handdator

Visa fullständig version : Linköpingsbor!


Grisen
2005-04-06, 12:58
Ska till Linköping på en extended weekend-tripp idag till söndag. Vad kan man göra, var skall man gå ut, vilka kolozzeum medlemmar är på krogen på torsdag och fredag?

Genesis
2005-04-06, 13:00
Jag kan rekommendera Lascala på Storgatan. :thumbup:

jakke
2005-04-06, 13:13
Host: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=41205

The_RobRoy
2005-04-06, 13:44
Torsdagar är det endel drag på BK

Fredagar är allmänt dött på stan (alla i linköping festar av nån anledning på lördagar - fattar inte varför man inte kan festa fredag OCH lördag som man gör i sthlm *screwy*)

Ska du ändå ut på fredag kan jag rekomendera nått studentställe.. ..Flamman är bra, ska nog själv dit på fredag och skaka rumpan lite ;)

Sparrisen
2005-04-06, 14:48
På torsdag är det kravall så många studenter vilar hela helgen...

Errko
2005-04-06, 15:57
Du har nog roligare om du lägger dig och slaggar tidigt än att gå ut här i stan :sleep: Hopplöst dåligt uteliv. Men ska du ut nån dag skulle jag välja torsdagsklubben på BK, brukar vara hyfsat iaf.

Grisen
2005-04-07, 11:48
På torsdag är det kravall så många studenter vilar hela helgen...

Kravall, vad menar du?

erk
2005-04-07, 11:50
Kravall är något studentarrangemang i Linköping, och som namnet nästan antyder tror jag inte det är någon garanti att det går helt lugnt till. Nästan alla har overallen på, och då brukar det bli ganska svinigt.

Sparrisen
2005-04-07, 14:45
Kravall är något studentarrangemang i Linköping, och som namnet nästan antyder tror jag inte det är någon garanti att det går helt lugnt till. Nästan alla har overallen på, och då brukar det bli ganska svinigt.

Tentakravell - ännu en ursäkt för att supa sig redlös och må skitkast morgonen efter.... ;)

Ska själv dock inte dit. Ikväll är det Hockey! :)

Pecca
2005-04-07, 15:07
Skulle satsa på BK lr Platå ikväll.... Kommer du till Platå ikväll finns risken att jag står i dörren, hoppas dock att jag får ledigt...På harrys på torsdagar är det karaoke...

Ska du ut en fredag så vet i fan vart du ska för o få ös.... Ev. Harrys då.... På lördagar är det skitsamma... ös överallt... utom LASCALA :D

Nu vet jag inte hur gammal du är men Har du åldern inne så skulle jag välja Platå lr BK.... Platens är också ett sjysst ställe om du är lite mer inriktad mot street hållet, gillar lite mer club beats o avskyr studenter... :thumbup:

quiaz
2005-04-07, 15:18
Skulle satsa på BK lr Platå ikväll.... Kommer du till Platå ikväll finns risken att jag står i dörren

Jasså^^ *slap*

Pecca
2005-04-07, 15:32
japp... jag ska stå där o käka glass från Bosses o locka dit fina pumor tänkte jag.... :D

Det är så man får mest pumor... bara stå o äta mjukglass så kommer dom som bina till blommorna....

Sen tar jag med mig dom in på the dancefloor o visar mina stilfulla Travolta moves...

Du kan få stå bredvid o äta glass du med om du vill.... Jag tror nämligen det blir en hel del blondiner ikväll... dom brukar titta ut den här årstiden :hbang:

The_RobRoy
2005-04-07, 15:43
Skulle satsa på BK lr Platå ikväll.... Kommer du till Platå ikväll finns risken att jag står i dörren, hoppas dock att jag får ledigt...På harrys på torsdagar är det karaoke...



För ett år sen såg jag en fin brottningsmatch mellan nån Platågäst och en vakt där, båda kom utflygande genom dörren och låg och brottades ett bra tag på marken, vakten slängde även in gästen i en förbiåkande taxibil, var det du Pecca? :)

Metal_boy_
2005-04-07, 15:52
bättre du åker över till Norrköping, i Linköping är det heldött gämfört med här.

Inte fan är det nån bilvänlig stad heller, man kan junfan bara cruisa runt innerstan *grr27*

Pecca
2005-04-07, 15:58
troligtvis det första vettiga jag sett dig skriva metal! :D
På en fredag passar ju Otten lr Palace i äckelstaden i ost bra...

The_RobRoy>
Nej,.... Men jag kan ju bara gissa vilken vakt det var som gjorde så... *rolleyes* :D

Weird
2005-04-07, 16:16
man måste gå till pizzeria marcus ruskigt gor pizza och man blir mätt. kan rekomendera batman special, eller gyros pizza :hbang:

Metal_boy_
2005-04-07, 16:18
troligtvis det första vettiga jag sett dig skriva metal! :D
På en fredag passar ju Otten lr Palace i äckelstaden i ost bra...

The_RobRoy>
Nej,.... Men jag kan ju bara gissa vilken vakt det var som gjorde så... *rolleyes* :D


Ja ibland är jag seriös också :D

Grisen
2005-04-07, 17:32
Skulle satsa på BK lr Platå ikväll.... Kommer du till Platå ikväll finns risken att jag står i dörren, hoppas dock att jag får ledigt...På harrys på torsdagar är det karaoke...

Ska du ut en fredag så vet i fan vart du ska för o få ös.... Ev. Harrys då.... På lördagar är det skitsamma... ös överallt... utom LASCALA :D

Nu vet jag inte hur gammal du är men Har du åldern inne så skulle jag välja Platå lr BK.... Platens är också ett sjysst ställe om du är lite mer inriktad mot street hållet, gillar lite mer club beats o avskyr studenter... :thumbup:

Det blir BK för vår del, hur är Platå street? Hip Hop? Jag är 20 år gammal, vad har du för tröja på dig? =)

The_RobRoy
2005-04-07, 17:53
Det blir BK för vår del, hur är Platå street? Hip Hop? Jag är 20 år gammal, vad har du för tröja på dig? =)

Platå och Platens är två olika ställen, Platens är lite mer "street" står nån dude o snurrar LP skivor osv..

Löjtnant Blank
2005-04-08, 01:01
Platens spelar bäst musik, utan tvekan. Men ställ in dig redan nu på att det inte finns en bra dj i hela Linköping.

gargantua
2005-04-08, 06:38
Nationernas Hus arrangerar Fever på fredagar, det är ok.

Grisen
2005-04-08, 20:22
Platens spelar bäst musik, utan tvekan. Men ställ in dig redan nu på att det inte finns en bra dj i hela Linköping.

Låter bra, är inte van med bra dj's så det blir säkert kanon på lördag!