
2002-03-24, 12:00
----Inom sinom tid---- :)

Administrator
2002-03-24, 12:27
Några personer som har gjort inlägg i bl.a. denna tråd har blivit varnade. En gång till och de åker ut.

Freestyle
2002-04-04, 21:17
efter allt snack om steroider tappade man suget att skriva här. kändes som er förtroende för mig sjönk ändå och de jag skrev va ganska meningslöst eftersom jag i era ögon ändå knaprar. men för er som tror på mig ska jag skriva vidare.

Som ni kan se i min journal vägde jag som mest nrunt 114 kg morgonvikt. bodde borta, färkylning, fyll mm gjorde att jag gick ner till runt 112 kg. Tillsist innan deffen började var jag nere på ca 111 kg. nu har deffen satt igång och har nu dettat runt 3 veckor och ligger på en vikt av ca 108,5 kg.

försöker köra efter metoden 40, 40 ,20 men de har varierat lite. dock har jag aldrig gått över 20 E% fett.

ligger på ca 3300 kcal om dan innan på 4000 kcal. Försöker att köra förbränningsträning varje dag i form av powerwalks, motionscykel mfl.

tycker deffen fungerar rätt bra. har la hårdnat till lite fast ajg tycker jag tappar för mycket i storlek bara. kanske är inbillning då styrkan inte gått ner nämnvärt. Armarna har krympt ca 3 mm från de att jag vägde 114 kg.

Om man ska kolla bänken som styrke mätning så gjorde jag en 5 med lite hjälp på sista på 135 kg då jag vägde som mest. nu gör jag lika många på 130kg. dock har jag bara kört hantlar i 6 veckor så kan vara därför ajg tappat de lilla i bänken.

Förövrigt så börjar knät bli bra igen. gör itne ont när jag kör bara lite efteråt men de gör inget. Körde ben hårt första gången denna veckan efter ca 5 veckors uppehåll på framsida. Tränade dock baksida under tiden.

SOm den vikt fixerade idioten man e så var jag tvungen att se om jag hade tappat mycket så jag prova lite i knäböjen. Efter att har kört ett par sett på 150 lastade ajg på 175 och lyckades göra en 4. men tänk på att då använde jag bälte och knälindor oxå. e nöjd med detta eftersom ajg inte gjorde mer innan skadan. knät höl vilket jag e glad för..

ha d gött...

gasoliner
2002-04-04, 21:52
kul o se att du skriver igen,undrade var du tagit vägen. ;) kör på biffen!

Forest
2002-04-05, 14:25
Kom igen Freestyle, vi är många som inte dömmer ut dig på så lösa boliner!

Kul att knät börjar bli bra!

Drunken_Sailor
2002-04-05, 15:09
Jag läste din journal långt innan jag började skriva här.. å kan väll säga att de var trevlig läsning, å det kändes lite tomt när du slutade tvärt.
Såå, ja e glad att pajken skriver igen! :D
Hoppas de får fortsätta så oxo. Ha're!

P e a c e ! :D

mangs
2002-04-05, 15:14
Håller med föregående.
Din journal är en av de jag följer mest tack vare dina bra resultat. Skriv mer!

Freestyle
2002-04-18, 17:06
Tjenare!
Defen pinar på som vanligt
försöker följa 40,40,20 principen men hamnar oftas lite under 20E% fett . ligger på ca 3300 kcal om dan och går ner som en häst för fan.. GÅr ner för fort. vägde mig idag och vågen visade 107 kg på morgonen... har gått ner ca 5 kilo på tja 4-5 vreckor kommer inte ihåg när jag började riktigt. HAr börjat bli lite hårdare nu vilket känns väldigt gött. ska ner till 100 kg behövs det så går jag ner även till 95. allt för att kunna bulka på så mö som möjligt till hösten. älskar bulken :)

deffen har medfört endel styrketappningar.

för att jämföra exempelvis bänken.

gjorde som mest en 3:a på 140 i bänken nu gör jag en 4:a på 130 så har tappat lite :(

har även tappat i axlar endel. det jag itne tappat så mycket i är ben, biceps. de e ungefär samma styrka.

armen har dock blivit en cm mindre och är nu ca 44 cm. midjan har gått ner till 93 cm tor jag.. från 100 innan..

JAg tycker jag blivit rejält mcyket mindre oxh mindre axelbred. ryggen ser bättre ut pga mindra midja. va ska man säga, tjejen gillar det jag hatar det men gör det för nästkomande höstbulk :)

Lcyka till grabbar med era deffar nu ska jag äta lite ris och snitsel...

...
114 kg
http://hem.passagen.se/manpower9/2.jpg
http://hem.passagen.se/manpower9/207.jpg

112 kg
http://hem.passagen.se/manpower9/206.jpg


ha d gött.. kan inte ta bilder på mina usla ben men kanske ska fota med en polare nu varje veka. han har digital kamera. får se hur det blir då blir det större kort. ha d

Freestyle
2002-04-18, 17:07
110 kg
http://hem.passagen.se/manpower9/211.jpg
http://hem.passagen.se/manpower9/209.jpg
107 kg.
http://hem.passagen.se/manpower9/212.jpg

och en bild på mig
http://hem.passagen.se/manpower9/205.jpg

Abel
2002-04-18, 17:46
Jag säger bara en sak fan vad STOR du är för vara 18 år!!!!! !
:eek: :eek: :eek:

[ 18 April 2002: Inlägget har ändrats av: Abel2000 ]

Petrus
2002-04-18, 17:56
Tycker inte att du ska ta åt dig ett skit av vad vissa "ankagar" dig för. Då är du bara dum. Vi har en kille på vårt gym som är 19år tror jag och i samma storlek som du utan att ens käka proteinpulver. Bra kost,gener och träning gör mycket mer än vissa kan tro.
Kör hårt killen, det ser ju jävligt lovande ut! :)
Vänligen,

Petrus

Freestyle
2002-04-18, 20:34
Gött me sjysta komentarer....

Fan jag har haft fusk dag idag. ätit som en häst. fettsnålt men mer än vanligt. jävlar vilket tryck man får i träningen helt plötsligt.. e ju som natt och dag.. tro alltid jag ska köra bulkadag på onsdag eler torsdag så man kan hålla bra tryck på fre och tors träningen...

[euphoria]
2002-04-18, 21:52
Credz för att du visar upp dig! Det ger mig inspiration att VÄXA!

GhostFace
2002-04-18, 22:20
Mycket sex ger oxå testo boost har jag hört... :D

Freestyle kanske har haft 'pinglan' sedan barnsben?

Nejdå, skojar bara. :D

Kjellstroem
2002-04-19, 06:20
biceps,... biceps,...och...OJ! en bicepsbild till ;) ;)

Hörrdu lillgrabben, var är resten av kroppen?

:D
Mvh

razores
2002-04-19, 06:41
Tjena

Jag kan inte se bilderna... :( Har försökt kopiera adressen i ett annat fönster men det står att det är fel på passagens sidor... Alla säger ju att du är grov och det vill man ju inte missa!

Förresten du ligger på ca 60 gr fett nu. vad är det för sorts fett?

Kör hårt!

Freestyle
2002-04-20, 12:41
hm 60 gram fett, har faktiskt ingen större koll på vad det är för nåt men de kommer ju itne fårn smör i alla fall. De mesta fettet e fett fårn kött mjölk, yoghurt och maten helt enkel. en dock nere på 40 g fett ibland så jag blir tvungen att fylla på med omega tre för att komma upp i runt 60 g.

Jo mycket bicepsbilder. ska fixa helkropps snart men har ingen kamera och svårare att ta på ett ben i webbkamera än på en arm. Men det kommer ben och hellkroppsbilder om ca 2 veckor tror jag då ajg kan få tag på en webbkamera. ha d gött alla.

Magnus
2002-04-20, 13:23
fixa så bilderna funkar :)

Freestyle
2002-04-20, 15:14
vet itne vad jag ska göra de fungerar ibland ydligen ibland inte.. fatar inte varför alltså. endel har ju sett dem jag kan se dem ibland. funderar på att lägga upp en hemsida istället där alla bilder ligger men vi får alse.

Loco 2
2002-05-19, 17:54
Hur går de? :)

Magnus
2002-05-19, 18:21
bilderna funkar!

skriva bara en 1 framför "hem.".... alltså "hem1."

s¨funkar det!

Munter
2002-05-19, 18:56
Ser jäkligt schysst ut, Freestyle. Vore jag tjej så skulle jag....näe så får man inte spekulera kanske. Ser ruggigt bra ut iaf!

Fredszky
2002-05-19, 21:34
freestyle är lätt min nya idol!
du kan nog starta en fanclub eller nåt nu hehe :D kört hårt

Freestyle
2002-06-07, 09:19
Hej igen alla!
ville bara skriva att jag ligger på ca 103 kilo nu, har gått ner lite men samtidigt tappat mycket i styrka mm. ha skött deffen sisådär. inte alltid bra kost mm men ner i vikt har jag gått.

e fortfarande inte specielt hård men midjan e 11 cm mindre. alla mått har krympt lite biceps är bland annat bara 44 nu. de jag tappat mest styrka i är börts axlar, rygg är jag starkare i biceps står still, och jag har fortfarande itne blvit av med knäskadan..

ne nu ska jag käka frukost sen kolla på bil (peugot 405 ti16) mm go bil :) har allt turbo, 220 hkr, fyrhjulsdrift, galvad kaross go att köra gott om uttrymme. får se om de blir en sådan. dock e de ett litet fel på den. jaja ha d gött grabbar

tomte
2002-08-09, 20:38
e du ren

pilt77
2005-10-14, 21:10
hur har det gått för killen?